Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2005, 19:00
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Ik heb sinds gisteravond steken rechts onder mijn ribben. Ik heb geen idee hoe dit opeens is ontstaan, want ik heb niets geks gedaan of raar gelegen ofzo.
Opeens kreeg ik een enorme steek rechts onder mijn ribben, het is geen aanhoudelijke pijn, maar de steken doen wel ontzettend pijn... heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? En wat ik er eventueel aan zou kunnen doen?
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:25
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Tsu schreef op 03-04-2005 @ 20:00 :
Ik heb sinds gisteravond steken rechts onder mijn ribben. Ik heb geen idee hoe dit opeens is ontstaan, want ik heb niets geks gedaan of raar gelegen ofzo.
Opeens kreeg ik een enorme steek rechts onder mijn ribben, het is geen aanhoudelijke pijn, maar de steken doen wel ontzettend pijn... heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? En wat ik er eventueel aan zou kunnen doen?
Dit soort vragen zijn al heel vaak gesteld: veel mensen hebben dit wel eens. Zeer waarschijnlijk is het een spiertje/peesje wat beschadigd is: dit gaat vanzelf weer over.
Het kan ook iets ernstigs zijn, maar is onwaarschijnlijk.
Ik zou dus zelf even afwachten.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:51
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Roos schreef op 03-04-2005 @ 20:25 :
Dit soort vragen zijn al heel vaak gesteld: veel mensen hebben dit wel eens. Zeer waarschijnlijk is het een spiertje/peesje wat beschadigd is: dit gaat vanzelf weer over.
Het kan ook iets ernstigs zijn, maar is onwaarschijnlijk.
Ik zou dus zelf even afwachten.
hmmm ok thanx
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 19:55
Verwijderd
Zit het echt direct onder je ribben of meer daaronder?

En als je er op drukt en los laat, doet het dan erger pijn?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 21:26
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-04-2005 @ 20:55 :
Zit het echt direct onder je ribben of meer daaronder?
Als je met "meer daaronder" de longen bedoelt: de longen bevatten geen gevoelszenuwen dus je kunt geen "pijn aan de longen" hebben
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 21:36
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-04-2005 @ 20:55 :
Zit het echt direct onder je ribben of meer daaronder?

En als je er op drukt en los laat, doet het dan erger pijn?

Nou het is echt rechts onder he? Helemaal aan de rechterkant dus. Als mijn ribbenkast is "gestopt" zeg maar, en je drukt daaronder, is het best gevoelig. En als ik een tijdje heb gezeten en daarna weer opsta krijg ik weer hevige steken.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 22:12
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Tsu schreef op 03-04-2005 @ 22:36 :
Nou het is echt rechts onder he? Helemaal aan de rechterkant dus. Als mijn ribbenkast is "gestopt" zeg maar, en je drukt daaronder, is het best gevoelig. En als ik een tijdje heb gezeten en daarna weer opsta krijg ik weer hevige steken.
Dan zou het ook zo kunnen zijn dat je lever gevoelig is. Dat zijn inderdaad hele nare vervelende steken.
Als dit het geval is (als),dan zijn er veel oorzaken voor aan te wijzen.

Welke andere klachten heb je? Of is dit echt alles?
Mocht je het niet vertrouwen, en blijven deze steken zich voordoen, misschien even langs de huisarts voor de zekerheid? Die kan controleren of je lever vergroot is (een vergrote lever betekent bijvoorbeeld dat deze ontstoken is).

Maar nogmaals, misschien is het je lever wel helemaal niet
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 22:16
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Roos schreef op 03-04-2005 @ 23:12 :
Dan zou het ook zo kunnen zijn dat je lever gevoelig is. Dat zijn inderdaad hele nare vervelende steken.
Als dit het geval is (als),dan zijn er veel oorzaken voor aan te wijzen.

Welke andere klachten heb je? Of is dit echt alles?
Mocht je het niet vertrouwen, en blijven deze steken zich voordoen, misschien even langs de huisarts voor de zekerheid? Die kan controleren of je lever vergroot is (een vergrote lever betekent bijvoorbeeld dat deze ontstoken is).

Maar nogmaals, misschien is het je lever wel helemaal niet

Ja ik heb mezelf al voorgenomen dat als ik er morgen nog last van heb, ik maar ff langs de dokter ga
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten korsetpret
scrooping~paper
3 08-02-2005 10:29
Verhalen & Gedichten *Een Pijnlijk bestaan* Met nieuw deel!
Schrijfstertje
19 03-06-2004 15:58
Verhalen & Gedichten Nieuw verhaal: Een Pijnlijk Bestaan
Schrijfstertje
37 07-05-2004 22:05
Lichaam & Gezondheid steken bij hart?
Sadistik_Fukk
11 11-02-2004 12:24
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Dood, drank & droevenis
Ieke
0 01-02-2004 11:09
Lichaam & Gezondheid Meiden: hebben jullie maandelijks ook last van het volgende?
Severus
19 03-04-2003 15:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.