Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2004, 16:30
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Ik volg een opleiding bij het Horizon College in Alkmaar. Bij deze opleiding werd gegarandeert dat je ieder jaar een stageplek kreeg. Nu woon ik in Enkhuizen en dat valt onder zeggenschap van het Horizon College in Hoorn.
Het Horizon College Hoorn heeft dus de taak om voor mij een stageplek te regelen voor komend jaar en dat weer door te geven aan Alkmaar die het dan weer aan mij door moeten geven.
Nu is het probleem dat ik nog steeds geen plek heb en ik moet voor de grote vakantie even naar die nieuwe stage (een basisschool dus) toe om kennis te maken...

Heb nu een belletje gehad van Alkmaar dat ik zelf naar Hoorn moet bellen naar een mevrouw die mij (waarschijnlijk) verder kan helpen. Die mevrouw is telkens niet aanwezig. Degene van Alkmaar had het over 'solliciteren op een stageplek' maar dat is mijn taak helemaal niet! Mijn enige taak in dit geheel moet zijn: bellen naar de stage, als ik die te horen krijg van Alkmaar, om een kennismakingsgesprek te houden. En verder niets! Vind dit erg vreemd en de tijd tikt steeds verder weg, dichter naar de vakantie toe. Als ik ook nog eens moet solliciteren ben ik weer dik een week verder en is het nog niet zeker of ik die stage dan wel krijg...

Zit me dus best wel op te vreten en maak me zorgen dat er niets meer geregeld kan worden voor mij... maar het Horizon garandeert dus wel dat je ieder jaar een stageplek hebt.

Wat vinden jullie hier nu van? Of is er iemand die dit ook mee heeft gemaakt? Reageer a.u.b.
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!

Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 16:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2004, 16:34
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik heb hier verder geen ervaring mee!

Maar........je mag toch zelf ook komen met opties enzo? En zelfstandig een stage plek uitzoeken, als jij andere leuke stageplaatsen hebt dan het aanbod van de school?

Als dit ook van toepassing is op jouw opleiding zou je ALLE basisscholen kunnen gaan afbellen en dergelijke in jouw omgeving...

En in nl zijn wel duizenden basisscholen dus er is heus wel 1 die nog een stagiere op zich wil nemen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 16:38
Verwijderd
Als zij niks regelen, dan zou ik het toch zelf proberen te regelen.

@SimplyABoy18: er zijn idd duizenden basisscholen, maar hoeveel mensen denk jij dat er zijn die er stage willen lopen?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 16:56
Verwijderd
Wat een onzin dat dat onder Hoorn valt zeg, je zit toch zeker in Alkmaar op school, dan moeten zij dat ook maar regelen vind ik...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 18:36
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
stefano schreef op 22-06-2004 @ 17:56 :
Wat een onzin dat dat onder Hoorn valt zeg, je zit toch zeker in Alkmaar op school, dan moeten zij dat ook maar regelen vind ik...
Wou dat dat kon... maar moet echt via het Horizon College, zo zijn die regels daar nou eenmaal.
En dat Alkmaar het via Hoorn moet regelen is ook belabberd, kost steeds weer extra tijd natuurlijk...
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 19:11
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2004 @ 17:38 :
@SimplyABoy18: er zijn idd duizenden basisscholen, maar hoeveel mensen denk jij dat er zijn die er stage willen lopen?
uhm
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Elmoo schreef op 22-06-2004 @ 19:36 :
Wou dat dat kon... maar moet echt via het Horizon College, zo zijn die regels daar nou eenmaal.
En dat Alkmaar het via Hoorn moet regelen is ook belabberd, kost steeds weer extra tijd natuurlijk...
Dus als ik het goed begrijp, dan moet iedereen van jouw klas/school z'n stage via Hoorn regelen? Of alleen jij, omdat je uit Enkhuizen komt?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 15:45
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
stefano schreef op 22-06-2004 @ 21:43 :
Dus als ik het goed begrijp, dan moet iedereen van jouw klas/school z'n stage via Hoorn regelen? Of alleen jij, omdat je uit Enkhuizen komt?
Alleen ik, omdat ik uit Enkhuizen kom en dat valt dan onder het Horizon Hoorn.
Maar goed nieuws, heb een stageplek (kreeg ik net te horen)
Evengoed bedankt voor alle reacties!
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-je-hart-topic 168
Hawahaai
500 26-05-2012 11:04
Werk, Geld & Recht Wel satgevergoeding, geen stage meer.
*amélie*
13 01-02-2007 08:53
Algemene schoolzaken ROC Eindhoven, De Rooi pannen...
theadamsman
2 18-04-2005 21:41
Algemene schoolzaken stage
Verwijderd
6 29-07-2004 15:12
Algemene schoolzaken Ict stage!!!helppp!!!!!!!!!!!!
sean paul
10 05-01-2003 22:47
De Kantine Stage lopen
*Alcootje*
5 28-10-2002 17:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.