Oud 30-07-2007, 22:07
Boebsie
Boebsie is offline
Het is zomervakantie dus dan gaat bij mij de kleidoos weer open.
Bij deze een nieuw vriendinnetje, qua stijl heel erg geinspireerd door een geronomeerde kunstenaar Scott Radke die waanzinnige beelden maakt.

Wat het is? Geen idee eigenlijk, ik wou haar eerst een jurkje geven maar toen ik bezig was dacht ik hmm....ik ga geen details aanbrengen en hou het een beetje abstract.










(Ze is ongeveer 15 cm lang, ze is nog niet helemaal af, moet haar nog een beetje bijschuren, vernissen en het blok hout ga ik natuurlijk schilderen. Zoiezo zit ik erover na te denken om haar te schilderen, maar me broer en schoonzus vonden het juist zo wit wel leuk.)

Hmm als ik dan toch een heel topic open misschien wel leuk om eentje te laten zien waar ik ooit mee ben begonnen en die ik ooit nog weleens zal afmaken (zo heb ik er trouwens wel meer, maar die zijn te wack om te laten zien):







(Deze moet uiteraard helemaal geschilderd worden en al die shit....)

Laatst gewijzigd op 30-07-2007 om 22:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2007, 05:16
Verwijderd
He, dat ziet er eigenlijk best gaaf uit. Wat voor kleur doe je het blok?

Ik zou het blok trouwens door de helft zagen, hij is nu te lang en dat leidt de aandacht af van het beeld.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 08:35
raad es
Avatar van raad es
raad es is offline


Ik vind ze prachtig! Vooral de bovenste! Pas op! Less is more! Naar mijn mening moet je niet te veel details toevoegen!
__________________
Sick of you! I'm so sick of youhouhou!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 11:59
Verwijderd
Die ogen geven het geheel een enorme levendigheid.

Het design is gaaf. En idd, het minimalistische 'less is more' klopt.

Hoe blijft dat ding eigenlijk staan op die megadunne pootjes?

Edit: Oh soort van staaldraad/-kabel?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 13:44
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
die bovenste is erg gaaf
die ogen laat ze idd ook echt leven.

de onderste vind ik zelf niet zo mooi, ik vind het blok te grof.
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 15:36
Miroir
Avatar van Miroir
Miroir is offline
Ik vind ze echt top! Hoe heb je die ogen gedaan? En wat voor klei is dat?

*ik ben een beetje op zoek naar klei á la flushed away enzo*
__________________
Every road has a turning, that's the way you keep learning..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 15:42
Boebsie
Boebsie is offline
Thnks voor de reacties,

Paranoide: je hebt idd gelijk met dat blok hout ik heb het daarom nog niet vastgemaakt met apoxy. Na jou tip ga ik zekers een kleiner blokje kopen en schilderen, ik dacht aan een aardse onopvallende kleur.

Noodles: Die pootjes zijn van dik aliminium draad, in een blok hout zit het zelfs zonder apoxy erg stevig (soort klei lijm).

Ik ga jullie tip van "less is more" zekers meenemen in volgende werkjes. Dat is misschien ook onbewust de reden dat ik nooit die onderste dude heb afgemaakt, het is te groot en te bombastisch. Ik vind het helemaal niet mooi...eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 15:58
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Miroir schreef op 31-07-2007 @ 15:36 :
Ik vind ze echt top! Hoe heb je die ogen gedaan? En wat voor klei is dat?

*ik ben een beetje op zoek naar klei á la flushed away enzo*
Ghehe klei a la flushed, dan moet je polymer klei hebben! Je hebt verschillende merken, 1 van de beste voor animatie is deze: http://www.sculpey.com/Products/prod...supersculp.htm Super sculpey Firm, maar die moet je wel zelf schilderen. Als je echt een natuurlijke huidskleur wil hebben kan je het beste voor Living Doll gaan: http://leidapieters.nl/shop/index.php?cPath=63

Zijn beide erg duur klei, dus niet echt geschikt voor grote werkjes.

Dat Meisje is gemaakt van 3 soorten klei, gezicht: bakklei. Dat witte is zelfhardende klei en binnenin zit apoxy klei om het geheel te verbinden.

Die ogen zijn kant en klaar gekocht .
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 23:15
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Toen ik die eerste foto zag dacht ik: Och jeetje. Ik vond haar een beetje een zielig meisje, maar nu vind ik haar juist heel lief.
Ik vind d'r zo wit wel leuk, maar het ziet er ook een beetje nog-niet-af uit.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 11:35
Verwijderd
Wauw, da's mooi. Ik vond d'r eerst ook wat zielig eruit zien, maar toen keek ik er wat langer naar en vond ik het eigenlijk wel schattig
Het enige wat ik niet zo geweldig vind is dat die witte klei op d'r hoofdje er niet erg afgewerkt uitziet. Voor de rest vind ik dat witte juist wel mooi.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 16:47
Wenomic
Wenomic is offline
Ja ja...Toen ik het zag zag ik meteen Scott Radke. Wel leuk dus maar niet origineel en eigen idee.

http://www.scottradke.com/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.