Advertentie | |
|
05-04-2013, 00:36 | ||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op langere termijn lijkt het me wel leuk om weer eens optimaal sterk, snel en lenig te zijn, maar wat de specifieke sport wordt weet ik niet. Misschien krachttraining, beetje aanmodderen met Starting Strength ofzo. Misschien een vechtsport. Misschien iets als yoga, als je dat op semi-hoog niveau wil doen heb je daar ook best wat spierkracht voor nodig. Dan ga ik daarna dit doen. |
05-04-2013, 00:47 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, misschien ben ik te principieel wat deze dingen betreft en is het gezonder om daar geen hele erecode aan te hangen. |
05-04-2013, 00:51 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
05-04-2013, 01:00 | ||
Citaat:
05-04-2013, 01:10 | |||||||
Citaat:
'nuff said. Citaat:
Citaat:
En haha wtf, dat is knap. Citaat:
Citaat:
Citaat:
05-04-2013, 01:13 | ||
Citaat:
En dan nog, als je je anderhalf jaar geleden als een megalomane narcist en lul gedroeg, en nu weer een paar neutrale posts plaatst, krijgt ie ineens alle lof voor zijn 'karakterverandering'? Misschien heb ik wat gemist, maar ik ben nog wat sceptischer.
05-04-2013, 02:11 | ||
Citaat:
05-04-2013, 02:12 | |||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
05-04-2013, 02:47 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu heb ik wel spijt van dat ik mijn voorspelling van je reactie niet gepost heb, want ik had de eerste zin bijna letterlijk zo getypt. |
05-04-2013, 08:36 | |||||
Verwijderd
|
Ik hoop dat dit werkt, want selectief deleten en tussenin reageren is ies dat mijn tablet niet erg leuk vindt.
En ja Pip, bij die gezamelijke opdracht ging die Ven behoorlijk de mist in. Ik hoop dat ze hem nu de laatste kans hebbee gegeven, want pfffff. En toen Tim begon over een ode aan menstruatie, lag ik wel helemaal in een scheur! Citaat:
v Citaat:
Citaat:
Citaat:
En die innerlijke wekker is fijn en handig maar ik zou en snoozefuncite op mijn blaas kunnen waarderen! |
|
|