Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2008, 19:07
Verwijderd
Het lijkt er de laatste tijd steeds meer op dat ik weer depressief aan het worden ben. Ik weet niet of ik dat nog een keer trek. Als dit iets is wat m'n hele leven terugkeert dan hoef ik dat leven niet meer.

Laatst gewijzigd op 04-10-2008 om 20:07. Reden: Typfoutjes
Advertentie
Oud 04-10-2008, 19:12
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wow, onwijs drukke dag vandaag. We kregen vandaag Vivian den Hollander op bezoek, ze had twee voorleesuren in de winkel en het was echt afgeladen. Geweldig al die gefascineerde koppies te zien, vol concentratie luisteren naar haar, rondneuzen in het gedichtenwinkeltje, boekjes en snoepjes uitzoeken, heerlijk. Leuke, gezellige drukte dus. Ben wel echt ontzettend moe nu. Wil eigenlijk vanavond nog mijn hoofdstuk uitlezen en dan morgen aan de opdracht werken, anders lukt het nog niet. En dat komt een beetje doordat mijn studiegenootje niets van zich laat horen. Best vervelend dus. Gisteren bij therapie besproken dat het weer mis was gegaan, dat was goed van me denk ik, maar zit er nu wel weer mee in mijn hoofd. Ach, gisteravond was gezellig met broerlief op de bank hangen
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 04-10-2008, 19:24
Verwijderd
De Engelse artikelen lezen viel best mee. Gelukkig zijn ze zeer gemakkelijk van opbouw, dat scheelt een hoop. Nu wil ik morgen er wel vast wat dingen over op papier zetten, maar daar heb ik nu de hele dag voor. En eigenlijk heb ik nu wel zin om even een stukje statistiek te maken. Ja, dat vind iedereen vast raar, maar ik heb geen zin in bank hangen en geen zin in nadenken en ik vind statistiek leuk.
Oud 04-10-2008, 19:44
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pff ik ben bek af...
ben vanaf 8 uur bezig geweest en heb vanaf 9 uur in de kou gestaan tot 5 uur..
morgen weer een nieuwe dag.. uurtje later maar weer ijskoud
heb net ff onder een warme douche gestaan.. was koud tot het bot en waarom eigenlijk>?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-10-2008, 20:05
fractuur
fractuur is offline
Oooow.. ik ben allergisch voor dit soort acties. Vrouwen onder elkaar..
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 04-10-2008, 22:42
Verwijderd
@fractuur: vrouwen onder elkaar? Kan niet veel goeds voorspelllen!

ontopic: ze moeten niet denken dat ze me niks doen. Want ik heb er echt kriebels van. En het zou gewoon zo makkelijk zijn als ik me er lekker onbezonnen in kon storten zonder beren op de weg te zien. Gewoon, voor de leuk. Maar ik moet zo nodig altijd weer nadenken en opletten. Hmpf. Want ik wil het stiekem heel graag allemaal.
Oud 04-10-2008, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Het is toch absurd, ik ben zo vreselijk verliefd. Hij zegt dat ik met de dag leuker word en dat is ook zo. Ik zoek zijn aandacht constant, kruip tegen hem aan, er komt opeens zo veel van mijn kant en hij geniet er met volle teugen van. Whiiee.
Ik zag jou en je hond nog in de stad vandaag!
Oud 05-10-2008, 08:13
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
De gast die bij ons woont gaat weg (na hier nog geen 4 maanden te zijn geweest).
Wij kaarten problemen aan en willen erover praten, hij kropt alles op en durft niks te zeggen. Tja, wij kunnen niet ruiken dat hij iets niet leuk vindt. Net als wij over dingen praten met hem zou hij ook gewoon tegen ons kunnen zeggen wat hij ergens van vindt. Maar dat doet hij dus niet. En nu is het hem teveel geworden. Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind. Een gevoel van opluchting ging door me heen toen ik het hoorde. Het is best frustrerend te wonen met iemand die je iedere dag kwader ziet worden maar niet wil vertellen wat er mis is. Want dan kunnen wij er ook niks aan doen.
Oud 05-10-2008, 08:15
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik-heb-geen-zin-in-vandaag. En al helemaal niet in de berg studiewerk waaraan ik toch echt moet beginnen. stomheid.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 05-10-2008, 09:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben er weer! We hebben echt een superreis gehad. Het was zo ontzettend de moeite waard! Ik zou zo weer terug willen gaan. Ik ben echt nog niet aan het Nederlandse weer gewend. In twee weken tijd gingen we van 45 graden (Death Valley, woestijn) naar 22 graden (LA) naar 11 graden (Nederland). We hebben enorm veel gezien en gedaan en ik ben echt blij dat we deze reis gemaakt hebben.
Nu ben ik alleen wel zenuwachtig... Morgen is de eerste dag van mijn (tijdelijke) baan, en dat is best wel spannend. Ik ga zo nog maar even een goede voorbereiding maken. En ik zal vast dingen vergeten, maar dat is dan jammer. Ik ga mijn best doen.

Ik moet bekennen dat ik alleen dit topic even kort doorgebladerd heb; ik kan dus niet echt op anderen reageren, maar dat komt wel weer. Ik las wel dat de verse studenten al hard aan de slag zijn! Succes!
Oud 05-10-2008, 10:56
Verwijderd
Ik heb echt zin om hem voor z'n kop te slaan.
Alsof ik niets te doen heb, en dan ook nog zeggen dat ik er zelf voor kies.
Godverdomme. Kan beter maar meteen stoppen met mijn studie en fulltime huisvrouw worden.
Misschien vindt ie dat wat?

Laatst gewijzigd op 05-10-2008 om 11:10. Reden: Edit: hij kiest er toch voor om met mij samen te gaan wonen, kan ie het weten ook
Oud 05-10-2008, 11:52
Verwijderd
@Hawahaai: Tof om te lezen dat je zo enthousiast bent thuisgekomen!
@Mushu: we hebben niet allemaal zijn drive en ambitie om tot diep in de nacht te studeren en te huiswerken. Jij niet, ik niet. Laat je niet gek maken, ok? Als ik t kan, kan jij het helemaal. (of beter: als ik het probeer, kun jij het ook proberen)

ontopic: eten huiswerk eten huiswerk eten huiswerk. Muziek. Thee. Misschien dat ik zelfs tijdens het huiswerk maken nog een sfeertje kan creeeren. Gut nou.
Oud 05-10-2008, 13:03
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ik voel me nog steeds zo beroerd en kan om alles wel janken. Ongeveer een week zal het duren, dus ik moet nog even tot dinsdag/woensdag doorzetten, maar ik zie het soms even niet meer zitten. Steeds een golf van duizelingen door m'n hoofd/hart/lijf, vermoeide benen is niet fijn. Gisteravond lag ik vroeg in bed heb best goed geslapen tot 9 uur maar werd zo moe wakker, alsof ik een marathon heb gelopen. En eigenlijk wil ik mn kamer opruimen en schoonmaken, wassen, studeren en vioolspelen. Maar ik ben zo moe en beroerd.
Nou ja, niet zeuren en gewoon maar gaan doen. Ik kijk wel hoever ik kom. Ik ga iig niet zielig in mn bed liggen, ik wilde ze nodig stoppen met de medicatie dan moet ik ook niet zeuren dat ik er last van heb.
volhouden he.

Citaat:
Ik heb echt het idee dat ik nooit ergens ga komen. Welkom moeheidsnegativiteit
*geeft positief gevoel*

Citaat:
Dankjulliewel voor de felicitaties! 22 staat wel heel oud vind ik .

Het was een hele fijne dag met leuke cadeautjes en mijn vriendje die me wakker ging zingen en het allerallerliefste ging zeggen wat-ie ooit had gezegd en familie en zon . En vandaag weer! En het leren ging goed en nu ga ik weg

(Is het lettertype nou veranderd hier?)
een beetje laat maar toch gegeliciteerd.

Citaat:
die kuthond van de buren. de eerstvolgende keer dat het beestje z'n bek openzet, wurg ik hem
wat doet hij dan?.

Citaat:
Al 5 dagen achtereen hoofdpijn... En dat terwijl ik praktisch nooit hoofdpijn heb. Vanochtend toch maar eens de huisarts gebeld, want ik trek die pijn echt niet meer, het lijkt steeds heftiger te worden en paracetamol/ibuprofen hielp voor geen meter. Ik ben er eigenlijk nog steeds verbaasd om dat ik wel naar de huisarts ben gegaan nu. Want 9 van de 10 keer ga ik met klachten nooit naar de huisarts, ik wacht altijd gewoon tot het over gaat... Misschien wel een teken dat ik me nu toch echt niet goed voel. Ik sta in sterke twijfel of ik morgen wel of niet naar stage zal gaan... Met deze hoofdpijn doe ik mezelf er geen plezier mee en m'n collega's hebben ook niet echt veel aan me. Maar me ziek melden om hoofdpijn, dat klinkt als een zo enorm lullige reden. Ik heb me nog nooit ziek gemeld tijdens een stage. Ergens vind ik ook dat ik niet ziek mag zijn.
dan zou ik toch maar naar de huisarts gaan.

Citaat:
Ik heb echt zin om hem voor z'n kop te slaan.
Alsof ik niets te doen heb, en dan ook nog zeggen dat ik er zelf voor kies.
Godverdomme. Kan beter maar meteen stoppen met mijn studie en fulltime huisvrouw worden.
Misschien vindt ie dat wat?
adem in adem uit.
hoe is het trouwens nou sinds je van de fiets af bent gevallen?.
ot.
morgenmiddag om 14:30 opnamen.
en ik ben er best wel gespannen voor.
maarja het is wel goed.
dan maar geen verpakkingscursus.
waar ik en 2 andere van de afdeling.
en een stel onbekende dinsdag mee zouden beginnen.
en in het weekend thuis.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-10-2008, 13:20
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik baal zo ontzettend Deze samenwerking met mijn groepsgenootje kan echt niet. Ik ben superlang bezig geweest met LO1 verbeteren naar aanleiding van de opmerkingen van de docent, stuurde het naar haar zodat ze het kon zien voordat we het opsturen. Krijg ik een document terug met allemaal verbeteringen die er niet toe doen (stukken waarop we helemaal niets van kritiek hebben gekregen) waar ze dus superlang mee bezig is geweest, ipv te werken aan LO2 die we morgen af moeten hebben en waardoor ik nu niet verder kan omdat mijn stuk gebaseerd is op haar stukken. Wtf, wil ze me het allemaal nog een stukje moeilijker maken of wat is dit?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 05-10-2008, 13:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
komt me vader aan.
'ga je morgen lekker op vakantie'.
ACH ROT OP.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-10-2008, 13:54
fractuur
fractuur is offline
@Mushu: je laat je toch niet zomaar overlopen door een man he?
@nattigheid: tja.. vrouwen. Ze heeft inmiddels excuses gemaakt, maar wat een ophef opeens weer. Vrouwen kunnen heel gezellig zijn, maar als er zaken geregeld moeten worden dan werk ik toch liever samen met mannen.

OT: Jaaaaaa, zometeen in dit rotweer hockeyen! << zo ga ik eruit zien, maar dan met een stick. Verder veel twijfel over een eventuele bestuursfunctie. Eigenlijk zou ik iets willen doen wat ik leuker vind maar wat veel meer tijd gaat kosten. Maar dan moet ik switchen en ik weet niet hoeveel draagvlak ik heb voor die andere functie.. Naja, ik raak wel steeds beter in politieke spelletjes.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 05-10-2008, 13:54
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
WTF, kom ik voor mijn verslag op de site van de SGP terecht staat daar het volgende:

Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij.
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Staatkundig Gereformeerde Partij

dit gaat te ver....
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 05-10-2008, 13:57
Verwijderd
Citaat:
@Mushu: we hebben niet allemaal zijn drive en ambitie om tot diep in de nacht te studeren en te huiswerken. Jij niet, ik niet. Laat je niet gek maken, ok? Als ik t kan, kan jij het helemaal. (of beter: als ik het probeer, kun jij het ook proberen)
Jaaa, maarja.

Citaat:
adem in adem uit.
hoe is het trouwens nou sinds je van de fiets af bent gevallen?.
Ja, wel oke, nog steeds bont en blauw en mijn knie ligt nog open, maar voor de rest wel beter.

Citaat:
@Mushu: je laat je toch niet zomaar overlopen door een man he?
Helaas toch wel. niet overlopen hoor
Oud 05-10-2008, 13:58
Verwijderd
Citaat:
WTF, kom ik voor mijn verslag op de site van de SGP terecht staat daar het volgende:

Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij.
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Staatkundig Gereformeerde Partij

dit gaat te ver....

Whahahahahahahahaha
You made my day.
Oud 05-10-2008, 14:32
Verwijderd
Citaat:
WTF, kom ik voor mijn verslag op de site van de SGP terecht staat daar het volgende:

Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij.
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Staatkundig Gereformeerde Partij

dit gaat te ver....
Haha, dat is al jaren zo. Christentuig!

OT: Ik voel me wel weer iets beter dan gisteren, maar heb wel besloten dat ik niet meer terug ga zakken in depressie. Heb al bepaalde beslissingen genomen voor mocht dat wel gebeuren.
Oud 05-10-2008, 14:40
Verwijderd

Bah
Oud 05-10-2008, 14:40
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Jaaa, maarja.



Ja, wel oke, nog steeds bont en blauw en mijn knie ligt nog open, maar voor de rest wel beter.


Helaas toch wel. niet overlopen hoor
hopelijk word je knie gauw weer beter *knuf*.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-10-2008, 14:41
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:

Bah
wat is er? *knuf*.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-10-2008, 15:06
Verwijderd
Ik ben gewoon te dom voor dit soort opdrachten en dingen.
Oud 05-10-2008, 15:07
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
WTF, kom ik voor mijn verslag op de site van de SGP terecht staat daar het volgende:

Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij.
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Staatkundig Gereformeerde Partij

dit gaat te ver....
Dat is al heel lang zo idd.. *voor scheiding tussen kerk en staat is* *de gristenen daarom uit dit kabinet trapt*

@Mushu: Waarom is het eigenlijk zo?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 05-10-2008, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Dat is al heel lang zo idd.. *voor scheiding tussen kerk en staat is* *de gristenen daarom uit dit kabinet trapt*

@Mushu: Waarom is het eigenlijk zo?
Waarom is wat zo?
Oud 05-10-2008, 15:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmm ik ben bang dat daar het eten ook fout gaat.
uit spanning ofzo.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-10-2008, 15:47
Captured2
Captured2 is offline
Zou iemand hebben gemerkt dat ik 3 jaar geleden een tijdje depressief ben geweest of word ik dan voor gek verklaard? Mijn leven was toen echt een ramp. Ik voelde me zo alleen en niemand die het merkte of me troostte...Ik vind het zo'n rottijd als ik erop terugkijk. Nu breekt er weer zo'n rottijd aan.Het ergste is nog dat ik er geen invloed op heb en niemand die me echt kan helpen. Iedereen heeft het te druk echt vervelend.
Oud 05-10-2008, 17:08
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Captured: als je dat nu al weet, kun je dan niet alvast (prof,) hulp zoeken?

OT: ik heb me (gelukkig) voor niks zorgen gemaakt vrijdag. Gelukkig, want het had wel eens het eind van de relatie kunnen zijn. Ben nu wel gerustgesteld. Ben ook wel trots dat ik het meteen toen ik ermee zat, heb aangekaard, normaal gesproken blijf ik er lang mee rondlopen, maar nu wilde ik me niet een weekend lang kut voelen en maar blijven wachten op dat ene geschikte moment.

Morgen ga ik heel hard aan de slag met de studie, nog ongeveer 2 weken dan voor m'n laatste hoofdstuk...hoe lang kun je het blijven uitstellen te beginnen met typen.
Oud 05-10-2008, 19:31
Verwijderd
Aaah morgenochtend ga ik voor het eerst naar mijn stage en ik vind het maar eng want wat moet ik als meisje van net anderhalve meter nou weer tegen eindexamenleerlingen van minstens 2 meter lang!
Oud 05-10-2008, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Aaah morgenochtend ga ik voor het eerst naar mijn stage en ik vind het maar eng want wat moet ik als meisje van net anderhalve meter nou weer tegen eindexamenleerlingen van minstens 2 meter lang!
Ik heb net stage gelopen, waarbij ik o.a. klas2-leerlingen heb gemeten die langer waren dan ik
Iedereen werkte echt zo leuk mee! Ik vond het super

OT: Okee, ik moet even dóóórwerken. Heb er nou wel weer genoeg van, morgen 5.15 op, moet m'n tas nog pakken... Gelukkig morgen maar een half dagje en dan ga ik lekker alles voorbereiden, zodat het dit blok helemaal goed komt. Moet lukken. En dan nog dansauditie. Kan ik vast aan, het lijkt me super <3
(jeuh, wat positief oh minpuntje: ik mis iedereen zo! heb het wel naar m'n zin, maar toch)
Oud 05-10-2008, 21:52
Redhair
Redhair is offline
Aaarh ik word gek, ga bijna met dingen smijten. Chaoschaos, zoals ik het niet meer ken afgelopen jaar. Dit is chaos van vroeger. Toevallig heb ik hasj, terwijl ik laatste tijd nauwelijks meer blow. Ga maar joint draaien en tv kijken en hopen dat het weg zakt, laat het wegzakken, deze chaos trek ik niet lang.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 05-10-2008, 21:53
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hell yeah. LO2 is af Whoehoe, dus die kunnen we morgenmiddag gaan inleveren! Chill! Heb er echt weer hard voor gewerkt en zou het zooo waarderen als het deze keer een goede voldoende wordt! Ik twijfelde wel veel aan de antwoorden van mijn studiegenootje maar ik heb nu niet meer de puf om die te veranderen. En morgen is een leuke dag (hoop ik) en nu ga ik slapen want ik ben moe, zit al bijna 11 uur te werken (met paar keer pauze)..! Vind 't goed van mezelf!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 05-10-2008, 21:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor het eerst sinds maanden weer eens een weekendje bij m'n moeder geweest, was best leuk en zij vond het ook fijn. Toen ik in Rotterdam op het station aankwam kwam ik m'n beste vriendin tegen dus samen naar huis gelopen (ze woont in een straat parallel aan de mijne), was gezellig Morgen komt ze eten, gaan we iets uit de Allerhande maken Komende week weer een weekje van vier dagen, is wel fijn. Hoop dat ik flink door kan werken aan m'n scriptie. Afgelopen week ging het ondanks alles uiteindelijk ook wel lekker. Morgen wil ik echt de inleiding en materiaal en methoden af hebben en liefst eind deze week ook de resultaten.

Ik heb m'n vriend al sinds woensdag niet meer gezien maar het gaat nog vrij aardig, mis hem nog niet heel erg maar wil hem wel weer graag zien. Het is denk ik wel even goed zo, we hadden elkaar zo veel gezien de laatste tijd, dan vind ik het ook wel ff fijn om alleen te zijn. En hij belt wel heel lief elke avond, sinds vrijdag al. Vind ik wel heel fijn. Ik heb twee banen aangeboden gekregen en moet nu een keuze maken en dat vind ik heel lastig. Het liefst wil ik bij A werken maar bij B ga ik 200 euro meer verdienen en voor hetzelfde werk vind ik dat toch wel erg veel. Heb nu A een mailtje gestuurd dat ik een lichte voorkeur voor hun heb maar bij B 200 euro meer kan gaan verdienen en of ze me hierin tegemoet kunnen komen. Vind het wel stoer van mezelf en ben benieuwd naar hun reactie. Alles wat er uit komt is meegenomen want ik ga denk ik toch het liefst voor A

Nu eerst lekker slapen en morgen zie ik wel weer verder
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-10-2008, 23:11
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Vanavond was weer heel gezellig Voel me zo blij! Alles gaat zoals het moet lopen, heerlijk. Vanmiddag in m'n huis geklust, dus nu is het zo goed als af!
Oud 06-10-2008, 00:33
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Slechter kan niet. Ik moest vandaag kotsen van het huilen. Waarom ben ik ook zo emotioneel? Hij heeft gezegd dat hij voelt dat hij de juiste beslissing heeft gemaakt, omdat hij nu niet meer verveeld zit met het moeten kiezen. Wat een gemakzuchtige laffe klootzak. En toch zie ik hem graag. Godverdomme.

Ik wou dat er een knopje was zodat ik mijn gevoelens voor hem gewoon kon afzetten. Dat zou alles een stuk makkelijker maken.
Oud 06-10-2008, 07:42
Verwijderd
goedemorgennn, jeetje het voelde toch wel weer erg vroeg vanochtend toen de wekker ging . Maar goed inmiddels alweer 3 kwartier aan het werk, om kwart over 1 toch mooi weer 50 euros verdiend .
Moet echt nog ontzettend veel studeren de aankomende dagen zeg, dat vak bij geschiedenis valt me vies tegen. Ontzettend veel leeswerk en de stof is nog moeilijk ook. Maar goed dat komt vast wel goed.. *vertrouwen in zichzelf stopt*
Oud 06-10-2008, 08:05
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Tijdens het studeren snap ik alles. De stof is opzich zo moeilijk nog niet. Ik begin er zelfs aan te twijfelen of ik het wel op de goede manier opvat. Maar het gaat lekker en dat is fijn.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 06-10-2008, 08:40
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Bah, dat was balen gisteren net een kaartje gekocht toen ik zag dat de trein maar tot Eindhoven reedt en dat er tussen Eindhoven en Den Bosch bussen reden. Ga dus toch maar straks terug, maar jammer van het geld... Vanmiddag de volgende opdracht inleveren. Ik wordt er bijna arrogant als dit artikel weer zo goed is, want het kost me zo weinig moeite om een goed verslag in elkaar te flansen...Achja, we zullen zien, over een maandje de eerste toetsen En mijn vriendje is lief en we zijn allebei een beetje raar
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 06-10-2008, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Slechter kan niet. Ik moest vandaag kotsen van het huilen. Waarom ben ik ook zo emotioneel? Hij heeft gezegd dat hij voelt dat hij de juiste beslissing heeft gemaakt, omdat hij nu niet meer verveeld zit met het moeten kiezen. Wat een gemakzuchtige laffe klootzak. En toch zie ik hem graag. Godverdomme.

Ik wou dat er een knopje was zodat ik mijn gevoelens voor hem gewoon kon afzetten. Dat zou alles een stuk makkelijker maken.
Het knopje is er, het duurt alleen een tijdje voor je 'm kan vinden Maar vanaf dat moment is het mogelijk om het van je af te zetten als het verdriet je besluipt. Sterkte, het komt heus goed! Probeer toch maar in gedachten te houden dat je beter af bent zonder iemand die niet gewoon voor jou durft te kiezen (en ja, ik weet hoe moeilijk dat is, maar schamele troost is beter dan geen troost.)

OT: Aaah essay afmaken essay afmaken *hersendood* Okee. Conclusie. Het komt wel goed. Nog drie uur.
Oud 06-10-2008, 10:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
*veel spanning*.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-10-2008, 10:12
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Darkfairy: succes en sterkte met je opname.

OT: aan de slag, aan de slag, aan de slag, ik ga nú van internet af en beginnen.
Oud 06-10-2008, 11:16
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Vannacht was echt even heel eng. Volgens mij echt weer hyperventileren. Heel erg hoesten en toen kreeg ik steeds minder lucht en minder en toen raakte ik in paniek en viel ik bijna flauw, het werd helemaal zwart voor m'n ogen, echt eng. Gelukkig hielp m'n moeder me er doorheen, ik schrok heel erg..
En verder: Jeej, rijles was leuk! Vond het wel moeilijk om alles tegelijk te moeten doen, en de motor is voor de eerste keer afgeslagen (en nog velen zullen er komen ) maar voor de rest ging het wel goed geloof ik. En ik moest D. naar huis brengen en dat was vet grappig want die had ik al 4 maanden niet gezien en hij was net geslaagd voor z'n rijbewijs! Volgende week twee lessen, heb er nu al zin in! Eerst maar even wat theorieboeken scoren.
Zo naar therapie, dat is ook wel fijn geloof ik. De hele verdere dag college en aan opdrachten werken maar opeens gaat het allemaal wat beter, was dit echt alleen stress om die opdrachten? Deze week is ook wel een stuk rustiger dan vorige week, godzijdank.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 06-10-2008, 13:02
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Blegh, ik weet niet maar zo weinig slaap is ook echt niet bevorderlijk voor mijn leerprestaties. Ik moet geloof ik een beetje een plan gaan maken voor mijn middag, anders komt er niks meer van:
1. boodschappen doen
2. 1.5 uur leren
3. eten maken en eten
4. afwassen
5. dansen
6. op tijd gaan slapen!
Zie je wel, zo moeilijk is het helemaal niet. Maar het is zo'n chaos in mijn hoofd en ze zijn de keuken hier aan het slopen en dat leert niet echt lekker.
En waah en mijn vriendje is echt de allerallerliefste van alles en iedereen en ik wil hem gewoon altijd hier hebben. Gister had ik echt even een superverliefdheidsaanval, zo fijn <3 . Ik had een hartje van chocola voor hem gemaakt .
En gister voelde ik mijn lenzen voor het eerst niet, buitenlucht helpt! Maarja, meestal zit ik binnen... Oja en ik moet natuurlijk niet vergeten dat ik superlieve vriendjes & vriendinnetjes heb en dat ze mij hele mooie cadeautjes hebben gegeven .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 06-10-2008, 14:11
Verwijderd
Ik heb mijn ICT-toets gehaald, mijn twee laatst ingeleverde essays waren 'goed werk!' en en en...das fijn dus! Want ik dacht dat ik de plank volledig misgeslagen had. Dus nu hard werken op de laatste papers en dingen en dan hopen dat het allemaal goed komt.

Pf. Moe. Gezeik allemaal, al die andere dingen.
Oud 06-10-2008, 14:39
Verwijderd
Oh meisje vergeet niet te leven
Meisje vergeet niet te genieten
Je bent jong en je bent mooi
al zou je dunner willen zijn
dus vergeet niet te leven
want het leven is fijn



<3 Soms vergeet ik het heel even: waar ik mee bezig was. Opstaan, lopen, vooruitgang, genieten. Leven! Altijd fijn om op zulke momenten een liedje toegestuurd te krijgen van m'n zus <3 Soms vergeet ik het, maar het gaat echt steeds beter. Nu zou het fijn zijn als ik ook daadwerkelijk wat meer ruimte in mijn hoofd zou krijgen, maar ja. Dat komt wel denk ik dan?
Oud 06-10-2008, 14:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Bah, dat was balen gisteren net een kaartje gekocht toen ik zag dat de trein maar tot Eindhoven reedt en dat er tussen Eindhoven en Den Bosch bussen reden. Ga dus toch maar straks terug, maar jammer van het geld... Vanmiddag de volgende opdracht inleveren. Ik wordt er bijna arrogant als dit artikel weer zo goed is, want het kost me zo weinig moeite om een goed verslag in elkaar te flansen...Achja, we zullen zien, over een maandje de eerste toetsen En mijn vriendje is lief en we zijn allebei een beetje raar
Maar voor die bussen moet je toch ook gewoon een treinkaartje hebben?
Vandaag waren er niet eens bussen, nu moest ik via Tilburg

En verder studeren studeren studeren.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 06-10-2008, 15:46
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Weet ik... ik hou alleen niet zo van zulke situaties die ik niet ken. Eigen schuld dan wel, maarja, ik heb gelukkig nog een nachtje bij m'n vriendje kunnen slapen
Oeh! Zeer goed bezig, vandaag al de hele middag aan m'n volgende verslag gewerkt. Ik ben echt blij dat het me lukt allemaal. en nu de rest van de dag lekker niets doen en bij een vriendinnetje hangen
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 06-10-2008, 16:45
Verwijderd
Ik zit echt weer in een spiraal naar beneden. Vandaag heb ik colleges geskipt, net als vorige week donderdag en vrijdag en ik heb de hele middag op bed gelegen. Ik moet deze spiraal echt even doorbreken.
Oud 06-10-2008, 17:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@Hawahaai: Tof om te lezen dat je zo enthousiast bent thuisgekomen!
Het was ook echt geweldig!

Maar nu terug naar de realiteit... Vandaag was mijn eerste echte dagje juf-zijn, bij mijn tijdelijk-eigen klasje. Echt wennen, en er ging qua organisatie nog veel niet goed, maar ja, sommige dingen kon ik ook niet weten. Deze week mag er vanalles misgaan, dan een weekje vakantie en daarna wil ik dat het beter gaat. Maar ik ga het de komende tijd vast naar m'n zin hebben met "mijn" kleuters.

En nu ben ik dus echt af-ge-pei-gerd...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.