Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2004, 13:51
iedje
iedje is offline
ok ik heb dus een heeeel raar probleem waar ik helemaal gestoord van word. ik heb nu 2 jaar iets met mn huidige vriend. alles gaat supergoed enzo, maar om de een of andere reden verteld hij tegen iedereen dat ik onwijs jaloers ben, terwijl ik helemaal geen gevoelens van jaloezie heb!
er is alleen een vrouw, een bodybuildster (mn vriend is bodybuilder), waar hij t heel vaak over heeft, hoe goed ze is en hoe fantastisch ze eruit ziet enzo. ik heb hem dus verteld dat ik t gewoon niet over haar wil hebben omdat ik dan mss wel jaloers word.
hoe kan ik hem nou duidelijk maken dat ik dus echt niet jaloers ben.... als ik t hem gewoon zeg, dan zegt ie: jaaa... maar je bent het wel een btje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2004, 14:26
Verwijderd
Beetje lullig dat-ie dat aan iedereen vertelt.

Je zou onwijs jaloers kunnen doen om te laten zien wat écht onwijs jaloers is? Verder heb ik geen idee. Mijn ex was altijd heel jaloers.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 15:51
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
iedje schreef op 06-06-2004 @ 14:51 :
ok ik heb dus een heeeel raar probleem waar ik helemaal gestoord van word. ik heb nu 2 jaar iets met mn huidige vriend. alles gaat supergoed enzo, maar om de een of andere reden verteld hij tegen iedereen dat ik onwijs jaloers ben, terwijl ik helemaal geen gevoelens van jaloezie heb!
er is alleen een vrouw, een bodybuildster (mn vriend is bodybuilder), waar hij t heel vaak over heeft, hoe goed ze is en hoe fantastisch ze eruit ziet enzo. ik heb hem dus verteld dat ik t gewoon niet over haar wil hebben omdat ik dan mss wel jaloers word.
hoe kan ik hem nou duidelijk maken dat ik dus echt niet jaloers ben.... als ik t hem gewoon zeg, dan zegt ie: jaaa... maar je bent het wel een btje.
pff....
kzou het juist erg vinden als hij zou zeggen dat ik jaloers ben,
ookal zou ik het zijn,
zoiets vertel je toch niet aan iedereen?

Dat is iets tussen jullie i mean confidentional
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 16:30
iedje
iedje is offline
ja tis ook nix voor hem om zoiets te doen!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 16:31
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
pfff.. opzich is dat nu niet zo een ramp.. mss vindt hij dat je overdrijft door zo te reageren als hij het weer eens over die vrouw heeft..

Je kan natuurlijk niet meer op zijn verhalen over die vrouwen ingaan, als hij dan denkt dat je absoluut niet jaloers bent..
een beetje gezonde jaloezie moet toch kunnen vind ik?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 16:56
jrubzjeknf
jrubzjeknf is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 06-06-2004 @ 17:31 :
...een beetje gezonde jaloezie moet toch kunnen vind ik?
moet zeker kunnen. Als ze helemaal niet jaloers was en het haar ook niet boeide, hadden ze waarschijnelijk allang gewipt
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 18:46
iedje
iedje is offline
??

gezonde jaloezie is natuurlijk altijd goed maar zijn verhalen komen me een btje de keel uit. natuurlijk komt er meer bij dit verhaal kijken maar als ik dat allemaal moet gaan vertellen zijn we nog wel ff bezig

ik heb een goede reden om niet alles te hoeven horen over haar, daarom vind ik het ook niet fijn als hij het steeds over haar heeft. heeft verder niets met jaloezie tov haar te maken....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook
meisje833
40 01-09-2005 20:48
Liefde & Relatie jaloers kreng...neeeeej hellup!
droppie
37 16-06-2003 18:35
Liefde & Relatie niet jaloers!
sicilion
51 19-05-2003 20:56
Liefde & Relatie Jaloers andersom!?
Kleintjeyakult
15 16-04-2003 15:36
Liefde & Relatie jaloers...
tiktoktak
18 08-06-2002 16:17
Liefde & Relatie Mijn moeder is jaloers op me schoonfamilie
HelpMePlease
10 18-05-2002 17:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.