Oud 15-07-2002, 16:21
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2002, 16:28
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
mja okeej..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 16:47
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
hehe.,,
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 17:08
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
hehe vin m wel koel.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 07:55
Verwijderd
Onder de 18 is alcohol altijd schadelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 12:07
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline

goed plan!!!!
ga ik ook eens proberen
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:13
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
héhé
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:57
Biertjehakken
Avatar van Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Onder de 18 is alcohol altijd schadelijk.
Ahja en op de dag dat je achtien wordt opeens niet meer

Twee glazen per dag is zelfs beter voor je dan dat je niet drinkt. En rode wijn is de meest gezonde.

Alles is vergif, als je 100 bananen eet ga je ook dood, het gaat om de hoeveelheid die je neemt, over de twee glazen per dag wordt het pas een vergif.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Biertjehakken schreef:


Ahja en op de dag dat je achtien wordt opeens niet meer

Twee glazen per dag is zelfs beter voor je dan dat je niet drinkt. En rode wijn is de meest gezonde.

Alles is vergif, als je 100 bananen eet ga je ook dood, het gaat om de hoeveelheid die je neemt, over de twee glazen per dag wordt het pas een vergif.
Ik zal het eens opzoeken.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 21:14
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Onder de 18 is alcohol altijd schadelijk.
dus van de een op de andere dag is het niet schadelijk 40 glazen bier te drinken. Nou zeg wat moet ik dan ongezond zijn bezig geweest
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 02:11
Biertjehakken
Avatar van Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:


Ik zal het eens opzoeken.
Tja.... wat lul je dan? Eerst iets brallen voordat je je erin verdiept hebt? eikeltje! reageer dan niet.......
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 02:16
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
Citaat:
Biertjehakken schreef:


Tja.... wat lul je dan? Eerst iets brallen voordat je je erin verdiept hebt? eikeltje! reageer dan niet.......
pfft doe wat aan die toon ventje, ik erger me altijd kapot aan jouw posts!
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 03:17
Verwijderd
Citaat:
Biertjehakken schreef:


Tja.... wat lul je dan? Eerst iets brallen voordat je je erin verdiept hebt? eikeltje! reageer dan niet.......
Ik heb het wel degelijk ergens gelezen, maar jij gelooft me neit dus moet ik jouw ff mijn gelijk showen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 03:21
Verwijderd
Hier staat de leeftijd tot je 16de en dat je mondjesmaat alcohol zou mogen gebruiken. Ik weet alleen zeker dat ik heb gelezen dat alcohol onder je 18de altijd schadelijk is.

Ben je nog geen 16? Drink dan ook geen of heel weinig alcohol. Het drinken van alcohol is voor jonge mensen die nog in de groei zijn is namelijk extra schadelijk. Dit komt omdat hun lichaam kleiner is en omdat hun geestelijke ontwikkeling nog in volle gang is. Hoe kleiner het lichaam des te hoger is de alcoholconcentratie in het bloed na het drinken van alcohol. Een hoeveelheid alcohol die bij volwassenen geen problemen hoeft te geven, kan voor kinderen daarom gevaarlijk zijn. Als je jong bent, ben je bovendien volop in de groei. Je hersenen, maar ook andere organen, zijn dan extra vatbaar voor de schadelijke invloeden van alcohol. Alcohol verdooft, alcohol maakt (kort gezegd) dat je prikkels die je nodig hebt om goed te (leren) reageren op kleine en grote problemen niet voelt. Regelmatig alcoholgebruik kan ook letterlijk de groei vertragen. Daarom is het belangrijk dat jongeren tot zestien jaar nog niet, of slechts mondjesmaat alcohol gebruiken. Kinderen tot twaalf jaar kunnen beter helemaal geen alcohol drinken.

Bron: http://www.benjijsterkerdandrank.nl/
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 16:01
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Hier staat de leeftijd tot je 16de en dat je mondjesmaat alcohol zou mogen gebruiken. Ik weet alleen zeker dat ik heb gelezen dat alcohol onder je 18de altijd schadelijk is.

Ben je nog geen 16? Drink dan ook geen of heel weinig alcohol. Het drinken van alcohol is voor jonge mensen die nog in de groei zijn is namelijk extra schadelijk. Dit komt omdat hun lichaam kleiner is en omdat hun geestelijke ontwikkeling nog in volle gang is. Hoe kleiner het lichaam des te hoger is de alcoholconcentratie in het bloed na het drinken van alcohol. Een hoeveelheid alcohol die bij volwassenen geen problemen hoeft te geven, kan voor kinderen daarom gevaarlijk zijn. Als je jong bent, ben je bovendien volop in de groei. Je hersenen, maar ook andere organen, zijn dan extra vatbaar voor de schadelijke invloeden van alcohol. Alcohol verdooft, alcohol maakt (kort gezegd) dat je prikkels die je nodig hebt om goed te (leren) reageren op kleine en grote problemen niet voelt. Regelmatig alcoholgebruik kan ook letterlijk de groei vertragen. Daarom is het belangrijk dat jongeren tot zestien jaar nog niet, of slechts mondjesmaat alcohol gebruiken. Kinderen tot twaalf jaar kunnen beter helemaal geen alcohol drinken.

Bron: http://www.benjijsterkerdandrank.nl/
vandaar dan alcohol boven de 16 is en sterke drank boven de 18
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef:

vandaar dan alcohol boven de 16 is en sterke drank boven de 18
^_^
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 01:27
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
*Verhaal over schadelijkheid van alcohol onder de 16*
Bron: http://www.benjijsterkerdandrank.nl/
Duh! Als je éven logisch nadenkt, kun je dit zelf ook wel inzien....

Dat meneer Biertjehakken dat niet eens weet... terwijl-ie notabene een nick én een avatar wat met alcoholische versnaperingen te maken heeft gebruikt....
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 11:27
Zap
Zap is offline
de " gezonde " werking van 1 a 2 glazen alcohol per dag is gebaseerd op het feit dat er anti-oxidanten in zitten (die goed voor je spijsvertering en je hart zijn), maar dat is de maximale hoeveelheid die je daar van nodig hebt, die in 2 glazen alcohol zit. Als je echter een halve appel eet heb je ook al voldoende anti-oxidanten binnen voor een dag, en ook met 2 broodjes kaas.

Als je daar bovenop dus 1 a 2 glazen alcohol per dag drinkt is er in feite dus niks " gezonds " aan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-08-2002, 14:18
Yamyam
Yamyam is offline
Zo ligt het niet helemaal. In RODE wijn zit een stofje (Vitamine P) dat heel gezond is voor je, maar dat kun je ook binnenkrijgen via pitten en schillen van fruit.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 14:52
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Onder de 18 is alcohol altijd schadelijk.
Ongeveer wel ja.. het verhaal dat 1 glas alcohol per dag (met name rode wijn) juist GOED voor je zou zijn, is door veel mensen meteen aangegrepen als excuus. Maar ik las pas (ik weet helaas niet meer waar) dat die regel pas echt opgaat voor mensen van 50 jaar en ouder. Dat wil ook weer niet zeggen dat het onder die leeftijd schadelijk is (1 glas dan hè)..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:53
Bauduin
Bauduin is offline
Humor
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Bauduin schreef:
Humor
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 19:06
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Hier staat de leeftijd tot je 16de en dat je mondjesmaat alcohol zou mogen gebruiken. Ik weet alleen zeker dat ik heb gelezen dat alcohol onder je 18de altijd schadelijk is.

Ben je nog geen 16? Drink dan ook geen of heel weinig alcohol. Het drinken van alcohol is voor jonge mensen die nog in de groei zijn is namelijk extra schadelijk. Dit komt omdat hun lichaam kleiner is en omdat hun geestelijke ontwikkeling nog in volle gang is. Hoe kleiner het lichaam des te hoger is de alcoholconcentratie in het bloed na het drinken van alcohol. Een hoeveelheid alcohol die bij volwassenen geen problemen hoeft te geven, kan voor kinderen daarom gevaarlijk zijn. Als je jong bent, ben je bovendien volop in de groei. Je hersenen, maar ook andere organen, zijn dan extra vatbaar voor de schadelijke invloeden van alcohol. Alcohol verdooft, alcohol maakt (kort gezegd) dat je prikkels die je nodig hebt om goed te (leren) reageren op kleine en grote problemen niet voelt. Regelmatig alcoholgebruik kan ook letterlijk de groei vertragen. Daarom is het belangrijk dat jongeren tot zestien jaar nog niet, of slechts mondjesmaat alcohol gebruiken. Kinderen tot twaalf jaar kunnen beter helemaal geen alcohol drinken.

Bron: http://www.benjijsterkerdandrank.nl/

in feite is t alleen de hoeveelheid die voor mensen onder de 16 of 18 *who cares* schadelijk is en niet voor personen van boven die leeftijd... klaar...

__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 00:21
Biertjehakken
Avatar van Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Bron: http://www.benjijsterkerdandrank.nl/

Dit is geen bron.

Die gasten lopen ten eerste achter en ten tweede ze werken vanuit de staat.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 06:43
Verwijderd
Citaat:
Biertjehakken schreef:
Bron: http://www.benjijsterkerdandrank.nl/

Dit is geen bron.

Die gasten lopen ten eerste achter en ten tweede ze werken vanuit de staat.
Dan zoek ik een andere bron, maar eerst ga ik zo slapen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding- en gezondheidstopic #10
Verwijderd
351 30-01-2006 08:44
Lichaam & Gezondheid niet genoeg drinken.
jet
53 02-01-2006 15:31
De Kantine hulp nodig met trainen van chatbot
willow1
69 07-03-2005 23:29
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #29
Mara
499 16-01-2005 20:36
Lichaam & Gezondheid Melk is gif
romy17
76 31-10-2002 16:25
De Kantine hoe staan jullie tegenover roken?!...
pienie
109 16-09-2002 17:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.