Oud 24-02-2017, 17:45
Verwijderd
Heyy

Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb namelijk vorig jaar twee pakken Ruitjes en Lined ringband papier gekocht omdat ik het nodig had maar heb er niet veel van gbruikt en nu zit ik er mee en heb ik er niks aan. Maar ik kwam op het idee om er een schrifje van te maken alleen weet niet heel goed hoe. Heeft iemand een idee het ding is dus dat het Ringband papier is en niet normaal papier. Weet iemand hoe ik daar een schrijft van kan maken. Of ergens anders voor kan gebruiken?


Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2017, 18:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Een makkelijke oplossing zou zijn om het papier te gebruiken in een snelhechter, dat is zo'n mapje:

__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-02-2017, 18:41
Verwijderd
Bedankt voor je reactie. Vorig jaar had ik het daarvoor nodig alleen het ding is dat ik het niet zo net vind om bijv wiskunde daar in te maken. Ik gebruik het nu voor natuurkunde en dan komen der allemaal kreukjes enz dus daarom dat ik dat eigelijk niet wou. Als er geen anders oplossing komt ga ik dat wel doen denk ik maar ja.

Is er misschien een soort map net als een snelhechter maar dan met een dikker kaft. Niet zo dik als die Hele grote mappen maar gewoon het structuur van een snelhechter maar dan dikker
Met citaat reageren
Oud 24-02-2017, 18:47
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Kijk even bij de kunsthandel, daar hebben ze wel mapjes waar je papier mooi in blijft.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2017, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Kijk even bij de kunsthandel, daar hebben ze wel mapjes waar je papier mooi in blijft.
Ja ga ik doen, Dankjewell
Met citaat reageren
Oud 24-02-2017, 22:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Als je een beetje handig bent, kun je zelf schriftjes inbinden met de hand. Op YouTube zijn genoeg tutorials te vinden daarover.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2017, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Als je een beetje handig bent, kun je zelf schriftjes inbinden met de hand. Op YouTube zijn genoeg tutorials te vinden daarover.
Dankjewel voor je reactie.
Daar had ik ook al aangedacht alleen ik dacht dat het niet echt zou lukken odat het ringbinder papier is. Maar ik zal eens kijken
Met citaat reageren
Oud 25-02-2017, 12:57
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ja ga ik doen, Dankjewell
Het zijn alleen niet per se mapjes met snelhechter/ringband-dingetjes erin.

Maar je zou een snelhechter kunnen stukknippen en het dingetje in een steviger mapje kunnen lijmen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2017, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Het zijn alleen niet per se mapjes met snelhechter/ringband-dingetjes erin.

Maar je zou een snelhechter kunnen stukknippen en het dingetje in een steviger mapje kunnen lijmen.
Oh ja, Dankjewell
Met citaat reageren
Oud 25-02-2017, 17:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Of je snijdt de gaatjes eraf en bindt dan het papier in. Zoveel mogelijkheden!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.