Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2007, 12:16
Nolita
Avatar van Nolita
Nolita is offline
Hoi,
een beetje beschamend topic, maar misschien zijn er mensen die hier ervaring mee hebben...
zo'n 1,5 week geleden kreeg ik af en toe een beetje jeuk en branderig gevoel bij plassen, was ook wel eens een dag niets aan de hand. Sinds gister heb ik veel afscheiding soms slijmerig soms korrelig maar wel wit en kleurloos, ruikt ook niet vreemd. Maar ik vind het wel heel vervelend en ik heb ook erg veel jeuk . Volgens mij kan ik geen SOA hebben want de laatste keer dat ik onbeschermd sex heb gehad was in juni/juli ofzo.
iemand enig idee wat dit kan zijn? ik ben pas verhuisd en heb nog geen huisarts, kan er natuurlijk een zoeken maar ik vind het ook beschamend dus eerst maar eens hier rondvragen...
Tnx,
Nolita.
__________________
GET OUT! GET OUT! GET OUT!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 12:22
Verwijderd
Schimmelinfectie misschien, dan kan je altijd gewoon krijgen, door bv. broeierig ondergoed. Toch even een dokter zoeken dus
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 12:32
Nolita
Avatar van Nolita
Nolita is offline
Hmmm zou kunnen maar ik heb eerder een schimmelinfectie gehad en toen had ik niet die slijmerige afscheiding en jeukte het nog veeeeel meer (kon er niet van slapen), maar misschien dat dat per schimmel verschilt?

En een SOA kan je toch niet opeens na een halfjaar pas last van hebben toch?
__________________
GET OUT! GET OUT! GET OUT!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 12:58
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Jawel, je kunt heel erg lang met een SOA rondlopen zonder dat je er iets van merkt.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 13:16
Nolita
Avatar van Nolita
Nolita is offline
Citaat:
Bloem schreef op 30-01-2007 @ 13:58 :
Jawel, je kunt heel erg lang met een SOA rondlopen zonder dat je er iets van merkt.
Ja maar dan ga je het toch niet opeens merken... Die jongen heeft ook nooit ergens last van gehad...
__________________
GET OUT! GET OUT! GET OUT!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 13:23
Verwijderd
Of het is een schimmelinfectie, in dat geval moet je even langs een dokter voor een receptje voor zalf/eitjes. Of het is een SOA die nu pas opkomt, in dat geval moet je even langs een dokter.

Dusss... ik denk dat je even naar een dokter moet
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 13:42
Nolita
Avatar van Nolita
Nolita is offline
Sorry voor het zeuren maar er schoot me in eens wat te binnen. Bij sommige soatesten word toch bloed afgenomen? Een tijdje geleden dacht ik dat ik pfeiffer had, en toen hebben ze bloed geprikt en dat was dus helemaal goed behalve beetje bloedarmoede, had ook nergens onstekingen ofzo, als ik dan een soa had gehad was dat toch wel te zien geweest? of ik bedoel dan zag je misschien niet dat het een soa was maar wel dat er iets mis is?
__________________
GET OUT! GET OUT! GET OUT!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 13:43
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ze zien alleen afwijkingen als ze er naar zoeken, grofweg gezegd. Ze zullen niet naar een SOA gezocht hebben, dus het is ook logisch dat ze niks gevonden hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 13:46
Nolita
Avatar van Nolita
Nolita is offline
Citaat:
Bloem schreef op 30-01-2007 @ 14:43 :
Ze zien alleen afwijkingen als ze er naar zoeken, grofweg gezegd. Ze zullen niet naar een SOA gezocht hebben, dus het is ook logisch dat ze niks gevonden hebben.
dat weet ik, maar zo'n soa geeft wel een reactie in je lichaam, en aangezien ze bij mij niet alleen of pfeiffer getest hebben maar een redelijk uitgebreid onderzoek gedaan hebben vroeg ik me af of er dan niet een afwijking moet zijn geweest in het aantal en type bloedcellen bijvoorbeeld, of onstekingseiwit..
__________________
GET OUT! GET OUT! GET OUT!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 13:56
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
sommige soa'szijn niet te testen door het bloed.
het zou hele goed kunnen dat je een soa hebt en ik zou me maar snel laten testen als ik jou was.
het kan toch geen kwaad?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 17:16
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Nolita schreef op 30-01-2007 @ 14:16 :
Ja maar dan ga je het toch niet opeens merken... Die jongen heeft ook nooit ergens last van gehad...
even los of wat je hebt een soa is of niet, SOAs kan je maanden geen last van hebben, sommigen krijgen later klachten, sommigen niet. Een soa is echt mogelijk nu je onbeschermde seks hebt gehad.
Ga naar de dokter, vertel het verhaal, mischien heb je wel een schimmel, maar daaraast kan je ook een soa hebben.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 17:23
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Als je een schimmelinfectie hebt, wat wel alle symptonen zijn, ( ook al kan je een schimmelinfectie hebben zonder dat branderige gevoel ) krijg je daar Dakterine voor. Dat is een drie pillen kuur ( gaat vaginaal) en dan is het over.
__________________
Tsja...nou zeg...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 17:57
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Soa's worden echt niet zomaar gezocht lieve schat, en dan zijn er heel veel verschillende testen (veel via dna) en pfeiffer via een test of er antistoffen in het lichaam zitten van het epstein barr virus.

Totaal andere apparaten, etc.

gewoon zoef zoef effe naar de huisarts!
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 21:55
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Klinkt echt als een typische schimmelinfectie
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 16:13
Meisje85
Avatar van Meisje85
Meisje85 is offline
Dit is zeker een schimmelinfectie. Heb het zelf ook gehad. Ik kreeg het door antibiotica maar het kan ook als je zwanger bent, lage weerstand hebt of door badkleding of ander zweterig stofje. draag dus katoene ondergoed. en ga langs de dokter want die deuk is niet normaal, ik krapte tot bloedens toe
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Uitblijven menstruatie?
Verwijderd
12 04-12-2004 17:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.