Oud 25-01-2004, 14:00
Bigbot
Avatar van Bigbot
Bigbot is offline
Juh!! Zo simpel als de titel zegt!!

Ok onzin is altijd een beetje romel geweest maar de laatste weeken/maanden is het echt erg aan het worden! Zo worden er op 1 dag een stuk of 10 fototopic's gemaakt als het der niet meer zijn! Iedereen zegt maar waar die zin in heeft waar nooit een fuck aan gedaan word! Een slotje zie je ook echt alleen bij een topic met 500 post terwijl der genoeg flame is! Sorry maar als lid en toch best al best lang (dit is een alias) onzinwezen vind ik dat de toestand op onzin zo gekeldert is dat de lol der echt wel af is. Ik denk dat ik niet de enige ben als je kijk naar wie de laatste tijd niet meer aanwezig is omdat der gewoon geen fuck meer aan is zo! Waar is het beleid?

Groeten Bigbot
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2004, 14:05
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Zo is onzin. De regels worden best wel nageleefd en de sfeer is zo slecht nog niet. Volgens mij gaat 't wel prima zo...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 14:06
Wawl
Wawl is offline
Mjah, Onzin is heus niet minder saai dan anders. Mensen komen en gaan, en daar kunnen ook buddies van jou bij zitten. De nieuwe generatie neemt het langzaamaan over, maar daar kan je natuurlijk niets tegen hebben. En wat wil je met beleid? Het beleid op Onzin wordt niet door de FB's uitgevoerd, maar vooral door de leden zelf.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 14:14
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
Wawl schreef op 25-01-2004 @ 15:06:
Onzin wordt niet door de FB's uitgevoerd, maar vooral door de leden zelf.
En dat is precies wat der niet gebeurt
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 14:16
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 25-01-2004 @ 15:14:
En dat is precies wat der niet gebeurt
En hoe stel je voor dat men dat gaat veranderen?
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 14:17
Dvalin
Dvalin is offline
Citaat:
Bigbot schreef op 25-01-2004 @ 15:00:
Juh!! Zo simpel als de titel zegt!!

Ok onzin is altijd een beetje romel geweest maar de laatste weeken/maanden is het echt erg aan het worden! Zo worden er op 1 dag een stuk of 10 fototopic's gemaakt als het der niet meer zijn! Iedereen zegt maar waar die zin in heeft waar nooit een fuck aan gedaan word! Een slotje zie je ook echt alleen bij een topic met 500 post terwijl der genoeg flame is! Sorry maar als lid en toch best al best lang (dit is een alias) onzinwezen vind ik dat de toestand op onzin zo gekeldert is dat de lol der echt wel af is. Ik denk dat ik niet de enige ben als je kijk naar wie de laatste tijd niet meer aanwezig is omdat der gewoon geen fuck meer aan is zo! Waar is het beleid?

Groeten Bigbot
get a life
__________________
No fucking European constitution
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 15:00
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
De sfeer op onzin is imho prima, waarom slotjes op onzin? Wat is er mis met 10 foto-topics? Het is onzin maar hoor, als het nou op beleidszaken was...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 15:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Het enige dat de sfeer 'n beetje verziekt op Onzin, zijn de soms enorm irritante under-covers van mensen en ook sommige mensen die gewoon vaak komen irritant doen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 17:11
Verwijderd
De onzin sfeer is prima. Er zitten wel steeds minder 'bekenden', maar daar kan het beleid niets aan doen, natuurlijk.
Als er echt geflamed wordt, dan zie je vaak genoeg dat er in no time een topic op M&M staat en dat er een fb is, de 'onzinners' doen heus wel wat als de sfeer verpest wordt.

Verder kan ik me alleen maar bij Roel aansluiten.
Citaat:
Methuselah schreef op 25-01-2004 @ 16:31:
Het enige dat de sfeer 'n beetje verziekt op Onzin, zijn de soms enorm irritante under-covers van mensen en ook sommige mensen die gewoon vaak komen irritant doen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 17:52
Verwijderd
sorry maar later op de avond vind ik de sfeer ook echt
sommige topics zijn erg grof en sommige leden doen soms echt een beetje te.
(Ik vind dus eigenlijk ook dat er wel eens iets aan gedaan mag worden)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:08
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Hoe moet het veranderen dan?
Ik bedoel, wat kunnen de fb's daaraan doen?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:20
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 25-01-2004 @ 18:52:
sorry maar later op de avond vind ik de sfeer ook echt
sommige topics zijn erg grof en sommige leden doen soms echt een beetje te.
(Ik vind dus eigenlijk ook dat er wel eens iets aan gedaan mag worden)
Dus de conclusie hieruit zou zijn dat de lokale fb's tot diep in de nacht op moeten blijven om daar iets aan te doen omdat het dan pas voorvalt? Je zou ook naar jezelf kunnen kijken en denken: als ik dat nou zie, waarom meld ik dat niet even op M&M zodat 's ochtends waarschuwingen en desnoods bans uitgedeeld kunnen worden? Is dat hele probleem ook opgelost.

Ik zie het probleem niet echt. Ja, ik zie het probleem wel, maar ik zie niet waar zo moeilijk over gedaan wordt. De drukke tijden is onzin hardstikke gezellig en is er een grote sociale controle. Bij alles wat echt fout dreigt te gaan wordt wel door een lid contact gezocht bij een fb. Alleen 's avonds laat en 's nacht komen er dus soms problemen voor die niet op dat moment opgelost kunnen worden. Nou laat ze maar raar doen, maak er melding van, 's ochtends zijn die eikels als eerste aan de beurt.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:53
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Ik heb het nog steeds prima naar mijn zin op onzin
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 22:25
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Bigbot schreef op 25-01-2004 @ 15:00:
Juh!! Zo simpel als de titel zegt!!

Ok onzin is altijd een beetje romel geweest maar de laatste weeken/maanden is het echt erg aan het worden! Zo worden er op 1 dag een stuk of 10 fototopic's gemaakt als het der niet meer zijn! Iedereen zegt maar waar die zin in heeft waar nooit een fuck aan gedaan word! Een slotje zie je ook echt alleen bij een topic met 500 post terwijl der genoeg flame is! Sorry maar als lid en toch best al best lang (dit is een alias) onzinwezen vind ik dat de toestand op onzin zo gekeldert is dat de lol der echt wel af is. Ik denk dat ik niet de enige ben als je kijk naar wie de laatste tijd niet meer aanwezig is omdat der gewoon geen fuck meer aan is zo! Waar is het beleid?

Groeten Bigbot
Fototopics ervaar ik niet als storend, ze zakken toch zo weer weg, waarom zou een fototopic irritanter zijn dat een topic: "ik ben terug van school".
Flametopics kom ik zelden tegen, stuur de links maar door als je er vinden kan.
Verder is het zo dat de oude garde plaats heeft gemaakt door een nieuwe generatie onzinners, dat kun je niet tegenhouden, dat willen we niet eens, want het is niet de bedoeling dat we hier tot ons 30e met ze alle blijven hangen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 23:12
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
slotjes op topics die toch geen 500 reply's hebben om even aan te tonen dat er wel degelijk wordt ingegrepen indien nodig.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=727916
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=727942
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=727938
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=727935
...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 00:06
Inbraak
Inbraak is offline
Citaat:
Bigbot schreef op 25-01-2004 @ 15:00:
Juh!! Zo simpel als de titel zegt!!

Waar is het beleid?

Groeten Bigbot
Waar is het fatsoenlijk Nederlands

Groeten Inbraak
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 23:36
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
De sfeer op onzin is naar mijn mening prima. Undercover-nicks horen gewoon bij onzin, net zoals lui die gewoon irritant zijn. Als ik me ergens aan erger, negeer ik het. Ook vind ik dat er genoeg wordt ingegrepen door FB's als dat nodig is. Het beleid wordt goed nageleeft.
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 27-01-2004, 21:30
Verwijderd
Ik vermaak me prima op onzin, en ik zit er vaak genoeg later op de avond.

Wat maken een paar topics nou uit, die zakken binnen het half uur naar pagina 2.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-01-2004, 03:36
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 25-01-2004 @ 19:20:
Dus de conclusie hieruit zou zijn dat de lokale fb's tot diep in de nacht op moeten blijven om daar iets aan te doen omdat het dan pas voorvalt? Je zou ook naar jezelf kunnen kijken en denken: als ik dat nou zie, waarom meld ik dat niet even op M&M zodat 's ochtends waarschuwingen en desnoods bans uitgedeeld kunnen worden? Is dat hele probleem ook opgelost.

Ik zie het probleem niet echt. Ja, ik zie het probleem wel, maar ik zie niet waar zo moeilijk over gedaan wordt. De drukke tijden is onzin hardstikke gezellig en is er een grote sociale controle. Bij alles wat echt fout dreigt te gaan wordt wel door een lid contact gezocht bij een fb. Alleen 's avonds laat en 's nacht komen er dus soms problemen voor die niet op dat moment opgelost kunnen worden. Nou laat ze maar raar doen, maak er melding van, 's ochtends zijn die eikels als eerste aan de beurt.
Nee, maar stel je voor zeg dat ze op M&M een melding moeten maken!
Dan horen ze er niet meer bij bij hun vriendjes zeg.
(Hey, ik ben niet voor niks benoemd tot de forumNSB'er voor het uitvoeren van de oplossing die jij gaf)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 09:25
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 28-01-2004 @ 04:36:
Nee, maar stel je voor zeg dat ze op M&M een melding moeten maken!
Dan horen ze er niet meer bij bij hun vriendjes zeg.
(Hey, ik ben niet voor niks benoemd tot de forumNSB'er voor het uitvoeren van de oplossing die jij gaf)
Het is maar waar je mee zit. Als je het een beetje normaal houdt en dingen die niet gaan gewoon meldt is dat op zich geen probleem. Als je gaat zeuren over elk klein ding wat er gebeurt om mensen neer te halen (ik noem geen namen, FA) dan wordt het vervelend.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 14:05
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 28-01-2004 @ 10:25:
Het is maar waar je mee zit. Als je het een beetje normaal houdt en dingen die niet gaan gewoon meldt is dat op zich geen probleem. Als je gaat zeuren over elk klein ding wat er gebeurt om mensen neer te halen (ik noem geen namen, FA) dan wordt het vervelend.
Ik vind het eigenlijk wel tof aangezien het overgrote deel van mijn meldingen alleen meldingen waren van mensen die flamen of flames uitlokken. (maar goed, als je dan tot de vriendjes van die persoon hoort dan vind je dat grappig en ben ik natuurlijk gewoon een zeur en een NSB'er dat ik dat meld en dan naai ik hun erbij enzo )

Bij deze dien ik een motie in dat het 'lid' onder mijn naam veranderd wordt in 'forumverrader' (aangezien ik NSB'er niet echt bij mij vind passen aangezien ik meer een D66 persoon ben )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #2
Fawkes
462 16-12-2011 11:27
De Kantine Ranking the Scholieren #2
Geel
244 08-06-2010 00:59
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Algemene schoolzaken mijn woensdag... (of moet dit op onzin... gaat wel over een schooldag.)
Fantôme
27 08-11-2003 22:00
Verhalen & Gedichten Begin van een verhaal.
Vlooienband
20 18-01-2003 03:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.