Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Vanaf wanneer is er voor jou sprake van 'seks'?
Bij een (tong)zoen. 4 3.39%
Bij (wederzijdse) masturbatie. 51 43.22%
Bij orale seks. 8 6.78%
Bij vaginale penetratie. 48 40.68%
Bij vaginale penetratie met klaarkomen. 4 3.39%
Bij anale penetratie. 3 2.54%
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2003, 14:40
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
SounD schreef op 15-05-2003 @ 15:37:
Moet je niet aan mij vragen.. ik knuffel en lik tot nu toe alleen aan meisjes.. ook zoenen en beetje aan ze en hun string zitten ensow..

maar vinger en andere voorwerpen in meisjes steken ...nee
Ehm, dat vinden wij best wel lekker hoor, SounD...dus ik zou me vooral niet inhouden de volgende keer.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 14:51
josdebos
josdebos is offline
@ sounD:

Ahh wat ben jij gemeen! eerst een beetje die meisjes op lopen geilen, zijn ze er helemaal klaar voor, en hebben echt zoiets van.. ik wil wel.. en dan; "nee.. sorry" lullig hoor!!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 15:51
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Jah sorry hoor dat ik een tikkie voorzichtig ingesteld ben.

Sex is voor mij iets intiems en exclusiefs..
duurt wel ff voor ik mijn hand echt in iemands broek laat glijden.

Als mijn beste vriendin en andere vrienden en vriendinnen mij op gaan geilen doe ik dat ook terug.
Tikkie ondeugend ben ik wel, maar ik houd het eigenlijk erg netjes.

Meer sletterig zijn en het er gewoon van nemen is niets voor mij vrees ik.

Is that a bad thing?
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 15:57
poesiefox
poesiefox is offline
Ligt eraan, of je iets voor het meisje in kwestie voelt. Doe je dat niet, dan heb je gelijk dat je niet te ver wilt gaan. Maar waarom dan wel wat rommelen daar beneden? Als ik niets voor iemand voel zoen ik niet eens met 'm!

Voel je wel iets voor haar, dan is er geen reden om haar niet te geven waar ze naar snakt. Opgenaaid worden en dan het karwei niet afmaken is zo erg!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:04
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 15-05-2003 @ 16:57:
Ligt eraan, of je iets voor het meisje in kwestie voelt. Doe je dat niet, dan heb je gelijk dat je niet te ver wilt gaan. Maar waarom dan wel wat rommelen daar beneden? Als ik niets voor iemand voel zoen ik niet eens met 'm!

Voel je wel iets voor haar, dan is er geen reden om haar niet te geven waar ze naar snakt. Opgenaaid worden en dan het karwei niet afmaken is zo erg!
Ik zoen nooit met iemand waar ik niets voor voel.. tot nu toe is het altijd na zoenen een relatie geworden of pas zoenen terwijl ik iets met iemand had.
Dat rommelen beneden is alleen ff aan randje van een stringzitten ofsow.. Ik ga niet echt een hand in de broek van bijvoorbeeld de vriendin van 1 van mijn beste vrienden steken in het openbaar.

Dat snakken valt dus wel mee.. zo ver ga ik niet.. moet leuk en ondeugend blijven.. niet echt zo geil dat iemand het haast niet meer houd.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:05
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Evito schreef op 15-05-2003 @ 10:16:
Ik heb op (wederzijdse) masturbatie gestemd, maar het is wel zo dat als ik dat alleen had gedaan met een meisje dat ik daar dan niet over zou zeggen dat ik 'seks met haar heb gehad'. Maar ik vind wel dat het valt onder seks. Raar.
Van 'tzelfde (als je 'meisje' verandert in 'jongen')
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:56
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-05-2003 @ 15:01:
ik stem voor orale seks, omdat je op dat punt ook echt wel uit de kleren moet. Bij wederzijdse masturbatie (mooie vondst Tofke!) hoeft dat nog niet echt, dat kun je ook wel met je kleren aan ook nog enigzins.
Seks betekent bij mij eigenlijk gewoon neuken, maar orale seks ligt daar nog voor. Dat vind ik ook al seks.
uh waarom moet je volgens jou naakt zijn om van sex hebben te kunnen spreken ? Jij vind dat sex ..neuken is nou je kunt toch ook sex hebben met kleren aan voor zover ik het weet
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:30
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ZerO schreef op 15-05-2003 @ 18:56:
uh waarom moet je volgens jou naakt zijn om van sex hebben te kunnen spreken ? Jij vind dat sex ..neuken is nou je kunt toch ook sex hebben met kleren aan voor zover ik het weet

Ik ken er nog zo een: die vond het pas sex als het bloot vrijen in een bed was, met penetratie en ook oraal. Vooral dat bloot in een bed als extra eis vond ik zo schattig.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:35
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 15-05-2003 @ 18:56:
uh waarom moet je volgens jou naakt zijn om van sex hebben te kunnen spreken ? Jij vind dat sex ..neuken is nou je kunt toch ook sex hebben met kleren aan voor zover ik het weet
oh, maar dat is mijn mening hoor, het was slechts een uitleg van wat ik vond. Maar ik vind bijvoorbeeld met bijna al je kleren aan aan elkaar zitten frunniken, niet echt seks...

En hoe wilde jij seks hebben met kleren aan als ik vragen mag? Lijkt mij vrij onpraktisch.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:56
Thomas
Thomas is offline
Bij vaginale penetratie. LMD.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:03
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-05-2003 @ 19:35:
oh, maar dat is mijn mening hoor, het was slechts een uitleg van wat ik vond. Maar ik vind bijvoorbeeld met bijna al je kleren aan aan elkaar zitten frunniken, niet echt seks...

En hoe wilde jij seks hebben met kleren aan als ik vragen mag? Lijkt mij vrij onpraktisch.
Jah het is idd veel leuker helemaal naakt maar jah het kan gebeuren dat ik nog een t-shirt aan heb ofzo en zijn broek hangt ergens bij zijn enkels maar dat gebeurd als we graag en heel snel sex willen en het idd wat onpraktischer maar wel heel lekker !
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 17:29
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Hmmz.. de grens ligt hem dus bij de masturbatie en de penetratie. Meer dan 8 op 10 zit dan in die groep.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 18:39
LM
LM is offline
Bij vaginale penetratie met klaarkomen.
__________________
Why?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Het kwaad
arPos
33 07-07-2009 15:14
Levensbeschouwing & Filosofie geloof, hoop, liefde
Gerlinda
126 12-05-2009 06:32
Levensbeschouwing & Filosofie Taizé
Verwijderd
152 14-10-2008 22:24
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het Interview: Mohammed Cheppih
BiL@L
61 04-05-2003 17:18
Verhalen & Gedichten [verhaal] Het liefdesspel
Bikinie-meisje
20 01-04-2003 16:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.