Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik was laatst bij een vriendin en die heeft een hond en hij liep steeds achter me aan met z'n likkende tong. Er zat allemaal kwijl op m'n broek. Ik liep steeds weg en toen zei de moeder van mijn vriendin: Hij doet niks hoor. ik: weet ik, maar ik vind dat likken vies. zij: ja, maar dat doen alle honden. niet zo aanstellen hoor. dom wijf. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() 'Hij doet niks hoor!' Oh, maar door dat niksdoen moet wel mn broek straks in de was ;\
|
Verwijderd
|
Ik zou best bevriend willen zijn met iemand die een hond heeft, zodat ik 'm eens per maand kan uitlaten en af en toe kan aaien als ik langskom, maar dat ik niet het gezeik van verharen en uitlaten en poepschepjes en gekwijl hoef mee te maken.
Maar goed, ik vind sowieso dat ik meer vrienden moet met huisdieren, want sinds ik het huis uit ben en geen eigen kat meer heb, heb ik te weinig pluisbeesten om me heen. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 | |
De Kantine |
Zoals de wind saait, saait m'n rokje #241 Verwijderd | 501 | 15-06-2008 18:46 |