Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2004, 21:36
pienie
natuurlijk willen we allemaal wel als 'vrienden' uit elkaar gaan...
Maar als je vriend(in) nog vrienden is met zijn/haar ex is dat voor de huidige vriend(in) soms erg vervelend!...

Zou jij jaloers worden als je je vriend(in) met zijn/haar ex gezellig ziet doen?!...

Wat doe je als je vriend(in) nog foto's heeft van zijn/haar toenmalige vriend(in) en die bewaard in zijn/haar portomonnee?!...



Ik ben zelf wel jaloers als mijn vriend 'gezellig' zit te doen met zijn ex, en heb hem dat ook duidelijk gezegd, gelukkig kan ik daar goed met hem over praten, wat betreft de foto's, ik vroeg aan mijn vriend of hij nog foto's had van zijn exen, en natuurlijk had hij die, ik heb ook nog een paar foto's van mijn ex, maar niet in de portomonnee...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2004, 21:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Vrienden: prima, leuk voor hem. Zo lang hij ook met haar omgaat als zijnde vrienden, dan vind ik het best. Maar hij moet niet avond aan avond bij haar zitten en 'vrienden' met haar zijn. Gewoon net als al zijn andere vrienden zeg maar.

Foto in portemonnee: Ligt eraan, heeft hij nog meer foto's of puur die ene. Als het die ene is dan zou ik het wel raar vinden, maar wanneer je vriend het type is dat van al zijn vrienden een fotootje bewaard en hij dus ook nog een fotootje van z'n ex erbij heeft zitten is dat geen probleem.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 22:17
Verwijderd
ik word niet jaloers als ie gezellig zit te doen met een ex, dat is in mijn ogen dus geen bedreiging.

en ook bij foto's zou ik niet jaloers worden, mijn ex had t ook(ok, de portomonee is per ongeluk in de wasmachine gekomen)

maar nee ik zou niet jaloers worden daarop, ik heb wel wat beters te doen dan me druk te gaan maken om mijn vriends verleden
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 22:29
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Ik kan me er moeilijk in verplaatsen, bij al mijn (ex)vriendjes hadden ze of geen ex, of geen bedreigende ex-en, in de zin dat hij hun nog kon uit staan ofzo.

Maar denk dat ik toch wel even moeite zou hebben daar mee. Ben qua dat denk ik toch te onzeker, al helemaal als het een goede relatie is geweest. Het is natuurlijk zo dat hij voor mij gekozen heeft, maar het zal toch even slikken zijn om al mijn vertrouwen in hem te plaatsen qua dat. Maar zou er niet tussen gaan zitten.

En dat van die foto, ja ik heb ook nog een foto van mijn ex in mn portemonee en dat zegt helemaal niks. Maar ook hier bij zal ik even moeten slikken. Maar hangt er ook van af, als het idd de enige is, zoals Balance zegt, dan valt het zwaarder dan anders.

Maar al met al zal ik het denk ik toch niet zo heel fijn vinden. Maar hangt van de omstandigheden zijn, hoe t is uit gegaan, hoe ze met elkaar om gaan.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 23:09
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
neej, als ze echt laat zien voor mij te gaan dan ben ik niet zo snel bang dat ze eerder vreemd zou gaan met die ex dan met een willekeurig ander..
hoewel ik wel zou willen dat als ik erbij ben mijn vriendin wel duidelijk liet merken dat ikdr vriendje ben..
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 23:32
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
pienie schreef op 13-02-2004 @ 22:36:
natuurlijk willen we allemaal wel als 'vrienden' uit elkaar gaan...
Maar als je vriend(in) nog vrienden is met zijn/haar ex is dat voor de huidige vriend(in) soms erg vervelend!...

Zou jij jaloers worden als je je vriend(in) met zijn/haar ex gezellig ziet doen?!...

Wat doe je als je vriend(in) nog foto's heeft van zijn/haar toenmalige vriend(in) en die bewaard in zijn/haar portomonnee?!...


Ik zou eerlijk gezegd een btje jaloers zijn, waarom? Weet ik niet. Ik zou het NOOIT verbieden.

omdat: ik zelf heb een ex (ik ben er 2 jaar mee gegaan) en daar was ik ook nog hele goeie vrienden mee. Jammergenoeg vond zijn nieuwe vriendin dit niet leuk. Hij heeft me toen als een baksteen laten vallen. Ik weet nog steeds niet goed waarom niet, waarschijnlijk stond ie niet sterk genoeg in zijn schoenen ofzo. Ik kan je zeggen, ik baalde er heel erg van. Wat er toen allemaal gebeurd is, dat wens ik niemand anders toe, zeker mijn vriend niet. Dus hij zou het van mij best mogen, als ik maar weet dat ik de enige voor hem ben (tis niet voor niets uit zou je zeggen.)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 01:20
juno
Avatar van juno
juno is offline
Gezellig doen met zijn ex? Is-ie nou helemaal betoeterd? Gezellig doet hij maar mooi met mij, anders had hij het maar niet uit moeten maken met die ex, toch?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 09:17
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
miro schreef op 14-02-2004 @ 00:32:
Ik zou eerlijk gezegd een btje jaloers zijn, waarom? Weet ik niet. Ik zou het NOOIT verbieden.
Inderdaad, ik zou wel een jaloers gevoel krijgen denk ik, ook al is daar helemaal geen reden toe. Het is denk ik gewoon moeilijk, als je je realiseert dat die twee een verleden hebben samen. Dat ze ooit samen deden, wat jij nu met je vriend doet. Ik kan mezelf soms redelijk gek maken door daaraan te denken
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 10:18
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
ben niet echt jaloers aangelegd ofzo. Dr is wel een jongen waar ze heel erg verliefd op was voordat ik haar kende, die haar nou ook (nu pas) heel leuk vind. Dat vind ik soms beetje irritant, maar ik weet wel dat ze niks zal doen ofzo.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 11:10
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Neuh. Kan zelf ook vreselijk goed overweg met zijn ex. Gaan regelmatig bij haar langs en andersom. Zij heeft nu een andere vent, (al tijdje, woont samen) en mijn vent is van mij, geen probleem toch?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 12:05
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik zou het niet zo fijn vinden denk ik. Helemaal als hij een foto van haar in zijn portomonnee bewaard. Tja ik ben wel jaloers aangelegd, het is nou eenmaal zo.
Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten, maar als ik een vriend zou hebben die nog bevriend is met zijn ex zou ik het gewoon accepteren. Ik ga toch niet bepalen met wie hij wel en niet mag omgaan.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 12:22
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Hij heeft met bijna al zijn exen nog goed contact, als vrienden.
Ik heb er helemaal geen probleem mee. Vind het juist positief. Kennelijk zijn ze op een goede manier uit elkaar gegaan en konden ze daarna weer vrienden worden/nog vrienden blijven.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 16:15
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, dat zou ik ook niet leuk vinden. Ik ben ook soms wel jaloers. Want mijn vriend zit op een anders school als ik en er is een wup op hem verliefd. Het klinkt dom, maar daar word ik echt jaloers om, want ze heeft zelfs in d'r msnnaam staan dat ze van hem houdt!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 16:31
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
nou de foto in z'n portemonne zou k nietzo leuk vinden, heeft ie van mij nieteens
maar hij en zn 1e ex zijn nog hele goede vrienden en heb ze gister op een feest ook gezellig met elkaar zien praten, ik praat ook vaak met d'r kan goed met dr opschieten echt een aardig meisje, was juist aardig toen ii net wat met mn vriend had kende ik niemand van z'n vrienden en als hij speelde met z'n band stond ik er echt zo bij... kwam ze steeds naar me toe en gepraat wel cool

maar zn andere ex heb ik iets tegen al voordat ik wist dat t toen zn vriendin was trouwens... maar die praten nog amper tegen elkaar
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 17:51
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
ik zou het niet echt geweldig vinden
en ik begrijp ook wel dat iemand anders het ook niet leuk vindt als ik met een ex gezellig bezig ben.
Maar dat zal toch niet echt voorkomen, want ik spreek ze (gelukkig) nooit meer
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 17:57
feline
feline is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 13-02-2004 @ 23:17:
Ok, de portomonee is per ongeluk in de wasmachine gekomen...
Jaja...

Zolang het niet al te gezellig wordt, zou ik denk ik niet jaloers worden. Maar waar heb ik het over.. heb toch geen vriendje.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 19:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nah... omgaan moet kunnen, toch? Ik zou t niet leuk vinden, maar ik vind zoveel dingen niet leuk (ik=heel erg jaloers ) waarvan ik heus wel in m'n hart weet dat het onzin is om er jaloers om te zijn. Zo zou dat ook zijn als hij met z'n ex zou willen afspreken.

Foto's in portemonnee vind ik iets anders. Hij heeft een foto van mij in z'n portemonnee, eentje van z'n broertje en eentje van z'n soort van zusje. Een ex hoort daar niet echt bij, volgens mij. Nou ja... zijn exen iig niet. Hij spreekt ze amper, nl.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 19:41
Verwijderd
Citaat:
feline schreef op 14-02-2004 @ 18:57:
Jaja...

Zolang het niet al te gezellig wordt, zou ik denk ik niet jaloers worden. Maar waar heb ik het over.. heb toch geen vriendje.
mjah, samen met de mobiel


ouders op vakantie, kom schat ik was je broek ff, nog gecontroleerd, niks gevoeld.

portomonee met mobiel waren toch verzopen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2004, 20:45
Euphemia
Avatar van Euphemia
Euphemia is offline
Mijn ex en ik hadden geprobeerd om als vrienden uit elkaar te gaan... maar al gauw kwamen er van die onbenullige ruzietjes.. nadat het uit was had ik hem ook nooit meer gezien.. en nu hij een ander heeft alweer helemaal niet... af en toe ben ik nog wel eens jaloers.. maar ik kon er gewoon niet meer tegen dat hij zit op te scheppen van: Haha ik heb lekker verkering en jij lekker niet! Dat is dus de reden dat ik gewoon geen vrienden meer met hem ben... alhoewel het wel een aardige vent was.. maarja zijn schuld dus!
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 22:06
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Mijn huidige ex-vriend had een foto van een meisje in zn portemonnee waar hij verliefd op was voor hij mij kende. Dat was de enige foto die hij behalve die van mij in zn portemonnee had.
In t begin vond ik t niet erg, later ging t me btje irriteren (maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik sterk de indruk kreeg dat hij nog wat voor dr voelde, wat ook zo bleek te zijn).

Op zich zou ik t niet erg vinden, als ze gewoon vrienden zijn. In de meeste gevallen kent hij dat meisje voordat hij jou kende, dus ja, dan is het niet meer dan logisch. Maar zodra ik t gevoel zou hebben dat t wat TE gezellig wordt, zou ik dr wel iets van zeggen. Of iig dr naar informeren.
En het ligt dr ook aan hoe hij tegen mij over haar is. Als ie mij gewoon voorstelt aan haar enzo, no problemo. Maar als ie beetje geheimzinnig gaat doen en liever niet heeft dat ik met dr praat........
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave

Laatst gewijzigd op 14-02-2004 om 22:09.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 22:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Euphemia schreef op 14-02-2004 @ 21:45:
verhaal
eh... jij hebt de vraag niet helemaal begrepen, volgens mij...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 00:14
Verwijderd
Lol, als mijn vriend vrienden wil zijn met zn ex weet ik dat er iets fout zit tussen hem en mij (het is niet voor niets uit)
en ja ik zou dan jaloers zijn want ik heb werkelijkwaar een hekel aan die meid.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 00:50
Verwijderd
Och, in mijn geval zijn het altijd de exen van mijn vriendinnen, dus daar heb ik niet zoveel moeite mee. Zij meer dan ik
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 12:44
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik zou er ook niet vrolijk van worden....
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 14:06
Euphemia
Avatar van Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
snoopy schreef op 14-02-2004 @ 23:19:
eh... jij hebt de vraag niet helemaal begrepen, volgens mij...
Oja, nou zie ik het ben nogal blond hehe
__________________
...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2004, 14:33
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Ik ben zelf iemand die close omgaat met "ex", geen enkele bedreiging, maar wel goede vrienden. Daar moet hij dus geen problemen mee hebben en andersom ook niet. Tenzij er echt een goede rede is; bij0v dat hij nog veel voor haar voelt
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 09:50
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
omgang met de ex is allemaal heel erg leuk
maar let maar eens op als de ex een nieuwe vriend(in) krijgt, dan bekoeld het meestal erg snel
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Liefde & Relatie Het Grote Cadeau Topic # 2
Chloe Siere
499 23-10-2005 18:15
Liefde & Relatie Brief voor ex-vriendin niet of wel versturen?
Spray rebel
52 08-10-2004 19:15
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
Liefde & Relatie 2x relatie?
Miss. Tandenborstel
16 08-05-2003 09:47
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.