Oud 16-12-2003, 12:59
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Hoe gaat jouw vriend met zijn ex om?

Mijn vriend heeft 2,5 jaar lang met een meisje gehad en ze zijn nog steeds goed bevriend. Hij wil binnenkort weer met haar afspreken, maar ik voel me dan zo ontzettend jaloers. Ik ben niet bang dat ik hem kwijt zal raken, maar vind het gewoon geen leuk idee.

Hoe vinden jullie dat: als je vriend afspreekt met zn ex? Herken jij jezelf hier in?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2003, 13:14
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
dan gaje toch gezellig mee?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 13:20
Verwijderd
Ik herken(de) jou hier heel erg in!

Ook ik had daar ontzettend moeite mee toen mijn vriend met zn ex af ging spreken. Hij had ook 2,5 jaar met haar gehad en ik zag gewoon steeds beelden voor me van hun samen (zoenen, knuffelen, enz) en dat maakte het voor mij steeds moeilijker. Ik vertrouw mijn vriend wel en daarom vond ik het ook zo stom van mijzelf.. 1x is zij bij hem geweest om spullen van haar op te halen, die dag ging ik net naar Utrecht, de hele dag heb ik mij toen klote gevoeld, alleen al het idee dat ze samen waren.. Daarna is hij een keer naar haar geweest en dat vond ik ook niet leuk, maar toen had ik er toch iets minder moeite mee. Ook hebben we weleens met een groepje afgesproken en dan ging het nog wel. Nu heb ik alweer een jaar met mijn vriend èn we wonen samen, maar toch zou ik er nog moeite mee hebben als hij met haar zou afspreken. (hij heeft wel meerdere ex-en maar met haar heb ik er alleen last van).. ach, het word al steeds minder en ik weet dat ik er over een tijd helemaal geen last meer van zal hebben! Hoop ik dan.

ok.. wat een verhaal haha
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 14:18
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Ik kan me voorstellen dat je daar jalours van wordt ja, al helemaal als ze 2,5 jaar iets hebben gehad, dan is het niet niks natuurlijk.

Daar heb ik gelukkig met mijn vriend geen last van, hij heeft niet echt hele serieuze relaties achter de rug, dus denk niet dat ze een bedreiging zijn, ik geloof ook niet dat hij met hun af zou willen spreken.

Maar opzich is het natuurlijk niet voor niks uit tussen jouw vriend en zijn ex.
Als ik nu met mijn ex zou afspreken zou dat ook gewoon zijn omdat ik dat gewoon gezellig vind, ik heb met mn vriend omdat ik die gewoon leuker vindt.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 14:22
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik krijg echt een kutgevoel als ik over zijn exen nadenk, waarom weet ik niet, t zit mij gewoon wel ns dwars. Heel stom want hij hoort nou bij mij en tis de langste relatie die hij ooit gehad heeft.

Als ie nog wel met zn ex zou omgaan zou ik m daarin niet tegenhouden. Waarom niet?

Omdat ik zelf in de situatie gezeten heb dat ik de ex was die verstoten werd door de nieuwe vriendin van mn ex. Begrijp me goed, ik wilde niks meer met m, ik had het uitgemaakt maar zij kon er niet mee omgaan dat we nog steeds met elkaar omgingen. Hij heeft toen voor zijn relatie gekozen. Begrijpelijk misschien maar t heeft mij heel veel pijn gedaan. Vandaar dus dat ik t een ander niet aan zou doen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 14:27
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Hij heeft met (bijna) al zijn exen nog goed contact, ik zie het niet als een bedreiging eigenlijk.. Het is niet voor niets uit en ik vertrouw hem
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 14:46
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Eigenlijk ben ik dan maar blij dat mijn vriend geen exen heeft Ik weet zeker dat ik ontzettend jaloers zou zijn als hij nog met haar af zou willen spreken, ben daar denk ik gewoon te onzeker voor. Dus wat dat betreft is het maar goed dat hij ze niet heeft Als ik het over mijn ex heb merk ik wel dat mijn vriend het niet zo leuk vindt, maar hij heeft er duidelijk minder moeite mee als ik ik zou hebben (niet dat ik nog met hem af heb gesproken hoor). Ik vind het al niet leuk als hij het over zijn -vroegere- verliefdheden heeft
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 14:59
WH@TEVER
WH@TEVER is offline
ja ik heb dit ook meegemaakt. de ex van mijn vriend belt hem steeds en sms met hem. en ook niet gewoon, nee net alsof ze nog iets met elkaar hadden. en ik belde ehm een keer en toen was ie bij haar thuis en deed ie heel schijnheilig. toen had ik ook zo'n raar gevoel.
xXx es
__________________
i love my boy---> Gert-jan 4 evah!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 15:02
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
WH@TEVER schreef op 16-12-2003 @ 14:59:
ja ik heb dit ook meegemaakt. de ex van mijn vriend belt hem steeds en sms met hem. en ook niet gewoon, nee net alsof ze nog iets met elkaar hadden. en ik belde ehm een keer en toen was ie bij haar thuis en deed ie heel schijnheilig. toen had ik ook zo'n raar gevoel.
xXx es
uitmaken maar?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 15:28
Verwijderd
Citaat:
WH@TEVER schreef op 16-12-2003 @ 14:59:
ja ik heb dit ook meegemaakt. de ex van mijn vriend belt hem steeds en sms met hem. en ook niet gewoon, nee net alsof ze nog iets met elkaar hadden. en ik belde ehm een keer en toen was ie bij haar thuis en deed ie heel schijnheilig. toen had ik ook zo'n raar gevoel.
xXx es
Die jongen is ook helemaal niet van jou, maar van Evah.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 15:38
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
met zn ex voor mij heeft ie niet echt contact meer, zitten bij elkaar in de klas, maar gaan totaal niet met elkaar om ofzo..

zn 1e vriendin had ie 8mnd mee gehad is nou nogsteeds een hele goede vriendin van hem, in 't beginhad ik zoiets van vind zij 't niet lullig zeg maar (ik d8 eigenlijk nieteens zo van aaah e mogen niet met elkaar om gaan,) ik kan echt goed met d'r opschieten werkt ook wel denk ik want dat andere meisje echt totaal niet.

en hij zei dat hij toen blij was met haar maar haar niet meer terug zou willen, maar ze gaan niet abnormaal met elkaar om ofzo, gewoon als goede vrienden


maar als ik jou was zou ik gewoon proberen om wat beter met d'r op te schieten ze ziet zelf toch hopelijk ook wel dat hij nou wat met jou heeft..
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 16:42
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
moenbase schreef op 16-12-2003 @ 13:14:
dan gaje toch gezellig mee?
Hmm, denk niet dat zij dat zo leuk vindt Hij wel hoor!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 16:44
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 16-12-2003 @ 13:20:
Ik herken(de) jou hier heel erg in!

Ook ik had daar ontzettend moeite mee toen mijn vriend met zn ex af ging spreken. Hij had ook 2,5 jaar met haar gehad en ik zag gewoon steeds beelden voor me van hun samen (zoenen, knuffelen, enz) en dat maakte het voor mij steeds moeilijker. Ik vertrouw mijn vriend wel en daarom vond ik het ook zo stom van mijzelf.. 1x is zij bij hem geweest om spullen van haar op te halen, die dag ging ik net naar Utrecht, de hele dag heb ik mij toen klote gevoeld, alleen al het idee dat ze samen waren.. Daarna is hij een keer naar haar geweest en dat vond ik ook niet leuk, maar toen had ik er toch iets minder moeite mee. Ook hebben we weleens met een groepje afgesproken en dan ging het nog wel. Nu heb ik alweer een jaar met mijn vriend èn we wonen samen, maar toch zou ik er nog moeite mee hebben als hij met haar zou afspreken. (hij heeft wel meerdere ex-en maar met haar heb ik er alleen last van).. ach, het word al steeds minder en ik weet dat ik er over een tijd helemaal geen last meer van zal hebben! Hoop ik dan.

ok.. wat een verhaal haha
Dat heb ik dus ook. Je echt vreselijk voelen als ze afspreken. De hele dag beelden in je hoofd van wat ze kunnen gaan doen en hebben gedaan... Zoenen, knuffelen, seks, weet ik wat nog meer... Maar wat moet ik nu doen? Hem gewoon laten gaan, en dat ik me dan vreselijk voel of juist niet?

Ik heb er met hem over gepraat en hij vindt dat ik gelijk heb. Hij vindt het ook niet cool als ik met mn ex afspreek, maar hij wil wel graag af en toe zijn ex zien omdat ze nog gewoon vrienden zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 16:45
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
MoonWolf schreef op 16-12-2003 @ 14:18:
Ik kan me voorstellen dat je daar jalours van wordt ja, al helemaal als ze 2,5 jaar iets hebben gehad, dan is het niet niks natuurlijk.
Dat snap ik ook wel, maar het is toch heel moeilijk. Misschien kan er weer wta ontstaan ofzo... Echt vreselijk al die gedachtes.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 16:46
Verwijderd
Ik zou het helemaal niet erg vinden als mijn vriend met z'n ex zou afspreken. Ik ben ook helemaal niet jaloers aangelegd ofzo en het is niet voor niets uit... Ik weet toch wel dat hij verliefd op mij is en niet op haar.
Maar ik zou het helemaal niet erg vinden nee
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 17:27
ZIJ
Avatar van ZIJ
ZIJ is offline
Ik houd niet van exen. Een ex van mij doet nu heel vervelend, nu het bijna een jaar uit is. Hoe mijn vriend over hem denkt weet ik niet precies. Hij kan daar ook niet echt een goede mening over hebben, want hij kent hem nauwelijks. Andersom, hoe ik over zijn exen denk, hmm. Ik heb nu iets met hem, en daar heeft hij blijkbaar redenen voor. Als hij echt nog iets voor haar zou voelen, zou hij niets met mij hebben. Dus contact vind ik niet erg, als het maar niet al te veel wordt... Nieuwe meisjes vind ik vervelender...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 18:02
jet
Avatar van jet
jet is offline
de ex van mijn vriend is ex geworden doordat hij vreemd is gegaan. en eerst liep zij altijd huilend rond, en na een maand had hij mij al, en dat vond ze echt niet leuk. ik had heel eg het gevoel dat zij hem terug wilde. Ze hebben laatst nog iets gedaan met zn tween (iets gedronken ofzo) maar toen ik dat hoorde werd ik best wel jaloers, omdat hij al is een keer is vreemdgegaan. ik vertrouw hem niet echt. maar aan de andere kant, ze hebben anderhalf jaar iets gehad, het is logisch dat ze een band met elkaar hebben. Maar ik denk dat het meestal wel goed gaat... al moet EvAh (ofzo? niet goed gezien) misschien wel is op gaan letten
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 18:59
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
jet666 schreef op 16-12-2003 @ 18:02:
de ex van mijn vriend is ex geworden doordat hij vreemd is gegaan. en eerst liep zij altijd huilend rond, en na een maand had hij mij al, en dat vond ze echt niet leuk. ik had heel eg het gevoel dat zij hem terug wilde. Ze hebben laatst nog iets gedaan met zn tween (iets gedronken ofzo) maar toen ik dat hoorde werd ik best wel jaloers, omdat hij al is een keer is vreemdgegaan. ik vertrouw hem niet echt. maar aan de andere kant, ze hebben anderhalf jaar iets gehad, het is logisch dat ze een band met elkaar hebben. Maar ik denk dat het meestal wel goed gaat... al moet EvAh (ofzo? niet goed gezien) misschien wel is op gaan letten
Als je je vriend niet vertrouwd, watvoor relatie heb je dan? Dan word je toch gek van jaloezie?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-12-2003, 19:00
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
ZIJ schreef op 16-12-2003 @ 17:27:
Ik houd niet van exen. Een ex van mij doet nu heel vervelend, nu het bijna een jaar uit is. Hoe mijn vriend over hem denkt weet ik niet precies. Hij kan daar ook niet echt een goede mening over hebben, want hij kent hem nauwelijks. Andersom, hoe ik over zijn exen denk, hmm. Ik heb nu iets met hem, en daar heeft hij blijkbaar redenen voor. Als hij echt nog iets voor haar zou voelen, zou hij niets met mij hebben. Dus contact vind ik niet erg, als het maar niet al te veel wordt... Nieuwe meisjes vind ik vervelender...
Ik heb het 10 maanden geleden ook uitgemaakt met mijn ex, omdat ik vond dat hij te ver woonde (2,5 reizen met trein en bus), maar stiekem was ik ook uitgekeken op hem. Hij vindt mij ook nog heel erg leuk en dat laat hij genoeg merken. Daardoor vindt mijn vriend het niet leuk als ik met hem afspreek, terwijl ik zelf helemaal niets meer voor hem voel.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 20:06
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 16-12-2003 @ 18:59:
Als je je vriend niet vertrouwd, watvoor relatie heb je dan? Dan word je toch gek van jaloezie?
ik word al gek van hem.. maar ik ben niet bang om m te verliezen.. hij weet dat ie t dan voor zichzelf helemaal verneukt. niet alleen bij mij, maar bij de hele school
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 20:08
ZIJ
Avatar van ZIJ
ZIJ is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 16-12-2003 @ 19:00:
Ik heb het 10 maanden geleden ook uitgemaakt met mijn ex, omdat ik vond dat hij te ver woonde (2,5 reizen met trein en bus), maar stiekem was ik ook uitgekeken op hem. Hij vindt mij ook nog heel erg leuk en dat laat hij genoeg merken. Daardoor vindt mijn vriend het niet leuk als ik met hem afspreek, terwijl ik zelf helemaal niets meer voor hem voel.
Naja, ik weet niet of het is dat hij me terug wil, maar hij is een betje een player, en ik heb hem nogal gezegd hoe hij is. Hij weet dat ik gelijk heb, maar dat kan hij niet hebben. Dus ging hij mij negeren... Maar nu opeens allemaal mailtjes dat het hem spijt enzo. Bah...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 20:57
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 16-12-2003 @ 16:42:
Hmm, denk niet dat zij dat zo leuk vindt Hij wel hoor!
nou en, dat geeft toch niet dat zij het niet leuk vind, ik neem aan dat hij ook liever bij jou is, dan bij haar. als zij hem graag wilt zien, dan alleen met jou erbij, en anders niet....toch?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 09:31
Verwijderd
So, hoezo herkenning?!

Mijn vriend heeft een ex, nu al een jaar of 4,5 geleden, en ze hebben een half jaar verkering gehad. Maar ze zijn nog steeds erg 'close' met elkaar. Zoals van de zomer, zijn ze samen naar België gegaan met een groep van scouting, en ik moest het van een wederzijdse vriendin horen.
Ik mag zijn ex absoluut niet, ze is opdringerig en gewoon irritant! Hij snapt dat niet, hij denkt dat het is omdat zij zijn ex is. Maar dat is niet zo. We hebben er regelmatig woorden over, niet echt ruzie, maar ik ben lichtelijk ge-irriteerd als het onderwerp weer naar boven komt.
Ik kan hem niet verbieden om met zijn ex om te gaan, gelukkig heeft hij wel door dat ik haar niet mag, dus hij probeert er rekening mee te houden. Maar hij meent het niet.

Het is niet dat ik mn vriend niet vertrouw, maar ik vertrouw haar niet.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 10:31
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
moenbase schreef op 16-12-2003 @ 20:57:
nou en, dat geeft toch niet dat zij het niet leuk vind, ik neem aan dat hij ook liever bij jou is, dan bij haar. als zij hem graag wilt zien, dan alleen met jou erbij, en anders niet....toch?
Zij wil dus binnekort weer eens bij hem langskomen, maar dan vind ik al helemaal geen leuk idee. Waarom bij hem? En niet gewoon ergens anders. Dus ik vroeg of hij het goed vond dat ik dan ook langskwam, maar dan komt zijn antwoord weer: jah, ik zie haar al niet zo vaak en dan wil ze één keertje langskomen, dan vind ik het n btje lullig als jij dan ook hier komt. Zo van: tadaaaa, hier is ze *wraak*.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 11:02
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Mijn vriend ging in het begin ook nog goed om met zijn ex, wat ik o9ok niet echt leuk vond. Vooral omdat het net uit was en zij hem nog leuk vond.. ze was gewoon verliefd nog en ging dan emailtjes en berichtjes sturen met heeeey lieverd/moppie etc en ik hou van jjeeeee etc..
Ik voel(de) me hier echt kut over en heb uiteindelijk eens goed gepraat met mn vriend.. En het hielp ook dat hij zo'n zelfde gevoel kreeg over een vriend van mij, waardoor hij het snapte.

Het is niet dat ik mn vriend niet vertrouw, maar ik vertrouw haar niet.

iig sterkte
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2003, 13:26
Verwijderd
Citaat:
xStefjuhx schreef op 16-12-2003 @ 16:44:
Dat heb ik dus ook. Je echt vreselijk voelen als ze afspreken. De hele dag beelden in je hoofd van wat ze kunnen gaan doen en hebben gedaan... Zoenen, knuffelen, seks, weet ik wat nog meer... Maar wat moet ik nu doen? Hem gewoon laten gaan, en dat ik me dan vreselijk voel of juist niet?

Ik heb er met hem over gepraat en hij vindt dat ik gelijk heb. Hij vindt het ook niet cool als ik met mn ex afspreek, maar hij wil wel graag af en toe zijn ex zien omdat ze nog gewoon vrienden zijn.
Tja, dat is moeilijk, want je moet hem niet gaan verbieden met haar om te gaan en het is goed dat je het er met hem over hebt gepraat.. Ik denk dat je hem gewoon moet laten gaan, en vragen of hij je tussentijd een keer wil bellen. En wat iemand zei dat je mee moest gaan, doe dat maar niet. Want dan zit je er maar bij, je kunt nergens over meepraten, je hoort dan misschien ook dingen die zij samen hebben meegemaakt of gedaan en dat kan je alleen maar jaloerser maken. Probeer die dag toch iets leuks te gaan doen met vriendinnen en probeer er zo weinig mogelijk aan te denken.. ik weet hoe moeilijk dat is...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 13:26
Verwijderd
Mijn vriend heeft geen exen .

Ik spreek mijn ex-vriend regelmatig op msn, maar meer ook niet.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 18:51
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Jaloers zijn is zo zonde en zo'n gigantische verspilling van je tijd.

Tuurlijk is het soms vervelend want ook zij is met hem naar bed gegaan en op vakantie en zij heeft ook zijn ouders ontmoet en alles.

Maar het is uit. Hij vond haar dus niet leuk genoeg om altijd mee naar bed te gaan en op vakantie en naar zijn ouders.

Nu is hij met jou, koester dat en grom af en toe maar gewoon in jezelf.

En als hij met haar af wil spreken, laat hem dat gewoon doen. Je kunt hem niet fijnknijpen.

Je kunt wel zeggen dat je je er niet zo prettig bij voelt, maar je kunt dat ook laten als je er niet tegen kunt je zin niet te krijgen.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 19:29
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 17-12-2003 @ 18:51:

En als hij met haar af wil spreken, laat hem dat gewoon doen. Je kunt hem niet fijnknijpen.

Weet je wat dan zo lief van hem is? Dan zegt hij: dan ga ik wel niet, want ik wil niet dat jij je zo voelt. Hij snapt heel goed hoe moeilijk ik het er mee heb, maar ik durf dus niet tegen hem te zeggen dat hij van mij mag gaan... Zo van: doe het maar, ik vind het goed. Ik vind het wel oke, maar eigenlijk ook weer niet. Hij vind het dan ook moeilijk om te beslissen, lekker ingewikkeld weer...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 20:15
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 17-12-2003 @ 19:29:
Weet je wat dan zo lief van hem is? Dan zegt hij: dan ga ik wel niet, want ik wil niet dat jij je zo voelt. Hij snapt heel goed hoe moeilijk ik het er mee heb, maar ik durf dus niet tegen hem te zeggen dat hij van mij mag gaan... Zo van: doe het maar, ik vind het goed. Ik vind het wel oke, maar eigenlijk ook weer niet. Hij vind het dan ook moeilijk om te beslissen, lekker ingewikkeld weer...
Tuurlijk is het moeilijk om te beslissen. Je vraagt m wel om een vriendschap op te geven, das niet zomaar iets. Jij zou t toch ook niet leuk vinden als hij zou zeggen dat ie liever niet had dat je nog naar een vriend/vriendin toeging?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 20:51
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Nee inderdaad. Ik heb de grote stap gezet hoor. Heb hem verteld dat ik het eigenlijk niet leuk vindt dat hij naar zn ex toe gaat, maar omdat ik hem vertrouw en het hem gewoon gun zo'n goede vriendschap met haar vind ik het wel goed (niet dat ik het eerst niet goed vond, maar khad niet echt een duidelijk antwoord voor hem, zat nogal met mezelf in de knoop)
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 21:14
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Wat goed van je dat je het gewoon hebt gezegt. Hoe reageerde hij hierop? Op die manier kan hij misschien een beetje rekening houden met jou gevoelens, en je misschien een beetje meer overtuigen van dat het echt niks meer wordt tussen hem en zijn ex. Waardoor je misschien iets zekerder wordt.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 22:09
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ga heel erg goed met de ex(-vrouw, in dit geval) van mijn vriend om, en zij met mij.
Als ze me ziet doet ze heel erg aardig tegen me en komt zelfs bij ons zitten als we ergens wat zitten te drinken.

Als ik jou was zou ik mee gaan, je weet hoe hij met haar om gaat en juist als je jaloers bent is het misschien wel goed te weten wat hij doet (ook al zal het niets verkeerds zijn, gewoon voor je eigen gevoel)
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 23:06
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 17-12-2003 @ 10:31:
Zij wil dus binnekort weer eens bij hem langskomen, maar dan vind ik al helemaal geen leuk idee. Waarom bij hem? En niet gewoon ergens anders. Dus ik vroeg of hij het goed vond dat ik dan ook langskwam, maar dan komt zijn antwoord weer: jah, ik zie haar al niet zo vaak en dan wil ze één keertje langskomen, dan vind ik het n btje lullig als jij dan ook hier komt. Zo van: tadaaaa, hier is ze *wraak*.
Ik zie niet wat hier lullig aan is.
Het is over tussen hen, dus waarom is het dan lullig als jij er bij bent. En als hij haar graag wilt zien, liever dan dat hij jou wilt zien (want dat is nu blijkbaar het geval?), dan zou ik hem toch echt laten kiezen.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 23:08
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 17-12-2003 @ 18:51:

Maar het is uit. Hij vond haar dus niet leuk genoeg om altijd mee naar bed te gaan en op vakantie en naar zijn ouders.
Waarschijnlijk nog wel leuk genoeg om mee naar bed te gaan, waarom zou hij anders afspreken met haar? Niet omdat hij haar "stom" of "lelijk" vind. Maar omdat hij haar nog steeds aantrekkelijk vind.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 09:34
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
moenbase schreef op 17-12-2003 @ 23:08:
Waarschijnlijk nog wel leuk genoeg om mee naar bed te gaan, waarom zou hij anders afspreken met haar? Niet omdat hij haar "stom" of "lelijk" vind. Maar omdat hij haar nog steeds aantrekkelijk vind.
OMG. In welke wereld leef jij?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-12-2003, 11:24
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef op 17-12-2003 @ 23:08:
Waarschijnlijk nog wel leuk genoeg om mee naar bed te gaan, waarom zou hij anders afspreken met haar? Niet omdat hij haar "stom" of "lelijk" vind. Maar omdat hij haar nog steeds aantrekkelijk vind.
Spreek jij alleen af met mensen met wie je naar bed wil? Dus je hebt geen vrienden enzo maar doet alleen altijd alles samen met je vriendin...?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 00:03
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 18-12-2003 @ 09:34:
OMG. In welke wereld leef jij?
open uw ogen, waarom zou die vriend anders zeggen dat het lullig is voor zijn ex als zij (stef) langs komt.
en waarom bij hem thuis?


bij beesje zou dr al een hoop ratelen gaan werken...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 00:05
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-12-2003 @ 11:24:
1) Spreek jij alleen af met mensen met wie je naar bed wil?
2) Dus je hebt geen vrienden enzo maar doet alleen altijd alles samen met je vriendin...?
1) ik ben niet hij. ik doe enkel een gooi naar wat zou kunnen gebeuren.
2) 'k zou er wel voor zorgen dat mijn vrienden haar ook leuk vinden, en aan m'n ex zou ik waarschijnlijk wel minder behoefte aan hebben, zeker als ze al een keer vreemd is gegaan...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 01:31
Verwijderd
Hij ziet d'r niet meer, en als hij dr ooit es tegen zou komen gaat zij proberen een gesprek te beginnen en te slijmen en hij sjouwt lekker door enz egt "hoi... doei!" lol
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 08:59
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
moenbase schreef op 19-12-2003 @ 00:03:
open uw ogen, waarom zou die vriend anders zeggen dat het lullig is voor zijn ex als zij (stef) langs komt.
en waarom bij hem thuis?


bij beesje zou dr al een hoop ratelen gaan werken...
Precies, ik herhaal mijn vraag: in welke wereld leef jij?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 20:28
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 19-12-2003 @ 08:59:
Precies, ik herhaal mijn vraag: in welke wereld leef jij?
Ik vind dit een onzinnige vraag.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vervelende ex
Loezzel
35 28-05-2005 17:40
Liefde & Relatie onprettig gevoel bij exen van je vriend(in)
Droid
20 08-05-2005 22:14
Liefde & Relatie Ex van je relatie
Sade
13 15-11-2004 21:31
Liefde & Relatie de bekende ex van je vriend(in)...
pienie
26 16-02-2004 10:50
Liefde & Relatie Zou je t uitmaken vanwege de mening van je vrienden?
Toscane
27 03-11-2002 15:34
Liefde & Relatie de ex van een vriend(in)
Era
1 04-02-2002 09:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50.