Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2002, 15:52
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Copeland schreef:
jezus, zijn er zoveel mensen die zichzelf willen fileren?!

Het lijkt veel, maar stel dat er hier dadelijk 100 verschillende mensen een reactie over zichzelf hebben gepost he..

wat is 100 op de 16 miljoen?.. nix toch..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2002, 07:20
alcoholnicotine
ik lieg er trouwens ook over.
ik had op gegeven moment weer een nieuwe vriend, en hij vroeg wat dat was. ik zei, ja kweenie, van vroeger, kweenie hoe het komt.
hhij heeft het nog 4 keer gevraagd, en ik loog elke keer...godver, zwak he?!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 08:26
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef:
Kunnen vrouwen nu gewoon echt niet met geestelijke problemen omgaan?
Twee redenen waarom deze conclusie niet te trekken is:
-Bij vrouwen richt het zich vaak naar binnen, bij mannen naar buiten.
-Vrouwen komen er eerder voor uit dan mannen, mannen schamen zich er erger voor.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 14:54
heaven or tha hell
heaven or tha hell is offline
laatst was het heel erg bij mij..toen vroeg zon meisje uit me klas wat heb jij dan aan je pols (ik was er toen helemaal niet bij dat je et duidelijk kon zien..) en toen zei ik..'nix, tis nix' nou ze hebben met zon ander meisje (egt een sch**thekel heb ik aan hun egt van die bemoeials) paar dagen lang me polsen in de gaten gehouden ik wou bijna (in de klas) opstaan en keihard schreeuwen 'jah ik snijd mezelf..zo goed..of wil je ook nog zien hoe ik het doe...' , niet gedaan natuurlijk..
maja nu is dat opgehouden.eindelijk..mjah...kusjes
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:06
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
me blackrose schreef:


ik gym niet meer en in het begin had ik het wel de gymleraar verteld en mocht ik in lange mouwen en lange broek gymen. douchen deed ik thuis en nu sport ik niet meer en ik ga gewoon niet in de zon liggen etc etc.
Vonden je klasgenoten dat niet 'raar', dat valt toch op dat jij als enige met lange mouwen en broek sport?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"

Laatst gewijzigd op 22-11-2002 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:08
Ingemar
Ingemar is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Vonde je klasgenoten dat niet 'raar', dat valt toch op dat jij als enige met lange mouwen en broek sport?
Ik denk dat er meer mensen zijn die dat doen.

(=Leonoor onder nick van zusje)
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:24
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Ingemar schreef:
Ik denk dat er meer mensen zijn die dat doen.
Ook hen zal het gevraagd worden (lijkt mij).
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:26
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Ook hen zal het gevraagd worden (lijkt mij).
D'r is mij nog nooit iets over gevraagd...ik gym al zo wat de hele middelbare school en hbo met iig een lange broek en soms een trui... En zo heeft bij mij altijd de helft van de klas dat gedaan.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:27
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Dat is toch gewoon STOM?! Later heb je zoiets van: god... wat was ik een dom kind, mezelf verwonden, nu zit ik ermee, nu zien m'n armen er lelijk uit.

Denk toch eens vooruit...
Ik denk eerder dat ze het 'vervelend' zouden vinden dat ze er niet eerder uit zijn gekomen.


Overigens...op het moment dat je snijden of krassen gaat sta je echt niet stil bij het idee van "oh God, hoe zou het over 10 jaar zijn". Lijkt mij van niet in iedergeval.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:30
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
D'r is mij nog nooit iets over gevraagd...ik gym al zo wat de hele middelbare school en hbo met iig een lange broek en soms een trui... En zo heeft bij mij altijd de helft van de klas dat gedaan.
Misschien doe je dat wel omdat er ook jongens meegymen, en je vindt dat het hen niets aangaat hoe jouw benen eruit zien [dik of dun].

Maar ik denk dat als je als enige meisje met lange kleding aan gymt, en nooit mee doet met schoolzwemmen...dan zullen ze allicht iets vragen/zeggen/opmerkingen maken. Toch?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:31
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Misschien doe je dat wel omdat er ook jongens meegymen, en je vindt dat het hen niets aangaat hoe jouw benen eruit zien [dik of dun].

Maar ik denk dat als je als enige meisje met lange kleding aan gymt, en nooit mee doet met schoolzwemmen...dan zullen ze allicht iets vragen/zeggen/opmerkingen maken. Toch?
Op de eerste middelbare school waar ik op zat hadden we alleen met meisjes gym. Schoolzwemmen heb je vaak niet meer op de middelbare school. En nee, ze hebben er nooit opmerkingen over gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:36
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
Het lijkt veel, maar stel dat er hier dadelijk 100 verschillende mensen een reactie over zichzelf hebben gepost he..

wat is 100 op de 16 miljoen?.. nix toch..
Hey, maar zo mag je dat niet stellen! Niet iedereen heeft internet. Bovendien is niet iedereen er open voor om het te zeggen/vertellen aan anderen.

Ik heb gehoord dat het eigenlijke aantal ligt op 1 op de 30, tenminste, die zich bezig houden met depressies. [Dat is dus ongeveer 1 per klas!!!]
Die ook snijden is wellicht lager.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:39
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Op de eerste middelbare school waar ik op zat hadden we alleen met meisjes gym. Schoolzwemmen heb je vaak niet meer op de middelbare school. En nee, ze hebben er nooit opmerkingen over gemaakt.
Je neemt steeds jezelf als voorbeeld: dat betekend niet dat dat bij iedereen zo gaat.
Op het voortgezet onderwijs heb je (als het goed is) nog steeds schoolzwemmen (tenminste, in mijn tijd wel ). Ik vroeg het ook aan een 15-jarig meisje die wellicht de MAVO doet, niet aan een 21-jarige die hbo doet
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:42
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Op het voortgezet onderwijs heb je (als het goed is) nog steeds schoolzwemmen (tenminste, in mijn tijd wel ). Ik vroeg het ook aan een 15-jarig meisje die wellicht de MAVO doet, niet aan een 21-jarige die hbo doet
ja hoor, op de middelbare school nog schoolzwemmen
nee, sorry, maar ik heb sinds groep 5 ofzo, misschien al sinds groep 4 geen schoolzwemmen meer...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:42
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Maar ik denk dat als je als enige meisje met lange kleding aan gymt, en nooit mee doet met schoolzwemmen...dan zullen ze allicht iets vragen/zeggen/opmerkingen maken. Toch?
Hangt ook van je uitstraling af denk ik.
Als iemand als een pessimist word gezien,
altijd chagrijnig etc, zal het eerder opvallen
dan bij iemand die vrolijk is naar de buitenwereld..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:52
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:
1) ja hoor, op de middelbare school nog schoolzwemmen
2) nee, sorry, maar ik heb sinds groep 5 ofzo, misschien al sinds groep 4 geen schoolzwemmen meer...
1) Lezen heb je niet meer, dat is duidelijk!

2) Dat kan, (sommige) scholen gaan weliswaar achteruit. Scholen kunnen het best bezuinigen op dát onderdeel, dan op Nederlands, geef ze eens ongelijk.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:53
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Hangt ook van je uitstraling af denk ik.
Als iemand als een pessimist word gezien,
altijd chagrijnig etc, zal het eerder opvallen
dan bij iemand die vrolijk is naar de buitenwereld..
Sommigen kunnen zich heel groot voordoen dan ze in 'werkelijkheid' zijn.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:56
StrawberrySwirl
StrawberrySwirl is offline
Heb last van winterdepressies en vorig jaar heb ik ook geautomutileerd. Dat was vooral om de aandacht, 'er bij horen', mijn beste vriendin deed het en dus ik ook. Ik heb het overigens maar drie keer in totaal gedaan, maar toch vind ik het wel ernstig.
Ik liep er namelijk wel mee te koop, maar dan op een manier waarop het leek alsof ik er juist niet mee te koop wou lopen, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik deed bijvoorbeeld handschoentjes aan bij het uitgaan en ging dan de hele tijd 'onopvallend' onder die dingetjes zitten kijken. Logisch dat mensen dan gaan vragen wat er is.

De eerste twee keren waren op mijn been, toen werd ik er niet zo mee geconfronteerd, maar de laatste keer was het op mijn onderarm. Telkens als ik zat te computeren, zat te schrijven, het maakt niet uit wat, telkens zag ik die snee, dat litteken. Ik dacht toen echt van 'damnz, waar ben je mee bezig...'. En heb het nooit meer gedaan.
__________________
...For your life won't change while you're asleep.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 21:08
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
StrawberrySwirl schreef:
Ik dacht toen echt van 'damnz, waar ben je mee bezig...'. En heb het nooit meer gedaan.
Heel goed van je! Waren er maar meerderen die zo sterk zijn en ook echt bereid zijn er mee te stoppen. Sommigen willen het wel, maar doen het niet, ook dat zijn vaak sterke personages. Anderen willen het niet, dat zijn de 'zwakkere'.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 21:16
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Je neemt steeds jezelf als voorbeeld: dat betekend niet dat dat bij iedereen zo gaat.
Op het voortgezet onderwijs heb je (als het goed is) nog steeds schoolzwemmen (tenminste, in mijn tijd wel ). Ik vroeg het ook aan een 15-jarig meisje die wellicht de MAVO doet, niet aan een 21-jarige die hbo doet
Ik zeg ook, dat er veel in mijn gymklas waren die 'net zo als ik' waren, om de reden dat ik niet alleen voor mezelf wil spreken.

Ik heb het over mijn 'middelbare school tijd' niet over mijn hbo tijd. Denk je daar ook ff aan? Ik ben ook 15 geweest en heb ook mavo (en havo) gedaan. En in 'mijn tijd' heb ik geen schoolzwemmen gehad op de middelbare school, dat was alleen voor de mensen zonder diploma weggelegd.

Op geen enkele middelbare school die ik ken (en dat zijn er heel wat ) heb je btw schoolzwemmen, iig niet alle leerlingen. Dat ze op die ene school zwemles gaven aan 'diploma-loze' kinderen was al heel bijzonder, was één van de weinige scholen die dat deden (zeiden ze iig). Dus...

Laatst gewijzigd op 22-11-2002 om 21:18.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 21:24
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Sorry moenbase, maar je hebt toch een beetje ongelijk. Ik heb al heel lang niks meer gehoort over schoolzwemmen op de middelbare scholen (laat staan dat ik het zelf doe) en zelfs hoor ik er bijna niks meer over van de basisschool. dus helaas voor jou. en nog wat: ik heb nu op twee middelbare scholen gezeten en daar viel je niet op als je een lange broek draagt, doen wel meer meisjes, en ze gaan er ook niks achter zoeken ofzow gelukkig. en uhm van die trui daar ben ik het niet me eens, in een trui gymen lijkt mij namelijk nogal raar.... en doet bij ons niemand (okay met volleybal zitten we soms in een ijskouwe zaal dan trek ik er nog wel af en toe een trui aan ofzow....)
__________________
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 21:25
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Mja verder verberg ik het nu niet zo meer, ut zijn nu alleen nog maar lichte (maar wel beetje duidelijke) littekens, en ach, het maakt me niet zoveel uit. ik heb er zat smoesjes voor
__________________
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 21:59
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef:
Kuch....
Enne, ja hier komen ze er voor uit ja. Irl toch niet... nee, dan proberen ze het te verbergen, en dat is nu JUIST waar deze topic over gaat... en kijk eens wie er nu voor uit komen. Anoniem achter je PC durft iedereen ervoor uit te komen, ook mannen hoor :/
Ook op inet zullen mannen er denk ik minder snel voor uit komen, ze schamen zich er meer voor, op inet misschien minder dan irl, maar ik denk nog altijd meer dan dat vrouwen het doen. Plus wat ik al zei, bij vrouwen richt het zich vaker naar binnen (automutilatie tot gevolg bv), bij mannen naar buiten (zinloos geweld tot gevolg bv). Kun je je afvragen wat beter is... (ik denk geen van tweeën)
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:10
StrawberrySwirl
StrawberrySwirl is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Heel goed van je! Waren er maar meerderen die zo sterk zijn en ook echt bereid zijn er mee te stoppen. Sommigen willen het wel, maar doen het niet, ook dat zijn vaak sterke personages. Anderen willen het niet, dat zijn de 'zwakkere'.
Ik was er denk ik ook niet zo erg mee bezig, ik vond het sowieso al overdreven en gewoon hartstikke stom om tot bloedens toe te snijden/krassen, dus ik zette gewoon een streepje, zeg maar... Wat overigens wel pijn deed, maar dat lijkt me logisch.

Het ging me dus meer om de aandacht. Waarschijnlijk krijg ik hier wel commentaar op, maar ik denk dat toch wel heel veel mensen die automutileren het puur om de aandacht doen. Vooral in het begin, later kunnen ze er verslaafd aan raken, maar raken ze dan verslaafd aan de aandacht of aan het automutileren?

Wat bij mij erg heeft geholpen, is dat ik zeg maar afstand nam van mijn toendertijdse beste vriendin die erg(er) automutileerde. Je trekt elkaar toch telkens in een neerwaartse spiraal. Ik had toen nog een andere beste vriendin, we waren met zijn drieën beste vriendinnen..., en van haar weet ik dat sinds we niet meer zo'n 'close' contact met zijn drieën hadden, ook zij stukken vooruit is gegaan.
__________________
...For your life won't change while you're asleep.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:10
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
dreen schreef:
1) Sorry moenbase, maar je hebt toch een beetje ongelijk.
2) Ik heb al heel lang niks meer gehoort over schoolzwemmen op de middelbare scholen (laat staan dat ik het zelf doe) en zelfs hoor ik er bijna niks meer over van de basisschool.
3) dus helaas voor jou.
4) en nog wat: ik heb nu op twee middelbare scholen gezeten en daar viel je niet op als je een lange broek draagt, doen wel meer meisjes, en ze gaan er ook niks achter zoeken ofzow gelukkig.
5) en uhm van die trui daar ben ik het niet me eens, in een trui gymen lijkt mij namelijk nogal raar....
1) In welk gedeelte heb ik ongelijk?
2) Dat kan.
3) Waarom helaas voor mij? Ik heb genoten van schoolzwemmen hoor.
4) Ook dat kan.
5) Jij gebruikt het woord 'trui' niet ik.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:14
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Hey, maar zo mag je dat niet stellen! Niet iedereen heeft internet. Bovendien is niet iedereen er open voor om het te zeggen/vertellen aan anderen.
Ik denk niet dat het zo percies bedoelt... 100 op 16 miljoen zou wel erg weinig zijn. En volgens mij is het trouwens zelfs 2 op 30, dus dat zou twee kinderen in elke klas betekenen.

En ik weet niet hoe oud jij stiekem wel niet bent, maar ik geloof dat schoolzwemmen toch wel is uitgestorven
En bij ons word ook niet raar opgekeken bij een t-shirt met lange mouwen... en al helemaal niet bij een lange broek bij gym, bijna alle meisjes dragen zoiezo lange broeken.
Eigenlijk kun je gewoon zeggen dat je het koud hebt.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:20
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
1) Ik zeg ook, dat er veel in mijn gymklas waren die 'net zo als ik' waren, om de reden dat ik niet alleen voor mezelf wil spreken.

2) Ik heb het over mijn 'middelbare school tijd' niet over mijn hbo tijd.
3) Denk je daar ook ff aan?
4) Ik ben ook 15 geweest en heb ook mavo (en havo) gedaan. En in 'mijn tijd' heb ik geen schoolzwemmen gehad op de middelbare school, dat was alleen voor de mensen zonder diploma weggelegd.

5) Op geen enkele middelbare school die ik ken (en dat zijn er heel wat ) heb je btw schoolzwemmen, iig niet alle leerlingen. Dat ze op die ene school zwemles gaven aan 'diploma-loze' kinderen was al heel bijzonder, was één van de weinige scholen die dat deden (zeiden ze iig). Dus...
1) En na het gymen dan? Bij het douchen dus. Of douchen jullie nooit na het sporten (jullie stinken het liefst een end weg )
2) Dan is het goed.
3) Prima.
4) Bij ons op school was schoolzwemmen 'verplicht', ja tenzij je een goede reden had uiteraard. Maar het was et zo verplicht als alle andere lessen. En het was voor elke 1e klas [de brugpiepers]. Daarna werdt het niet meer gedaan.
5) Misschien waren ze bang dat wij Hellevoeters verdronken in de Noordzee. Trouwens...we haken af van het onderwerp...van mij part zwem je met je vriendinnen in de sloot, 't gaat mij erom dat het toch opgemerkt wordt, ja tenzij je krast/snijdt op de plekkken die "for your eyes only" zijn...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:21
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Kuch....
.
Sommigen houden van een bepaalde anonimiteit, houdt daar rekening mee aub.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:23
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
moenbase schreef:
1) En na het gymen dan? Bij het douchen dus. Of douchen jullie nooit na het sporten (jullie stinken het liefst een end weg )
Niet echt op mij gericht maar volgens mij is douchen ook meer iets van de basisschool.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:25
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
1) En na het gymen dan? Bij het douchen dus. Of douchen jullie nooit na het sporten (jullie stinken het liefst een end weg )
We hadden vaak aan het eind van de dag gym. En anders stonken we idd, wel naar een fles deo vaak dan. Niemand douchte bij ons na het gymmen, je was 'raarder' wanneer je wel douchte, dan wanneer je dat niet deed. Ik denk dat dat op veel scholen zo is, misschien vooral bij de meiden...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:28
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
StrawberrySwirl schreef:
zij stukken vooruit is gegaan.
Zij=het automutileerende meisje, of de andere vriendin?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:33
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Orsino* schreef:

1) En ik weet niet hoe oud jij stiekem wel niet bent,
2) maar ik geloof dat schoolzwemmen toch wel is uitgestorven
3) En bij ons word ook niet raar opgekeken bij een t-shirt met lange mouwen... en al helemaal niet bij een lange broek bij gym, bijna alle meisjes dragen zoiezo lange broeken.
Eigenlijk kun je gewoon zeggen dat je het koud hebt.
1) Ook jij kunt niet lezen?
2) Dat kan heel goed, ik had het (gelukkig?) nog wel. Waar gaat het toch heen met 'het onderwijs'.
3) En bij het douchen?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:36
StrawberrySwirl
StrawberrySwirl is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Zij=het automutileerende meisje, of de andere vriendin?
Andere vriendin, die was ook 'depressief', zeg maar. (Heb een hekel aan die term.)
Ik weet niet of het andere meisje het nog doet, heb nog wel contact met haar, maar niet zo goed, om het zo maar te zeggen.

Ik wil hier alleen mee zeggen dat vriend(inn)en elkaar zo 'omlaag' kunnen halen/laten blijven. Op zich geldt dat ook wel voor het forum... Dat automutilerende meisje heeft hier ook een tijdje gepost, maar is er toen zelf weggegaan omdat ze niet tegen die topics kon, waar volgens mij veel mensen 'last van hebben'.
__________________
...For your life won't change while you're asleep.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:36
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Orsino* schreef:
Niet echt op mij gericht maar volgens mij is douchen ook meer iets van de basisschool.
Shame on you hehe
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:38
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
We hadden vaak aan het eind van de dag gym. En anders stonken we idd, wel naar een fles deo vaak dan. Niemand douchte bij ons na het gymmen, je was 'raarder' wanneer je wel douchte, dan wanneer je dat niet deed. Ik denk dat dat op veel scholen zo is, misschien vooral bij de meiden...
...En vrij-zwemmen....?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:40
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
...En vrij-zwemmen....?
Met school? Das dan toch zeker vrijwillig? Bovendien heb je als meisje als je maar één keer in de zoveel tijd gaat zwemmen altijd nog een geweldige smoes die je eigenlijk altijd wel kunt gebruiken, zeker als het om zwemmen gaat. Kom niet bij mij aan dat je je niet uit dingen kunt lullen als het echt nodig is.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:40
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
Shame on you hehe

Citaat:
moenbase schreef:

3) En bij het douchen?
? Wat ik al zei dus.. dat komt niet echt meer voor op het voorgezet onderwijs denk ik. Bij ons doucht niemand, maar wij hebben ook aan het eind van de dag pas gym. Je wordt idd raar aangekeken als je ineens gaat douchen denk ik.. Ik zou me er iig niet prettig bij voelen al die blikken.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:46
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
1) Met school? Das dan toch zeker vrijwillig?
2) Bovendien heb je als meisje als je maar één keer in de zoveel tijd gaat zwemmen altijd nog een geweldige smoes die je eigenlijk altijd wel kunt gebruiken, zeker als het om zwemmen gaat.
1) Niet persé met school
2) En als je vriendinnen + vrienden nou elke week een keer gaan zwemmen om wat voor (rare?) reden dan ook... Je kunt niet 'nee' blijven zeggen, of wel? Ja...het kant wel, maar dan valt het nog meer op.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:49
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Orsino* schreef:


? Wat ik al zei dus.. dat komt niet echt meer voor op het voorgezet onderwijs denk ik. Bij ons doucht niemand, maar wij hebben ook aan het eind van de dag pas gym. Je wordt idd raar aangekeken als je ineens gaat douchen denk ik.. Ik zou me er iig niet prettig bij voelen al die blikken.
Zelfde vraag als bij Leonoor....

En met zwemmen met vrienden en/of vriendinnen, blijf je dan echt nee zeggen? Jij blijft als enige thuis wanneer het 25 graden is en de zee 5 minuten rijden is?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:50
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
1) Niet persé met school
2) En als je vriendinnen + vrienden nou elke week een keer gaan zwemmen om wat voor (rare?) reden dan ook... Je kunt niet 'nee' blijven zeggen, of wel? Ja...het kant wel, maar dan valt het nog meer op.
1. De rest is toch ook vrijwillig?
2. Moet jij altijd alles doen wat je vriendinnen + vrienden doen? Doen zij altijd wat jij doet? Nope. Je zegt 'ik houd niet van zwemmen, ik hoor het wel als jullie een keer naar de film gaan' oid en je bent er van af. Bovendien denk ik niet dat het vaak voor komt dat je vriend(inn)en elke week gaan zwemmen...dat zijn uitzonderingssituaties...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:51
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Zelfde vraag als bij Leonoor....

En met zwemmen met vrienden en/of vriendinnen, blijf je dan echt nee zeggen? Jij blijft als enige thuis wanneer het 25 graden is en de zee 5 minuten rijden is?
Ik automutileer niet meer Maar ja.. het is een beetje persoonlijk he? Zullen niet ontzettend veel vriendengroepjes zijn die elke week gaan zwemmen. En als het heet is kun je altijd zeggen dat je geen zin hebt, niet van zwemmen houdt, iets anders hebt.. onderuitkruipen kan eigenlijk altijd. Je kunt ook gewoon zeggen dat je niet kan zwemmen, mwah
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:58
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
1. De rest is toch ook vrijwillig?
2. Moet jij altijd alles doen wat je vriendinnen + vrienden doen? Doen zij altijd wat jij doet? Nope. Je zegt 'ik houd niet van zwemmen, ik hoor het wel als jullie een keer naar de film gaan' oid en je bent er van af. Bovendien denk ik niet dat het vaak voor komt dat je vriend(inn)en elke week gaan zwemmen...dat zijn uitzonderingssituaties...
1) het is maar hoe je het bekijkt.
2) Dus jij blijft liever thuis wanneer 'iedereen' op het strand zit?
Of wanneer je ouders vragen "ga je mee naar het strand?"
Mijn ouders zouden net zo lang door zeiken totdat ik wel meega. Wanneer ik 1×niet meega ok, maar na de volgende 5keren dat ze het vragen en ik nee zeg gaan ze toch al gauw iets denken/'verzinnen'.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 23:02
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Orsino* schreef:
1) Ik automutileer niet meer
2) Maar ja.. het is een beetje persoonlijk he?
3) Zullen niet ontzettend veel vriendengroepjes zijn die elke week gaan zwemmen.
4) Je kunt ook gewoon zeggen dat je niet kan zwemmen, mwah
1) Goed hoor.
2) Absoluut. Maar je bent ook niet verplicht om deel te nemen, oft te antwoorden, dat scheelt weer.
3) Het ging mij meer om het idee, van mij part zwem je met de paashaas...
4) Lekker realistisch: vrienden die niet weten dat jij niet zwemmen kunt.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 23:06
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
1) het is maar hoe je het bekijkt.
2) Dus jij blijft liever thuis wanneer 'iedereen' op het strand zit?
Of wanneer je ouders vragen "ga je mee naar het strand?"
Mijn ouders zouden net zo lang door zeiken totdat ik wel meega. Wanneer ik 1×niet meega ok, maar na de volgende 5keren dat ze het vragen en ik nee zeg gaan ze toch al gauw iets denken/'verzinnen'.
Ik heb er geen ervaring mee, dus ja. Ik laat mijn ouders btw altijd gewoon zeiken, waar het ook over gaat (al heb ik niet super zeik ouders). Je wilt het of je wilt het niet, daar moet je iets voor over hebben. Ook een kwestie van de goede vrienden zoeken, mijn vrienden gingen nooit naar het strand (ik houd niet van naar het strand gaan ).
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 23:08
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
moenbase schreef:

3) Het ging mij meer om het idee, van mij part zwem je met de paashaas...
4) Lekker realistisch: vrienden die niet weten dat jij niet zwemmen kunt.
3) Ik bedoel percies hetzelfde als Leonoor "Bovendien denk ik niet dat het vaak voor komt dat je vriend(inn)en elke week gaan zwemmen..." dus je hoeft tegen mij niet apart sarcastisch te doen
4) tja

Ik zie mijn ouders trouwens echt niet op het strand zitten En mijn vrienden zijn ook geen echte strandliefhebbers, dus dat komt mooi uit.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 23:19
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik heb er geen ervaring mee, dus ja. Ik laat mijn ouders btw altijd gewoon zeiken, waar het ook over gaat (al heb ik niet super zeik ouders). Je wilt het of je wilt het niet, daar moet je iets voor over hebben. Ook een kwestie van de goede vrienden zoeken, mijn vrienden gingen nooit naar het strand (ik houd niet van naar het strand gaan ).
Wat doe je toch weer moeilijk
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 23:26
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Orsino* schreef:

Ik zie mijn ouders trouwens echt niet op het strand zitten En mijn vrienden zijn ook geen echte strandliefhebbers, dus dat komt mooi uit.
Maar...je begrijpt het idee wel, of ook dat niet?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 23:28
Orsino*
Orsino* is offline
Ja ik begrijp het idee zelfs
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 12:29
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Orsino* schreef:
Ja ik begrijp het idee zelfs
't gaat er om dat je het niet altijd en overal voor kunt verbergen, eens/ooit wordt het opgemerkt, al ontken 'je' het door te te zeggen "bij mij gebeurd dat niet".
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 14:45
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
k deed ut altijd op me onderarm..

en k draag nu bijna elke dag de bovenkant van sokken op me onderarm...

dat kotm dan tot halverwege me hand... en lijkt ut net ofk een truitje onder me trui heb met nog iets langere mouwen..

opzich ist gewoon iets wat ik altijd draag ( elke dag een andere kleur sok, k ben er verslaafd aan )

maar laatst d8 ik er aan dat ut opzich wel een handige manier was om me sneeën te verbergen ( vd tijd dat ik ze nog had)
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten [casus]
Fantôme
3 19-04-2005 10:04
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Psychologie Omgaan met acties uit het verleden
Verwijderd
35 17-08-2003 15:28
Psychologie MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN
kleinedraak
13 25-08-2002 20:43
Psychologie hoe komt dit en wat moet ik doen?
heaven or tha hell
5 14-06-2002 10:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.