Oud 27-06-2021, 16:49
iemanduitNL
iemanduitNL is offline
Hey iedereen, ik ben een jongen van 12 jaar oud en neig al een beetje naar seks. Is dat raar? Ik ben laatst even dingen gaan opzoeken en toen kwam ik op dit forum. Ik zag toen veel vragen over de grootte van een pimel wat fijn is. De mijne is stijf 8CM, is dat gezond? En hoe vinden meisjes dat? Ik heb trouwens nog niet een vriendin waar ik het mee zou doen en ik ben zo'n schijterd die geen verkering durft te vragen, dus tips daarvoor zijn ook welkom. Met vriendelijke groet @iemanduitNL van 12 jaar oud.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2021, 11:09
JuudjeXX
Avatar van JuudjeXX
JuudjeXX is offline
Volgens mij is het best normaal als je op je 12e aan seks begint te denken. En 8 cm stijf is vrij klein maar je bent dan ook nog heel jong. Die groeit nog wel.

Mijn tip: ga niet meteen denken over verkering vragen, probeer een meisje eerst is beter te leren kennen. Gewoon praatje maken en interesse tonen in haar en dingen die ze leuk vind en zo. Niet zo lang dat ze je als een vriend gaat zien, maar ook niet meteen beginnen met verkering vragen aan iemand die je nog bijna niet kent.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2021, 12:42
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Hey iedereen, ik ben een jongen van 12 jaar oud en neig al een beetje naar seks. Is dat raar? Ik ben laatst even dingen gaan opzoeken en toen kwam ik op dit forum. Ik zag toen veel vragen over de grootte van een pimel wat fijn is. De mijne is stijf 8CM, is dat gezond? En hoe vinden meisjes dat? Ik heb trouwens nog niet een vriendin waar ik het mee zou doen en ik ben zo'n schijterd die geen verkering durft te vragen, dus tips daarvoor zijn ook welkom. Met vriendelijke groet @iemanduitNL van 12 jaar oud.
Als je zeer graag een relatie wilt, moet je de desbetreffende persoon ook wel kennen. Als ik op straat zomaar aan willekeurige vrouwen ga vragen om een relatie, wordt ik misschien wel opgepakt voor het verstoren van de openbare orde. Spreek met haar(wees wel voorbereid voor eventuele afwijzing) en doe het proberen. niet teveel twijfelen aan jezelf, want dan kom je volledig nergens.
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen een vraag over beleggen in het forum
belegger
1 21-03-2017 14:11
De Kantine Discussie over een vraag,
CBRB
13 24-04-2016 21:39
De Kantine het stel-een-vraag topic
Vogelvrij
493 01-08-2003 16:51
Levensbeschouwing & Filosofie Antwoord op een Vraag.
Verwijderd
26 17-04-2002 12:48
Algemene schoolzaken een vraag: HOE KIJKT DE MAATSSCHAPPIJ TEGEN EEN SPW-ER???een vraagje van school!
bakk-ster
20 19-11-2001 21:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.