Oud 11-01-2018, 21:48
backandbeyond
backandbeyond is offline
He,

Ik wil binnenkort een tattoo laten zetten en ik zou graag eens andere mensen hun mening erover horen, ik vind hem echt passend bij mijn leven en me vriendin vind hem ook super. Ik laat hem sowieso zetten, t maakt me niet uit wat andere mensen erover denken, maar toch wil ik graag eens weten wat andere mensen van het 'design' of de plek vinden. De borst op de foto lijkt een beetje raar, aangezien ik deze gefotoshopt hebt want er stonden nog andere dingen bij.

Alvast bedankt!

Foto van de tattoo: https://imgur.com/a/IHh7Y

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2018, 21:49
Verwijderd
Welk design heb je het over?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 21:50
backandbeyond
backandbeyond is offline
Citaat:
Welk design heb je het over?
Net geupdate, foto tags werkten niet dus heb gewoon t linkje gepost
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Net geupdate, foto tags werkten niet dus heb gewoon t linkje gepost
Nee, je kan het gewoon niet:


Maar euh, fucking lelijk en fucking standaard. Je bent een enorme tokkie als je zoiets neemt, er is geen sprake van creativiteit, het is oneindig nietszeggend. Denk er alsjeblieft nog een keer over na.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 23:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou zo'n tattoo best wel een afknapper vinden

Weinig persoonlijk en ook zeker geen uniek design. Denk nog eens goed over het verhaal wat je wil vereeuwigen en ga naar een goede tattoo artist die een uniek design voor je kan tekenen. Iets met die tekst, of misschien wel een symbool of andere afbeelding.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 23:40
backandbeyond
backandbeyond is offline
Citaat:
Nee, je kan het gewoon niet:
[afbeelding]


Maar euh, fucking lelijk en fucking standaard. Je bent een enorme tokkie als je zoiets neemt, er is geen sprake van creativiteit, het is oneindig nietszeggend. Denk er alsjeblieft nog een keer over na.
Citaat:
Ik zou zo'n tattoo best wel een afknapper vinden

Weinig persoonlijk en ook zeker geen uniek design. Denk nog eens goed over het verhaal wat je wil vereeuwigen en ga naar een goede tattoo artist die een uniek design voor je kan tekenen. Iets met die tekst, of misschien wel een symbool of andere afbeelding.
Voor mijzelf heeft de tekst een grote betekenis, kan t ook uitleggen maar dan moet ik hier echt gewoon verhalen beginnen typen. Ik wil sowieso die tekst en ik vind het lettertype echt niet mis, het is iets wat ik nog niet vaak gezien heb, wat vinden jullie er dan mis aan? Oke het is niet origineel inderdaad (veel mensen hebben zo'n achtige tattoo) maar het staat me echt wel aan en ik wil sowieso iets over heel mijn borst en niet aan 1 kant, daarom vond ik dit best een goeie en mooie optie.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 23:49
Verwijderd
De tekst is niet zoveel mis mee maar dit schreeuwt gewoon "Ik heb een Golf 2 GTI met blauwe koplampen en zit met 15 graden voor de deur op een kratje pils te hijsen en ik sla m'n wijf als ze niet luistert". Waarom kies je niet iets intiems als het zoveel voor je betekent? Waarom ga je niet bij een goede tattoo-shop langs om te vragen wat ze voor je kunnen ontwerpen/doen?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 23:50
Verwijderd
En het lettertype is echt nog erger dan comic sans.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 23:50
Verwijderd
Trouwens, als jij graag een wijf wil die jou consequent "Muh mannetjuh" noemt dan is deze tattoo echt perfect voor je.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 23:55
backandbeyond
backandbeyond is offline
Citaat:
De tekst is niet zoveel mis mee maar dit schreeuwt gewoon "Ik heb een Golf 2 GTI met blauwe koplampen en zit met 15 graden voor de deur op een kratje pils te hijsen en ik sla m'n wijf als ze niet luistert". Waarom kies je niet iets intiems als het zoveel voor je betekent? Waarom ga je niet bij een goede tattoo-shop langs om te vragen wat ze voor je kunnen ontwerpen/doen?
Citaat:
En het lettertype is echt nog erger dan comic sans.
Ik ben heus niet zo'n kerel, als je me zou zien in het echte leven zou je zelfs nooit geloven dat ik al een sleeve of zelfs uberhaupt een tattoo heb (deze wel volledig origineel getekend door mij tattoo artist). Ik ben gewoon een simpele 22 jarige ICT consultant en heus niet zo'n 'straathanger' zoals jij hier beschrijft. Het is me gewoon dat ik het design echt mooi vind, meningen van mijn irl vrienden zijn ook verdeeld, maar toch het staat me echt aan. En ik hou niet van die 'strakke' tekst, die krullen maken het juist ietwat specialer.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2018, 23:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
De stijl van de tattoo is inderdaad niet stijlvol. Het is een lettertype wat je veel ziet bij tatoeages met dit soort teksten. Natuurlijk blijft het jouw lijf en jouw keuze, maar ik vind het niet mooi. Ik snap dat de tekst betekenis voor je heeft, maar dat kan ook worden omgezet in een kunstwerk(je). Ga naar een tattoo artist en laat iets persoonlijks voor je schetsen (eventueel gewoon met de tekst die je nu hebt).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Een jongen die ik ken (laagopgeleid, alcoholprobleem) heeft de namen van zijn kinderen in zo'n lettertype op zijn armen laten tatoeëren. Het past wel bij hem, maar mooi vind ik het niet. Voor mij zit dit ook in die categorie: Goed bedoeld, maar niet mooi, stijlvol of sexy.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:03
backandbeyond
backandbeyond is offline
Citaat:
De stijl van de tattoo is inderdaad niet stijlvol. Het is een lettertype wat je veel ziet bij tatoeages met dit soort teksten. Natuurlijk blijft het jouw lijf en jouw keuze, maar ik vind het niet mooi. Ik snap dat de tekst betekenis voor je heeft, maar dat kan ook worden omgezet in een kunstwerk(je). Ga naar een tattoo artist en laat iets persoonlijks voor je schetsen (eventueel gewoon met de tekst die je nu hebt).
Het ding is, ik wil echt gewoon puur de tekst en geen dingen er omheen of dergelijke. Mijn tattoo artist raadde me ook al aan om eens gewoon te kijken op dafont.com of zelf iets te schetsen wat hij later dan uitwerkt. Niettemin hij dit ook gewoon een mooie tattoo vindt, maar hij opteert ook liever voor originaliteit. Echter heb ik gewoon mijn zinnen echt op exact deze tattoo gezet en ik zie me echt niet met iets anders staan..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien moet je dit topic dan verder laten voor wat het is. Jouw besluit lijkt vast te staan, dus onze meningen doen er niet echt meer toe
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:08
backandbeyond
backandbeyond is offline
Citaat:
Misschien moet je dit topic dan verder laten voor wat het is. Jouw besluit lijkt vast te staan, dus onze meningen doen er niet echt meer toe
Ja nee, kijk, jullie hebben nu gewoon beide een negatieve mening, wat ik respecteer. Maar sommige mensen zullen vast ook wel een positieve mening hebben of ben ik nou zo naïef? In mijn vriendenkring is het zowat een 70/30 ratio van wie het positief/negatief vind en ik ben gewoon benieuwd naar wat mensen hierover vinden. Ik vind het heus niet als een lowlife guy overkomen, maar ik kan me er wel in vinden dat sommige mensen dit wel zo zien. Ik heb gewoon echt geen idee voor welk lettertype ik anders zou moeten opteren om eerlijk te zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heus niet zo'n kerel, als je me zou zien in het echte leven zou je zelfs nooit geloven dat ik al een sleeve of zelfs uberhaupt een tattoo heb (deze wel volledig origineel getekend door mij tattoo artist). Ik ben gewoon een simpele 22 jarige ICT consultant en heus niet zo'n 'straathanger' zoals jij hier beschrijft. Het is me gewoon dat ik het design echt mooi vind, meningen van mijn irl vrienden zijn ook verdeeld, maar toch het staat me echt aan. En ik hou niet van die 'strakke' tekst, die krullen maken het juist ietwat specialer.
Niet liegen, je bent een trainee (anders had je ook wel geweten hoe je een fucking JPG moet embedden), ik ben een 36 jarige ICT architect en ik vertel je dat geen hond in de grotemensenwereld dit soort dingen serieus kan nemen. Jouw lichaam, zelf weten, maar niet straks komen huilen. Je vraagt om een mening en dan krijg je die.

Oh en die krullen die het specialer maken? Die heeft iedereen die zo'n achterlijke tat heeft. Wat is speciaal voor jou, iets unieks of iets dat iedereen heeft?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Ja nee, kijk, jullie hebben nu gewoon beide een negatieve mening, wat ik respecteer. Maar sommige mensen zullen vast ook wel een positieve mening hebben of ben ik nou zo naïef? In mijn vriendenkring is het zowat een 70/30 ratio van wie het positief/negatief vind en ik ben gewoon benieuwd naar wat mensen hierover vinden. Ik vind het heus niet als een lowlife guy overkomen, maar ik kan me er wel in vinden dat sommige mensen dit wel zo zien. Ik heb gewoon echt geen idee voor welk lettertype ik anders zou moeten opteren om eerlijk te zijn.
Je bent heel naïef inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja nee, kijk, jullie hebben nu gewoon beide een negatieve mening, wat ik respecteer. Maar sommige mensen zullen vast ook wel een positieve mening hebben of ben ik nou zo naïef? In mijn vriendenkring is het zowat een 70/30 ratio van wie het positief/negatief vind en ik ben gewoon benieuwd naar wat mensen hierover vinden. Ik vind het heus niet als een lowlife guy overkomen, maar ik kan me er wel in vinden dat sommige mensen dit wel zo zien. Ik heb gewoon echt geen idee voor welk lettertype ik anders zou moeten opteren om eerlijk te zijn.
Er zijn super veel lettertypes, keuze genoeg. Je zou het ook zelf kunnen schrijven, of bijvoorbeeld kunnen laten opschrijven door iemand uit je familie die veel voor je betekent. (Sommige mensen laten iets tatoeëren in het handschrift van één van hun ouders - soms ook nadat de vader/ moeder overleden is - dat vind ik zelf wel tof en heel persoonlijk). Ik zou het persoonlijk dan kleiner en op een andere plek laten zetten. Drie woorden over je hele borstkas opgerekt gaan nooit heel stijlvol worden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-01-2018, 00:18
backandbeyond
backandbeyond is offline
Citaat:
Niet liegen, je bent een trainee (anders had je ook wel geweten hoe je een fucking JPG moet embedden), ik ben een 36 jarige ICT architect en ik vertel je dat geen hond in de grotemensenwereld dit soort dingen serieus kan nemen. Jouw lichaam, zelf weten, maar niet straks komen huilen. Je vraagt om een mening en dan krijg je die.

Oh en die krullen die het specialer maken? Die heeft iedereen die zo'n achterlijke tat heeft. Wat is speciaal voor jou, iets unieks of iets dat iedereen heeft?
Nee ik ben gewoon vorig jaar afgestuurd en werk voor Accenture. Ik dacht gewoon zoals op ieder standaard forum de IMG tags te gebruiken? Anyway dit gaat niet over mijn job of of andere irrelevante dingen. En ja misschien is het gewoon impulsief omdat ik zo jong ben, maar toch, het is op m'n borst? Niemand die dit ziet? En ik respecteer ook gewoon jullie mening, ik reageer gewoon terug? Niet iedereen moet dit ook mooi vinden.

Nu iets anders: hoeveel 40 plussers lopen er niet rond met een random tattoo dat je denkt van wtf? Iedereen is toch jong geweest? En t is niet dat iemand me zal benadelen over een tattoo als ik bv 40 ben wanneer die al 20 jaar op me staat?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:26
Verwijderd
Genoeg! Daarom reageer ik ook fel omdat je er ook zo een gaat worden.

En je begon zelf over je baan eah. Ik eet consultancy als ontbijt zonder te boeren.

Zoals ik zei jouw lichaam zelf weten. Wat vindt je directe omgeving ervan?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:28
backandbeyond
backandbeyond is offline
Citaat:
Er zijn super veel lettertypes, keuze genoeg. Je zou het ook zelf kunnen schrijven, of bijvoorbeeld kunnen laten opschrijven door iemand uit je familie die veel voor je betekent. (Sommige mensen laten iets tatoeëren in het handschrift van één van hun ouders - soms ook nadat de vader/ moeder overleden is - dat vind ik zelf wel tof en heel persoonlijk). Ik zou het persoonlijk dan kleiner en op een andere plek laten zetten. Drie woorden over je hele borstkas opgerekt gaan nooit heel stijlvol worden.
De grootte staat sowieso vast, over het lettertype kan wel nog iets gediscussieerd worden en ja klopt is eigenlijk wel een mooi idee want heeft ook met m'n familie te maken. Maar ik wil niet iets die dan zo asymmetrisch is en de persoon in questie heeft niet meer de capaciteiten om zonder geschud of gebeef te schrijven dus dat is ook niet echt een optie denk ik. Daarom dat ik dit nog eens navraag op een forum, ik wil ook geen spijt hebben achteraf, wat ik wel al had van 1 tattoo, ik zal nog eens serieus moeten nadenken over het lettertype dan, gelukkig is mijn afspraak pas in begin maart.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:32
backandbeyond
backandbeyond is offline
Citaat:
Genoeg! Daarom reageer ik ook fel omdat je er ook zo een gaat worden.

En je begon zelf over je baan eah. Ik eet consultancy als ontbijt zonder te boeren.

Zoals ik zei jouw lichaam zelf weten. Wat vindt je directe omgeving ervan?
Haha ik begrijp je volkomen. Nou zoals ik al zei: ongeveer 70% van mijn vrienden reageren er positief op en 30% vinden het maar niks, of niet passend bij mij. Mijn vader heeft er geen problemen mee maar daarvan kan ik niet uitgaan aangezien hij volstaat met tattoos, mijn moeder vind het opzich wel mooi maar ze vind het gewoon zonde van me geld en denkt dat ik het over 10 jaar zal beklagen (waar ik anders over denk).
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:34
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ook even checken met de t-shirts die je hebt of de tattoo laag genoeg is om niet boven je shirt uit te komen. Dat beperkt de rest van je leven je kledingkeuze, zeker bij formele zaken.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:36
Verwijderd
Citaat:
De grootte staat sowieso vast, over het lettertype kan wel nog iets gediscussieerd worden en ja klopt is eigenlijk wel een mooi idee want heeft ook met m'n familie te maken. Maar ik wil niet iets die dan zo asymmetrisch is en de persoon in questie heeft niet meer de capaciteiten om zonder geschud of gebeef te schrijven dus dat is ook niet echt een optie denk ik. Daarom dat ik dit nog eens navraag op een forum, ik wil ook geen spijt hebben achteraf, wat ik wel al had van 1 tattoo, ik zal nog eens serieus moeten nadenken over het lettertype dan, gelukkig is mijn afspraak pas in begin maart.
En wat nou als je een schreefloos lettertype pakt maar het laat versieren met bijvoorbeeld bloemen/dingetjes/symbolen. Daardoor komt de tekst heel mooi naar voren en heb je je frutsels zonder dat het er zo cheesy uitziet.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Ook even checken met de t-shirts die je hebt of de tattoo laag genoeg is om niet boven je shirt uit te komen. Dat beperkt de rest van je leven je kledingkeuze, zeker bij formele zaken.
Nee hoor, IT dus overhemd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2018, 00:39
backandbeyond
backandbeyond is offline
Citaat:
Ook even checken met de t-shirts die je hebt of de tattoo laag genoeg is om niet boven je shirt uit te komen. Dat beperkt de rest van je leven je kledingkeuze, zeker bij formele zaken.
Ik moet sowieso een overhemd aan als consultant, heb zelf al een sleeve, die mag sowieso niet zichtbaar zijn dus over het zien van de tattoo hoef ik me niet echt druk te maken.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Ik moet sowieso een overhemd aan als consultant, heb zelf al een sleeve, die mag sowieso niet zichtbaar zijn dus over het zien van de tattoo hoef ik me niet echt druk te maken.
Naarmate je wat ouder wordt, wordt dat wel minder belangrijk trouwens. Helemaal als je een richting opgaat die toekomst heeft zoals Linux/Ceph/Saltstack/Ansible-achtige dingen. Als je suffe (bedrijfsnaam)-dingen blijft doen (haal die bedrijfsnaam even weg trouwens), dan blijf je altijd keurslijf zonder uitdaging.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:43
backandbeyond
backandbeyond is offline
Citaat:
En wat nou als je een schreefloos lettertype pakt maar het laat versieren met bijvoorbeeld bloemen/dingetjes/symbolen. Daardoor komt de tekst heel mooi naar voren en heb je je frutsels zonder dat het er zo cheesy uitziet.
Zou ik eerst uitgewerkt moeten zien, maar ik haat t om mijn tattoo artist met zoveel verschillende ideeën lastig te vallen, hij heeft heus nog meer werk dan alleen ik. Ik weet van mezelf dat ik niet snel tevreden met iets ben en vaak veel twijfels heb, ook bij mijn sleeve heb ik 'honderd' keren een verandering gevraagt en ik weet ook heus wel dat tattoo artiesten liever niet zo'n klant hebben..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:47
backandbeyond
backandbeyond is offline
Citaat:
Naarmate je wat ouder wordt, wordt dat wel minder belangrijk trouwens. Helemaal als je een richting opgaat die toekomst heeft zoals Linux/Ceph/Saltstack/Ansible-achtige dingen. Als je suffe (bedrijfsnaam)-dingen blijft doen (haal die bedrijfsnaam even weg trouwens), dan blijf je altijd keurslijf zonder uitdaging.
Als ik een project moet voorstellen vind ik toch ook wel van mezelf dat ik daar niet in een T-shirtje kan toekomen. En ik wil eerst 10-15 jaar wat ervaring opdoen om later op zelfstandige basis consultant te worden. In mijn regio weet amper iemand wat een ICT consultant doet of inhoud, maar is er wel een grote nood aan. Niettemin is mijn werk gewoon erg variërend en reis ik vaak, wat ik bovendien graag doe, dus ik blijf nog even waar ik nu zit .
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Als ik een project moet voorstellen vind ik toch ook wel van mezelf dat ik daar niet in een T-shirtje kan toekomen. En ik wil eerst 10-15 jaar wat ervaring opdoen om later op zelfstandige basis consultant te worden. In mijn regio weet amper iemand wat een ICT consultant doet of inhoud, maar is er wel een grote nood aan. Niettemin is mijn werk gewoon erg variërend en reis ik vaak, wat ik bovendien graag doe, dus ik blijf nog even waar ik nu zit .
Ja, daar heb je dus een discrepantie tussen realiteit en theorie. Wij techneuten hebben een bloedhekel aan jullie pakkendragers. Je weet nog niet een tiende (soms minder dan een procent) van wat wij weten en je komt ons even vertellen hoe het zit. Daar kan je niet zoveel aan doen want dat is je werk maar dan zit er ook nog zo'n fucking dom pak omheen en dat maakt het niet beter. Waarom denk je dat als je op een werkvloer komt de techneuten altijd een beetje raar naar je kijken?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 00:57
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Zou ik eerst uitgewerkt moeten zien, maar ik haat t om mijn tattoo artist met zoveel verschillende ideeën lastig te vallen, hij heeft heus nog meer werk dan alleen ik. Ik weet van mezelf dat ik niet snel tevreden met iets ben en vaak veel twijfels heb, ook bij mijn sleeve heb ik 'honderd' keren een verandering gevraagt en ik weet ook heus wel dat tattoo artiesten liever niet zo'n klant hebben..
Misschien wel goed om toch te vragen. Zo'n tattoo staat voor je leven en een irritatie van een tattoo-artiest hooguit een week. Of vraag of je er een keer samen voor kunt gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 01:05
backandbeyond
backandbeyond is offline
Citaat:
Ja, daar heb je dus een discrepantie tussen realiteit en theorie. Wij techneuten hebben een bloedhekel aan jullie pakkendragers. Je weet nog niet een tiende (soms minder dan een procent) van wat wij weten en je komt ons even vertellen hoe het zit. Daar kan je niet zoveel aan doen want dat is je werk maar dan zit er ook nog zo'n fucking dom pak omheen en dat maakt het niet beter. Waarom denk je dat als je op een werkvloer komt de techneuten altijd een beetje raar naar je kijken?
Daar moet ik je gelijk EN ongelijk ingeven, op de school die ik zat waren de eerste 2 jaren algemeen en konden we in ons eindjaar splitsen naar software engineer, cybercrime / security expert en ICT consultant. Ik ga niet zeggen dat ik een top programmeur of security expert ben, maar ik kan toch wel een groot deel meer dan de basis in verschillende talen. Heb mijn eerste bachelor jaar echt zwaar gesukkeld met programmeren, geloof me ik bakte er echt niets van en had zoveel problemen met object oriented programming, hierdoor was ik bijna met mijn studies gestopt. Ik wou simpelweg ICT consultant zijn, dus wat ik dacht was dat ik vooral economie ging krijgen, wat niet zo bleek te zijn, het meeste was gewoon IT gerelateerd.

Veel van mijn vrienden zijn nu ook programmeurs, hun skillset is veel groter en uitgebreider dan mij en ze zijn ook vaak veel slimmer dan mij. Wat hun kunnen, kan ik niet en zou ik ook nooit kunnen, dat geef ik ook eerlijk toe. Maar ik vind van mezelf dat ik toch wel echt genoeg kennis heb om niet raar bekeken te worden door techneuten. Verder heb ik op de werkvloer daar echter ook niet zoveel problemen mee omdat de programmeurs meestal van lage loonlanden afkomstig aangezien mijn bedrijf internationaal werkt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 08:00
Verwijderd
Kom op onzin praten in het werkende mensen topic.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2018, 08:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind het gruwelijk lelijk.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Wat vinden meiden van tattoo’s?
MarcWeller
15 30-10-2013 01:31
Lifestyle Piercing en tattoo topic # 26
innogen
500 29-01-2008 12:00
Lichaam & Gezondheid Tattoo Discussie
Giny
43 18-03-2005 13:35
Lifestyle wie heeft er hier een tatto, waar en wat voor een?
steentje
266 11-04-2004 12:00
Liefde & Relatie Wat te doen? Kan 4 weken me vriend niet zien!!
sweet dreams
130 03-09-2003 20:34
Liefde & Relatie Hoe vertellen aan me ouders?
sweet dreams
68 16-08-2003 19:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.