Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2017, 14:52
BaYa
BaYa is offline
Hallo,

Ik heb hier al eens 2 topics over gemaakt maar ik wil nog meer zeggen.
https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1919372
https://forum.scholieren.com/showthr...283&highlight=

Dus ik ben een jongen van 19 en ik ben verliefd op een meisje van 26 die in North Carolina woont. We gamen/praten (via headset) bijna elke dag op de Playstation. we zijn heel close en we kennen elkaar al bijna 2 jaar. ik heb al gevoelens voor haar sinds juni/juli. Een paar maanden geleden heb ik gevraagd aan haar (via bericht) of we de volgende dag eens konden praten. De volgende dag zaten we dus samen in een party (chat) en ik heb aan haar verteld dat ik gevoelens voor haar heb. Ze verschoot wel een beetje maar ze zag het aankomen. Ze wist dat ik iets voor haar had, zij heeft ook wel gevoelens voor mij. Het eerste dat ze zei was: "je weet toch wel dat we heel ver van elkaar wonen." We hebben heel die avond erover gepraat. Ze zegt natuurlijk wel dat die afstand een groot probleem is want ze heeft al eens een lange afstandsrelatie gehad en zegt dat dat niet zo goed ging en dat nog maar een staat verschil was. Maar ze zegt ook als ze ooit de kans krijgt om te reizen dan zou ze wel mischien naar hier zou komen. En ze wil al een tijdje weg uit Amerika. Ze zegt ook dat ik een net een kleine broer voor haar ben en zij wil net als een grote zus voor mij zijn.
Maar een ander 'probleem' is nu ook dat ze een paar weken voordat ik het zei iemand ontmoet heeft. Een meisje die in haar gemeente woont. Ze zijn nu al een paar maanden samen. Ze heeft dat dus verteld, ik heb daar niet zoveel problemen mee. Ik wil dat zij gelukkig is en zij wil dat ook voor mij. Maar ik heb nog altijd gevoelens voor haar, zij maakt mij gelukkig en ik denk elke dag aan haar, als ik ga slapen denk ik aan haar, als ik wakker denk ik aan haar. Ik droom soms over haar. Momenteel zijn we soort van beste vrienden. Ik kan haar alles vertellen en zij kan mij alles vertellen. Wat zou ik doen?

Kunnen jullie tips geven of zeggen wat ik mischien zou doen?

Bedankt voor het lezen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2017, 10:17
E2001
E2001 is offline
Ik ken iemand die heeft ook iemand leren kennen uit Amerika en die is pas geleden naar hem toe gegaan en nu hebben ze een relatie. Hiermee bedoel ik te zeggen dat het mogelijk is. Het is lastig op een heleboel manieren, maar als jullie echt bij elkaar horen dan is dat zo. Mijn tip is om een keer op vakantie te gaan en haar dan echt leren kennen. Daarna kun je altijd nog verder kijken. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2017, 11:15
Verwijderd
Is er een kans dat je op relatief korte termijn (laten we zeggen binnen een jaar) daar naar toe gaat? Als het antwoord nee is, en jij bent tevreden met hoe het nu gaat, dan zou ik gewoon lekker zo door gaan.

Als je wel die kant op zou gaan, is het wellicht wel handig van te voren de verwachtingen te managen. Als zij iemand heeft, kun je hevig teleurgesteld raken in het zien van haar. Plan zeker ook gewoon reisdingen voor jezelf en ga er niet van uit dat je hele programma bestaat uit met haar rondhangen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.