Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Bekijk resultaten poll: Geld verdienen zonder er iets voor te doen, vindt ik:
Onverantwoord, iedereen hoort te werken voor zijn geld! 13 13.54%
Verantwoord, waar je je geld vandaan haalt beslis je zelf, zolang het legaal is. 76 79.17%
geen mening 7 7.29%
Aantal stemmers: 96. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2005, 01:39
LQ_Silver
Avatar van LQ_Silver
LQ_Silver is offline
Ik verdien nu al een maand geld via het internet, aangezien baantjes niet samengaan met de tijd die ik voor school moet besteden.
Dit is natuurlijk niets vergeleken met een echte baan maar het levert wel een heerlijk zakcentje op (zo'n 220 dollar minimaal per maand en blijft stijgen door promoties)
Ik heb het geld hard nodig, Ik mol de computer er niet mee (want krijg geen spyware of virussen) en het voordeel ervan is, is dat ik er zelfs helemaal niets voor hoef te doen. (sounds like heaven right? )
Toch is dit voordeel een nadeel geworden, aangezien mijn ouders vinden dat je moet werken voor je geld.
Ik ga natuurlijk niet dit baantje opgeven maar de vraag blijft:

Is geld verdien zonder er iets voor te hoeven doen, verantwoordt?

graag jullie commentaar...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2005, 01:54
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Verantwoord, waar je je geld vandaan haalt beslis je zelf, zolang het legaal is.

Sommige mensen vergeten dat werken niet het doel is maar het middel.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 02:01
LQ_Silver
Avatar van LQ_Silver
LQ_Silver is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 02-03-2005 @ 01:54 :
Verantwoord, waar je je geld vandaan haalt beslis je zelf, zolang het legaal is.

Sommige mensen vergeten dat werken niet het doel is maar het middel.
hmm... daar heb je zowaar een punt
__________________
let the money work for you. :-P
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 02:45
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
moet je helemaal zelf weten,zolang je mij er niet direct mee benadeelt.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 03:43
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
ben het met bloedpropje eens. Werken het middel, rijk zijn het doel.

Ben wel tres curieux wat je precies doet dat je geld verdient via het internet
__________________
Bevecht vuur met vuur en je zal om niets meer dan het as vechten...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Hardstylesage schreef op 02-03-2005 @ 03:43 :
Ben wel tres curieux wat je precies doet dat je geld verdient via het internet
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 09:04
LQ_Silver
Avatar van LQ_Silver
LQ_Silver is offline
hmm.. advertisen mag niet
stuur me anders even een mail of prive-bericht... licht ik je erover in.
Tis nieuw en best vet... je hoeft GEEN programma te downloaden
en je kan het internetvenster, waardoor je betaalt krijgt gewoon dag en nacht aan laten en staan geen omkijken naar (iig wanneer je maar wilt en je wordt per uur betaalt en na zoveel uur online wordt je gepromoot en verdien je nog meer)
betaling gaat eerlijk via Pay Pal...

Maar zoals ik al zei ga ik niet advertisen (of heb ik dat zojuist gedaan nee toch?)... dus stuur mail of prive-bericht wil je het weten.
__________________
let the money work for you. :-P
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 10:09
Verwijderd
Dat geld 'ontstaat' niet zomaar, dat geld wordt aan jou betaald door een of andere mafkees op internet die er blijkbaar brood in ziet dat willekeurige scholiertjes een of ander internetvenster open laten staan. En daar is niks mis mee. Als iemand mij vraagt of hij me elke maand duizend euro mag geven, helemaal gratis en voor niets, dan zeg ik natuurlijk ook ja.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 10:37
Verwijderd
Als jij er voor kunt zorgen dat je geld krijgt zonder dat je er iets voor hoeft te doen, dan vind ik ook dat je het automatisch hebt verdiend.

Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:01
Cellular
Cellular is offline
Grappig, ik wist niet dat er meer mensen waren die zo aan hun geld komen

Ik krijg op dit moment 45 dollarcent per uur dat die pc (en die site) aan staat, wat dus neerkomt op 10 dollar per dag Ik was zelf altijd erg pessimistisch wat betreft geld verdienen d.m.v. adds bekijken etc, maar sinds ik geld op mijn paypal account heb gekregen is dat in positieve zin veranderd

Nu maar hopen dat het bedrijf voorlopig blijft bestaan

OT: Ik heb er (logischerwijs) geen problemen mee om zo aan mn geld te komen M'n ouders vonden het enkel niet zo fijn omdat ze niet wisten of dit zaakje wel legaal was, maar heb ze ervan kunnen overtuigen dat het wel zo is Dat ik geld krijg voor niets doen vinden ze juist slim
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:39
LQ_Silver
Avatar van LQ_Silver
LQ_Silver is offline
Ik heb hetzelfde baantje denk ik Cell. More people, bigger share right?
Hoeveel verdien jij per maand?
__________________
let the money work for you. :-P
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:43
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik vind het wel verantwoord, zolang je legaal bezig bent moet je zelf weten hoe je aan je geld komt.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:51
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Ik ben ook wel benieuwd naar die site Volgens mij is het niet specifiek als reclame bedoeld als je hier de link neerzet, want die site is niet voor jezelf en je hebt er verder niet echt belang bij in principe dat daar meer bezoekers komen. Volgens mij mag je wat dat betreft wel een link noemen van een site. Een opsomming van sites op internet waar je geld mee kan verdienen is in principe ook toegestaan namelijk, zolang je het niet relateert aan je eigen account. Dus kom maar op met die link?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:11
Cellular
Cellular is offline
@ LQ_Silver: Ik verdien momenteel zo'n 200 dollar per maand, maar ik denk dat ik vanaf nu af aan mijn pc non-stop aan laat staan.. dan zou ik uitkomen op zo'n 300 dollar aan eigen inkomsten, excl. de winst van de aangebrachte leden zeg maar.. Maar ik heb er nog maar weinig aangemeld dus daar heb ik nog niet heel veel inkomsten van..

@ Snufje: Als de TS dan toch de link zal geven, dan doet'ie dat denk ik liever via zijn eigen account zeg maar.. Want dan krijgt hij 5% van wat jullie verdienen extra.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:14
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
Hoe verdien je geld dan? ben wel nieuwsgierig
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:16
Cellular
Cellular is offline
Citaat:
Energie schreef op 02-03-2005 @ 12:14 :
Hoe verdien je geld dan? ben wel nieuwsgierig
Even heel kort gezegd: Bedrijf X betaald om reclame te kijken (is een internet schermpje waar om de 35 sec nieuwe site komt).. Normaliter is dit heel irritant (om de 35 sec komt het scherm bovenaan te staan en moet je om de aantal minuten handmatig de site vernieuwen (even weglopen zit er dus niet in), maar dmv een 'cheat' heb je er geen last van: scherm komt niet meer naar boven en je hoeft er nix aan te doen.. Ideaal dus
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:20
LQ_Silver
Avatar van LQ_Silver
LQ_Silver is offline
Citaat:
Snufje schreef op 02-03-2005 @ 11:51 :
Ik ben ook wel benieuwd naar die site Volgens mij is het niet specifiek als reclame bedoeld als je hier de link neerzet, want die site is niet voor jezelf en je hebt er verder niet echt belang bij in principe dat daar meer bezoekers komen. Volgens mij mag je wat dat betreft wel een link noemen van een site. Een opsomming van sites op internet waar je geld mee kan verdienen is in principe ook toegestaan namelijk, zolang je het niet relateert aan je eigen account. Dus kom maar op met die link?
Ik wil geen risico lopen omdat er nog steeds een discussie gaande is.... laten we niet mijn stelling vergeten
ook is het niet alleen een link, maar een instructie is ook handig (en de beruchte cheat; net van Cellular gehad )

als je het nodig wilt weten: nogmaals, stuur een PM... of Cellular ofzo want die heeft kennelijk hetzelfde als ik
__________________
let the money work for you. :-P
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:26
LQ_Silver
Avatar van LQ_Silver
LQ_Silver is offline
Citaat:
Cellular schreef op 02-03-2005 @ 12:11 :

@ Snufje: Als de TS dan toch de link zal geven, dan doet'ie dat denk ik liever via zijn eigen account zeg maar.. Want dan krijgt hij 5% van wat jullie verdienen extra.
Naja, ik kan natuurlijk iedereen meteen de link gaan geven hier op het forum maar check mijn post hierboven... ik vind het belangrijker dat ze goed geinformeerd worden anders krijg ik zometeen al het gezeik over me heen dat het bout is enzo
__________________
let the money work for you. :-P
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-03-2005, 13:24
Verwijderd
Mensen het werkt echt en het is heel simpel. Ik doe het nu zelf ook al!

Laatst gewijzigd op 02-03-2005 om 13:27.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 13:39
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Zolang je anderen niet benadeeld die daar niet voor gekozen hebben.

Jij benadeeld je ouders door heel je dag je computer te laten draaien
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 13:43
LQ_Silver
Avatar van LQ_Silver
LQ_Silver is offline
Citaat:
iamcj schreef op 02-03-2005 @ 13:39 :
Zolang je anderen niet benadeeld die daar niet voor gekozen hebben.

Jij benadeeld je ouders door heel je dag je computer te laten draaien
Alsof mijn ouders energiezuinig zijn
__________________
let the money work for you. :-P
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:11
LQ_Silver
Avatar van LQ_Silver
LQ_Silver is offline
Mijn programma loopt al jaren goed en heeft goede recensies maar ik ga mijn woorden er niet verder over vuilmaken.
Het belangrijkste is dat ik vorige maand gewoon bijna 250 dollar hard cash op mijn Pay Pal heb gekregen en het stijgt met de maand

Je bent niets verplicht (hoeft niets te dokken of te doen), geen spyware involved en kan kappen wanneer je wilt. [Hier stond een reflink en dat mag niet] ... voor meer info PM me (voor de 3e keer).

Zullen we nu weer back on topic gaan?

Edit....even in de tekst gesnoeid omdat ik andere posts verwijderd heb
__________________
let the money work for you. :-P

Laatst gewijzigd op 03-03-2005 om 22:07.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:27
Cellular
Cellular is offline
.1 Het is sowieso geen scam.. Scammers betalen namelijk niet uit, en heb toch zeker wat geld int ontvangst genomen..

*knip*

Maar goed, nu idd back ontopic

Snap sowieso niet waarom ouders zich bemoeien met hoe je het geld binnen haalt, zolang het maar legaal is.. Is toch je eigen pakkie'an?

Laatst gewijzigd op 03-03-2005 om 22:08.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 19:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Niets mis mee lijkt me, zolang het legaal is.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 08:37
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Ik vind het verantwoord, zolang het legaal is, en dat je er niemand mee hindert.

Laatst gewijzigd op 03-03-2005 om 22:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2005, 16:09
JohnDoe
Avatar van JohnDoe
JohnDoe is offline
net nu ik een beetje geld op mijn "account" heb staan zegt die dat de ingevoerde login gegevens niet goed zijn, terwijl ze wel goed zijn ingevuld(heb al 6 x opnieuw geprobeerd)

is dit zo'n misselijke grap, dat zodra je een beetje geld krijgt, je account geblokkeerd word?
__________________
http://members.cox.net/jkatz/surfjunky/index_5.html voor de cheat van surfjunky
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 17:28
LQ_Silver
Avatar van LQ_Silver
LQ_Silver is offline
Citaat:
JohnDoe schreef op 03-03-2005 @ 16:09 :
net nu ik een beetje geld op mijn "account" heb staan zegt die dat de ingevoerde login gegevens niet goed zijn, terwijl ze wel goed zijn ingevuld(heb al 6 x opnieuw geprobeerd)

is dit zo'n misselijke grap, dat zodra je een beetje geld krijgt, je account geblokkeerd word?
Zie ik nu goed dat je eerst ertegen was (zie zijn post verder boven in dit topic) en je nu TOCH hebt aangemeldt?
naja... als je je via mijn link dat deed dan kreeg je een 'cheat'-script m8... too bad for ya ;-)
Trouwens probeer gewoon later nog een keer, de server kan vaak overbezet zijn. Maar zonder scriptje van me moet je je eens in het uur opnieuw aanmelden

Maar jongens, nu echt ff ontopic!
__________________
let the money work for you. :-P
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 21:48
JohnDoe
Avatar van JohnDoe
JohnDoe is offline
Niks Overbelasting van de server, gewoon gepakt voor cheaten

Conclusie
De browser loopt telkens vast als je de cheat niet gebruikt,
dus stopt de teller ook met jou aantal online uren tellen.Dus als je dan nog wat wilt verdienen, moet je om de 5 minuten gaan kijken, of de browser niet is gestopt.

Met de cheat heb je hier geen last van,maar deze cheat is verboden.Bij de meeste mensen hebben ze al snel in de gaten dat ze een cheat gebruiken.Ze laten je dan nog even rotzooien, en zodra je rond de 25$ komt op je account word je verwijderd.

Kortom:
-Zonder cheat heeft het geen zin want je verdiend niks
-Met Cheat, word je account verwijderd en raak je je geld kwijt(Maar de browser loopt dan ook niet meer vast)

Edit:
ik kan je de link geven van de cheat, vraag maar in een pm, ik hoef er niks voor terug.
__________________
http://members.cox.net/jkatz/surfjunky/index_5.html voor de cheat van surfjunky

Laatst gewijzigd op 03-03-2005 om 22:26.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2005, 22:12
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Goed....heel wat offtopic gepraat verwijderd. Graag alleen posten als je over de vraag van TS wat kwijt wilt. Geen reclame, geen reflinks en geen offtopic-gepost
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 11:06
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Ik zie geen problemen. Je benadeelt niemand zover ik het volg. En je "baas" is helemaal blij met je, en jij bent blij met het geld. Win-win situatie zo te horen. Maar hoe rendabel is het als je de energiekosten van je computer mee rekent?

semi offtopic: Werken is geen doel opzich, geld hoort dat ook niet te zijn. Ik vnd het meer middelen om goed te leven.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 13:51
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Posts die gingen over die cheat zijn weggehaald. Over specifieke cheats gaan we het hier niet hebben.

Ontopic: Ik zie er op zich geen problemen mee dat jij zo wat geld wilt verdienen. Ik kan me wel voorstelle dat je ouders t n minder prettig idee vinden dat de pc altijd aanstaat, maar goed.

Wat ik me wel afvraag: Hoe denken mensen erover wanneer je zo geld verdient en cheats gebruikt?
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 14:07
Verwijderd
Your account has been suspended
Reason: Using an automated refreshing program.
Please read our terms of service for more information.
This decision cannot be appealed.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 15:17
JohnDoe
Avatar van JohnDoe
JohnDoe is offline
dat is nu al 3 x gebeurd bij mij, ook terwijl ik geen cheat gebruikte(de eerste keer deed ik alles "clean")

je word gewoon genaaid door Surfjunky
__________________
http://members.cox.net/jkatz/surfjunky/index_5.html voor de cheat van surfjunky
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 22:57
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Ik was bij een halve dollar al gepakt hoor

en als k me opnieuw aanmeld gaat ie gelijk de suspendedbak in, waarschijnlijk vanwege het ipadres ofzo
__________________
I'm Jesus Christ on Ecstasy
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 11:22
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
Verantwoord, zolang legaal
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 16:37
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Ik vind het beetje oplichten als je geld verdient d.m.v. een cheat. (losstaand van het feit dat ze toch niet uitbetalen) aan de andere kant, niemand is zo gek om alle reclame te bekijken. Dus inprincipe vind ik het niet heel netjes maar verantwoord.. ach, moet pakken wat je pakken kan.

Lijkt me trouwens een beetje vreemd dat er al mensen geld aan hebben verdient. Na wat onderzoek blijkt dus dat dit hun eerste maand is dat de site online is. Beetje BS dat mensen er al geld mee hebben verdient. Zit zelf nu rond de 25 dollar dus dat wordt afwachten of ze echt of niet echt betalen. Als het goed is moeten ze het maandag overmaken... we'll see.
__________________
Bevecht vuur met vuur en je zal om niets meer dan het as vechten...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-03-2005, 16:42
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 06-03-2005 @ 16:37 :
Ik vind het beetje oplichten als je geld verdient d.m.v. een cheat. (losstaand van het feit dat ze toch niet uitbetalen) aan de andere kant, niemand is zo gek om alle reclame te bekijken. Dus inprincipe vind ik het niet heel netjes maar verantwoord.. ach, moet pakken wat je pakken kan.

Lijkt me trouwens een beetje vreemd dat er al mensen geld aan hebben verdient. Na wat onderzoek blijkt dus dat dit hun eerste maand is dat de site online is. Beetje BS dat mensen er al geld mee hebben verdient. Zit zelf nu rond de 25 dollar dus dat wordt afwachten of ze echt of niet echt betalen. Als het goed is moeten ze het maandag overmaken... we'll see.
heb je ook de cheat gebruikt? en waarom is ie bij jou dan niet geblockt ?
__________________
I'm Jesus Christ on Ecstasy
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 17:37
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Je verslaat het kapitalistische systeem, goed voor jou.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 18:58
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
de cheat die ververst om de zoveel tijd het scherm. surfjunky controleerd op de cheat door opeens een scherm te geven waarin staat: sluit dit venster, als je ververst denken we dat je een cheat gebruikt dus ververs vooral niet.

als iemand dus een cheat zou maken die om de 5 minuten uitlogt en weer inlogt zouden ze er niet achter kunnen komen dat je een cheat gebruikt..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 11:56
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Als ze uitbetalen... wat ze toch niet doen.. maar ik wacht het maar af. Nothing to lose I suppose.

Ik houd verschillende fora in de gaten waar threads over surfjunky zijn, als er 1 iemand een uitbetaling meldt zal ik het hier ook wel melden maar de kans is gewoon groot dat op 15 maart die hele site weg is.
__________________
Bevecht vuur met vuur en je zal om niets meer dan het as vechten...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 15:37
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 02-03-2005 @ 01:54 :
Verantwoord, waar je je geld vandaan haalt beslis je zelf, zolang het legaal is.
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 18:07
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 08-03-2005 @ 11:56 :
Als ze uitbetalen... wat ze toch niet doen.. maar ik wacht het maar af. Nothing to lose I suppose.

Ik houd verschillende fora in de gaten waar threads over surfjunky zijn, als er 1 iemand een uitbetaling meldt zal ik het hier ook wel melden maar de kans is gewoon groot dat op 15 maart die hele site weg is.
welke andere fora dan...ik wil namelijk meer fora gaan bezoeken...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 08:18
Tranzzam
Avatar van Tranzzam
Tranzzam is offline
Na wat rondgekijk op internet ben ik erachter gekomen dat de meeste mensen denken dat Surfjunky een scammer is, en dat iedereen de 15e naar zijn geld kan fluiten.
Is er hier iemand die al door dit specifieke bedrijf is uitbetaald?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 08:38
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Je hebt ook zoiets met 4daily, wat me een wat betrouwbaardere site lijkt. Je moet daar eerst lid van zijn enzo. Ze zeggen de vorige maand 40000 uitgekeerd te hebben...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 12:15
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 10-03-2005 @ 08:38 :
Je hebt ook zoiets met 4daily, wat me een wat betrouwbaardere site lijkt. Je moet daar eerst lid van zijn enzo. Ze zeggen de vorige maand 40000 uitgekeerd te hebben...


kheb me aangemeld, ben ik net lekker bezig staat er dit:

In fairness to our advertisers, you have reached our daily surfing limit. Please return tomorrow.

Click here to return to your account

en ik heb nog maar 16 cent verdient
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 13:24
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
koelieboelie schreef op 10-03-2005 @ 12:15 :
kheb me aangemeld, ben ik net lekker bezig staat er dit:

In fairness to our advertisers, you have reached our daily surfing limit. Please return tomorrow.

Click here to return to your account

en ik heb nog maar 16 cent verdient
Hoe gaat dat dan in zijn werk. Ik had gelezen dat je meteen bij het begin 4 euro krijgt. Komt er dan zoveel % bij, of zijn het echt bedragen?

Want ik had ergens gelezen dat ze een minimum uitkeringsbedrag hadden van 8 euro. En dat er na 50 dagen overniew wordt gerekend ofzo. Als het idd % is, zou je nooit boven de 8 euro kunnen komen.
Volgens mij kan je alleen maar winstgevend zijn, als je zelf geld stort, en zo je saldo verhoogt, waardoor die % wel wat opleveren.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 08:00
Tranzzam
Avatar van Tranzzam
Tranzzam is offline
Nou, vandaag is het big payday. We zullen zien of we er bekaaid vanaf gaan komen...
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 21:22
Paris in flames
Paris in flames is offline
wie stuurt me even een linkje?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 15:17
Trifa
Trifa is offline
Citaat:
Tranzzam schreef op 15-03-2005 @ 08:00 :
Nou, vandaag is het big payday. We zullen zien of we er bekaaid vanaf gaan komen...
und?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 15:55
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
zal mij interesseren waar jij je geld vandaan haalt. het hoeft van mij niet per se legaal te zijn, zolang je anderen maar niet benadeelt. als jij het slimmer weet; het is je gegund.

incompleetheid van de poll .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40.