Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2009, 17:31
GoTeamJacob!
GoTeamJacob! is offline
Hee, ik ben een meisje van 13 jaar oud.
En ik heb al sinds 4 maanden een hele lieve vriend.
Hij is ook 13 en de vorige keer toen we op bed lagen te zoenen, kon ik duidelijk aan hem zien dat hij misschien al meer wilde doen.

Ik zou hem best wel graag willen aftrekken, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen?
Iemand meer ervaring?

Hij vroeg ook aan mij of hij me mocht vingeren, alleen zijn ouders waren thuis dus ik wilde dat liever niet. Waarschijnlijk gaat dit de volgende keer wel gebeuren, maar wat ik me af vroeg vinden jongens het lekkerder als je kaal van onder bent of vinden jullie dat je dat zelf moet weten?

Heel erg bedankt alvast, en sorry voor de misschien zoveelste topic hierover..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 19:26
zuurstok
Avatar van zuurstok
zuurstok is offline
ga je eigen gevoel achter na voor wat jij wilt !
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 19:42
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Zuurstok hierboven heeft gelijk: doe wat jij wilt en waar je je goed bij voelt. Maar natuurlijk zijn er wel wat dingen over te zeggen.
Het basisprincipe van aftrekken is dat je met je hand heen en weer gaat over de penis. Hoe hard/zacht/snel/langzaam je dat doet ligt eraan wat hij lekker vindt. Meestal is het zo dat je langzaam begint en dan steeds een beetje sneller/harder gaat, totdat hij klaar komt. Het kan fijn zijn als het een beetje vochtig is zodat het lekker glijdt, het makkelijkste is dan om een wat spuug te gebruiken. Veel jongens vinden het ook fijn als je hun voorhuid over hun eikel beweegt.
Belangrijkste is: hij weet wat hij lekker vindt, dus als je niet precies weet wat je moet doen kun je gewoon vragen wat hij wil.

Over kaal zijn: het maakt m waarschijnlijk niet zoveel uit. Ik gok dat het voor hem ook de eerste keer is dat ie iemand vingert, dus hij zal het al ontzettend leuk en spannend vinden dat ie je mag vingeren! Dan maakt het hem verder niet uit of daar wat haar zit of niet. Doe lekker wat je zelf fijn vind.

En dan nog even wat natuurlijk het allerbelangrijkste is, misschien weet je dat allang maar je bent best jong dus kun je het niet vaak genoeg zeggen: doe alleen dingen die je zelf wilt! Je zegt dat je aan hem kon zien dat ie misschien wel verder wilde, maar laat dat niet van hem afhangen! Jij gaat verder met seks op het moment dat jíj dat wilt, niet op het moment dat je vriendje dat wilt (de situatie dat jij verder wilt maar je vriendje niet natuurlijk even daargelaten).
Zolang je dat in achting neemt zeg ik: veel plezier!
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 22:16
Verwijderd
Sommige dingen moeten je niet verteld worden... sommige dingen moet je gewoon lekker samen uitvinden... Dus als je er goed bij voelt: probeer eens wat. Als hij het niet fijn vindt... hoor je het van zelf wel.

God,... als mij toch alles voor gezegd zou zijn in mijn (sexuele) leven! Saaiiiiiiiiiiiiiiiii!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 13:09
Verwijderd
Spuug is nasty, als die tjak opdroogt wordt het fucking ruw en naar :')
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Zuurstok hierboven heeft gelijk: doe wat jij wilt en waar je je goed bij voelt. Maar natuurlijk zijn er wel wat dingen over te zeggen.
Het basisprincipe van aftrekken is dat je met je hand heen en weer gaat over de penis. Hoe hard/zacht/snel/langzaam je dat doet ligt eraan wat hij lekker vindt. Meestal is het zo dat je langzaam begint en dan steeds een beetje sneller/harder gaat, totdat hij klaar komt. Het kan fijn zijn als het een beetje vochtig is zodat het lekker glijdt, het makkelijkste is dan om een wat spuug te gebruiken. Veel jongens vinden het ook fijn als je hun voorhuid over hun eikel beweegt.
Belangrijkste is: hij weet wat hij lekker vindt, dus als je niet precies weet wat je moet doen kun je gewoon vragen wat hij wil.

Over kaal zijn: het maakt m waarschijnlijk niet zoveel uit. Ik gok dat het voor hem ook de eerste keer is dat ie iemand vingert, dus hij zal het al ontzettend leuk en spannend vinden dat ie je mag vingeren! Dan maakt het hem verder niet uit of daar wat haar zit of niet. Doe lekker wat je zelf fijn vind.

En dan nog even wat natuurlijk het allerbelangrijkste is, misschien weet je dat allang maar je bent best jong dus kun je het niet vaak genoeg zeggen: doe alleen dingen die je zelf wilt! Je zegt dat je aan hem kon zien dat ie misschien wel verder wilde, maar laat dat niet van hem afhangen! Jij gaat verder met seks op het moment dat jíj dat wilt, niet op het moment dat je vriendje dat wilt (de situatie dat jij verder wilt maar je vriendje niet natuurlijk even daargelaten).
Zolang je dat in achting neemt zeg ik: veel plezier!
Kan het niet beter zeggen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 12:10
Rationeel
Rationeel is offline
en vergeet niet dat je niet koper aan het poetsen bent! te hard knijpen is funest
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 12:20
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
hij kan ook even helpen door zijn hand over die van jou te leggen. Dan merk jij wat hij fijn vindt zonder dat hij het je uit moet leggen en kun je het daarna alleen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 14:08
Verwijderd
Citaat:
en vergeet niet dat je niet koper aan het poetsen bent! te hard knijpen is funest
te is altijd slecht, maar hard knijpen is juist fijn
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 16:37
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Je moet ergens beginnen, dus vraag hem inderdaad wat hij fijn vindt. Alles moet je leren, en daar zal hij vast en zeker begrip voor hebben
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 06:09
Verwijderd
Hand achter de eikel en op en neer. Basics is dat dan wel, maargoed.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 12:43
aron-player
aron-player is offline
de ballen erbij betrekken is denk ik ook goed
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 15:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
de ballen erbij betrekken is denk ik ook goed
Maar niet aan de ballen trekken!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 05:28
Verwijderd
Citaat:
de ballen erbij betrekken is denk ik ook goed
Verschilt pp.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 21:41
Jowziej
Avatar van Jowziej
Jowziej is offline
Lekker overheen gaan met je hand.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 14:25
Verwijderd
Alsof je een koe aan het melken bent
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 14:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Alsof je een koe aan het melken bent
jij hebt nog nooit een koe gemolken he?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 16:42
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Volle hand en flink pompen. Twee handen mag ook.
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 19:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
jij hebt nog nooit een koe gemolken he?
Ik denk het niet nee. Anders zou hij nu waarschijnlijk pijn hebben .

En ontopic: vraag het gewoon aan hem! Dat is het makkelijkste hoor, want hij voelt het tenminste .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 00:19
Verwijderd
Ga gewoon naast hem zitten, dat is een fijne positie (als hij ligt) en voer dan de handelingen hierboven genoemd uit
Was ook onzeker over dat scheren of niet, heb het gewoon bijgeknipt. Lekker tussenin. Mijn vriend wil juist niet dat ik het kaal scheer Vindt hij saai
Met citaat reageren
Oud 06-09-2009, 02:46
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Hand achter de eikel en op en neer. Basics is dat dan wel, maargoed.
Dat vind ik al de foute techniek, of meer voor besneden figuren misschien.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 12:16
{*just me*}
Avatar van {*just me*}
{*just me*} is offline
vraag het aan hem wat hij lekker vind.
__________________
niet de enige wel de echte!!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 15:46
Doetdatertoe?
Avatar van Doetdatertoe?
Doetdatertoe? is offline
Ik zou je wel scheren dat vinden de meeste jongens die ik ken en ik zelf ook prettiger.
Heb het er anders zelf over met je vriendje? Moet kunnen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit het lukt niet
Anoniiem
24 18-10-2011 17:56
Seksualiteit Aftrekken lukt niet.. tips?
Beeb,,
11 17-03-2010 06:38
Seksualiteit Plas?
Layli
20 08-01-2010 22:11
Seksualiteit wel vingeren, maar niet aftrekken
*marinn*
61 19-07-2003 00:32
Seksualiteit Vraagje over jongens en klaarkomen...
Flipje het Kipje
13 27-05-2002 14:49
Seksualiteit aftrekken
conchita_caourdina
7 05-01-2002 21:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.