Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 17:43
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Dit topic is een hele tijd terug langsgehuppeld en ik meen me te herrinderen dat iedereen het wel leuk vond,ik wel igg.
Er zijn nu ook een paar nieuwe forummers bij..dus ik vond het wel leuk om het topic nog een keer te openen.

Het is geen echt lifestyle topic,maar het betreft wel de forummers van lifestyle,dus aub niet verplaatsen naar de kantine want daar ken ik niemand en kan ik dus ook niet analyseren.

Ik moet nu zelf even eten,over een half uurtje zal ik mijn analyses hier neergooien

Dus:beschrijf hier je medeforummers,en geef jouw visie van hun weer en vertel hoe jij denkt dat die persoon in elkaar zit,of hoe ze bij jou overkomen.

Niet evil tegen elkaar gaan doen,zie het als een spelletje want de meeste mensen kennen elkaar niet 'echt' dus dan is het gewoon op basis wat je hier opt forum leest

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 17:46.
Advertentie
Oud 14-05-2002, 17:48
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Hm, ik voorspel dat iedereen alleen de forummers gaat analyseren die hij/zij in het echt kent, en dat dit topic een hoog "lievvv" "sgattug" gehalte gaat krijgen..

Maar goed.
Cemslut is volgens mij best volwassen voor haar leeftijd, heeft altijd haar mening klaarstaan en kan deze ook goed onderbouwen. Ze heeft een kleurige aparte kledingsmaak. Volgens mij duurt het even voordat je haar vertrouwen wint.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 14-05-2002, 17:51
Li
Avatar van Li
Li is offline
dus nu moet ik bijv zeggen wat ik van jou vind? (van cem slut he)

Nou ik denk dat jij een meisje bent die heel goed van zichzelf weet wat ze wil, eigenwijs is(), zich niets aantrekt van commentaar van anderen (behalve van goede vrienden?)
uhmm je ziet er leuk uit, aparte kleding (leuk, maar absoluut niet mijn smaak).. Kan mensen soms afkatten
komt op mij over als een slim meisje
Oud 14-05-2002, 17:55
Verwijderd
oké..

'De' lijkt me een gefrustreerde zoon van een bakker en een huisvrouw, die op z'n 14de een baantje kreeg in de regionale dump, waar hij RL paardjes op truien moest gaan naaien.. Sinds dien draagt ie alleen nog 'hand manufactured RL Clothes' uit de eigen winkel..

Op 15 jarige leeftijd werd hij lid van het DPC, om af en toe met het 'Dispuut' te gaan 'brallen' op de 'Societeit' met z'n andere vrienden uit Dordt: Sjonny, Harry, Ricardo en Rivaldo.
Oud 14-05-2002, 17:58
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
oké..

'De' lijkt me een gefrustreerde zoon van een bakker en een huisvrouw, die op z'n 14de een baantje kreeg in de regionale dump, waar hij RL paardjes op truien moest gaan naaien.. Sinds dien draagt ie alleen nog 'hand manufactured RL Clothes' uit de eigen winkel..

Op 15 jarige leeftijd werd hij lid van het DPC, om af en toe met het 'Dispuut' te gaan 'brallen' op de 'Societeit' met z'n andere vrienden uit Dordt: Sjonny, Harry, Ricardo en Rivaldo.
doe eens niet zo lullig man, als je hem niet mag, negeer hem dan gewoon

Over bliksem:
Grote bek, klein hartje. Leuke kleren, blij (), gezellig, druk, springerig, aardige jongen, goede hockeyer. UHmm wordt later echt zo'n studentje
Oud 14-05-2002, 17:59
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Whaha Max jij bent gemeeeennn


Bliksem is een grappige slimme jongen met een beetje teveel hormonen af en toe.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 14-05-2002, 18:00
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
rosi schreef:
Whaha Max jij bent gemeeeennn


Bliksem is een grappige slimme jongen met een beetje teveel hormonen af en toe.
betere omschrijving is er niet
(over die hormonen dan he)
Oud 14-05-2002, 18:01
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Oke maart hier gaan we:

Je hebt een soort muur om jezelf gebouwd waar weinig mensen doorheen komen, en een behoorlijk laag zelf beeld, gemeen tegen mensen die je niet mag (ik denk aan fred, sjoerd, jeroen)
maar je bent heel aardig tegen mensen die je wel mag, je bent te vertrouwen, je bent heel vaak vrolijk (of je kan heel goed doen alsof ) en je kan mij altijd heel erg oppeppen als ik weer eens iets gedaan heb waar ik na een half uur alweer spijt van heb!
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Oud 14-05-2002, 18:02
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Niet alleen mij gaan analyseren,anders had ik het wel 'het grote cem slut analyseer topic genoemt'...kakkers...je moet ze ook alles voorkauwen he

Rosi:
Heel lief en spontaan meisje volgens mij,verlegen bij mensen die ze niet zo goed kent.
Heel erg zorgzaam en liefdevol voor andere mensen,goed te vertrouwen.
Heel erg openminded,gaat om met personen om wie ze zijn en niet om wat voor kleding,afkomst of muzieksmaak die persoon heeft.
Denkt na voordat ze wat zegt.


Li:
Heeeel lief meisje,laat soms over zich heen lopen(?)
Beetje verlegen,maar druk bij vrienden..ik denk dat je wel een gangmaker bent in vertrouwde kringen.
Rustig en kalm ik denk dat je heel nuchter bent en niet snel gestressed raakt,en dingen goed overweegt voordat je impulsieve acties onderneemt waar je later misschien spijt van krijgt.
Ik denk dat mensen naar jou toekomen als ze problemen hebben,en dat jij ze probeert te helpen alles een beetje weer op een rijtje te zetten,en ze een troostende schouder bied
Oud 14-05-2002, 18:04
Faery
Faery is offline
ik denk da'k na morgen een uitgebreide analyse van masj hier ga neerpoten
__________________
Genocidealisme.
Oud 14-05-2002, 18:04
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:



Li:
Heeeel lief meisje,laat soms over zich heen lopen(?)
Beetje verlegen,maar druk bij vrienden..ik denk dat je wel een gangmaker bent in vertrouwde kringen.
Rustig en kalm ik denk dat je heel nuchter bent en niet snel gestressed raakt,en dingen goed overweegt voordat je impulsieve acties onderneemt waar je later misschien spijt van krijgt.
Ik denk dat mensen naar jou toekomen als ze problemen hebben,en dat jij ze probeert te helpen alles een beetje weer op een rijtje te zetten,en ze een troostende schouder bied

dit klopt helemaal!!!!
alto's hebben toch wel een bepaalde mensenkennis
Oud 14-05-2002, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Li schreef:


doe eens niet zo lullig man, als je hem niet mag, negeer hem dan gewoon

Over bliksem:
Grote bek, klein hartje. Leuke kleren, blij (), gezellig, druk, springerig, aardige jongen, goede hockeyer. UHmm wordt later echt zo'n studentje
mm zo komt hij echt over.. kijk die foto ook..



Met de tropische kamerplant en de buste van 1 of andere vrouw er op aan toe.
Oud 14-05-2002, 18:06
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
cem. slut; opgefokte stress kip

dwj: snel exploderende exhibitionist en hoog kroel gehalte, wil meer vrouwelijke aandacht

nare man: waant zichzelf de wijze uit het oosten op t forum, kwijlt in zn eigen arrogantie, is wel weer poepig en schattig menneke

beuk; heerlijke man die mijn hart gestolen heeft

denise84: heeft in de gaten dat ze erg in trek is op t forum;dat is nooit goed voor een persoonlijkheid

sinix; perverseling die niet zonder vrouwen kan en ze het liefst allemaal tegelijk aan het lijntje houdt om zo zoveel mogelijk kans op succes te hebben. kan je goed mee stappen irl, kan goed dansen. Lieve knul

slisje: hele goede jongen, zit geen kwaad in; soms vind ik hem wel iets te verheerlijken naar anderen toe. dan lijkt t een vorm van slijmen, wat t dan toch niet is

six4eight: stille op t forum, hele aardige jongen irl; bezeten door muziek.

almeregirl; pittig tante met een grote muil. diep van binnen zal ze wel heel lief zijn. Lijkt mij moeilijk handelbaar als jongen

poki; liefste meisje van het forum. sinds jaar en dag mijn grote internetvriendin. wel tikkeltje jaloers

martin dude; laat te goed weten dat ie opzoek is naar een meisje. In mijn ogen geen goede tactiek. Lijkt me een mafkees in de positieve zin van het woord.

Antartica: interessant wezentje, waarom weet ik niet.

Mortischa; gevoelig meisje, mooi en gezellig; een vrouw die voor wereldvrede kan zorgen. Moet niet zo onzeker zijn..

bliksem: slijmballetje die ik nooit meer zie op t forum

de: kakker in hart en nieren, probeert tevergeefs zijn kakkergedachtes aan de man te brengen op t forum.. t is een verloren zaak, knul

secreet: mafkeezin, meetingslut, groot, eigenwijs, tegendraads, schijt aan alles

rosi: is van wizz


Li; lijkt me lief meisje, kakker, heeft wel een eigen willetje


mucky mouse; lijkt me heeeel onzeker meisje!

grrr: man met goed sarcasme in zich


zo wel genoeg even..
Oud 14-05-2002, 18:08
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
Oke maart hier gaan we:

Je hebt een soort muur om jezelf gebouwd waar weinig mensen doorheen komen, en een behoorlijk laag zelf beeld, gemeen tegen mensen die je niet mag (ik denk aan fred, sjoerd, jeroen)
maar je bent heel aardig tegen mensen die je wel mag, je bent te vertrouwen, je bent heel vaak vrolijk (of je kan heel goed doen alsof ) en je kan mij altijd heel erg oppeppen als ik weer eens iets gedaan heb waar ik na een half uur alweer spijt van heb!
Joey:

Bijdehand ventje,ook een grote bek en een klein hartje..flapt er vaak dingen uit(en dan doel ik op het forum)waarvan die niet weet wat het losmaakt bij sommige mensen,terwijl je het niet kwetsend bedoelt.
Lapt andermans adviezen aan zn laars,wil alles eerst op eigen houtje uitproberen maar komt er wel op terug als je er achter komt dat je ongelijk had..wat ik een goed eigenschap vind btw
Heel lief,en zorgzaam
Snel geirriteerd/agressief zodra iemand aan zn vrienden komt,dan ben je zelfs in staat die persoon 4 koppen kleiner te maken...maar bedaard net zo snel weer.
Weet soms geen raad met zn eigen gevoelens en komt een beetje in de knoop te zitten maar is dan verstandig genoeg om bij mij aan te kloppen
Superlief...en bovenal mn beste vriendje
*kus*
Oud 14-05-2002, 18:10
de
de is offline
bliksem:

een mannetje die erg cool wil overkomen onder zijn vriendjes, en het schoothondje van de kakkers hier op het forum
Oud 14-05-2002, 18:11
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
de schreef:
bliksem:

een mannetje die erg cool wil overkomen onder zijn vriendjes, en het schoothondje van de kakkers hier op het forum
i agree
Oud 14-05-2002, 18:11
Li
Avatar van Li
Li is offline
italianboy:
ik denk dat hij superlief is voor zijn vriendinnetje, mooi, gek (positief), leuke kledingsmaak, gezellig, wel grote bek als hij het ergens niet mee eens is(?)
Iemand die doet alsof hij niet onder de indruk is van de vrouwelijke aandacht.. (denkt aan flirtpogingen van mw valenduuk?)
Oud 14-05-2002, 18:13
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Li schreef:
italianboy:
Iemand die doet alsof hij niet onder de indruk is van de vrouwelijke aandacht.. (denkt aan flirtpogingen van mw valenduuk?)

ben ik ook niet

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 18:35.
Ads door Google
Oud 14-05-2002, 18:15
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik ken niet echt iemand hier.. Of waar dan ook.. Ga dan ook geen speculatis... pogingen doen om iemand te beschrijven..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 14-05-2002, 18:15
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Miss quasy:Belangrijk persoon voor mij maar dat terzijde
Té lief,onwijs zorgzaam,intelligent,mensenkennis...echt een meisje waar ik tegen op kijk.
Heel mooi meisje ook,ookal neemt ze dat zelfs van de paus niet aan,wat me brengt op het volgende punt;ongeloovelijk onnodig onzeker.
Duidelijk in wat ze denkt,heel erg eerlijk en als ze ergens geirriteerd om is draait ze er niet om heen maar zegt ze gewoon waar het op staat.
Is heel nuchter op momenten dat het nodig is,altijd wel in voor een grapje...kan lekker gek met je doen
Je kan dingen altijd heel goed inschatten en weet vaak wat je wel of niet moet doen om iets te bereiken.
Als je iets wil zet je je er voor 100% voor in.
Beetje zoekend naar zichzelf.
Open-minded zoals rosi..gaat om met wie ze wil.
Oud 14-05-2002, 18:19
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
italianboy schreef:



mucky mouse; lijkt me heeeel onzeker meisje!<<

zo wel genoeg even..
waar baseer je dat op

italianboy> grappig bijdehand figuur, die nogal fotogeniek is ( zou ie t zelf doorhebben)
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Oud 14-05-2002, 18:20
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Esmée: De mysterieuze kak-lady vant forum(Ik wil gvd ook een foto zien! )
Goed in zuigzoenen zetten

Echt een kakkertje,qua gedrag in kleding,gaat denk ik ook alleen maar om met kakkers.
Netjes en beleefd,redelijk rustig maar als ze eenmaal op gang is gekomen kan ze volgens mij ook een behoorlijke druktemaker zijn.
Duidelijk in wat ze denkt en wat ze voelt,wat ze wil en wat ze niet wil.
Een redelijke bitch tegen mensen die dr gewoon niet aanstaan,je laat ze met rust als ze jou met rust laten maar 1 onvertogen woord en de hell barst los.
Ik denk dat je heel lief en liefdevol tegen vrienden bent die je echt vertrouwd en bij andere mensen eerst even de kat uit de boom kijkt.
Tevens denk ik dat je redelijk nieuwsgierig bent.
Oud 14-05-2002, 18:22
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Bliksem schreef:


en de buste van 1 of andere vrouw er op aan toe.
wat ouwehoer je over mijn moeder
Oud 14-05-2002, 18:22
Stoel
Avatar van Stoel
Stoel is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
*knip*
Er zijn nu ook een paar nieuwe forummers bij..dus ik vond het wel leuk om het topic nog een keer te openen.
*knip*
ik vraag me af wat je hiermee bedoelt, want als nieuwe forummer kan je toch juist minder goed iemand analyseren enzo? of is het meer om iemand voor te stellen? of om een nieuwe forummer iemand te laten analyseren?
__________________
als de broodrooster stuk is moet ik uitkijken anders valt de giraffe door de brievenbus van mn buurjongen die net een roze olifant laat exploderen
Oud 14-05-2002, 18:25
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Stoel schreef:


ik vraag me af wat je hiermee bedoelt, want als nieuwe forummer kan je toch juist minder goed iemand analyseren enzo? of is het meer om iemand voor te stellen? of om een nieuwe forummer iemand te laten analyseren?
Ik bedoel nieuwe forummers sinds dat topic(wat al een behoorlijke tijd geleden is)
En wat maakt het uit of je hier pas een dag bent...zelfs dan kan je een analyse over iemand hier neer pleuren..al slaat het op poep
Advertentie
Oud 14-05-2002, 18:28
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
italianboy schreef:
rosi: is van wizz
Lekker puh

Esmee is volgens mij een lieve grappige meid, maar zit iets teveel in haar eigen wereldje, waardoor ze sommige mensen weinig kans zal geven te laten zien dat zij ook best tof zijn.
Volgens mij scheidt zij de mensen vrij sterk in twee groepen: een groep die ze tof vindt en waar ze mee om gaat, en een groep die ze niet erg mag en waar ze ook niet al te veel moeite voor doet om vriendelijk te zijn.

Volgens mij is beuk erg grappig. DWJ maakt zich teveel druk om dingen die niet boeien.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 14-05-2002, 18:28
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
bubbeltjes; een van de minst bekrompen mensen op het forum. Weet precies waar ze staat en wie ze is. Daar heb ik veel respect voor. Ik zou alleen later niet voor de theaterwereld gaan, lijkt me een te onzeker bestaan.. heeft hele goede humor, hè wanda
Oud 14-05-2002, 18:31
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
goed ideej

cem slut : leuk meisje lekker vrolijk maar volgens mij is het soms toneel, (niet lekker in je vel soms?) maakt snel vrienden maar kan soms best bitch sijn tegen mensen die der afvallen of lullig tegen der doen , dan heeft ze gelijk haar zegje terug, leuk meis


miss quasi : liev, onzeker, maar je lult altijd wel een end weg, ze iseen mooi-ig meisje al wil ze dat zoals maartje al zei niet aaneme


italianboy : nuchter, humor, vol met gare ideetjes ofsow

rosi : aardig, mooi meisje, netjes, weet precies wat ze wil gaan doen in der leventjuh

muckymouse : fotogeniek, leuke piercings, lekker vrolijk, volgens mij ist iemand die erg veel kletst

mortischa : origineel op gebied van make-up enzo, ook fotogeniek, knap meisje, erg aardig en kletst volgens mij zo met iedereen aan

dwj: beetje overdreven moeilijk woordengebruik om slimmer overtekomen, wel aardig, beetje ego denk ik, voorderest knap joch

ewm...mjah nu geen zin meer

btw ik ken niemand het zijn maar speculaties he dont take it personal
Oud 14-05-2002, 18:34
Li
Avatar van Li
Li is offline
de:
onder zijn vrienden gezellige jongen, naar buiten toe misschien beetje arrogant, kakker

rosi:
Lief en zorgzaam meisje. Als ze eenmaal je vriendin is kan je alles aan haar kwijt en echt zo'n iemand die tussen iedereen bemiddelt en koppelt

feline:
allerliefste meisje van het forum (vriendinnetje irl). Kan heel goed luisteren, troosten en praten. Altijd goed humeur en heel slim. Echt een superdame

esmée:
Naar onbekende toe arrogant, kakker, onder vrienden gezellig en druk, typisch meisje die jongens gaat beoordelen met cijfers terwijl ze op het terras zit Naar vrienden toe betrouwbaar

beuk:
lijkt me grappig en nuchter. Is slim en tikkeltje eigenwijs.

nare man:
lieve jongen, die het met veel mensen goed voor heeft. Soms té lief en laat zich "gebruiken" . Laat zijn mening duidelijk blijken, maar kan ook (naar mijn mening) te onzeker zijn. Is gezellig en praat veel (irl).
Oud 14-05-2002, 18:36
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Miss Quasy; Ongelofelijk lief meisje, intelligent, creatief, vaak wat onzeker, maakt zich snel druk om kleine dingetjes. Maar wil ook wel erg graag van het leven genieten. Een meisje met stijl, qua kleding maar ook qua manieren en muziek, en humor.

Rosi; Intelligent meisje, enigszins wat droge humor maar dat mag ik wel , koel, handig vriendje mooie kledingstijl en uhm tja je zegt wat je denkt denk ik, en maakt makkelijk contact met mensen, sociaal ingesteld

Cem.Slut; Ik heb op een of andere manier heel veel bewondering voor je, voor jouw als persoon en tja ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Jouw stijl vind ik echt mooi Je zegt heel snel wat je denkt, en volgens mij ben je af en toe ook heel onzeker en wil je je niet snel laten kennen..

Bubbeltjes; jeej mn nieuwe collega , heel creatief meisje, tikkeltje arrogant (nog steeds ) weet wat ze wilt, artistiek, kunstig, knap en intelligent (o mn god, zo'n dodelijke combinatie) Als ze iets wilt bereiken, zal ze ook proberen om zich daar voor 100% voor in te kunnen zetten.

Ninnoc; Super intelligent, denkt veel na over het leven (heb ik het idee) jouw manier van denken spreekt me wel aan Kleding en hoe je er uit ziet interreseert je volgens mij niet zo heel erg veel, zolang je er maar fijn bij voelt.

uhm de rest komt straks wel..
__________________
Freak me baby
Oud 14-05-2002, 18:38
Stoel
Avatar van Stoel
Stoel is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:


Ik bedoel nieuwe forummers sinds dat topic(wat al een behoorlijke tijd geleden is)
En wat maakt het uit of je hier pas een dag bent...zelfs dan kan je een analyse over iemand hier neer pleuren..al slaat het op poep

hokeej

cemetaryslut danmaar : intelligent bijzonder meisje, kleurige vrolijke mooie kledingsmaak, beetje onzeker, vrolijk, droge humor-->sarcastisch, volgens mij veel meegemaakt (naar wat ik heb gelezen) hmmz verder weet ik niet anders gaat het nog meerderer op poep slaan

ooh vergeten: een eigen mening, een beetje afwachtend tegenover vreemden, vertrouwt niet zo snel iemand
__________________
als de broodrooster stuk is moet ik uitkijken anders valt de giraffe door de brievenbus van mn buurjongen die net een roze olifant laat exploderen

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 18:40.
Oud 14-05-2002, 18:38
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
ohh jah, ik vind rodina het meest chago overkomen van alle FB'ers..

als je een topic sluit druipt het zeikerige er vanaf..

voor de rest; lijk je me een felle tante die niet met zich laat sollen, die lief is; maar wel tegen een selectief clubje; daarbuiten lijk je me afstsandelijker
Oud 14-05-2002, 18:39
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
er zijn wel mensen die ik wil ''analyseren'' maar ik kom toch niet uit me woorden... en het klinkt allemaal slijmerig eigenlijk..
Oud 14-05-2002, 18:41
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Ik ben het eens met de meeste mensen hier en ik vin Maartje hier de meest volwassen poster...Altijd een goede en onderbouwde mening klaar... Blijft kalm en is altijd op vredesmissie binnen het forum... Wat dat betreft kon ze een echte hippie zijn

Ik ben niet voor nix een Maartje-groupie...

En verder kan ik hier nu wel over iedereen wat gaan posten maar zo goed ken ik men hier niet...Op een enkele persoon na dan...
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Oud 14-05-2002, 18:44
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
italianboy schreef:
ohh jah, ik vind rodina het meest chago overkomen van alle FB'ers..

als je een topic sluit druipt het zeikerige er vanaf..

voor de rest; lijk je me een felle tante die niet met zich laat sollen, die lief is; maar wel tegen een selectief clubje; daarbuiten lijk je me afstsandelijker
Whahaaa oke sorrie
' T spijt me ..
De rest klopt wel redelijk eigenlijk, Maar kom ik echt zo saggerijnig over ?
__________________
Freak me baby
Oud 14-05-2002, 18:44
acid-star
Avatar van acid-star
acid-star is offline
Ik snap niet helemaal echt wie ik nu moet gaan analyseren....
__________________
It's the same old show, He's a killer of a flash boy oooooooooooooooooohhhhhhh!!!!!!!!!!!!!h
Ads door Google
Oud 14-05-2002, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
ik denk da'k na morgen een uitgebreide analyse van masj hier ga neerpoten
ahja, dus ik krijg overmorgen een complete psychologische analyse aan de hand van wat ik morgen doe/zeg? waarom heb ik dan ook ooit toegestemd om ook mee te gaan

maar dan doe ik hetzelfde hoor.. dus jij moet ook oppassen
Oud 14-05-2002, 18:45
Verwijderd
Als ik ga analyseren nu wordt het toch hetzelfde als wat er al over iedereen staat.. en ik ken de meeste mensen hier ook niet zo heel goed..
Oud 14-05-2002, 18:49
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
rodina schreef:


Whahaaa oke sorrie
' T spijt me ..
De rest klopt wel redelijk eigenlijk, Maar kom ik echt zo saggerijnig over ?
als ik eerlijk ben; jaaaaaaaaaaaa, verschrikkelijk chago..

als je posts sluit dan he, over je andere post geen blaam

dan dnek ik altijdl gedverdemme, wees dan geen FB als je zo bezig bent
Oud 14-05-2002, 18:49
shanli
shanli is offline
ok:

DWJoms heeeel vrolijke anders heel serieuze forummer(zo komt ie dus op mij over),maar de vrolijke kant overweegt(denk k)

dee meeste fanatieke poster of polo's en hemden(2 polo's over elkaar mag dat,hemd in de broek of uit,...)

cem slut:is al gezegd

rosi:goeie vriendin van esmée en ook een vrolijke meid en ze is goed om te kwoten als je zelf niet zo'n uitgebreid verslag wil schrijven

masj:heb ooit eens een boek gelezen en daar kwam een personage in voor(kweenie meer hoe ze heet)en toen moest ik heel erg aan haar denken:ze maakte heel veel indruk op iemand,deed haar eigen goesting en ding,mss niet helemaal masj maar ik moest wel heel erg aan haar denken,ook een heel vrolijke meid...

jonges,dit is moeilijk,'k ga er nog es over nadenken,probeer moij nu maar te analyseren
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 18:53.
Oud 14-05-2002, 18:52
Verwijderd
Citaat:
acid-star schreef:
Ik snap niet helemaal echt wie ik nu moet gaan analyseren....
wie je wil
het is de bedoeling om je indruk van mensen hier de analyseren en om te zetten in woorden.. simpelweg dus gewoon hoe je denkt dat ze in elkaar zitten.

-moet nu gauw wegrollen van de computer ivm boze met meubels-naar-masj-gooiende ouders, maar na het eten kom ik ook wel met mijn analyses -
Oud 14-05-2002, 18:53
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
DWJ; volgens mij kan je ongelofelijk met hem lachen, als ie je mag, als ie je niet mag is het denk ik best wel een eikel. Zegt wat ie denkt, heeft overal schijt aan maar is zeker niet dom. Komt nogal rebels over.

Italianboy; jij hebt echt lol in je leven, loopt altijd wel te kloten en te doen. Je kleding stijl vind ik super mooi overigens, verder ken ik je niet echt eigenlijk. (kwam dat nog steeds sjaggie over?)

Nare man; intelligent, kan mensen niet snel gelijk geven, stronteigenwijs. maar weet wel precies wat ie wilt, een doel in z'n leven, kan wel met hem lachen, en volgens mij ben je ook wel vriendelijk/aardig en intelligent.

Mortischa; ik vind jouw echt een koel meisje, ik weet niet waarom maar je komt heel zelfverzekerd over, maakt veel dingen zelf enzow, spreekt me wel aan.

Esmée; tja grote bek klein hartje denk ik, je bent best arrogant, weet wat je wilt, en je zorgt er ook voor dat je dat krijgt. Best wel bazig, kan niet zo erg tegen dr verlies, soort van sarcastische humor ofzow. Houdt van sport en heel veel van winkelen. tegen onbekende ben je bestwel bitchie en je zal ook niet zo snel over je heen laten lopen maar ik denk dat je voor vrienden je hand in het vuur steekt.
__________________
Freak me baby
Oud 14-05-2002, 18:53
de wijze jodokus
Avatar van de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
hehe italiaans jongetjuh heeft me wel door alleen vrouwenlijke aandacht heb ik genoeg nu hoor
en melofdeath praat ike cht met zulke moeilijke woorden ut gaat iig neit bewust maar goed

uuhm italianboy....= een knappe vent zakenlijk zelfverzekerd schrikt neit van een dosis sarcasme en ironie .. kijkt altijd eerst wel fftjes de kat uit de boom

kwil meer anaalisus
__________________
Lees de Sp!ts en denk niet na/ loop de massa achterna/stel geen vragen geen gemaar/het staat gedrukt dus is het waar
Oud 14-05-2002, 18:54
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
rodina schreef:

Italianboy; jij hebt echt lol in je leven, loopt altijd wel te kloten en te doen. Je kleding stijl vind ik super mooi overigens, verder ken ik je niet echt eigenlijk. (kwam dat nog steeds sjaggie over?)

slijmbal
Oud 14-05-2002, 18:55
shanli
shanli is offline
en ikke
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Oud 14-05-2002, 18:55
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
italianboy schreef:


als ik eerlijk ben; jaaaaaaaaaaaa, verschrikkelijk chago..

als je posts sluit dan he, over je andere post geen blaam

dan dnek ik altijdl gedverdemme, wees dan geen FB als je zo bezig bent
ow
naja niet m'n bedoeling, meestal sluit ik topics en dan heb vind ik het gewoon onzin, en dan heb ik geen zin meer eigenlijk om een heel verhaal te lullen over het hoe en het waarom en etc, maar ik zal m'n leven betere en in het vervolg allles heel vrolijk sluiten ook goed???
__________________
Freak me baby
Oud 14-05-2002, 18:58
Li
Avatar van Li
Li is offline
dwj:
lijkt me een jongen die helemaal zichzelf is, als hem iets niet bevalt zegt hij er gelijk iets van, wil vaak het laatste woord hebben, ik denk als je hem eenmaal kent is hij superlief en kun je goed je hart bij hem uitstorten
ziet er leuk uit, heeft denk ik veel vrienden en is slim... Wel eigenwijs en als hij je niet mag kun je rekenen op veel kutopmerkingen...
Oud 14-05-2002, 18:59
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
shanli schreef:
en ikke
lief meisje. Komt verlegen over, maar weet goed wat ze wil.
Oud 14-05-2002, 18:59
Stoel
Avatar van Stoel
Stoel is offline
DWJ: lijkt me heel erg om hem tegen me te hebben want kan soms hele pijnlijke keiharde dingen zeggen tegen iemand die hij niet mag, sarcastisch, een ontzettend knuffeltype, en als vriend volgens mij juist fantastisch aardig, lief bla, dus het ligt er maar aan of hij je mag of niet. komt over als iemand met een heel erg eigen mening
__________________
als de broodrooster stuk is moet ik uitkijken anders valt de giraffe door de brievenbus van mn buurjongen die net een roze olifant laat exploderen
Oud 14-05-2002, 19:00
shanli
shanli is offline
Citaat:
Li schreef:
dwj:
lijkt me een jongen die helemaal zichzelf is, als hem iets niet bevalt zegt hij er gelijk iets van, wil vaak het laatste woord hebben, ik denk als je hem eenmaal kent is hij superlief en kun je goed je hart bij hem uitstorten
ziet er leuk uit, heeft denk ik veel vrienden en is slim... Wel eigenwijs en als hij je niet mag kun je rekenen op veel kutopmerkingen...
ennnnnn een hele mooie vriendin
verder sluit ik me hier bij aan

Li:een lief meisje denk k,die ook veel vriendinnen heeft,lijkt me soms het 'giechel trut' type,en die heel erg braaf is,behalve mss als er op der teentjes getrapt word.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic
Ragnar
500 28-06-2004 21:19
Lifestyle De grote 'analyseer je medeforummer' topic!
I <3 cock
4 19-06-2004 10:15
Lifestyle Analyseer je medeforummer!
Verwijderd
334 18-04-2004 22:48
Psychologie Analyseer je medeforummer!
Quiana
246 28-05-2003 13:05
Lifestyle analyseer alles & iedereen
~Sjeherazade~
17 23-04-2003 03:46
Lifestyle Analyseer je medeforummers. deel II
Cinamon
239 17-06-2002 16:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.