Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2007, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Georgina Verbaan is ook wel echt een heldin hoor. Serieus.
Nou niet overdrijven.
Maar vooruit, serieus dan: ik mag haar en haar zelfspot op zich wel, maar als actrice is ze natuurlijk waardeloos. Evenals Katja Schuurman en vooral Daan Schuurmans, die is echt om uit te kotsen.

Hebben jullie trouwens toen straks DWDD gezien? Met de 2 Babes?
(en de overval van Hennie Huisman, met de nominering voor de Gouden Telivizierring, die vervolgens de champagne bij het water van Van Nieuwkerke goot )
Advertentie
Oud 03-10-2007, 21:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Maar Minke, vind je Meryl Streep dan niet goed?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-10-2007, 21:35
Verwijderd
Citaat:
De eerste twee ken ik niet. Kate Winslet vind ik maar irritant, maar dat zal wel komen doordat ze in Titanic heeft gespeeld (niet dat ik die gezien heb natuurlijk).
Oud 03-10-2007, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Maar Minke, vind je Meryl Streep dan niet goed?
Dat zeg ik niet.
Ik vind haar wel best goed, maar ik kan niet zo goed naar haar kijken. Het is zo'n zeikwijf.
Oud 03-10-2007, 21:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou niet overdrijven.
Maar vooruit, serieus dan: ik mag haar en haar zelfspot op zich wel, maar als actrice is ze natuurlijk waardeloos.
Ja, ik doel ook vooral op haar publieke verschijningen. Ze schijnt een hele goede prestatie neergezet te hebben in een toneelstuk, maar dat heb ik niet gezien.

Citaat:
Hebben jullie trouwens toen straks DWDD gezien? Met de 2 Babes?
2 babes. <3

Citaat:
(en de overval van Hennie Huisman, met de nominering voor de Gouden Telivizierring, die vervolgens de champagne bij het water van Van Nieuwkerke goot )
Ja, om dat laatste hebben mijn moeder en ik in een deuk gelegen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-10-2007, 21:38
Verwijderd
Had ik ook gezien ja.
Oud 03-10-2007, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik doel ook vooral op haar publieke verschijningen. Ze schijnt een hele goede prestatie neergezet te hebben in een toneelstuk, maar dat heb ik niet gezien.



2 babes. <3



Ja, om dat laatste hebben mijn moeder en ik in een deuk gelegen.
Neeeeeeeeeeee, je bedoelt vast, god hoe heette dat stuk ook weer... 'Oogverblindend'. Ik snap echt nog steeds niet wat men daar zo goed aan vond. Het was echt het allerslechtste stuk dat ik ooit gezien heb! En die regisseur had mij van tevoren gemaild, want ik had hier op forum gezegd dat ik naar die voorstelling zou gaan, en hij had blijkbaar ook in mijn fotoboek gekeken want hij herkende me meteen in de foyer en vroeg wat ik ervan vond. Ik ben wel (diplomatiek) eerlijk geweest, en Georgina stond ernaast. Was best een genant moment.

Ja, ze waren cool.

En ik lag ook echt lang in een deuk, maar niet met mijn moeder maar met stonede huisgenoot.
Oud 03-10-2007, 21:41
Verwijderd
Ik zei toen tegen die regisseur dat ik de schaduw die door het raam op de muur viel eigenlijk het mooiste van het stuk vond en hij ging daar helemaal enthousiast op in "Oh, wat goed dat je dat zo gezien hebt, ja, ik vond die schaduw ook echt fascinerend..." etc. Ik heb hem maar in de waan gelaten dat het een compliment van mij was, wat het natuurlijk verre van was.
Oud 03-10-2007, 21:43
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik moet eigenlijk gaan douchen etc. maar ik heb geen zin om te stoppen met forumen. *NSBA heeft*
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 03-10-2007, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Neem die shit toch eens niet zo serieus. Jezus.
mn reply was ook niet serieus ;x
Oud 03-10-2007, 21:43
Verwijderd
breng me bij, wat zijn de topics?
Oud 03-10-2007, 21:44
Verwijderd
Citaat:
mn reply was ook niet serieus ;x
Smoesjes.
Oud 03-10-2007, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ik moet eigenlijk gaan douchen etc. maar ik heb geen zin om te stoppen met forumen. *NSBA heeft*
Ik had het ergens gelezen, maar ik weet het niet meer, wat is NSBA ook weer?
Oud 03-10-2007, 21:44
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Niet-Slapen Bevorderende Activiteiten.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 03-10-2007, 21:45
Verwijderd
Ach juist.
Oud 03-10-2007, 21:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Neeeeeeeeeeee, je bedoelt vast, god hoe heette dat stuk ook weer... 'Oogverblindend'. Ik snap echt nog steeds niet wat men daar zo goed aan vond. Het was echt het allerslechtste stuk dat ik ooit gezien heb!
Het ging er geloof ik over dat ze de hele tijd aan de telefoon zat.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-10-2007, 21:47
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik heb weer eens een nieuwe ava. Ik besloot om dan maar 'subtiel' naar mezelf te linken.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 03-10-2007, 21:48
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik moet zaterdag een wedstrijd spelen en er komt helemaal niemand voor mij.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 03-10-2007, 21:48
Verwijderd
Inderdaad, dat is dat stuk.
Walgelijk slecht, echt waar. Veel te pathetisch, oersaai en heel erg slecht gespeeld. En die regisseur kwam aan het einde nog op het podium omdat het de laatste voorstelling was en hij wilde iedereen heel erg bedanken en hij was er zo trots op etc. en hij ging daarin veel te lang door. Zelfs Georgina, die ernaast stond, vond het genant worden...
Oud 03-10-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb weer eens een nieuwe ava. Ik besloot om dan maar 'subtiel' naar mezelf te linken.
Veel beter!
Oud 03-10-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Smoesjes.
Oud 03-10-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Ik zei toen tegen die regisseur dat ik de schaduw die door het raam op de muur viel eigenlijk het mooiste van het stuk vond en hij ging daar helemaal enthousiast op in "Oh, wat goed dat je dat zo gezien hebt, ja, ik vond die schaduw ook echt fascinerend..." etc. Ik heb hem maar in de waan gelaten dat het een compliment van mij was, wat het natuurlijk verre van was.
...en nu leest hij dit en moet hij vast huilen, arme regisseur.

Maar ik ben wel benieuwd Madame Minke, wat je dan van jezélf als actrice vindt? Is je kritiek op anderen een 'dit is belachelijk, dat moeten ze gewoon zus en zo doen net als ik' of meer een 'ik snap dat het moeilijk is, maar dat maakt het nog niet goed'?
Oud 03-10-2007, 21:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Inderdaad, dat is dat stuk.
Walgelijk slecht, echt waar. Veel te pathetisch, oersaai en heel erg slecht gespeeld. En die regisseur kwam aan het einde nog op het podium omdat het de laatste voorstelling was en hij wilde iedereen heel erg bedanken en hij was er zo trots op etc. en hij ging daarin veel te lang door. Zelfs Georgina, die ernaast stond, vond het genant worden...
Hm. Nou, dan zal je wel gelijk hebben. Het was ook maar de Spits die er zo lyrisch over was.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-10-2007, 21:51
Verwijderd
Citaat:
...en nu leest hij dit en moet hij vast huilen, arme regisseur.

Maar ik ben wel benieuwd Madame Minke, wat je dan van jezélf als actrice vindt?
Oei ja, ik hoop het niet, dat zou ik wel echt zielig vinden.

Uhh... sorry, meneer de regisseur, ik meende het niet zo, en ik vind het in elk geval wel heel erg bewonderenswaardig dat je echt iets hebt gemaakt dat je altijd al wilde maken, maar ik wil je adviseren om er mensen niet meer mee lastig te vallen.



Ja, dat vind ik dan wel weer erg moeilijk om over mezelf te zeggen...
Oud 03-10-2007, 21:53
Verwijderd
Citaat:
...en nu leest hij dit en moet hij vast huilen, arme regisseur.

Maar ik ben wel benieuwd Madame Minke, wat je dan van jezélf als actrice vindt? Is je kritiek op anderen een 'dit is belachelijk, dat moeten ze gewoon zus en zo doen net als ik' of meer een 'ik snap dat het moeilijk is, maar dat maakt het nog niet goed'?
Oh, je had er nog een stukje tekst aan toegevoegd.
Hmm, nou meestal is het wel zo dat ik denk dat ik het zelf beter zou kunnen ja. Als het gewoon echt niet mijn smaak is, zoals bij Ivo van Hove bijvoorbeeld, dan zeg ik dat er wel bij. Maar ik zal zelf echt niet aan Ivo van Hove kunnen tippen als regisseur, dat weet ik dan ook wel weer.
Oud 03-10-2007, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Hm. Nou, dan zal je wel gelijk hebben. Het was ook maar de Spits die er zo lyrisch over was.
Ja, die zijn wel vaker lyrisch over iets dat het niet verdient.

(maar je moet ook niet altijd op mijn oordeel vertrouwen hoor... hoewel, bij deze voorstelling heb ik echt NIEMAND gezien of gesproken die er ook maar iets goed vond aan de voorstelling. )
Oud 03-10-2007, 21:55
Verwijderd
De Spits is dan ook het gratis blaadje van de Telegraaf. Dus de Telegraaf, maar dan nóg erger. Alsof je een hoop stront moet eten, waar ook nog rottende varkensdarmen doorheen zijn gemengd.
Oud 03-10-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
De Spits is dan ook het gratis blaadje van de Telegraaf. Dus de Telegraaf, maar dan nóg erger. Alsof je een hoop stront moet eten, waar ook nog rottende varkensdarmen doorheen zijn gemengd.
Zoiets ja.
In elk geval is het niet te vertrouwen.
Oud 03-10-2007, 21:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nou, in de Spits staan gewoon ANP berichten, dus dat is minder erg dan de Telegraaf.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-10-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Nou, in de Spits staan gewoon ANP berichten, dus dat is minder erg dan de Telegraaf.
Dan wel ANP-berichten met poep en darmen er doorheen gemengd.
Oud 03-10-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Dan wel ANP-berichten met poep en darmen er doorheen gemengd.
Oud 03-10-2007, 21:57
Verwijderd
hmm, ik denk dat ik moet teruglezen, wat madameminke heeft meegemaakt
Oud 03-10-2007, 21:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik lees trouwens wel de ingezonden brieven in de Spits, die zijn vaak wel vermakelijk, net als die in de Metro.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-10-2007, 21:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb weer eens een nieuwe ava. Ik besloot om dan maar 'subtiel' naar mezelf te linken.
Heette mijn vriendin maar Maggie.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-10-2007, 22:00
Verwijderd
Patty, dat is pas een mooie naam voor een vriendin.
Oud 03-10-2007, 22:01
Verwijderd
Hyves

* slaat op de billen van je.

Klik hier voor je overzicht en voor een tikkie terug!

Pardon? Wat is dit?
Een tik zegt meer dan duizend woorden. Met 1 klik iemand adoreren of neerslaan, moonen of flashen, voetwrijven of schuren. Prive of voor the whole world to see!
Oud 03-10-2007, 22:02
Verwijderd
deze moet ff snel vol nu
Oud 03-10-2007, 22:03
Verwijderd
spam
Oud 03-10-2007, 22:03
Verwijderd
duurt langer dan ik dacht
Oud 03-10-2007, 22:04
Verwijderd
Ik kwam er vandaag achter dat een studiegenote wier naam ik allang had moeten weten Kitty heet.
Oud 03-10-2007, 22:04
Verwijderd
Ik help wel mee
Oud 03-10-2007, 22:04
Verwijderd
Aangezien ik morgen om 05:00 uur moet opstaan, moet ik maar gaan slapen ;x
Oud 03-10-2007, 22:04
Verwijderd
nou hup
Oud 03-10-2007, 22:04
Verwijderd
Oud 03-10-2007, 22:04
Verwijderd

*snel posten voordat ie dicht is*
Oud 03-10-2007, 22:04
Verwijderd
slaap lekker
Oud 03-10-2007, 22:05
Verwijderd
Citaat:
*snel posten voordat ie dicht is*
Oud 03-10-2007, 22:05
Verwijderd
Citaat:

*snel posten voordat ie dicht is*
Oud 03-10-2007, 22:05
Verwijderd
nomnomnom

Vind ik zo grappig klinken
Oud 03-10-2007, 22:05
Verwijderd
500
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 19:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 18:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.