Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2017, 23:08
E2001
E2001 is offline
Hey,


Ik ben een jongen van 16 jaar oud. De laatste tijd word ik steeds jaloers als mijn beste vriendin over jongens praat. Ze is dan niet verliefd op die jongens, maar ik word wel jaloers. Zij is mijn perfecte meisje om het zo te zeggen. We hebben nog nooit ruzie gehad, houden van dezelfde dingen, zijn een geweldig team en zij ziet er super mooi uit. Ik heb er weleens over gedacht hoe hetzou zijn om een relatie met haar te hebben, maar heb het nooit gewaagd. We praten heel vaak met elkaar en zijn al beste vrienden voor ongeveer 5 jaar. Ik wil niet dat deze vriendschap ooit ten einde gaat. Ik hoop dat er iemand is met ervaring en een soortgelijk geval heeft gehad die mij hiermee kan helpen of dat er anderen zijn die mij hierbij advies kunnen geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2017, 13:21
Verwijderd
Ik snap dat je haar niet kwijt wil raken. Maar ik denk dat het toch slim is om met haar te gaan praten en zeggen wat je voelt. Als ze je leuk vind kunnen jullie als koppel verder. Zo niet kan je gewoon vrienden blijven. Ik bedoel jullie zijn al 5 jaar vrienden. Dan gaat ze je niet in de steek laten omdat je haar leuk vindt toch?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2017, 23:04
E2001
E2001 is offline
Dankjewel. Ze zal me inderdaad nooit in de steek laten, maar altijd als je van vrienden naar koppel gaat en je gaat uit elkaar dan spreek je ze nooit meer. Ik wil het daarom eigenlijk niet. Ik ga het er denk ik wel over hebben, omdat het misschien niet zo gaat worden. Dankjewel voor je mening.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2017, 06:18
Verwijderd
Ik snap wat je bedoeld maar je moet jezelf niet met anderen vergelijken niet iedereen is bijv. 5 jaar lang goede vrienden. Jullie kennen elkaar wrs heel erg goed en niet elke vriendschap is zo. Ik bedoel te zeggen dat iedere vriendscha anders is en je moet het maar gewoon proberen. Misschien worden jullie een goede koppel maar misschien zijn jullie beter als 2 goede vrienden.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2017, 22:25
Roosje12Z0C
Roosje12Z0C is offline
Hoi,
Ik ben een meisje van 13 en heb een beetje hetzelfde met mijn beste vriend. Het probleem bij ons is de afstand....
Ik zou het er gewoon met haar over hebben��. Ze is je beste vriendin en dan laten jullie elkaar NOOIT in de steek!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd op je beste vriendin als meisje zijnde..
Verwijderd
11 15-03-2014 20:23
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriendin, die al bezet is....
ChezLéon
14 12-05-2013 15:55
Liefde & Relatie Verliefd op mijn beste vriendin!
PaterPatriae
6 12-04-2012 22:23
Liefde & Relatie HELP verliefd op mijn beste vriendin!
PaterPatriae
1 11-04-2012 09:22
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriendin :(
hulp_gevraagd
41 18-07-2011 18:07
Liefde & Relatie Verliefd op mijn beste vriendin...
Paddenstoel
38 15-06-2006 09:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59.