Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Ben jij wel eens afgeknapt toen je vrouwelijke date haar tetten ontblootte?
Ja 7 21.88%
Nee 15 46.88%
Ik heb geen vrouwelijke dates (die hun tetten laten zien) 10 31.25%
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2020, 15:16
Verwijderd
HEH ERTURRRRRRRRRRRRRR
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2020, 15:16
Verwijderd
Goed dat die gozer hier niet meer post, wat een domme ongeloofwaardige epistels had die vent met zijn brede kaaksmoel
Met citaat reageren
Oud 05-10-2020, 15:26
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Ik wilde eerst typen en stemmen dat ik uiteraard eigenlijk altijd wel van tevoren een beeld heb en dat ik dus nooit verrast ben door afwijkende grootte of zoiets. Dat gedeelte klopt ook wel, hoogstens:



En gelukkig ook nooit



of ronduit vieze taferelen in de zin van niet hygiënisch/zweren/et cetera.

Maar toen bedacht ik me dat ik dit had meegemaakt:



De dame in kwestie had twee maanden eerder een borstverkleining ondergaan, de littekens waren heel duidelijk zichtbaar en voelbaar, de vorm van de borsten was ook ronduit raar en onnatuurlijk. Ik had het idee dat de plastisch chirurg niet bepaald zijn beste werk had geleverd, of wellicht heeft zoiets langer nodig om bij te trekken. Het was voor mij echt een turn-off, en ik wist nota bene dat ze die borstverkleining gehad had, ze was er onzeker over en had al benoemd dat ze helemaal niet blij met het resultaat was. Ik dacht "dat zal wel meevallen", maar het viel niet mee.

Ik ben wel nog blijven slapen, de volgende ochtend zo snel mogelijk naar huis en nooit meer met haar afgesproken. Dat klinkt wellicht heel slecht; maar los van de borsten was ze niet goed in bed en een echte klik hadden we sowieso al niet, denk dat geen van beiden er ooit een serieuze toekomst in gezien had. Ik in ieder geval niet. Ik had zonder de borsten-teleurstelling hetzelfde gedaan.
charly brown
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2020, 15:28
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
18+
Jammer
Met citaat reageren
Oud 05-10-2020, 17:01
Verwijderd
Citaat:
charly brown
Omg hoe had ik die over het hoofd kunnen zien
Met citaat reageren
Oud 05-10-2020, 17:29
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik wilde eerst typen en stemmen dat ik uiteraard eigenlijk altijd wel van tevoren een beeld heb en dat ik dus nooit verrast ben door afwijkende grootte of zoiets. Dat gedeelte klopt ook wel, hoogstens:



En gelukkig ook nooit



of ronduit vieze taferelen in de zin van niet hygiënisch/zweren/et cetera.

Maar toen bedacht ik me dat ik dit had meegemaakt:



De dame in kwestie had twee maanden eerder een borstverkleining ondergaan, de littekens waren heel duidelijk zichtbaar en voelbaar, de vorm van de borsten was ook ronduit raar en onnatuurlijk. Ik had het idee dat de plastisch chirurg niet bepaald zijn beste werk had geleverd, of wellicht heeft zoiets langer nodig om bij te trekken. Het was voor mij echt een turn-off, en ik wist nota bene dat ze die borstverkleining gehad had, ze was er onzeker over en had al benoemd dat ze helemaal niet blij met het resultaat was. Ik dacht "dat zal wel meevallen", maar het viel niet mee.

Ik ben wel nog blijven slapen, de volgende ochtend zo snel mogelijk naar huis en nooit meer met haar afgesproken. Dat klinkt wellicht heel slecht; maar los van de borsten was ze niet goed in bed en een echte klik hadden we sowieso al niet, denk dat geen van beiden er ooit een serieuze toekomst in gezien had. Ik in ieder geval niet. Ik had zonder de borsten-teleurstelling hetzelfde gedaan.
kanker
Met citaat reageren
Oud 05-10-2020, 18:09
Verwijderd
Ja kinders..... die Ertur was me er eentje
Met citaat reageren
Oud 05-10-2020, 18:18
Verwijderd
Sneue gast, zolderkamerlurker. Al die verhalen waren uit de duim gezogen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2020, 18:22
Verwijderd
Schijnt wel een behoorlijke slet te zijn geweest, kun je nagaan dat hij nu vader zou zijn met een gezin ofzo, onbehoorlijk
Met citaat reageren
Oud 05-10-2020, 18:43
Verwijderd
Bah.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2022, 09:18
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Nee. Maar zoveel female dates heb ik niet gehad.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 17-04-2022, 21:46
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nee. Maar zoveel female dates heb ik niet gehad.
Jij ziet toch ook genoeg man boobs?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2022, 00:12
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Gezellig!
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2022, 23:07
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Jij ziet toch ook genoeg man boobs?
Nee, mijn dates, ja ik ben weer actief 🥴 hebben die nog niet.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42.