Oud 14-10-2013, 12:53
Kevin1255
Kevin1255 is offline
Hallo allemaal,

Ik zit nu al bijna 2 weken vast met gta 5 , ik krijg geen missie's meer (geen Letters etc.)
Ik heb alleen nog maar rampage missies. Ik zit nu op 31.7% en zou graag verder willen en heb er echt alles voor gedaan maar het lukt niet. Ik heb alle mensen gebelt , alle smsjes gelezen , alle emails etc. Maar niks werkt. Me laatste missie was dat ik met Trevor en iemand anders de bossen in moest gaan en herten dood schieten met een sniper.
Ik hoop dat jullie weten wat ik kan doen.
Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2013, 15:34
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Even rockstar benaderen, een vriend van mij had precies hetzelfde en rockstar heeft hem toen geholpen. Hoe dat precies is gegaan weet ik niet.
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 16:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
http://support.rockstargames.com/hc/...-Score-in-GTAV
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 30-10-2013, 09:35
Kevin1255
Kevin1255 is offline
Het heeft allemaak niet geholpen, daardoor ben ik maar gewoon opnieuw begonnen. Toch bedankt!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 15:05
pr0h4ck3r
pr0h4ck3r is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

Ik zit nu al bijna 2 weken vast met gta 5 , ik krijg geen missie's meer (geen Letters etc.)
Ik heb alleen nog maar rampage missies. Ik zit nu op 31.7% en zou graag verder willen en heb er echt alles voor gedaan maar het lukt niet. Ik heb alle mensen gebelt , alle smsjes gelezen , alle emails etc. Maar niks werkt. Me laatste missie was dat ik met Trevor en iemand anders de bossen in moest gaan en herten dood schieten met een sniper.
Ik hoop dat jullie weten wat ik kan doen.
Alvast bedankt.
hallo kevin1255,

dit probleem komt voor bij veel mensen, ik heb het zelf niet gehad maar ik ken een website die goed van pas kan komen probeer eens : ......... daar geven ze informatie over alle GTA's en dus ook over de missies dus die kunnen je wel verder helpen.

Laatst gewijzigd op 04-11-2013 om 18:15. Reden: reclame-link weg want dat mag niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Ik mag geen GTA 5 van mijn ouders.
NahroBoy
101 02-05-2015 21:48
Games aan welk spel ben jij zeer verslaafd???
Verwijderd
63 04-07-2002 16:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45.