Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2013, 08:44
Verwijderd
^Hoe kom je daar nou bij? Ik heb nog nooit een moeder gehoord die daar moeilijk over deed, of vrienden waarvan moeder moeilijk deed. Ik kan me daar eigenlijk ook weinig bij voorstellen, maar dat ligt misschien aan mij.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 08:51
Verwijderd
nee maar mischien denk ze er wel anders over dan je denkt
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 08:52
Verwijderd
dat klinkt echt vaag
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 09:15
Verwijderd
mijn moeder deed lastig
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 09:16
Verwijderd
ik heb ook gezegd niet iedere moeder maar de meeste
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 09:28
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
ik heb ook gezegd niet iedere moeder maar de meeste
Onzin, eerder weinig moeders zullen het raar vinden. Het is nogal natuurlijk, vind je niet? Denk je nou echt dat als je met jezelf speelt je moeder er 's nachts wakker van ligt?
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 09:37
Verwijderd
nee maar het is voor hun wel een verandering
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 10:01
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik denk dat de meeste moeders die niet ongewoon onschuldig van gedachte zijn, niet verrast zouden zijn als hun zoon/kind masturbeert.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat de meeste moeders die niet ongewoon onschuldig van gedachte zijn, niet verrast zouden zijn als hun zoon/kind masturbeert.
je hebt nou eenmaal preutse en niet preutse moeders
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 10:53
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik denk dat zo'n beetje iedere moeder wéét dat haar zoon masturbeert (en dochter natuurlijk), zelfs als ze het bewijs niet ziet wanneer ze de was doet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 11:06
Snickers
Avatar van Snickers
Snickers is offline
Citaat:
Niet mee eens.. kan aan mij liggen maar toen ik dat deed bleef er een onzeker gevoel hangen ondanks de pil.. Double Dutch voor mij
Dat is weer een ander verhaal, maar ik snap het onzekere gevoel!

Praktisch is het wel handig natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 11:10
Snickers
Avatar van Snickers
Snickers is offline
Citaat:
Een condoom, misschien? Dan is 't kwakkie meteen mee opgeruimd en heeft je vriendinnetje geen kans op een zwangerschap en jullie allebij niet op een soa
Dat kost weer allemaal zo veel geld!

Als de ene al veiligheidsmaatregelen heeft getroffen, is een tweede condoom niet nodig. Daarnaast is het dubbel zo duur, wat eigenlijk helemaal niet hoeft. Dure seks dan!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 11:18
Verwijderd
maar wel extra veilig
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Dat kost weer allemaal zo veel geld!

Als de ene al veiligheidsmaatregelen heeft getroffen, is een tweede condoom niet nodig. Daarnaast is het dubbel zo duur, wat eigenlijk helemaal niet hoeft. Dure seks dan!
Een van de tienermoeders uit vier handen op 1 buik, zei: "Ja, ik wilde graag een spiraaltje maar dat was 240 euro en dat vonden we te duur, en nu ben ik dus zwanger." Een kindje is nog veel duurder dan de pil en een pakje condooms.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 14:35
Limoentjesfris
Avatar van Limoentjesfris
Limoentjesfris is offline
Citaat:
Dat kost weer allemaal zo veel geld!

Als de ene al veiligheidsmaatregelen heeft getroffen, is een tweede condoom niet nodig. Daarnaast is het dubbel zo duur, wat eigenlijk helemaal niet hoeft. Dure seks dan!
Maar dan blijft er nog steeds kans op een soa, en als je voor alleen het condoom gaat is er nog die kleine 1% kans op een zwangerschap. Beter kun je dus voor dubble dutch gaan.
__________________
Why can't you look at me the same way I look at pizza?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 16:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar dan blijft er nog steeds kans op een soa, en als je voor alleen het condoom gaat is er nog die kleine 1% kans op een zwangerschap. Beter kun je dus voor dubble dutch gaan.
En ook dan is er een kans om zwanger te worden (of een soa te krijgen), beter dus maar helemaal geen seksuele activiteiten ondernemen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 16:36
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat kost weer allemaal zo veel geld!

Als de ene al veiligheidsmaatregelen heeft getroffen, is een tweede condoom niet nodig. Daarnaast is het dubbel zo duur, wat eigenlijk helemaal niet hoeft. Dure seks dan!
Dit is werkelijk waar de meest debiele reden die ik ooit heb gehoord om geen condooms te gebruiken. "Ik gebruik geen condooms want ik vind het kutdingen," dat kan ik begrijpen. Maar te duur? Wtf?

Maar goed, komt natuurlijk wel goed uit, want met alleen de pil is zíj de enige die ervoor betaalt en kun jij gratis neuken.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 17:27
Verwijderd
zij kan ook voor de condooms zorgen
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 17:39
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
zij kan ook voor de condooms zorgen
En dan betaald zij dubbel? Seems fair..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 17:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dit is werkelijk waar de meest debiele reden die ik ooit heb gehoord om geen condooms te gebruiken. "Ik gebruik geen condooms want ik vind het kutdingen," dat kan ik begrijpen. Maar te duur? Wtf?

Maar goed, komt natuurlijk wel goed uit, want met alleen de pil is zíj de enige die ervoor betaalt en kun jij gratis neuken.
Nouja, op onze leeftijd is dat natuurlijk zo, maar als je 15-16 bent en maar een klein bedrag zakgeld of wat dan ook per maand krijgt, dan kan ik me best voorstellen dat condooms een vrij prijzige aankoop zijn.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 19:24
Snickers
Avatar van Snickers
Snickers is offline
Citaat:
Dit is werkelijk waar de meest debiele reden die ik ooit heb gehoord om geen condooms te gebruiken. "Ik gebruik geen condooms want ik vind het kutdingen," dat kan ik begrijpen. Maar te duur? Wtf?

Maar goed, komt natuurlijk wel goed uit, want met alleen de pil is zíj de enige die ervoor betaalt en kun jij gratis neuken.
Je moet deze reactie maar dan ook niet al te serieus nemen. Het was overigens ook als een grap bedoeld hoor.

Ja, ik vind het natuurlijk ook belangrijk om veilige seks te hebben. En zowel als man dan vrouw is zelf verantwoordelijk voor een veilige seks. Was iedereen maar zo die er net zo over denkt.
En het zijn ook kut dingen om die dingen te gebruiken, maar dat is dan niet anders!

En om maar even er flauw op in te haken, dat de vrouwen betalen voor de pil en de mannen niets betalen voor de condoom om gratis te kunnen neuken: Dat is ook de opzet natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 19:44
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nouja, op onze leeftijd is dat natuurlijk zo, maar als je 15-16 bent en maar een klein bedrag zakgeld of wat dan ook per maand krijgt, dan kan ik me best voorstellen dat condooms een vrij prijzige aankoop zijn.
Tja, dat is natuurlijk zo, maar condooms zijn niet "te duur" als je het vergelijkt met wat er kan gebeuren als je ze niet gebruikt. Te duur is gewoon geen reden om dan maar gewoon seks te hebben zonder (dit geldt uiteraard vooral voor mensen die ook niet aan de pil zijn, maar ook voor mensen die het 'eigenlijk' double Dutch willen doen, maar dat dan niet doen omdat ze het te duur vinden - ik zou zelf voor gemoedsrust gaan en niet voor 2 euro ). Als je dan toch per se seks wilt hebben moet je dat geld er ook maar voor over hebben. En heb je dat niet, dan moet je geen seks hebben.

Ik heb zelf een hekel aan condooms en de keren dat ik er eentje heb gebruikt zijn op twee handen te tellen, maar geld zou nooit een rol spelen in die keuze.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 21:24
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Anticonceptie is een investering in de toekomst
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 21:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Anticonceptie is een investering in de toekomst
Ik dacht juist het voorkomen ervan!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 21:40
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Topic opgeschoond, graag de offtopic bagger per pm aan de ander sturen ipv hier neerzetten.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 22:58
Limoentjesfris
Avatar van Limoentjesfris
Limoentjesfris is offline
Citaat:
En ook dan is er een kans om zwanger te worden (of een soa te krijgen), beter dus maar helemaal geen seksuele activiteiten ondernemen.
Ja, als ie gescheurd is. Of als je er gaatjes in prikt omdat het je gaat om geld, zoals mannetjes als Mike in gtst voor de mensen die niet op de hoogte ervan zijn
__________________
Why can't you look at me the same way I look at pizza?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 22:24
slolglolflol
slolglolflol is offline
Gewoon wc papier beste...!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 17:57
nickmetpik
nickmetpik is offline
als er iemand thuis is in me boxer die ik dan bewaar in me kast, en anders wc/keuken papier
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
als er iemand thuis is in me boxer die ik dan bewaar in me kast, en anders wc/keuken papier
Je hebt een onder gecumde boxer in je kast? Gadver..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Dit is werkelijk waar de meest debiele reden die ik ooit heb gehoord om geen condooms te gebruiken. "Ik gebruik geen condooms want ik vind het kutdingen," dat kan ik begrijpen. Maar te duur? Wtf?
Ik vind dat anders best een normale reden hoor
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Je hebt een onder gecumde boxer in je kast? Gadver..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 17:53
Verwijderd
Over me zelf heen. Ik ruik altijd naar cum. Mensen blijven maar vragen wat voor parfum ik gebruik
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 19:00
Verwijderd
Parcum.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2013, 14:29
Halla2929
Halla2929 is offline
ik heb kapot veel natte dromen. word ik volgende ochtend wakker. 'ja hoor weer plakkerig'. hoop dat mn moeder er niet uitgebreid naar gaat kijken tijdens de was xd. ik gebruik handdoeken of wc papier. handdoeken als ik nog een extra in mn kast heb liggen en wc papier als ik onhandig ben
Met citaat reageren
Oud 23-06-2013, 23:08
TheGmailGuy
Avatar van TheGmailGuy
TheGmailGuy is offline
Hoi Snickers

Aangezien dat ik me in crosskleding aftrek dus met handschoenen die ik me kwakie oplaatvangen en dan netjes opberg en zo nu en dan zelf was (als me ouders niet thuis zijn ), hoef je geen kenny handschoenen te kopen van 50 euro maar een paar tuin handschoenen 6 euro ofzo

Groetjes.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 12:02
ontdekkertje15
ontdekkertje15 is offline
Citaat:
Het is toch een logische vraag? Jouw vriend vertelt jou dat hij geen SOA heeft. Of je hem vertrouwd of niet is juist niet relevant. Als hij zichzelf nooit heeft laten testen kan hij zelf ook nooit zeker weten dat hij geen SOA bij zich draagt. Dan kun jij er wel op vertrouwen dat hij naar zijn eigen weten geen SOA heeft, zonder test zegt dat niks.

De meeste SOA's worden juist overgedragen door mensen die zich er niet van bewust zijn dat ze de drager ervan zijn, omdat ze denken het nooit met iemand gedaan te hebben die er 1 heeft of had.
als je nou nog met iemand iets gedaan hebt heb je dan ook geen soa's of kan dat wel ????
Met citaat reageren
Oud 25-06-2013, 14:50
Verwijderd
Je kan het via je moeder krijgen ja als ze zwanger van je is en zij al een SOA heeft...

Laatst gewijzigd op 25-06-2013 om 17:36.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 18:35
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Je kan het via je moeder krijgen ja als ze zwanger van je is en zij al een SOA heeft...
ja maar dan zit die soa doorgaans niet op je geslachtsdelen, aangezien kinderen head first eruit komen meestal. En zwangere vrouwen worden tegenwoordig ook op allerlei infecties getest.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 21:14
Verwijderd
Gewoon even een vraagje, maar hoezo zou het uitmaken dat een kind head first eruit komt? Wordt het niet gewoon overgedragen via de navelstreng dan?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 08:53
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Gewoon even een vraagje, maar hoezo zou het uitmaken dat een kind head first eruit komt? Wordt het niet gewoon overgedragen via de navelstreng dan?
nee, daar zit de placenta tussen, dat ervoor zorgt dat de meeste stoffen uit het bloed van de moeder niet in aanraking komen met dat van het kind.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 22:27
hanky123
hanky123 is offline
Ik spuit het gewoon in een van mijn fuckbuddies.... Met jezelf spelen, come on je bent toch geen 12 meer.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 11:55
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Met jezelf spelen, come on je bent toch geen 12 meer.
Dus jij veronderstelt dat iemand na de puberteit niet meer masturbeert? Dat klopt niet. Zelfs mensen met een relatie masturberen nog regelmatig.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 13:59
Ruudvdw
Ruudvdw is offline
Ik spuit altijd gewoon en waar het terecht komt ruim ik het op waar dan ook
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 21:12
hanky123
hanky123 is offline
Citaat:
Dus jij veronderstelt dat iemand na de puberteit niet meer masturbeert? Dat klopt niet. Zelfs mensen met een relatie masturberen nog regelmatig.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 17:02
taartislekker29
taartislekker29 is offline
Citaat:
Denk eerder dat je die zelf moet gaan zoeken, aangezien je hier enkel ben om nutteloze commentaren te geven en vuurtjes op te stoken. Kun je die tijd beter nuttig invullen.
euh... nee als je dat te duur vind moet je echt een baan gaan zoeken
Met citaat reageren
Oud 05-07-2013, 18:40
Verwijderd
Hand , wc papier of gewoon boven wc staan fappen :/
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit waar laat je je condoom?
just-someone
34 22-06-2015 19:37
Seksualiteit waar laat je het..?
bassgirl
108 06-01-2005 10:28
Lichaam & Gezondheid Waar laat jij het touwtje van je tampon?
duivelaartje
55 05-01-2005 18:56
Seksualiteit tja waar laat je ze...
liefiej
66 24-10-2004 10:41
Lifestyle Nu het is zomer is, waar hangt jouw winterkleding?
Verwijderd
62 12-08-2004 15:41
Seksualiteit waar laat je je haar
bikkie
9 31-03-2004 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.