Oud 18-02-2003, 16:12
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
zucht... Jawel... ik weet zeker dat er hier al miljoenen topics van zijn, maar die zijn waarschijnlijk al oud (bovendien was ik te lui om te zoeken ), Maar ik zit met een probleem:
Ik heb heel erg veel last van examenstress, heel gek want ik (de koelbloedigheid zelve) heb nog nooit last gehad van faalangst of iets dergelijks. Ik ben echt doodzenuwachtig!!! Het is nog maar een paar maanden, en die dingen komen elke dag dichterbij. Ik ben al bezig met een Plan van Aanval: ik let (meestal...) goed op in de klas, vraag het meteen als ik iets niet snap (hoewel ik bij sommige leraren geneigt ben om wat langer te wachten), en ik heb al examenbundels besteld. Maar dan nog!!! Hoe veel weken van te voren zal ik bijvoorbeeld beginnen? te laat is geen goed idee want dan kom ik in tijdnood, en te vroeg is ook niet slim, want dan zit het niet meer "vers" in m'n geheugen! En zal ik aan yoga gaan doen, zal ik meer sporten zodat ik meer stress aankan, en zijn er misschien andere dingen die kunnen helpen zoals appelwierrook (geen geintje, dit schijnt je geheugen te bevorderen) of stenen die bij m'n sterrebeeld passen (je weet maar nooit) .... Aaaaaaaaaarrrrrggggh!!!
Alle tips en ervaringen zijn welkom!!!
Alvast bedankt...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2003, 16:16
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
nu al?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 16:17
lukas15
Avatar van lukas15
lukas15 is offline
Ik zou gewoon relaxt doen, dan gaat 't allemaal vanzelf!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 16:50
xcorienx
Avatar van xcorienx
xcorienx is offline
Als je altijd alles hebt bijgehouden hoef je niet eens te leren (en dat is geen grapje). De vragen in je examens zijn zo opgebouwd dat je wel snapt waar ze naartoe willen en als je alles hebt bijgehouden herinner je je door de inleidende vraag op elk onderwerp wel hoe het ging.
Wat voor examen doe je? mavo/havo/vwo?
__________________
kuku kristiina helena jonas sussu maris alo max riia leila kristjan liina sixtus karu
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 16:53
lady-kris
lady-kris is offline
ja maar het is evengoed een stres gebeurgen, stel je hebt een black out???!!!! en dan......
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 17:07
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Precies!!! daar ben ik bang voor. Ik heb ook nachtmerries dat ik bijvoorbeeld te laat ben begonnen met leren (hoe vroeg beginnen jullie?), dat ik met mijn hoofd op mijn boek in slaap van, te laat wakker word, zonder ontbijt moet beginnen, en dat mijn gevreestde lerares nederlands (ze heeft een hele leuke bijnaam, maar die zal ik voor de veiligheid niet noemen, anders staat er de dag voor het examen waarschijnlijk iets in de krant als: "humoristisch schrijftalent bedenkt bijnaam voor sadistische lerares: hoofd is nog steeds niet teruggevonden") m'n blaadje voor m'n neus weggrist ("de tijd is om!!!"), terwijl ik nog niet eens het nummer van de eerste vraag heb opgeschreven.
P.S. ik doe trouwens Havo, n ik zal wel moeten leren, want dit jaar heb ik goed opgelet, maar vorig jaar "wat minder"...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 17:24
hitchhiker007
hitchhiker007 is offline
Jij doet je best en meer kan je niet doen, je moet dus ook niet denken dat je meer moet doen want daar is geen reden voor.
En als je een black-out krijgt, tja, dat kan je niet voorspellen of voorkomen, dus daar hoef je niet aan te denken.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 17:26
xcorienx
Avatar van xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
lady-kris schreef:
ja maar het is evengoed een stres gebeurgen, stel je hebt een black out???!!!! en dan......
Als je dan vlak/korte tijd voor je examen geleerd hebt heb je net zo goed een black out, dus dat maakt niet uit.

Citaat:
SuperSanne schreef:
Precies!!! daar ben ik bang voor. Ik heb ook nachtmerries dat ik bijvoorbeeld te laat ben begonnen met leren 1 (hoe vroeg beginnen jullie?), 2 dat ik met mijn hoofd op mijn boek in slaap van, te laat wakker word, zonder ontbijt moet beginnen, en dat mijn gevreestde lerares nederlands (ze heeft een hele leuke bijnaam, maar die zal ik voor de veiligheid niet noemen, anders staat er de dag voor het examen waarschijnlijk iets in de krant als: "humoristisch schrijftalent bedenkt bijnaam voor sadistische lerares: hoofd is nog steeds niet teruggevonden") m'n blaadje voor m'n neus weggrist ("de tijd is om!!!"), terwijl ik nog niet eens het nummer van de eerste vraag heb opgeschreven.
P.S. ik doe trouwens Havo, 3 n ik zal wel moeten leren, want dit jaar heb ik goed opgelet, maar vorig jaar "wat minder"...
1 Meeste mensen die ik ken begonnen een maand voor het examen vragen in de examenbundels te maken. Daarvoor maakten velen zich druk, maar niemand deed dat.
2 Dat is inderdaad NIET leuk, zit je daar met n slaaphoofd en een hongergevoel :/ gewoon 5 wekkers zetten + je ouders vragen + een vriendennetwerk aanleggen die elkaar en jou dus ook wakker bellen. Wanneer het dan nog niet werkt, weet ik het ook nog niet meer.
3 Ok, maar met het maken van veel vragen van verschillende onderwerpen in examenbundels kom je al een heel eind

Ik las in een ander topic dat je ADHD hebt, het lijkt me dat het dan lastig is om je te concentreren. Doe je ook aan iets van meditatie ofzo?(Daar valt voor mij ook je op je ademhaling concentreren onder) Dat laatste deed ik wel, maar dat doe ik altijd eigenlijk. Anyway, het maakt je wel rustig genoeg zodat je tegen jezelf kunt zeggen: kop dicht stresskip, alles onder controle.

En veel succes tuurlijk.
__________________
kuku kristiina helena jonas sussu maris alo max riia leila kristjan liina sixtus karu

Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 17:28.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 17:47
Verwijderd
Heey, het valt echt allemaal wel mee; als je het tot nu toe redelijk zonder problemen hebt gered ga je je examen ook echt wel halen!!! Ik neem aan dat je in de tweede fase zit; dus je kunt zometeen al precies uitrekenen wat voor punten je moet halen. Welk profiel doe je eigenlijk? Ik had natuur en gezondheid; en voor mij vielen alle 'alfa-vakken' zoals de talen en aardrijkskunde al af om te leren, omdat ik daar goed voor stond en daar dan 4'en en 5'en voor zou kunnen halen; maar dat gebeurd niet als je al die tijd goeie punten hebt gehaald. Verder, jah, ik was altijd erg aan het rekenen, ben ik erg aan het stressen geweest voor natuurkunde, daar MOEST ik een 6 voor staan aangezien ik voor wiskunde erg slecht stond en het me niet zou gaan lukken daar een voldoende voor te halen. Ik heb daar wel heel erg hard voor geleerd, maar ik denk pas zo'n 2 weken van te voren. Als je dan constant daarmee bezig bent, eninderdaad vooral de examenbundels gebruiken, dan krijg je het echt wel doorgewerkt!! Uiteindelijk was het zo dat ik voor wiskunde een 2,5 moest halen om een 4 te staan, en daar heb ik dan ook helemaal niks meer aan gedaan.. bleek ik uiteindelijk toch nog een 4,5 voor te hebben. Voor natuurkunde had ik zelfs zo goed geleerd dat ik gewoon een 7,1 heb gehaald ruiiiiim voldoende.. dus niet zo stressen, echt, gewoon van te voren wat dingen herhalen, je hoeft geen bepaalde dingen knalhard uit je kop te leren, het is gewoon een test van wat je de afgelopen jaren hebt geleerd, voldoende slapen en het valt zoooooo mee.. heeeeeel veel succes iig..
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 14:00
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Aaaaahh.... kalmte en sereenheid....ohm.......
Nee, geintje. Ik ben naar de bieb gegaan om wat boeken te leren over mediteren, yoga dat soort dingen, werkt inderdaad, en verder ter aanvulling inderdaad. Ik heb ook natuur en gezondheid met informatica als extra vak (ik wilde ook wiskunde b2 en wiskunde a, ben namelijk gek op wiskunde, maar dt was "roostertechnisch niet mogenlijk", stelletje spelbrekers). En verder ben ik als een idioot de leraren gaan stalken om te controleren of al mijn handelingsdelen wel in orde waren (zul je altijd zien). En verder heb ik inderdaad ADHD, maar gelukkig krijg ik hierdoor extra tijd, wat wel een pluspunt is. Hoe gaat het trouwens tijdens een examen? is het er echt doodstil? (bij ons in de klas is een soort "rage" aan de gang onder de jongens: het gaat erom om zovel mogenlijk herrie te maken, door met je voet op de grond te "tappen", met je vingers op het tafelblad te drummen of door met je pen te gaan klikken. Echt vreselijk irritant) En als je klaar bent, mag je dan meteen weg (en gebeurt dit een beetje stil)? Oef... Ik sta nu overal goed voor, maar ik ben zo'n pieker type die niet zal rusten voor alles achter de rug is, je weet wel, verkoop de huid niet voor de beer is geschoten ofzoiets...

offtopic: stresskip... da's wel een leuke, ik mag over een paar maanden m'n nick veranderen...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 14:05
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
als het goed is heb ik mijn eerste examen 19 mei, ik begin dan gewoon 1 mei met leren
heb in totaal 5 examens: nederlands, engels, natuurkunde, scheikunde en wiskunde

natuurkunde zijn we nu al bezig om de hele examenbundel door te werken en daar krijg ik ook nog een toets over
dat is daarna dus alleen nog herhalen en doorlezen
ook gaan we vanaf volgende week met nederlands de examens van 2001 en 2002 doen, als me dat lukt zit dat er ook wel in, dat is elk jaar hetzelfde
engels ben ik sowieso goed in, ik ga alleen een beetje trainen op de werkwoordsvormen
wiskunde en scheikunde blijven dan over en daar moet ik die ruim 2 weken gewoon hard aan besteden
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 14:55
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Ik heb vorig jaar mijn vwo examen gehaald op een manier die ik je niet aanraad.
Ik ben in de 4e maar nét over gegaan waardoor ik in de 5e al best achterliep omdat ik de 'basis' niet beheerste waardoor ik maar nét overging naar de 6e. Ik heb alles steeds maar net gehaald waardoor ik met niet echt goede punten mijn examens inging. Daar komt bij dat ik super goed ben in uitstellen, dus voor sommige vakken heb ik alleen een dag voor het examen de samenvattingen doorgelezen
Voor ik wiB1 had was ik zooo zenuwachtig dat ik bijna flauwviel, dit was dan ook mijn struikelvak..

Ik heb vreselijk in de stress gezeten toen ik op de uitslag moest wachten, ik had toen echt kei veel spijt dat ik er niet meer aan had gedaan, niet eerder was begonnen enz...

Toch, ondanks alles heb ik mijn examen gahaald, ik had zelfs geen her en ik ben niet heel slim, en ik heb ook geen fotografisch geheugen of zoiets

dusss maak je niet te druk, houd nu gewoon steeds alles bij, zorg dat je met goede voldoendes de examens ingaat en je hebt je diploma eigenlijk al binnen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 14:56
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Big Brother schreef:

engels ben ik sowieso goed in, ik ga alleen een beetje trainen op de werkwoordsvormen
voor engels krijg je toch alleen teksten??
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 15:50
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Bij ons op school hadden we zo'n cursus tegen examenvrees, misschien bij jullie ook?
(Van wat ik heb gehoord: )

Het gaat er natuurlijk om dat je zo goed mogelijk je best doet (meer dan je best kun je niet doen) bij de voorbereiding, dus nu gewoon goed blijven werken en dingen herhalen. Als je nu problemen hebt met een vak (en daardoor slechte cijfers haalt), vraag je aan je docent of (leerling) of ie datgene wilt uitleggen en hoe je wel goed leert.
Sorry, ik heb je stukjes niet zo goed doorgelezen. Je kunt gewoon nu beginnen met wat oefeningen uit die examenbundels en altijd vragen stellen als je iets niet snapt.

Als je tijdens je toets super zenuwachtig bent, helpt het je als je recht zit, benen naast elkaar hebt en je handen losjes laat hangen en dan rustig in (via neus) en uit (via mond) ademt (via je buik) en eventueel naar een punt staren als je dat doet.

Neem een klein 'geluksdingetje' mee, iets waar je veel waarde aan hecht omdat je het van die goede vriendin/vriend/familielid hebt gekregen,
Verder denken dat je leven er niet van afhangt, succes.

Laatst gewijzigd op 20-02-2003 om 15:53.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 14:01
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:
voor engels krijg je toch alleen teksten??
ow tof lol das echt supermakkelijk
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 17:25
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Big Brother schreef:
ow tof lol das echt supermakkelijk
ja uhm, dat had ik iig, dus sla me niet dood als het niet zo is
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 18:20
wilco984
Avatar van wilco984
wilco984 is offline
Ik zat ook vet over mijn examens in en vooral ook omdat ik niet altijd had opgelet en niet alles snapte. Begin gewoon op tijd met *saai* alles doorlezen.. Niet doorleren.. En daarna gewoon examenbundels.. Komt het vast goed.. Ik duim voor je..
__________________
It's gonna be one of those days (24)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 13:47
Sommetje
Sommetje is offline
Word in elk geval evenn rustig en ga van je voorjaarsvakantie genieten. Je hebt echt wel genoeg tijd om je voor te bereiden.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-02-2003, 18:52
layd-dd
layd-dd is offline
ja voor engels alleen teksten gelukkig maar ja vind ik ook moeilijk hor kben egt bang dat ik alles verpest....
__________________
laat allemaal en berichtje achter op mn seejoetoetje:)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:13
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Als je voor alle vakken ongeveer gemiddeld een 6 staat dan haal je het zeker als je een beetje leert! (kan ik uit ervaring zeggen)

Volgens mij slaagt 90% voor zijn examen. Waarom jij dan niet? Ik weet zeker, ga zelf maar even na, dat er veel mensen bij je op school zitten die veel slechter zijn dan jij en er ook veel slechter voorstaan. Als zij het kunnen halen (want dat zijn er echt wel meer dan de 10% die niet slagen) dan kun jij dat zeker! Echt waar! En denk eraan dat ze het examen echt niet heel moeilijk maken, want het slagingspercentage mag natuurlijk niet te laag worden. Anders geven ze je wel punten bij of wordt de normering aangepast in jullie voordeel.

Het lijkt van te voren eng, maar het is niet meer dan een proefwerk; als je eenmaal bezig bent dan gaan die zenuwen vanzelf weg.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 22:28
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
once again, it's survival of the fittest
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 22:32
bette4ever
Avatar van bette4ever
bette4ever is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
zucht... Jawel... ik weet zeker dat er hier al miljoenen topics van zijn, maar die zijn waarschijnlijk al oud (bovendien was ik te lui om te zoeken ), Maar ik zit met een probleem:
Ik heb heel erg veel last van examenstress, heel gek want ik (de koelbloedigheid zelve) heb nog nooit last gehad van faalangst of iets dergelijks. Ik ben echt doodzenuwachtig!!! Het is nog maar een paar maanden, en die dingen komen elke dag dichterbij. Ik ben al bezig met een Plan van Aanval: ik let (meestal...) goed op in de klas, vraag het meteen als ik iets niet snap (hoewel ik bij sommige leraren geneigt ben om wat langer te wachten), en ik heb al examenbundels besteld. Maar dan nog!!! Hoe veel weken van te voren zal ik bijvoorbeeld beginnen? te laat is geen goed idee want dan kom ik in tijdnood, en te vroeg is ook niet slim, want dan zit het niet meer "vers" in m'n geheugen! En zal ik aan yoga gaan doen, zal ik meer sporten zodat ik meer stress aankan, en zijn er misschien andere dingen die kunnen helpen zoals appelwierrook (geen geintje, dit schijnt je geheugen te bevorderen) of stenen die bij m'n sterrebeeld passen (je weet maar nooit) .... Aaaaaaaaaarrrrrggggh!!!
Alle tips en ervaringen zijn welkom!!!
Alvast bedankt...
WOW!!! chill out!
Ik heb over een paar maanden ook examens en als het goed is heb je vanaf +/- half april geen school meer. Alleen als je iets niet snapt kun je naar school toe komen.
Als je vanaf die dat gewoon kei, mega, super, ubergoed begint met leren, bv iedere week een ander vak en dan de laatste week voor de examens alles weer even herhalen voor jezelf en de dag vor het CE ook nog. Dan moet het gegarandeerd goed in je hoofd zitten

Heel erg veel suc6 in mei.(welk niveau doe je? Ik mavo)

XXX Esmay
__________________
.:As I made it, I'm gonna lie in my bed of roses:.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 23:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
Hoe gaat het trouwens tijdens een examen? is het er echt doodstil? (bij ons in de klas is een soort "rage" aan de gang onder de jongens: het gaat erom om zovel mogenlijk herrie te maken, door met je voet op de grond te "tappen", met je vingers op het tafelblad te drummen of door met je pen te gaan klikken. Echt vreselijk irritant) En als je klaar bent, mag je dan meteen weg (en gebeurt dit een beetje stil)? Oef... Ik sta nu overal goed voor, maar ik ben zo'n pieker type die niet zal rusten voor alles achter de rug is, je weet wel, verkoop de huid niet voor de beer is geschoten ofzoiets...
Het hoort iig wel heel stil te zijn. Het ligt uiteraard aan je surveillanten, maar ik denk niet dat er vier surveillanten te gelijk zullen zitten die het alle vier toestaan dat er tijdens het examen één of ander spelletje wordt gespeeld, want op die manier kan je ook seinen.
En verder: maak je er niet te druk om. Kijk vooral wat je kan halen voor welk vak en beslis zo welke het belangrijkste is. Ga inderdaad verder die examenbundels maken en schrijf de vragen die je niet snapt op. Laat een leraar ze uitleggen en ga dan zelf weer verder.
En mijn ervaring is dat je bij echt belangrijke dingen nooit te laat komt (hoewel ik echt heel vaak telaat kom, maar bij belangrijke dingen niet). Je gaat namelijk 's nachts al naar bed met het idee 'als ik me maar niet verslaap' waardoor je vrij licht slaapt en direct wakker wordt als de wekker gaat. En anders zijn d'r toch wel mensen die je willen helpen met wakker worden?

En oh ja, iemand die nú al zo gestresst is om d'r examen zal vast wel goed genoeg leren hoor! Je moet je pas zorgen maken als je een dag voor je examen pas begint...!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:19
Stefan Power!
Avatar van Stefan Power!
Stefan Power! is offline
doe rustig aan. Ik heb me mavo gehaald zonder ook 1 woord te leren. en allemaal 7's. Koop gewoon examenbunders en maak die allemaal. Is erge goede voorbereiding.
__________________
PIMP HOES AND CAR SHOWZZZ
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:26
Verwijderd
begin je daar nu al mee
alsjeblieft, doe ff rustig aan he. Je hebt nog een paar maanden om voor te bereiden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2003, 16:27
m@rie
m@rie is offline
nu al examenstress

maar goed..
Je moet gewoon zorgen dat je met redelijke cijfers het examen in gaat en dan komt het wel goed. Het examen is vaak makkelijker dan de schoolexamens.
Volgens mij zijn er zelfs middeltjes tekoop tegen examenstress
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:02
Sithan
Sithan is offline
Ach vorig jaar ben ik de laatste 2 weken van april begonnen alles door te nemen en toen ben ik de eerste week van mei met een stel vrienden in mn ouders vakantiehuisje gaan zitten en daar hebben we dan voor elke dag een schema gemaakt om proefexamens te maken voor elk vak dat we hadden, net als bij de echte examens gewoon 3 uur achterelkaar en dan daarna relaxen...
We waren allemaal geslaagd dus blijkbaar heb t geholpen
Terwijl ik de laatste 3 jaar van het vwo een beetje bezig was met joyriding geloof ik...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:07
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
lady-kris schreef:
ja maar het is evengoed een stress gebeuren, stel je hebt een black out???!!!! en dan......
Dan voor:

Engels, frans, duits etc....no problemo aangezien het daar om t lezen gaat en je je woordenboek erbij mag hebben en het veelal merkeuzevragen zijn.

Wiskunde...je hebt altijd een formule kaart waar je altijd iets van kan gebruiken, dus als je niks weet lees je gewoon die kaart nog goed door.

Natuurkunde en scheikunde...in de binas zijn als je echt niks meer weet, nog een hoop geheugensteuntjes te vinden die er wellicht voor zorgen dat je het wel weer weet...

Bio...hetzelfde geldt voor de Biodata

Dus wees niet bevreesd

eco etc heb ik geen verstand van...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 19:59
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Inderdaad, je moet gewoon relaxt die examen maken. (Iedereen moet een keer een examen maken en anderen zullen waarschijnlijk NOG zenuwachtiger zijn )
Waarschijnlijk zie je het als het belangrijkste in je leven en doe je daarom zo gestresst

Maarja..leer het gewoon goed en zorg ervoor dat je het snapt en niet gaat twijfelen enzo. dan gaat alles veel makkelijker
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 19:14
Stefan Power!
Avatar van Stefan Power!
Stefan Power! is offline
gewoon stijf van de dope die examenhal ingaan komt het helemaal goed
__________________
PIMP HOES AND CAR SHOWZZZ
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2013 Examenstress
Mahad
9 24-05-2013 19:17
Algemene schoolzaken examenstress
Directioner
5 07-12-2012 14:07
Muziek [housy lounge] Examenstress-ontspanning
[ccc]ivopila
8 08-07-2006 20:32
Eindexamens 2005 Examenstress door extreme hype?
ExVaal
31 27-05-2005 02:58
Lifestyle verzorgende lifestyle
*oma*
51 20-03-2005 20:21
Eindexamens 2003 Vraagje examenstress nodig voor school - Help aub.
Verwijderd
28 22-05-2003 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.