Oud 06-05-2017, 11:26
Bobbi064
Bobbi064 is offline
Hallo allemaal!
Ik zit in een hele rare situatie. Er gebeurt op dit moment heel veel in mijn leven. Ik woon niet meer thuis, maar nu tijdelijk in een crisis opvang. Ik heb de laatste tijd heel veel ruzies gehad met mijn ouders en daar kon ik heel fijn over praten met een docent van mij.

Ik werd op een gegeven moment zo bang thuis dat ik het huis uit rende (op mijn sloffen, zonder jas. het was ongeveer -5 graden buiten). Ik was in paniek en ik wist niet wat ik moest doen, ik belde die docent toen op. Hij heeft nog een paar keer gevraagd of ik echt niet naar huis kon, maar dat durfde ik echt niet. Hij is mij toen op komen halen en heeft me meegenomen naar zijn huis. Hij heeft toen de politie gebeld, omdat je natuurlijk eigenlijk niet zomaar een meisje van straat kan plukken en mee kan nemen. Toen is in overleg met Veilig Thuis, politie en mijn ouders besloten dat ik die nacht mocht slapen waar ik wilde. Die docent is heel goed bevriend met een andere docent van mij. Zij had eerder een pleegzoon gehad, ze was een beetje op de hoogte van de situatie en ze had nog een bed staan. Ik heb toen twee weken bij haar wonen.

Die docent die mij op was komen halen is ook mee geweest naar een aantal gesprekken met mijn ouders (op het moment dat dit allemaal gebeurde waren het trouwens al niet meer mijn docente maar die van het jaar er voor, dus het is niet dat ik ook nog les van ze had. En dit gebeurde allemaal in de kerstvakantie).

Daarna is er nog heel wat gebeurt tussen mijn ouders en mij. Maar nou verbieden mijn ouders mij om nog met die docenten te praten. Ik heb geen afscheid van ze kunnen nemen ofzo. Ik vind dat heel vervelend, omdat zij zo veel voor mij hebben gedaan en omdat zij de enige waren die mij echt begrepen. En ik zit nu dus nog steeds in een rotsituatie en ik heb nu niemand om er over te praten. Daarom mis ik ze zo erg.
Dus mijn vraag is, mogen mijn ouders mij dit zomaar verbieden?
(Oja! Ik ben 14 jaar trouwens.)


En ik heb nog een vraag, want mijn ouders hebben ook ruzie met die school en ze verbieden mij ook om naar die school te gaan, ik ben nu 3 maanden niet naar school geweest. Ik ben nu (samen met mijn ouders) aan het proberen om op een andere school te komen, maar dat gaat niet zo makkelijk, omdat ik gewoon hele moeilijke ouders heb die heel veel van alles vinden en dat ook heel overdreven willen laten merken. Maar ik wil nu gewoon naar school!! Het liefst mijn oude school, want ik had het daar heel erg naar mijn zin.
Kan ik dit op een of andere manier voor elkaar krijgen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Groetjes,
Bobbi
Advertentie
Oud 06-05-2017, 11:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je hebt hierover al een topic. Deze gaat dicht.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Mag ik (als 14 jarige) contact hebben met wie ik wil?
Bobbi064
4 01-05-2017 23:50
Psychologie ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer....
SimplyABoy19
37 07-10-2004 17:10
Psychologie Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.')
Lucky Duck
125 13-06-2004 09:35
Flora & Fauna 'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!'
Dark Psycho
89 18-04-2004 22:05
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 22:20
Psychologie Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf)
iamre18
34 26-02-2003 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41.