Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2017, 19:21
Smiles_Kill_MeX
Smiles_Kill_MeX is offline
Heey iedereen soms denk ik echt bij me zelf omdat Ik mezelf heel lelijk vind dat ik nooit een vriendje krijg en dat ik voor eeuwig alleen blijf ook omdat een vriendin van een vriendin zie ik vaak met haar vriendje en ook een paar andere en dan denk ik vaak bij Mn eigen waarom heb ik nu niemand terwijl ik het wel wil weet iemand hoe ik hiermee om moet gaan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2017, 20:21
Mrlove076
Mrlove076 is offline
Kijk ik had hetzelfde maar dat komt wel als jij een keer bij een leuke jongen in een groepje gaat en gewoon heel lief gaat lachen naar hem, geloof jongens kijken uiteindelijk naar innerlijk

Groetjes een jongen
Met citaat reageren
Oud 15-03-2017, 21:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als jij super onzeker ben straal je soms ook uit dat je jezelf niet leuk vindt. Ben je zelfverzekerder, dan zie je dat ook terug in je uitstraling. Jij vindt jezelf leuk en die uitstraling zorgt er ook voor dat anderen je sneller leuk vinden...

Werk daar aan. En besef dat een relatie geen magisch wondermiddel is dat alleen maar geluk brengt. Ook als single ben je leuk genoeg! Leer gelukkig zijn met jezelf, dan kan een relatie alleen maar een leuke bonus zijn, mocht je die krijgen. Wanhopige mensen zijn vaak ook niet aantrekkelijk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-03-2017, 23:34
Verwijderd
Als je nog jong bent, maak je geen zorgen komt nog wel, als je wat ouder bent.. zure appel doorbijten, wat gezellige vriendinnen/vrienden meenemen en hoppakee de wereld in / feesjes / uitgangsgelegenheden / andere activiteiten zoals hobbyclubs/sporten e.d. vanzelf komen de partners niet aanwaaien.

of je probeert je geluk in Contact Gezocht
Met citaat reageren
Oud 05-04-2017, 17:58
Roosjexx
Roosjexx is offline
Citaat:
Heey iedereen soms denk ik echt bij me zelf omdat Ik mezelf heel lelijk vind dat ik nooit een vriendje krijg en dat ik voor eeuwig alleen blijf ook omdat een vriendin van een vriendin zie ik vaak met haar vriendje en ook een paar andere en dan denk ik vaak bij Mn eigen waarom heb ik nu niemand terwijl ik het wel wil weet iemand hoe ik hiermee om moet gaan
jongens uit deze tijd zijn veel verlegener geworden hoor (ik zeg niet allemaal)
maar de lente begint nu weer en gaat het bij iedereen weer wat kriebelen en je moet ook maar durven om met meer jongens om te gaan of met ze te praten
Met citaat reageren
Oud 05-04-2017, 18:14
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
jongens uit deze tijd zijn veel verlegener geworden hoor (ik zeg niet allemaal)
Ha, kun je daar meer over vertellen? Waarom vind je dat?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2017, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Als jij super onzeker ben straal je soms ook uit dat je jezelf niet leuk vindt. Ben je zelfverzekerder, dan zie je dat ook terug in je uitstraling. Jij vindt jezelf leuk en die uitstraling zorgt er ook voor dat anderen je sneller leuk vinden...

Werk daar aan. En besef dat een relatie geen magisch wondermiddel is dat alleen maar geluk brengt. Ook als single ben je leuk genoeg! Leer gelukkig zijn met jezelf, dan kan een relatie alleen maar een leuke bonus zijn, mocht je die krijgen. Wanhopige mensen zijn vaak ook niet aantrekkelijk.
Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik heb zoiets ook een beetje meegemaakt, voelde me dikker dan vriendinnen (die hebben namelijk strakke buikies en ik niet), maar ik kleed me nu ook een beetje anders. Ik kleed me sowieso met kleding waar ik me prettig in voel (en ja ik let ook een beetje op de mode, want daardoor voelde ik mij ook zekerder); loop ook niet met een kromme rug en je hoofd naar beneden alsof je verlegen bent, loop met een rechte rug en kijk mensen aan, hierdoor kom je ook al veel zekerder over, dit kan aan het begin onwennig zijn, maar zoals anderen al zeiden; even door de zure appel heen bijten.
Natuurlijk letten jongens ook op het innerlijk, ze zijn niet zo oppervlakkig dat ze alleen naar het uiterlijk kijken hoor! Het kan ook gewoon dat jij die jongen nog niet tegen bent gekomen, dat komt vanzelf wel! Geniet van de tijd dat je single bent 😂🙈 succes!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet hoe ik me moet voelen.
jarne55555
5 28-05-2015 16:37
Psychologie Hoe leer ik haar te vertrouwen?
DanielPieters
16 19-02-2009 21:17
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #68
darkfairy
494 07-09-2006 19:19
Psychologie Waarom ben ik altijd zo snel teleurgesteld?
rainfairy
14 06-09-2004 21:01
Verhalen & Gedichten waarom nou?
wendytjuh9
6 17-01-2004 09:03
Verhalen & Gedichten Gelukkig & Waarom
Mortifer
7 08-12-2002 10:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34.