Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2017, 17:36
MyPerfectLife
MyPerfectLife is offline
Heey allemaal,

Mijn voormalige beste vriendin wenst me liever dood omdat ik haar niet heb geholpen met een lekkende tas vandaag we waren met school op excursie. Ik heb wel aangeboden dat haar telefoon in mijn tas mocht maar ik zat zo in mijn eigen gedachtes verzonken wat het was al een kut dag ik was door mijn broek heengescheurd en iedereen wist nouja eerst niet totdat ik een jasje om had gedaan er was door een jongen zelfs een filmpje van gemaakt wel grappig dat hij mij nodig heeft om interessant te worden gevonden maar goed. Ik ben er altijd voor haar geweest heb haar altijd getroost en altijd naar haar geluisterd altijd heb ik aan haar kant gestaan en ik heb veel voor haar gedaan zelfs mee naar de politie gegaan toen zij een aangifte moest doen ik heb haar met zoveel andere dingen geholpen maar nu haat ze mij om haar tas? Ik zit langs haar en doe nog met 2 werkstukken met haar samen. Ik weet dat dat heel ongemakkelijk gaat zijn want ze wil me nooit meer zien enzo ik heb sorry gezegd en toegegeven dat ik fout zat maar ze vind nu dat ik moet nadenken wat een ''beste vriendin'' is en ze laat me gewoon zo in de steek verder heeft ze eigenlijk niet echt iemand maar ik heb het altijd goed gevonden dat zij ging bellen met haar vriendje in de pauze en als we naar de bus liepen of op de bus stonden te wachten ik heb zoveel van haar moeten accepteren en zij heeft voor mij ook fouten gemaakt vind ik maar nu ben ik zoooooooo verdrietig en heb zo'n drukkend gevoel op mijn borst en heb buikpijn en ben misselijk ervan. Ik wil dat het weer goed komt maar ik weet dat het echt niet meer goed kan komen geloof me. Ik weet alleen echt niet wat ik nu moet doen. maar ik snap niet dat als ik zoveel voor haar heb gedaan en dan nu een fout heb gemaakt dat ze me meteen laat vallen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2017, 17:36
MyPerfectLife
MyPerfectLife is offline
Btw toen ik dat zei van haar telefoon dat die in mijn tas kon zei ze laat maar maar toen mijn vader er onverwachts stond stapt ze wel in en moeten we haar wel naar huis brengen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2017, 19:28
vivian777
Avatar van vivian777
vivian777 is offline
Ik vind dat zij fout zit.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2017, 22:00
Ben Strik
Ben Strik is offline
^^
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 08:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Praat het even van je af, zeur tegen je moeder aan en probeer je er niet te veel van aan te trekken. Jouw vriendin reageert overdreven dramatisch en zal waarschijnlijk na een tijdje wel weer bijtrekken.

Beste vriendinnen kunnen best eens ruzie of een meningsverschil hebben, maar uiteindelijk is de vriendschap meer waard dan die ene keer je gelijk halen. Vaak komt dit wel weer goed.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 08:36
Verwijderd
Wat een gezeik van jullie allebei. Stel je niet zo aan.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 12:02
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Niet zo aanstellen allebei. Gewoon even met elkaar praten. En anders is ze dus niet je vriendin....
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 17:11
MyPerfectLife
MyPerfectLife is offline
Citaat:
Praat het even van je af, zeur tegen je moeder aan en probeer je er niet te veel van aan te trekken. Jouw vriendin reageert overdreven dramatisch en zal waarschijnlijk na een tijdje wel weer bijtrekken.

Beste vriendinnen kunnen best eens ruzie of een meningsverschil hebben, maar uiteindelijk is de vriendschap meer waard dan die ene keer je gelijk halen. Vaak komt dit wel weer goed.
Ze wilt me dood hebben enzo dus ik denk dat praten niet meer veel zin Ik en mijn andere beste vriendin (daar is ze wss heel jaloers op) doen alsof ze niet meer bestaat nu we hebben het gelaten boeien ze wilt toch weg uit Nederland en zij heeft de keuze gemaakt om ons te laten vallen en dit is vast wel met een goede rede gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2017, 17:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Jammer van jaren vriendschap...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-03-2017, 07:16
Verwijderd
Wat een drama.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2017, 13:02
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Klinkt alsof ze borderline-trekjes heeft. Dat is op zich geen probleem, maar ze uit haar symptomen (heftig zwart-wit denken, afhankelijkheid) nu op een manier die schadelijk is voor jou.

Volgende week ben je weer haar beste vriendin. Maar je moet je wel afvragen of jij dat wel wil, want het klinkt alsof de vriendschap niet zo goed is. Doet ze vaker dingen die jij erg vindt?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2017, 09:15
MalibuCassis
MalibuCassis is offline
Citaat:
Klinkt alsof ze borderline-trekjes heeft. Dat is op zich geen probleem, maar ze uit haar symptomen (heftig zwart-wit denken, afhankelijkheid) nu op een manier die schadelijk is voor jou.

Volgende week ben je weer haar beste vriendin. Maar je moet je wel afvragen of jij dat wel wil, want het klinkt alsof de vriendschap niet zo goed is. Doet ze vaker dingen die jij erg vindt?
Oei, dit vind ik toch best wel een rare reactie, zomaar met borderline gaan gooien omdat iemand een keer flink boos is, misschien is het beter dat je dat niet doet. Je hebt namelijk geen idee wat er eventueel nog meer gebeurd is waardoor de vriendin zo uitgevallen is. TS negeert haar vriendin nu volledig dus volgensmij zijn het gewoon 2 pubers en niet iemand met borderline. Ik vind het echt een kwalijke zaak dat je zomaar met psychische aandoeningen gaat gooien, zo breng je namelijk dingen de wereld in die er waarschijnlijk helemaal niet zijn.

TS, stel je alsjeblieft niet zo aan, je negeert haar nu compleet? Hoe zielig wil je doen! Ga naar dr toe en praat het uit, probleem opgelost.

En over dat ze naar het buitenland wil, ik heb heel erg lang ook willen studeren in het buitenland en bijvoorbeeld een highschool year willen doen. Denk je dat dat voor haar makkelijk is om tegen iedereen te zeggen? Ik kan je vertellen dat dat niet zo is. Doe alsjeblieft niet zo kinderachtig.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2017, 09:22
Verwijderd
Dekaloog zegt "borderline trekjes", niet dat ze een psychische aandoening heeft. Daar zit nogal een verschil tussen. Ik vind gooien met "ik wil je dood hebben" ook borderline trekjes. Los van de naam die je er aan geeft, zou ik weinig interesse hebben in een vriendschap met iemand die zo labiel reageert op kleine dingen. Ook in mijn puberteit had ik daar geen interesse in en ontweek dat soort mensen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
10 30-09-2012 08:20
Wegwijzen & Voorstellen Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven
trustnobody
1 25-09-2012 16:21
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
1 25-09-2012 16:19
Wegwijzen & Voorstellen Beste vriendin laat me stikken
trustnobody
1 25-09-2012 15:33
Liefde & Relatie Twijfels over huidige vriendin door ex/beste vriendin
Brasco
8 05-05-2005 00:51
Liefde & Relatie vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt
Jij-Jij
123 30-06-2003 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.