Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2004, 18:11
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik weet niet of er al een thread hierover is maar ik post dit toch maar..

Ik kwam bij de bibliotheek een flyertje tegen over een demonstratie die word gehouden op 26 Juni. Er staat dat hij om 13:00 uur begint bij de Dam in Amsterdam.

Ik zal even de tekst op de flyer uittypen om duidelijk te maken waarom de mensen die dit regelen vinden dat we de troepen uit Irak moeten halen.
- Er worden door de bezettingsmacht op grote schaal misdaden gepleegd in Irak. Het bloedbad in Fallujah en de onthullingen over martelingen in de gevangenissen laten de ware aard van de bezetting zien. De VS willen tegen elke prijs hun macht in de regio vestigen met alle gevolgen vandien. Een voortzetting van de bezetting onder VN-vlag zal hier niets aan veranderen. Daarbij heeft de onvoorwaardelijke steun van Bush aan Israel Sharon een vrijbrief gegeven om de onderdrukking van de Palestijnen verder op te voeren en door te gaan met de bouw van de apartheidsmuur. Deze oorlogspolitiek heeft geleid tot een verdere destabilisering van het Midden-Oosten en een onveiligere wereld voor ons allemaal.

- De hele bezetting is gebaseerd op leugens. Er waren geen massavernietigingswapens in Irak en er is geen verband met de aanslagen van Al Qaida. De bewijsvoering was verzonnen. De duizenden doden en gevangenen, martelingen en bombardementen hebben laten zien dat deze oorlog niet over democratie of bevrijding gaat. Daarbij heeft de bezetting de voedingsbodem voor terrorisme alleen maar vergroot.

- Terwijl kostbare honderden miljarden worden verspild aan deze misdadige bezetting hebben regeringsleiders tegen hun eigen bevolking gelogen. Bush, Blair en Balkenende mogen op dit punt hun verantwoordelijkheid niet ontlopen. De anti-oorlogsbeweging in Spanje heeft wat dat betreft het goede voorbeeld getoond: Aznar is weggestemd voor zijn leugens en zijn steun aan Bush. Wij willen niet dat Nederland nog langer onderdeel is van de misdaden in Irak. Daarom eisen we een einde aan de bezetting en het terugtrekken van de troepen.

- Op zaterdah 26 Juni - vier dagen voor de zogenaamde machtoverdracht - begint een internationale week van actie tegen de bezetting. Op die dag gaan we ook in Nederland de straat op om onze woede en verontwaardiging te tonen. Sluit je aan bij dit initiatief: mobiliseer en demonstreer mee!

Zelf weet ik niet of ik ga. Ik ben niet compleet voor het terugtrekken van de troepen in Irak, ik vind dat er na al de problemen nu wel een democratie mag komen en zo snel mogelijk. Maar ik ga misschien toch meelopen om het evenwicht van Nederland erin te houden. Ik verwacht dat met deze rechtse coalitie ze ervoor kiezen nog langer in Irak te blijven, daarom wil ik tegenwicht geven om te zorgen dat we er niet nog een jaar zijn zonder veel resultaat te boeken. Behalve dat Amerika nog meer macht in Irak en de wereld heeft verkregen. Ik weet het dus nog niet zeker.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2004, 18:54
Methuus
Avatar van Methuus
Methuus is offline
't Is toch al beslist dat jullie soldaten daar nog minstens 'n half jaar blijven zitten?

Lekker nuttig dus.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 19:17
Verwijderd
We moeten een teken zetten
Helaas ben ik op vakantie, en helaas was ik anders nog te lui om naar amsterdam te gaan
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 21:55
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 19-06-2004 @ 20:17 :
We moeten een teken zetten
Helaas ben ik niet op vakantie, maar ben ik te lui om naar amsterdam te gaan
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 22:53
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
ooo dus al die mensen maar aan hun lot over laten. of beter nog amerikanen die regio laten controleren. Ik was ook tegen een Nederlandse troepenmacht in Irak maar nu we er toch zijn vind ik dat WIJ de klus moeten afmaken. Onder Nederlands gezag is het nog vrij rustig en is de bevolking nog blij. stel je voor hoe het er aan toe gaat als daar amerikanen alles gaan regelen !!!!
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 11:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hier hebben we een topic voor (de Agenda)...

Verder... Goede zaak
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 11:56
meisje
meisje is offline
demonstraties helpen toch niet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 11:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
meisje schreef op 20-06-2004 @ 12:56 :
demonstraties helpen toch niet.
Zeker wel...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 14:53
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 20-06-2004 @ 12:56 :
demonstraties helpen toch niet.
Maar het is wel leuk
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 16:59
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ik ga ook demonstreren voor het in de steek laten van de Iraakse burger en het veroorzaken van totale chaos in Irak
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 17:06
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik ben het voor de verandering eens met ex-Desecrator, hoewel de chaos in Irak er nu ook al is. Ze zitten er nu, dan moeten ze zich niet ineens laf gaan terugtrekken.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 17:11
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Wie organiseren die demo? IS?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 17:43
Verwijderd
Citaat:
DEChengst schreef op 20-06-2004 @ 17:59 :
Ik ga ook demonstreren voor het in de steek laten van de Iraakse burger en het veroorzaken van totale chaos in Irak
Dat boeit geen fuck, als we weggaan heb je eerder kans dat er een sterke man komt en eerder kans op vrede dan wanneer we er blijven.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 17:49
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
In het leger kan God ook goede vruchten kweken in zijn liefdesfabriek die aarde heet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 18:28
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 20-06-2004 @ 18:43 :
Dat boeit geen fuck, als we weggaan heb je eerder kans dat er een sterke man komt en eerder kans op vrede dan wanneer we er blijven.
Een sterke man als Saddam
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
DEChengst schreef op 20-06-2004 @ 19:28 :
Een sterke man als Saddam
jep, toen heerste er nog orde en rust
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 20-06-2004 @ 20:03 :
jep, toen heerste er nog orde en rust
En martelingen, fusillaties, onderdrukking, censuur . De situatie nu is voor iedereen kut, maar liever een VN-regering dan een tweede Saddam.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Wouter Youth schreef op 20-06-2004 @ 20:13 :
En martelingen, fusillaties, onderdrukking, censuur . De situatie nu is voor iedereen kut, maar liever een VN-regering dan een tweede Saddam.
Wat is het verschil met nu, helemaal niets? Behalve dat je toen niet overal en op elk moment doodgeschoten werd of opgeblazen. Over wat voor VN regering bazel je?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-06-2004, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 20-06-2004 @ 15:53 :
Maar het is wel leuk
Echt vet lachen, een beetje met stukken hout raggen en dan met traangasgranaten bekogeld worden
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 20:28
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 20-06-2004 @ 17:59 :
Ik ga ook demonstreren voor het in de steek laten van de Iraakse burger en het veroorzaken van totale chaos in Irak
Jij bent zeker zo iemand die altijd zo stil mogelijk was over Irak. Net zoals de VVD en het CDA(en de PvdA trouwens ook) en nu lekker doen alsof je enig begrip van ethiek hebt.

De enige partijen die zich bezig hielden met het lot van de Irakese bevolking waren de SP en Groenlinks(en ze werden bijna uitgelachen). Jij bent gewoon iemand die voordeel ziet in het steunen van de VS maar te laf bent om dar toe te geven en dan maar grijpt naar dit soort onzinargumenten.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 20:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-06-2004 @ 20:59 :
Echt vet lachen, een beetje met stukken hout raggen en dan met traangasgranaten bekogeld worden
Je bent dus nog nooit bij een demo geweest
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 20:53
professor2
professor2 is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 20-06-2004 @ 17:59 :
Ik ga ook demonstreren voor het in de steek laten van de Iraakse burger en het veroorzaken van totale chaos in Irak
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 20:54
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 20-06-2004 @ 21:28 :
Jij bent zeker zo iemand die altijd zo stil mogelijk was over Irak. Net zoals de VVD en het CDA(en de PvdA trouwens ook) en nu lekker doen alsof je enig begrip van ethiek hebt.

De enige partijen die zich bezig hielden met het lot van de Irakese bevolking waren de SP en Groenlinks(en ze werden bijna uitgelachen). Jij bent gewoon iemand die voordeel ziet in het steunen van de VS maar te laf bent om dar toe te geven en dan maar grijpt naar dit soort onzinargumenten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 21:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 20-06-2004 @ 21:28 :
Jij bent zeker zo iemand die altijd zo stil mogelijk was over Irak. Net zoals de VVD en het CDA(en de PvdA trouwens ook) en nu lekker doen alsof je enig begrip van ethiek hebt.

De enige partijen die zich bezig hielden met het lot van de Irakese bevolking waren de SP en Groenlinks(en ze werden bijna uitgelachen). Jij bent gewoon iemand die voordeel ziet in het steunen van de VS maar te laf bent om dar toe te geven en dan maar grijpt naar dit soort onzinargumenten.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 21:49
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 20-06-2004 @ 21:28 :
Jij bent zeker zo iemand die altijd zo stil mogelijk was over Irak.
Ja en ? Dat deden we toch allemaal ? Ik heb de clubjes die nu fanatiek lopen te demonstreren tegen de VS nooit een "Weg met Saddam demonstratie!" zien houden.

Citaat:

En nu lekker doen alsof je enig begrip van ethiek hebt.
Ik heb wel degelijk begrip voor ethiek. Nederland is zo dom geweest om met de VS mee te doen en de Iraakse burger vrijheid te beloven. We hebben dus gewoon de plicht om in Irak te blijven tot de macht op een fatsoenlijke wijze overgedragen kan worden aan een democratisch gekozen regering.

Citaat:

De enige partijen die zich bezig hielden met het lot van de Irakese bevolking waren de SP en Groenlinks
Dan laten ze nu lekker merken dat ze achter de Iraakse bevolking staan. Het terugtrekken van de troepen staat momenteel gelijk aan het uitleveren van de Iraakse bevolking aan een fundementalistisch moslim regime.

Citaat:

Jij bent gewoon iemand die voordeel ziet in het steunen van de VS maar te laf bent om dar toe te geven en dan maar grijpt naar dit soort onzinargumenten.
Stom van me. Helemaal vergeten dat als de VS zich terugtrekt dat Irak dan als donderslag bij heldere hemel in een paradijs veranderd.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2004, 11:09
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
Isa schreef op 20-06-2004 @ 18:49 :
In het leger kan God ook goede vruchten kweken in zijn liefdesfabriek die aarde heet.
oja
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 11:40
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
DEChengst schreef op 20-06-2004 @ 22:49 *knip*
Sorry hoor, in kan me best voorstellen dat je voor het blijven van de troepen bent, ik zou daar ook bijna voor zijn aangezien ik weet dat de mensen aldaar graag willen dat ze blijven en de militairen rondom de nederlanders, die ook zeer gewild zijn door de bevolking, ook graag willen dat ze blijven. Maar ze doen nu eenmaal goed werk in een politiek wespennest. En als je te laf bent om dat in te zien en op de man gaat spelen dan ben je gewoon fout bezig, ongeacht je mening.

Maar in iedergeval zwak je het nu al af.

Citaat:
In het leger kan God ook goede vruchten kweken in zijn liefdesfabriek die aarde heet.


Ik zal maar niet gaan vragen wat je er mee bedoeld, dat zou het verpesten.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 12:23
NN
NN is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 20-06-2004 @ 21:28 :
Jij bent zeker zo iemand die altijd zo stil mogelijk was over Irak. Net zoals de VVD en het CDA(en de PvdA trouwens ook) en nu lekker doen alsof je enig begrip van ethiek hebt.

De enige partijen die zich bezig hielden met het lot van de Irakese bevolking waren de SP en Groenlinks(en ze werden bijna uitgelachen). Jij bent gewoon iemand die voordeel ziet in het steunen van de VS maar te laf bent om dar toe te geven en dan maar grijpt naar dit soort onzinargumenten.
De PvdA volgt de lijn van de VN, niet die van Bush zoals CDA en VVD. Stel ze dus niet gelijk aan elkaar.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 12:25
Daevrem
Daevrem is offline
Daar heb ik het niet over. Ik heb het over de situatie van na de goldoorlog tot het moment dat de verkiezingen van Bush begonnen.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 13:18
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 21-06-2004 @ 13:23 :
De PvdA volgt de lijn van de VN, niet die van Bush zoals CDA en VVD. Stel ze dus niet gelijk aan elkaar.
Ik hoor wouter bos op de avond van de verkiezingen nog roepen wij zijn tegen een oorlog in irak.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 13:19
meisje
meisje is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 21-06-2004 @ 14:18 :
Ik hoor wouter bos op de avond van de verkiezingen nog roepen wij zijn tegen een oorlog in irak.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 13:36
NN
NN is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 21-06-2004 @ 14:18 :
Ik hoor wouter bos op de avond van de verkiezingen nog roepen wij zijn tegen een oorlog in irak.
Dan heb je niet goed geluisterd.

Het standpunt was (en is nog steeds): wij zijn tegen een oorlog in Irak zonder instemming van de VN-veiligheidsraad en zekerheid voor de troepen.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 13:40
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 21-06-2004 @ 14:36 :
Dan heb je niet goed geluisterd.

Het standpunt was (en is nog steeds): wij zijn tegen een oorlog in Irak zonder instemming van de VN-veiligheidsraad en zekerheid voor de troepen.
Hij heeft het toch echt gezegt
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 13:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
NN schreef op 21-06-2004 @ 14:36 :
Dan heb je niet goed geluisterd.

Het standpunt was (en is nog steeds): wij zijn tegen een oorlog in Irak zonder instemming van de VN-veiligheidsraad en zekerheid voor de troepen.
Nee, hij heeft gezegd een oorlog in Irak niet goed te keuren onder de huidige omstandigheden. Die omstandigheden zijn nooit veranderd, maar toch heeft de PvdA toegegeven.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 18:17
brinta
brinta is offline
Ik ben er in ieder geval bij zaterdag. Was nog lastig om een keuze te maken, want er zijn een aantal verschillende demonstraties/manifestaties.... dilemma's, dilemma's
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 18:28
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
brinta schreef op 24-06-2004 @ 19:17 :
Ik ben er in ieder geval bij zaterdag. Was nog lastig om een keuze te maken, want er zijn een aantal verschillende demonstraties/manifestaties.... dilemma's, dilemma's
?? vind jij dan serieus dat nu alle troepen uit irak terug moeten trekken?? of alleen de nederlandse??
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-06-2004, 18:48
brinta
brinta is offline
Citaat:
?? vind jij dan serieus dat nu alle troepen uit irak terug moeten trekken?? of alleen de nederlandse??
Serieus? Ja. Ik ben vanaf het begin tegen deze zinloze oorlog geweest, dus elke kans om ertegen te protesteren grijp ik aan. Alle troepen terug, liever gisteren dan morgen. Nu ga je zeker vragen om argumenten? Elk gewapend conflict is er 1 te veel. Dit is geen conflict maar een vredesoperatie, zou je daar tegenin kunnen brengen, echter: gewapend vrede maken is een contradictie in terminus. Wij mensen zijn toch wel zo ver ontwikkeld dat we deze barbaarse manier van 'vrede' stichten achter ons kunnen laten? Er zijn vast mensen die beter worden van de Irak en Palestina situatie (wapenhandel, regeringsleiders), maar de mensheid is er niet bij gebaat.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 19:03
brinta
brinta is offline
En dat, beste mensen, heb ik allemaal geleerd van Miss World 2005
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 10:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
brinta schreef op 24-06-2004 @ 19:48 :
Serieus? Ja. Ik ben vanaf het begin tegen deze zinloze oorlog geweest, dus elke kans om ertegen te protesteren grijp ik aan. Alle troepen terug, liever gisteren dan morgen. Nu ga je zeker vragen om argumenten? Elk gewapend conflict is er 1 te veel. Dit is geen conflict maar een vredesoperatie, zou je daar tegenin kunnen brengen, echter: gewapend vrede maken is een contradictie in terminus. Wij mensen zijn toch wel zo ver ontwikkeld dat we deze barbaarse manier van 'vrede' stichten achter ons kunnen laten? Er zijn vast mensen die beter worden van de Irak en Palestina situatie (wapenhandel, regeringsleiders), maar de mensheid is er niet bij gebaat.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 16:36
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Isa schreef op 20-06-2004 @ 18:49 :
In het leger kan God ook goede vruchten kweken in zijn liefdesfabriek die aarde heet.
Probeer je nou spot te drijven met 'God' of meen je serieus wat je daar typte?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 17:33
arP-socialist
Avatar van arP-socialist
arP-socialist is offline
Citaat:
Methuus schreef op 19-06-2004 @ 19:54 :
't Is toch al beslist dat jullie soldaten daar nog minstens 'n half jaar blijven zitten?

Lekker nuttig dus.
je kan alleen wat veranderen als je wat van je laat horen
__________________
Telkens weer; denk ik aan jouw ogen bij het afscheid...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 18:15
NN
NN is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-06-2004 @ 14:43 :
Nee, hij heeft gezegd een oorlog in Irak niet goed te keuren onder de huidige omstandigheden. Die omstandigheden zijn nooit veranderd, maar toch heeft de PvdA toegegeven.
De omstandigheden zijn veranderd in die zin dat de VN-veiligheidsraad nu met 15 stemmen voor is.

Maar goed, ik ga het PvdA-standpunt voor de verlenging hier niet verdedigen, aangezien ik zelf nog niet er over eens ben of ik nu voor of tegen moet zijn.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bush waarschuwt voor Derde Wereldoorlog
Clemenzia
63 23-10-2007 23:44
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Op wie zou je nu stemmen? (poll)
T_ID
500 30-09-2006 01:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 15 feb demontratie tegen oorlog in irak!
blegh!
560 16-02-2003 16:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Demonstratie tegen oorlog Iraq: wat heeft het voor zin?
theone87nl
59 12-02-2003 15:46
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Voor of tegen een aanval op Irak
Rafael
5 12-02-2003 11:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap USA van plan om nucleare wapens te gaan gebruiken
Dark Angel
71 30-03-2002 08:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.