Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2011, 21:44
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Eindelijk, ben vandaag naar een infodag geweest van de Marine, en nu weet ik voor 200% zeker dat ik Officier Zeedienst wil gaan doen

Maar, ik heb nog even een vraagje:

Je woont daar in hokjes, maar heb je er ook internet? (draadloos, kabel of desnoods WiFi),
zodat je met familie kunt skypen of MSNen?

Iemand ervaring?
Alvast bedankt!

Noeleke.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2011, 21:55
piraat013
piraat013 is offline
Ik had er een tijdje ook interesse in gehad heb het uiteindelijk laten zitten .volgens mij werk je 8 uur per dag dan 8 uur rust en dan 8 uur werk enz en ja je kan gamen,chillen sporten ,lezen internetten tv kijken enz.

Ik raad je deze website aan moet je wel hyves hebben http://werkenbijdemarine.hyves.nl/

Veel succes met info zoeken .
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 17:18
Ratatouille
Avatar van Ratatouille
Ratatouille is offline
Over dat 8 uur op, 8 uur af, dat gaat pas gebeuren als je ook echt aan de slag mag. Op 't KIM maak je gewoon dagen van 8 tot 4. Als joja (jongstejaar) krijg je je eigen studiehok, met internetaansluiting, bureau, kast en extra stopcontacten. Je eigen laptop/computer meenemen moet dus wel. Je slaapt op een zaal en als je ouderejaars wordt krijg je je eigen slaapkamer, met bureau, bed en kast. Overigens, in de weekeinden ben je gewoon vrij en kun je dus ook naar huis/familie/vrienden.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 14:15
Noeleke
Avatar van Noeleke
Noeleke is offline
Citaat:
Over dat 8 uur op, 8 uur af, dat gaat pas gebeuren als je ook echt aan de slag mag. Op 't KIM maak je gewoon dagen van 8 tot 4. Als joja (jongstejaar) krijg je je eigen studiehok, met internetaansluiting, bureau, kast en extra stopcontacten. Je eigen laptop/computer meenemen moet dus wel. Je slaapt op een zaal en als je ouderejaars wordt krijg je je eigen slaapkamer, met bureau, bed en kast. Overigens, in de weekeinden ben je gewoon vrij en kun je dus ook naar huis/familie/vrienden.
Oh ok, dankje voor de info! Van dat zelf laptop meenemen wist ik wel, maar dat internet enzo niet. Ik weet nu inmiddels al wat meer over de uren enzo Dus ik hoefde alleen nog internet te weten! Dus nu in de informatie compleet
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 16:02
Ratatouille
Avatar van Ratatouille
Ratatouille is offline
Graag gedaan (:
Veel succes met alle procedures en keuringen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Stage marine
Girlxo
1 05-01-2017 22:12
Algemene schoolzaken Keuring Marine
Verwijderd
4 03-05-2009 17:37
Werk, Geld & Recht marine, landmacht, leger
petit
24 10-09-2006 15:17
De Kantine Bij de marine, daar heb je pas .....
DaDaan
41 28-03-2005 11:08
Algemene schoolzaken Marine
Intrameisje
9 09-12-2003 22:01
De Kantine Wat vinden jullie van de marine?
rockyj
31 11-03-2003 23:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.