Oud 28-02-2012, 23:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je kunt ze bij de xenos kopen, en waarschijnlijk ook bij blokker.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2012, 23:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Serieus? Daar heb ik ze nog nooit gezien namelijk. Maar bedankt voor de tip.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 18:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waar heb je die dingen gekocht, Miekje? Ik wil die namelijk ook zodat mijn winterkleding wat minder ruimte inneemt
Marskramer, daar hebben ze ze altijd. Vaak ligt dat onderin het vak bij de afdeling wasrekjes en kledinghangers .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 13:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De reclame van Wella. Je hoeft maar om de dag te stylen! Op de andere dag schud je alleen even met je haar en je dag kan beginnen!

Nou sorry hoor, maar normale mensen slapen niet zo rustig dat ze hun haar niet hoeven te kammen.

En ik vind het heel hinderlijk dat Jennifer Lopez in Fiat, Venus en L'Oreal zit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 15:28
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En ik vind het heel hinderlijk dat Jennifer Lopez in Fiat, Venus en L'Oreal zit.
Ja, je moet toch wat, als je zangcarrière in het slop zit
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2012, 15:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, je moet toch wat, als je zangcarrière in het slop zit
Sad but true
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 18:22
Verwijderd
Bros - Je mond gelooft zijn ogen niet.

En maandverband met een vleugje kamille, wtf
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 20:11
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:

En maandverband met een vleugje kamille, wtf
Dat is speciaal gemaakt voor viva-vrouwen die heel erg vies zijn van hun eigen menselijke luchtjes.

Wat ik een tergende reclame vind : zo'n mokkel die vieze afslankshakes oid drinkt en dan zegt 'lekker kontje toch?' omg :')
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Dat is speciaal gemaakt voor viva-vrouwen die heel erg vies zijn van hun eigen menselijke luchtjes.

Wat ik een tergende reclame vind : zo'n mokkel die vieze afslankshakes oid drinkt en dan zegt 'lekker kontje toch?' omg :')
Theodoor ergert zich daar ook dood aan, vooral omdat de vrouw in kwestie volgens hem helemaal geen kont heeft.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Theodoor ergert zich daar ook dood aan, vooral omdat de vrouw in kwestie volgens hem helemaal geen kont heeft.
Ze heeft gewoon echt geen lekkere kont nee. Ik erger me er ook dood aan.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 18:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Die reclame van Ali B. en zijn rapvriendjes (die ik overigens niet ken, maar ik zal wel gewoon te oud en niet meer hip genoeg zijn). En met T-Mobile kun je helemaal niet videochatten via 3G (tenminste niet met facetime), dus het is ook nog eens misleidend.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 18:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
En van die reclame van KFC vraag ik me serieus af wie denkt dat zoiets meer klanten gaat trekken? Die knul die er in speelt is trouwens ook een idioot, ik hoop niet dat hij overweegt meer rollen te spelen want dan kijk ik nooit meer tv.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 19:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vertel eens wat meer over die met KFC?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 21:07
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En van die reclame van KFC vraag ik me serieus af wie denkt dat zoiets meer klanten gaat trekken? Die knul die er in speelt is trouwens ook een idioot, ik hoop niet dat hij overweegt meer rollen te spelen want dan kijk ik nooit meer tv.
Is dat die van het 'lekker, en dit ook'?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 21:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Is dat die van het 'lekker, en dit ook'?
Ja, die ja.
Citaat:
Vertel eens wat meer over die met KFC?
Een vreselijk slecht geacteerd clipje met een Hete Getinte Chick die achter de kassa staat, en een Nonchalante Dude van rond de 20 die blijkbaar zijn dagen vult met kansloze opmerkingen te maken, terwijl hij aan de toonbank hangt van de lokale KFC. Daar spelen zich verschillende flirtscenario's af, waarbij kipfilets van de KFC (die VERS BEREID WORDEN) als analogie worden gebruikt in verschrikkelijke cliché oneliners die de Nonchalante Dude gebruikt in een poging de Hete Getinte Chick te versieren. Zij weet dat weer met een gevat antwoord te pareren, maar zijn seksuele frustraties zorgen er voor dat hij niet opgeeft.
Dan is er ook nog de Sassy Blonde Coworker, de sidekick van de Hete Getinte Chick, die aanwezig is om af en toe een standaar opmerkingen te maken over het geflirt dat zich voor haar ogen afspeelt en het uiterlijk/gedrag van de Nonchalante Dude en betekenisvolle blikken naar haar collega werpt, die duidelijk voortkomen uit haar eigen slechte zelfbeeld en jaloezie richting Hete Getinte Chick, want zij wordt pijnlijk genegeerd door de Nonchalante Dude.
In de laatste reclame weet de HCG de ND te verleiden tot een bezoekje aan de keuken. ND denkt dat er eindelijk wat actie komt, maar dan blijkt - humor! - dat hij een lesje krijgt van een Dikke Kok Met Driedagenbaard over hoe de KIPFILET BIJ KFC VERS WORDT BEREID! Hilariteit alom!
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 21:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh jezus, die eerste heb ik inderdaad gezien maar er is dus ook nog een vervolg?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 23:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als jij een computer kon bouwen, dan zou je dit doen en dat materiaal gebruiken en ook nog dat, want je wil dit.

Dell XPS13

Jullie weten helemaal niet hoe ik wat zou doen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 13:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, die ja.

Een vreselijk slecht geacteerd clipje met een Hete Getinte Chick die achter de kassa staat, en een Nonchalante Dude van rond de 20 die blijkbaar zijn dagen vult met kansloze opmerkingen te maken, terwijl hij aan de toonbank hangt van de lokale KFC. Daar spelen zich verschillende flirtscenario's af, waarbij kipfilets van de KFC (die VERS BEREID WORDEN) als analogie worden gebruikt in verschrikkelijke cliché oneliners die de Nonchalante Dude gebruikt in een poging de Hete Getinte Chick te versieren. Zij weet dat weer met een gevat antwoord te pareren, maar zijn seksuele frustraties zorgen er voor dat hij niet opgeeft.
Dan is er ook nog de Sassy Blonde Coworker, de sidekick van de Hete Getinte Chick, die aanwezig is om af en toe een standaar opmerkingen te maken over het geflirt dat zich voor haar ogen afspeelt en het uiterlijk/gedrag van de Nonchalante Dude en betekenisvolle blikken naar haar collega werpt, die duidelijk voortkomen uit haar eigen slechte zelfbeeld en jaloezie richting Hete Getinte Chick, want zij wordt pijnlijk genegeerd door de Nonchalante Dude.
In de laatste reclame weet de HCG de ND te verleiden tot een bezoekje aan de keuken. ND denkt dat er eindelijk wat actie komt, maar dan blijkt - humor! - dat hij een lesje krijgt van een Dikke Kok Met Driedagenbaard over hoe de KIPFILET BIJ KFC VERS WORDT BEREID! Hilariteit alom!
Prima samenvatting van twee wanstaltige reclames waar je je werkelijk je ogen uit je hoofd van wil krabben. Het is mij nog steeds niet duidelijk welke kansloze reclamemaker dacht dat meisjes gecharmeerd zijn van de slechte one-liners van de betreffende Nonchalante Dude.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 14:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het is blijkbaar hetzelfde reclamebureau dat ook het Olijke Viertal van de Plus heeft bedacht.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 14:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Tjonge. Knap hoor.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Het is blijkbaar hetzelfde reclamebureau dat ook het Olijke Viertal van de Plus heeft bedacht.
Viertal? Ik dacht dat het er maar drie waren. Niet dat ik die reclame vaak zie, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 14:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nee, een neger, een fattie, een blonde en een alto
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Nee, een neger, een fattie, een blonde en een alto
Ohja, die alto was ik vergeten
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 14:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja, wat natuurlijk verschrikkelijk politiek correct is. Bij de meeste supermarkten werken helemaal geen negers, blonde hockeymeisjes en alto's.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 15:13
Verwijderd
Vooral marokkaanse jochies en overgangvrouwen in de plus.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 15:25
Verwijderd
En al zouden ze alto zijn. De bff van mijn zus werkte vroeger ook in de albert hein met haar neuspiercing en roze haar, maar dan moest ze de piercing vervangen door een vies huidkleurig plat knopje en het roze haar moest weggestoken onder een kapje.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 15:26
Verwijderd
Maar dat is wel zo'n 12 jaar geleden, mogelijk is de publieke opinie ten aanzien van altomeisjes nu positiever.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 15:28
Verwijderd
Bij ons in de supermarkt (ja, ook een plus) is het zelfs verboden om felgekleurde nagellak te dragen als kassameisje, dus ik geef neuspiercings en roze haar niet erg veel kans.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 15:34
Verwijderd
ze had een gruwelijke hekel aan de huidkleurige neuspiercing, want die zag eruit als een puistje met make-up erop
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 15:36
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Bij ons in de supermarkt (ja, ook een plus) is het zelfs verboden om felgekleurde nagellak te dragen als kassameisje, dus ik geef neuspiercings en roze haar niet erg veel kans.
Wat gek eigenlijk. In reclame (die een positief beeld zou moeten geven en alles) iemand neerzetten met roze haar en in werkelijkheid geeneens die kleur nagels mogen hebben.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 15:37
Verwijderd
Ik weet eigenlijk ook niet of het een algemene plusregel is, of gewoon een regel van onze supermarkt.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 17:54
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Citaat:
Maar dat is wel zo'n 12 jaar geleden, mogelijk is de publieke opinie ten aanzien van altomeisjes nu positiever.
Het was me niet eens opgevallen dat dat een alto was.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 20:03
Verwijderd
Oh my, ik heb net die laatste reclame gezien van die KFC reeks, hij is inderdaad heel slecht
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 01:07
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Op die abri's is zo'n irritante reclame van Hi, met zo'n moeilijk kijkende gozer met de tekst "Wie belt er nou nog?! Korting op whatsapp, sms en blabla".

En dan kijkt die stomme neger je aan alsof je achterlijk bent als je nog gewoon belt ipv whatsappt
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 01:17
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
ik vind dat een heel goede afkeurende blik negers zijn daar heel goed in, die blik.
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 10:51
Verwijderd
Citaat:
ik vind dat een heel goede afkeurende blik negers zijn daar heel goed in, die blik.
Ja beter zo'n neger dan die bing van de plus!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 11:13
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zie regelmatig van die vrachtwagens rijden en dan staat er op "Deze trailer is geluidsloos". Ondertussen maakt hij net zoveel herrie als alle andere vrachtwagens.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 11:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
De trailer is de oplegger, de wagen die er achter rijdt dus. De vrachtwagen zelf maakt dus inderdaad nog geluid.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 11:44
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat ontdekte ik net, ja. Blijft wel komisch dat volgens mij de meeste mensen die weinig bekend zijn met vrachtwagens niet doorhebben dat zo'n oplegger uberhaubt geluid zou maken, of direct doorhebben dat de trailer en vrachtwagen los van elkaar staan. Het staat zo suf als er heel groot op zo'n wagen staat "Wij zijn geluidsloos OMG!1" en dan alsnog met kabaal door m'n wijk toeven. Wat heb ik er dan aan.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 13:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nouja, het zou nog meer lawaai maken als die trailer niet geluidsloos was! Dus als je het nu al erg vindt, bedenk je dan eens hoe erg het zou zijn als die trailer ook nog eens geluid ging maken. Daar ben je nu mooi van verlost!
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 16:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op de Duitse TV is zo'n reclame voor een dieetpil die ik heel erg irritant vind. Twee mooie vrouwen (maatje 34/36) zitten in een restaurant en dan krijgt de ene net haar bestelling: een croissantje met salade (er steekt echt alleen een blaadje sla op de croissant). Dan zegt de ander: 'weet je eigenlijk wel hoeveel vet daarin zit? Ik dacht dat je net aan het afvallen was!' Waarop de een vrolijk vertelt over haar dieetpil die ze gewoon voor het eten inneemt zodat ze het vet niet opneemt.
Ik vind dit op zoveel vlakken irritant
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 12:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hier in Wales komt er om de haverklap een commercial op tv over een of ander middeltje voor je gazon, en de commercial bevat een enorm irritant liedje, gezongen door een kikker met een achtergrondkoortje van egels en mollen. Echt, als ik het zie/hoor . Tenenkrommend gewoon.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 18:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar in Engeland en omstreken zijn echt alle reclames vol met vervelende pratende dieren
In Duitsland zijn ze allemaal heel erg onderhuids gemeen en bitchy
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 20:58
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Edwin vd Sar: "gezond eten is belangrijk. Daarom drinken wij halfvolle melk, want dat is minder vet dan volle melk"

Ja, en waarom neem je dan geen magere melk zónder vet?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 21:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
je hebt wel wat vet nodig, dus dat moet je ook gewoon binnen krijgen, totaal vetloos eten is ook niet gezond
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 21:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Pfff. Nu verveel ik me. Mijn lijf is doodmoe, maar mijn hoofd stuitert
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 21:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
"Maak van elke dag een rokjesdag!"

Misty
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 16:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
je hebt wel wat vet nodig, dus dat moet je ook gewoon binnen krijgen, totaal vetloos eten is ook niet gezond
Ja, Martino.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 16:57
Verwijderd
Bovendien is magere melk smerig, dus ik vind het eigenlijk best logisch om halfvolle te drinken
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 13:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Gezien op een tram:

'Heeft u goud beleend? Wij halen het voor u terug en kopen het voor veel meer geld!'

Wat een pakkende slogan.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit breezerseks duikt op
infrasoft
320 13-06-2007 09:26
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Economie Plakboek
Hassan A.
2 15-02-2006 12:40
Verhalen & Gedichten Brieven
Raakvlak
10 04-03-2004 22:31
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.