Oud 02-03-2017, 17:04
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Gisteren was het hoogtepunt van mijn dag dat een actrice, voor wie ik voor vandaag een fotoshoot voor 10 pagina's in de Elegance had geregeld, mij een foto van zichzelf stuurde.

Ze had ineens geen lichtblond, maar donkerbruin haar. Of ik dacht dat ze dat bij de Elegance dat erg zouden vinden...
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Advertentie
Oud 02-03-2017, 17:10
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Tuurlijk niet!


Ik had een manier gevonden om onze app meer dan 70% kleiner te maken, waardoor het ook nog eens beter werkt, met een hogere framerate, en minder crasht. Maar mijn baas vond het nodig om de twee pixels aan te wijzen waar je een beetje verschil en jpeg compressie ziet, en wil dat ik het terugdraai, wtf
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 02-03-2017, 17:13
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ben begonnen in een nieuw ziekenhuis met duisent nieuwe mensen en het Is een groot doolhof en ik voel me net een coassistent. Het zou toch leuk zijn om een keer vijf jaar lang om dezelfde plek te werken.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 02-03-2017, 19:34
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Gisteren was het hoogtepunt van mijn dag dat een actrice, voor wie ik voor vandaag een fotoshoot voor 10 pagina's in de Elegance had geregeld, mij een foto van zichzelf stuurde.

Ze had ineens geen lichtblond, maar donkerbruin haar. Of ik dacht dat ze dat bij de Elegance dat erg zouden vinden...
Heet zij A-C?
Oud 02-03-2017, 22:29
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Heet zij A-C?
Hahahaha nee! Die zou dat niet doen. Ken je d'r?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-03-2017, 22:55
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Hahahaha nee! Die zou dat niet doen. Ken je d'r?
Ja, nou ja, een beetje. Van school. Maar waarschijnlijk ken ik haar wel en zij mij niet, want ik onthoud altijd iedereen en dat is lang niet altijd wederzijds
Maar zij zat in het eerste jaar toen ik afstudeerde, en later is ze overgestapt naar de acteursopleiding geloof ik.

Ik ga trouwens niks beloven, maar misschien kom ik kijken in Tiel over drie weken!
Oud 03-03-2017, 01:19
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ja, nou ja, een beetje. Van school. Maar waarschijnlijk ken ik haar wel en zij mij niet, want ik onthoud altijd iedereen en dat is lang niet altijd wederzijds
Maar zij zat in het eerste jaar toen ik afstudeerde, en later is ze overgestapt naar de acteursopleiding geloof ik.

Ik ga trouwens niks beloven, maar misschien kom ik kijken in Tiel over drie weken!
Ik denk niet dat A-C al gevraagd zou worden voor de cover van de Élégance. Ben dol op haar, ze is lief.

Ja, doen! Misschien kom ik dan ook wel weer. Zitten wel 75 VWO-leerlingen in in Tiel.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-03-2017, 02:24
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Jezus man, net kei veel lawaai en gestamp tegen de deur, tis midden in de nacht dus ik boos aan het schreeuwen door de deur heen. Staan er 5 politie mannen voor de deur, de helft via de trap gekomen. Dat ze een melding hebben gekregen dat er iemand benauwd Is op dit nummer en dat de ambulance onderweg Is. Ik ben zo geschrokken dat ik vergeten ben m'n arts vaardigheden aan te bieden. 😬 en nu kan ik niet meer slapen.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 04-03-2017, 07:44
Verwijderd
Grappig, ik had precies hetzelfde!
Oud 04-03-2017, 07:46
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik vermoed dat jij gewoon lag te pitten totdat de politie zo ongeveer naast je stond.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 04-03-2017, 07:52
Verwijderd
En ik had ook niet mijn vaardigheden als arts aangeboden.
Oud 04-03-2017, 07:53
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Raar
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 04-03-2017, 18:48
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Toen er iemand onwel werd op het terras van de zomer was ik ook even vergeten dat ik arts was. Gelukkig herinnerde mijn vriendin mij hier aan. zodat ik weer heroïsch een therapeutisch pijnprikkel kon toedienen.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Oud 04-03-2017, 21:10
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Pijnprikkels zijn extreem effectief.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 04-03-2017, 21:19
Verwijderd
Tering, ik loop echt zo vaak tegen een muur van onbegrip op als ik zeg dat ik niet kan omdat ik moet werken de afgelopen tijd. Ik snap dat jij wel een 8 tot half 5 baan hebt, ik niet. Als er dingen stuk zijn moeten ze gemaakt.
Oud 04-03-2017, 21:26
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Tering, ik loop echt zo vaak tegen een muur van onbegrip op als ik zeg dat ik niet kan omdat ik moet werken de afgelopen tijd. Ik snap dat jij wel een 8 tot half 5 baan hebt, ik niet. Als er dingen stuk zijn moeten ze gemaakt.
Dit herken ik ook. Mensen die niet begrijpen dat je in het weekend moet werken ook. Of dat ik soms onverwachts werk op onverwachte momenten erbij krijg. Of dat ik niet gewoon kan vrijvragen wanneer ik maar wil.
Oud 04-03-2017, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Dit herken ik ook. Mensen die niet begrijpen dat je in het weekend moet werken ook. Of dat ik soms onverwachts werk op onverwachte momenten erbij krijg. Of dat ik niet gewoon kan vrijvragen wanneer ik maar wil.
Ja. Of mensen die zeggen nadat je in het weekend aan het werk bent geweest "oh maar dan heb je van de week wel een dag vrij toch?

In jouw geval is dat praktisch altijd nee. In mijn geval heel vaak.
Oud 04-03-2017, 21:30
Abby.
Abby. is offline
Nou ja, ik heb momenteel ook best veel vrije dagen hoor Maar gelukkig vullen mijn weken zich goed met werk.
Oud 04-03-2017, 21:41
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Mensen vinden het extreem lastig om buiten de 9-5 norm te denken.
Als ik vertel dat ik zo'n anderhalve week per maand 15-18 uur per dag werk en daar genoeg mee verdien wordt dat ook vaker niet dan wel gesnapt, en vaak wordt t ook als vrij lui gezien. Krijg toch jeuk, ik werk harder dan 3 van je 9-5 kantoorbanen bij elkaar.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 04-03-2017, 21:52
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik weet niet, ik kom uit een milieu waar ik juist een van de weinige ben die een "normale" werktijd heeft. Ik hoor m'n vrienden weinig over de klachten die jullie hier aangeven. Ze vinden het voor mij sneu dat ik vaste vakantiedagen heb en niet zelf kan beslissen wanneer ik een dagje vrij neem. Daarnaast denken veel mensen dat mijn werkdag tegelijk met de schooltijden begint en eindigt. Stelletje naïevelingen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 04-03-2017, 22:00
Verwijderd
Oh dat denken ze bij mij vaak zelfs terwijl ik OOP'er ben die niet zoveel met de lessen te maken heeft en een groot gedeelte van z'n werkzaamheden zelfs liever buiten werktijd doet.
Oud 04-03-2017, 22:04
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Tering, ik loop echt zo vaak tegen een muur van onbegrip op als ik zeg dat ik niet kan omdat ik moet werken de afgelopen tijd. Ik snap dat jij wel een 8 tot half 5 baan hebt, ik niet. Als er dingen stuk zijn moeten ze gemaakt.
Dit is zooooooo herkenbaar Maar gelukkig niet bij vrienden want die werken ook bijna allemaal als ontwerper/illustrator/ ander beroep met perioden van deadlinehectiek. Maar familie uitleggen waarom ik soms op het laatste moment niet langs kan komen is wel echt onmogelijk
Oud 04-03-2017, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Dit is zooooooo herkenbaar Maar gelukkig niet bij vrienden want die werken ook bijna allemaal als ontwerper/illustrator/ ander beroep met perioden van deadlinehectiek. Maar familie uitleggen waarom ik soms op het laatste moment niet langs kan komen is wel echt onmogelijk
Ja. Of klagen als je wel komt maar dan je computer meeneemt en een uur aan de telefoon hangt GA WEG
Oud 04-03-2017, 22:14
Verwijderd
In dit geval ging het om een verjaardag. Ik had ook echt geen zin maar ik zit ook met een venijnige storing.
Oud 04-03-2017, 23:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb het in mijn omgeving ook niet zo. Ik ben op dinsdag altijd vrij en heb juist steeds meer vrienden die ook onregelmatig werken en wel eens doordeweeks vrij zijn en dat zijn soms ook beroepen waarbij je het niet direct verwacht.

En dienst hebben kan soms ook best een fijn excuus zijn maar als ik het wil, kan ik dan nog best veel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-03-2017, 10:38
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Citaat:
Pijnprikkels zijn extreem effectief.
Puntige kant van de reflexhamer op het borstbeen, als ze dan niets doen maak ik me zorgen.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Oud 05-03-2017, 11:28
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb een keer een heimlich op een terras gedaan vrij ver van de bewoonde wereld bij een oudere man die aan het stikken was in zijn stukje vlees.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 05-03-2017, 11:34
Verwijderd
Ik heb een reanimatie en aed diploma en ben als de dood een keer opgeroepen te worden om mijn kunsten in de praktijk tor te passen of om eens in een situatie terecht te komen zoals jij die beschrijft, Ieke
Oud 05-03-2017, 11:39
Verwijderd
Ik heb op mijn werk al meerdere keren de heimlich moeten uitvoeren, ook al eens iemand over de tafel gegooid om voedsel uit de luchtpijp te krijgen.
Oud 05-03-2017, 11:47
Verwijderd
Overigens is de kans wel aanwezig dat ik nog eens bij iemand uit kom die is overleden of nog gereanimeerd moet worden (al dan niet met een ntbr beleid). Ik ben wek benieuwd hoe ik dan reageer.
Oud 05-03-2017, 17:12
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Puntige kant van de reflexhamer op het borstbeen, als ze dan niets doen maak ik me zorgen.
Ik heb geen hamer! Ik doe het met mn knokkels! Of aan de binnenzijde van de oogkas drukken.

En ik heb een keer dronken op het terras gezeten terwijl er achter me een oude man zich had verslikt en ik had pas door dat er iets aan de hand was toen iemand anders de heimlich had gedaan Dus tot zover mijn levensreddende handelingen buiten het ziekenhuis
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 05-03-2017, 18:25
Verwijderd
Je hebt mijn leven gered buiten het ziekenhuis Dr. Mema
Oud 05-03-2017, 20:53
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Je hebt mijn leven gered buiten het ziekenhuis Dr. Mema
Is dat zo
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 05-03-2017, 20:59
Verwijderd
Sowieso <3
Oud 05-03-2017, 21:16
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Morgen dagje verlof want zoontje gaat z'n eerste dag naar school.

Daarna 5 dagen voor twee werken, gezien m'n back up met verlof is. Dat terwijl ik zelf eigenlijk meer dan genoeg werk heb, want opnieuw een extra klant gekregen. Waar niks van in orde is.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 07-03-2017, 02:21
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Ik had vandaag iemand van mijn werk geinstrueerd om iets absoluut niet op een bepaalde manier te doen en..... natuurlijk deed hij het precies wel op die manier. Frustreeeeeeerend.
Oud 07-03-2017, 02:21
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Morgen dagje verlof want zoontje gaat z'n eerste dag naar school.
Oeh spannend!!! Veel plezier
Oud 07-03-2017, 12:29
Abby.
Abby. is offline
Ik geef vandaag les in Gouda. Net aan speciaal onderwijs, wat heel leuk was, en zo meteen aan een Islamitische school, een primeur voor mij en ik vind het stiekem toch best spannend
Oud 07-03-2017, 12:32
Verwijderd
Gaaf! Hoe ging het speciaal onderwijs?
Oud 07-03-2017, 12:54
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Gaaf! Hoe ging het speciaal onderwijs?
Heel goed. Ik merkte gewoon dat het een heel fijne school was, met hele heldere duidelijke en goede leraren. Dan kunnen de kinderen best een rugzakje hebben, maar ze waren hartstikke lief en enthousiast. Zelfs de autisten waren helemaal mee
Oud 07-03-2017, 13:00
Verwijderd
Cluster 3 of 4 of beiden?
Oud 07-03-2017, 13:00
Verwijderd
Oh autisten. Sowieso 3 dus. Leuk joh!
Oud 07-03-2017, 16:10
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Oh autisten. Sowieso 3 dus. Leuk joh!
Maar voornamelijk cluster 4 hoor.

Islamitische school was ook leuk. Vooral zeer welopgevoede kinderen die heel enthousiast en creatief waren. En een vriendelijkere ontvangst dan bij de andere school. Het zegt toch altijd veel of ze je op een school een kopje thee aanbieden enzo.
Oud 07-03-2017, 16:11
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik weet soms echt niet meer hoe ik het moet bolwerken met zulke mega-lange dagen en zo'n hoge werkdruk.

Gelukkig is m'n werk wel fantastisch en zijn er veel kersen op de taart. Zoals een sterrenregen van de media voor onze nieuwste productie.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 07-03-2017, 16:12
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Had je de recensie op Theaterkant gezien, Abby? 5 focking sterren En NRC en Parool 4. Volkskrant natuurlijk een zure 3 van Hein.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 07-03-2017, 16:12
Abby.
Abby. is offline
Nee, nog niet. Ik moet nog even zien of ik ga. Waarschijnlijk ken ik wel een aantal van de vwo'ers daar
Oud 07-03-2017, 19:42
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ben sinds deze maand werkzaam in een ander ziekenhuis en moet nu elke ochtend om half zes opstaan en ben om zeven uur savonds thuis als het verkeer een beetje meezit (en dan laat ik m'n werk al niet helemaal ok achter maar dat vinden de bazen daar ok gezien reistijden). Het Is wel leuk werken daar maar die tijden zijn echt niet ok ik kan echt niet meer studeren thuis :')
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 07-03-2017, 20:11
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Nee, nog niet. Ik moet nog even zien of ik ga. Waarschijnlijk ken ik wel een aantal van de vwo'ers daar
Hahaha, ok, nee dan snap ik dat je misschien niet wilt. Als je een andere keer wilt gaan, laat het me dan even weten. Wie weet kan ik dan iets regelen. ^^
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 07-03-2017, 20:59
Abby.
Abby. is offline
Oh, nee, dat zijn leuke vwo'ers hoor Maar het is dan een beetje een drukke week, dus het komt mijzelf vooral niet zo goed uit.
Oud 07-03-2017, 21:34
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Oeh spannend!!! Veel plezier
Hij heeft zich geweldig goed geamuseerd en erg flink geweest.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.