Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij ons was de koffie te ranzig voor woorden op de middelbare, dus dronk ik het nooit. Op de TH was het ook niet goed te doen, maar wel redelijk, dus dronk ik het regelmatig, vooral bij tentamens. Ik kwam dan ook nauwelijks in dat gebouw ![]() Bij mijn afstudeerplek zat er schimmel in het apperaat en werd het nooit schoongemaakt. Daar dronk ik voornamelijk maar thee of oploskoffie. Gek heh? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een vriend van mij had laatst zijn oortjes (van mp3-speler) over z'n shirt heen hangen en de lerares stuurde hem eruit, het was zijn eerste keer. Toen kreeg hij een gesprek met de afdelingsleidster en die zeiden dat het beter was als hij het volgend schooljaar op een andere school zou beginnen. Echt onzin, want dat zijn niet de regels van deze school. Hij was zelf wel een beetje een probleemkind (pestkop, druk, je kent het wel..) maar de school zocht gewoon een excuus om hem van school te sturen. Nu heeft de school gepraat met zijn stiefvader en zijn moeder en die hebben de school even duidelijk gemaakt dat het onzin is en dat Jan-Willem (mijn vriend) gewoon op school hoort te blijven. Daar waren ze wel eventjes stil van! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik lees alles, maar post nogal weinig ( 2 weken geleden had ik nog niet eens 300 posts ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
niet dat dat boeit verder maar het viel me gewoon op ![]() en je doet me denken aan een client op m'n werk, mevrouw sens, echt een naar verbitterd wijf. edit : ik bedoel dus dat je naam me aan haar doet denken ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Contacturen (gewoon les), zelfstandigwerkuren (in een grote ruimte met een stuk of 5 klassen met allemaal je eigen leraar maar toch alles door elkaar voor multitasking uren blablabla zelf werken en verschillende docenten tot je beschikking), en aanwezigheidsplichturen (uren tussendoor zonder invulling die je wel verplicht op school moest zijn? Laatst gewijzigd op 12-06-2008 om 20:46. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 | |
De Kantine |
Zoals de wind saait, saait m'n rokje #241 Verwijderd | 501 | 15-06-2008 18:46 |