Oud 23-01-2017, 19:24
deissanne
deissanne is offline
hey, ik heb best wel dunne haren en daarom worden mijn haren al best snel vet. het laatste jaar was ik mijn haar ongeveer 5 a 6 keer per week, i know heel slecht... iemand tips om mijn haar weer wat sterker te laten worden en dat ik het niet meer zo vaak hoef te wassen (anders word het weer vet namelijk )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2017, 19:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Even doorzetten en een paar dagen met vet haar rondlopen, en zorgen dat je naar 2 of 3 keer haren wassen in de week gaat. Gebruik een shampoo die mild is voor je hoofdhuid zodat deze niet geďrriteerd raakt (en meer vet gaat aanmaken). Styling producten kunnen je haar ook sneller vet maken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-01-2017, 19:38
blaches
blaches is offline
Terug gaan naar twee keer per week je haar wassen. Kost je eventjes voordat je haar gewend is aan dit en je zal soms dus echt met vet haar moeten lopen.

Ik was het nu twee keer per week, ik gebruik geen haarproducten (is erg slecht voor je haar, vooral haarspray wat overigens ook niet heel goed is voor je longen...je ademt alles in). M'n haar is in mijn ogen momenteel perfect. Je moet elke ochtend dan wel eventjes douchen en je haren gewoon wassen met water. Zo is het door de dag heen ook minder vet.

Na een tijdje maakt je haar gewoon minder vet aan en hoef je nog maar twee keer per week je haren te wassen mits je wel elke dag je haar nat maakt. Als je een kapsel hebt wat stylingsproducten nodig heeft moet je een kapsel nemen wat dat niet nodig heeft. Ik heb dat ook

Succes
Met citaat reageren
Oud 23-01-2017, 19:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je haar eenmaal gewend is aan minder vaak wassen kan je ook prima af zonder nat maken/ wassen zonder shampoo. Gewoon je haar in een knotje doen en droog houden tijdens het douchen. Werkt ook prima
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-01-2017, 19:55
deissanne
deissanne is offline
Citaat:
Terug gaan naar twee keer per week je haar wassen. Kost je eventjes voordat je haar gewend is aan dit en je zal soms dus echt met vet haar moeten lopen.

Ik was het nu twee keer per week, ik gebruik geen haarproducten (is erg slecht voor je haar, vooral haarspray wat overigens ook niet heel goed is voor je longen...je ademt alles in). M'n haar is in mijn ogen momenteel perfect. Je moet elke ochtend dan wel eventjes douchen en je haren gewoon wassen met water. Zo is het door de dag heen ook minder vet.

Na een tijdje maakt je haar gewoon minder vet aan en hoef je nog maar twee keer per week je haren te wassen mits je wel elke dag je haar nat maakt. Als je een kapsel hebt wat stylingsproducten nodig heeft moet je een kapsel nemen wat dat niet nodig heeft. Ik heb dat ook

Succes

tnx, nee normaal doe ik vrijwel niks met mijn haar als alleen fohnen. ik hoef gelukkig geen stylingsproducten te gebruiken haha!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2017, 19:57
deissanne
deissanne is offline
Citaat:
Als je haar eenmaal gewend is aan minder vaak wassen kan je ook prima af zonder nat maken/ wassen zonder shampoo. Gewoon je haar in een knotje doen en droog houden tijdens het douchen. Werkt ook prima
in de weekenden geef ik mijn haar 'rust' dan was ik het niet. daarom heb ik op maandag altijd super mooi haar (voor mijn doen )
Met citaat reageren
Oud 20-02-2017, 16:05
Flappa
Avatar van Flappa
Flappa is offline
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Ik was mijn haar nu elke 2/3 dagen. Dat vind ik prima. Je moet gewoon proberen een vast ritme te krijgen. Ik was mijn haar ook altijd 's avonds, en dan laat ik het natuurlijk drogen, het duurt lang, maar dan heb je ook wat, want hoe minder je aan je hoofdhuid zit, hoe minder olie je huid aanmaakt, dus blijft je haar ook langer schoon. Verder kan je ook nog shampoo speciaal voor dun haar dat snel vet wordt proberen, van Andrelon geloof ik.. Die werkt bij mij ook goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Heel vettig haar
Isaac Newton
13 03-12-2011 11:22
Lichaam & Gezondheid Vet haar
Hartje
48 04-09-2006 20:24
Lichaam & Gezondheid Vet haar
zoemzoem
13 09-05-2006 17:21
Lichaam & Gezondheid vet haar
flanke
14 23-11-2005 14:38
Lichaam & Gezondheid Vet haar
Faerie
16 31-05-2005 10:41
Lichaam & Gezondheid Vet haar en haartips
Angel Of Faith
13 18-08-2002 22:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.