Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2017, 14:00
FietsJeWat
FietsJeWat is offline
Ik ben nu al me hele leven aan het doen wat er van me verwacht wordt pas als ik 18 ben mag ik stoppen met school, maar wat nou als ik gewoon de fiets pak en weg ga?
Tas in pakken en gewoon naar het buiteland vetrek en daar aan het strand zitten.
Ben al dat ''wat wil je nou worden'' ook al zat zit nu in het examen jaar maar het boeit me niet echt. Wat te doen ik weet het ff niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2017, 14:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik denk dat aan het strand zitten al snel gaat vervelen als je geen geld hebt om te eten of een comfortabele slaapplaats mist.

Je kunt natuurlijk naar het buitenland, om daar een tijd rond te reizen/ te werken, maar het is ook wel fijn als je een diploma haalt waarmee je de kans op een leuke en goedbetaalde baan vergroot.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-03-2017, 14:40
Verwijderd
Reizen (en dan bedoel ik niet drie weken op de camping zitten) is een prima manier om sneller volwassen te worden en voor jezelf duidelijk te krijgen wat je nou echt wilt. Fietsen is gezond. zou het lekker doen als ik jou was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.