Oud 19-06-2007, 09:40
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
500
__________________
I love mittens made out of kittens
Advertentie
Oud 19-06-2007, 09:51
Jones
Nou oma, ik heb vandaag om 8 uur de loodgieter binnen gelaten en straks ga ik uitgebreid douchen. Daarna ga ik werken terwijl het weer natuurlijk veel te goed is om in een auto zonder airco rond te rijden maar aangezien het alternatief de UB is vind ik het wel prima.
Oud 19-06-2007, 10:15
Verwijderd
vanmorgen belde m'n baas om te vragen of ik wilde werken, maar natuurlijk wilde ik niet. toen vroeg ik of hij deze week tijd had om even met me te praten, en hij vroeg waarom. toen heb ik eigenlijk perongeluk m'n ontslag al ingediend AAN DE TELEFOON. maarja, boeiend. deze week even langskomen om met hem te overleggen wanneer m'n laatste werkdag is, en hij was helemaal niet blij. mooi.

morgen ga ik een kamer kijken in groningen, vanavond slapen bij m'n vriend zodat ik morgen niet suuuupervroeg op hoef te staan.
Oud 19-06-2007, 10:55
Verwijderd
Ik ben al vroeg opgestaan en ging toen boodschappen doen en toen ben ik seizoen vijf van 24 gaan kijken. Nu ga ik even richting Utrecht fietsen voor een agenda en daarna misschien varen op de loosdrechtse plassen.
Oud 19-06-2007, 11:09
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik ben vroeg opgestaan en vervolgens totaal nutteloos geweest om om half 11 weer bij mijn brakke vriendje terug in bed te kruipen. En nu moet ik echt gaan beginnen maar kan mijn motivatie niet vinden. Dus ik ga de hele dag studeren, vanavond vergadering en daarna nog meer studeren .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 19-06-2007, 11:16
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
zometeen even naar school om een project af te maken en in te leveren, daarna even chillen op een terrasje op of het strand ofzo. vanavond wil ik denk ik wel naar de bios, alleen nog even iemand vinden om mee te gaan.

morgen, overmorgen, de dag daarna en daarna moet ik werken, ik zie er nu al tegenop. maar ik heb het geld nodig dus het moet maar. volgende week zondag naar rhodos
__________________
hoii
Oud 19-06-2007, 12:20
Verwijderd
@ skincorps; voor school, dat moet ik elke periode

ik had vandaag een tentamen maar ik had uit het verkeerde boek geleerd kwam ik net ervoor achter. dat was opzich wel jammer. nu ga ik veel broodjes met vega pate ofzo eten want dat is heel goed te doen
Oud 19-06-2007, 12:27
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Toch maar weer eens begonnen met onderzoek, hopen dat ik interviews kan krijgen. En ik heb mijn belastingterugaaf binnen, net op tijd om de gaten in de begroting te dichten
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 19-06-2007, 12:31
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
beetje uitgeslapen, geleerd voor 2 tentamens binnenkort..en dadelijk ga ik babysitten en vanavond hopelijk naar een feestje van de studievereniging als er leuke mensen gaan en mn leervorderingen het toelaten.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 19-06-2007, 12:31
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik was om 7 uur op en heb een tentamen verkloot, maarja eigen schuld
nu moet ik een regenjas kopen voor oerol, maar dat voelt heel tegennatuurlijk met dit weer
straks de trein pakken daarna 2 uur op een boot, dat wordt leuk met mijn trauma en daarna FEEST.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 19-06-2007, 12:42
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik had vanochtend vroeg m'n eerste tentamen en het was heel spannend allemaal, heb er op zich wel een goed gevoel over maar ik durf het nog neit echt uit te spreken. daarna met vriendinnetje/studiegenootje heel lang bijgekletst omdat we elkaar al veel te lang niet gesproken hadden en dat was leuk
nu ben ik weer thuis en ga ik leren voor morgen want dan heb ik m'n laatste twee tentamens en daarna OMG vakantie :')
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 19-06-2007, 13:14
Verwijderd
Ik werd voeg wakker gemaakt door de mannen die mijn kamerraam kwamen maken. Daarna lekker lang onder de douche gestaan. Om 11 uur richting school gegaan, en daarna eventjes de stad in. Toen weer naar huis, en nu zit ik hier.

Morgen heb ik mijn havo herkansing geschiedenis. Ik moet en zal slagen! Anders..
Oud 19-06-2007, 14:04
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
ik was pas om half twee uit bed en toen ging ik een paar boodschappen doen op de brommer, en ik moet nog stofzuigen maar daar heb ik geen zin in.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 19-06-2007, 14:25
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Geen fuck te doen op het werk, vandaag. Dus maar een weekendje uit gepland/geboekt naar het exotische Nederland. Asjemenou...
__________________
Let's fantasize a revolution
Oud 19-06-2007, 14:26
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik ben net wakker aangezien ik van 24:00 tot 7:00 heb gewerkt. Vandaag eerst héél langzaam op gang komen en dan vanavond miss. nog even bij een vriend langs alvorens weer een nachtdienst te draaien.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 19-06-2007, 14:55
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Drie uur lang wezen verven voor de examenstunt. O.a. spuitbussen gebruikt en nou ben ik helemaal vergast. Maar alle spandoeken, 30 meter wijnrank en verkeersborden zijn af. Jeej.
Oud 19-06-2007, 15:07
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Godver, het zwarte vlekje op de rontgen van mijn opa's nieren blijkt toch kwaadaardig te zijn. Alweer.
Hij wil waarschijnlijk er niets meer aan laten doen omdat de operatie erg zwaar / moeilijk / etc. gaat worden, dus nu wordt het aftellen. En over 2 maanden ga ik vrolijk weg naar het buitenland, hiephoi .
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 19-06-2007, 15:27
Verwijderd
^pff wat rot, sterkte
Ads door Google
Oud 19-06-2007, 15:32
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
innogen schreef op 19-06-2007 @ 16:07 :
Godver, het zwarte vlekje op de rontgen van mijn opa's nieren blijkt toch kwaadaardig te zijn. Alweer.
Hij wil waarschijnlijk er niets meer aan laten doen omdat de operatie erg zwaar / moeilijk / etc. gaat worden, dus nu wordt het aftellen. En over 2 maanden ga ik vrolijk weg naar het buitenland, hiephoi .
keep ya head up.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 19-06-2007, 15:40
Verwijderd
sterkte
Oud 19-06-2007, 15:44
Verwijderd
Aangezien mijn Amerikaanse vriend Josh ( die van dat overhemd ) nog steeds op bezoek is ben al de afgelopen vijf dagen aan het drinken. Gisternacht aardig uit de hand gelopen in de Winston en vanavond is zijn laatste avond dus er zal ook wel het een en ander te gebeuren staan. Morgenochtend vertrekt ie weer en dan kan ik op mijn gemak de schade eens opmaken.
Oud 19-06-2007, 16:15
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik ben diverse standjes aan het negeren op mijn werk. Mijn familie komt langs vanavond voor mijn toekomstige b-day en ik vind het maar lastig want nu moet ik taart kopen, koffie inschenken en opruimen enzo. Ik ben niet goed in dat soort dingen. Daarnaast ligt mijn geld nog thuis, k-tje kk.
__________________
tirade
Oud 19-06-2007, 16:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
innogen schreef op 19-06-2007 @ 16:07 :
Godver, het zwarte vlekje op de rontgen van mijn opa's nieren blijkt toch kwaadaardig te zijn. Alweer.
Hij wil waarschijnlijk er niets meer aan laten doen omdat de operatie erg zwaar / moeilijk / etc. gaat worden, dus nu wordt het aftellen. En over 2 maanden ga ik vrolijk weg naar het buitenland, hiephoi .
Shit hee, wat een klotenieuws. Helemaal nu met dat amerika gedoe. *hugs*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-06-2007, 17:09
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik ben toch nog geslaagd en morgen heb ik diplomauitreiking dus dat is wel tof.
Mijn dag was verder niet bepaald nuttig, maar ging gelukkig vlot voorbij. Ik ga dadelijk even een fiets terugbrengen naar een vriend en een pilsje drinken om een en ander te vieren en daarna nog even thuis niks doen en dan slapen.

Oh, en mijn ouders gaan nu toch echt scheiden geloof ik maar dat roepen ze al zo vaak dat ik het eerst moet zien voordat ik het geloof.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 19-06-2007, 17:16
__
Avatar van __
__ is offline
^ gefeliciteerd!
nou ik ga zelfgefabriceerde pizza eten op het dakterras in t zonnetje
Advertentie
Oud 19-06-2007, 17:39
Verwijderd
Ik heb een beetje opgeruimd vandaag en daarna laat geluncht met mijn moeder&zusje. Nu bedenk ik me wat ik zo moet gaan eten, want ik heb geen geld en ben vergeten iets aan mama te vragen. Net borstelde ik mijn haar en toen zat mijn borstel onder het bloed dus ik schrok, maar ik was vergeten dat ik vandaag mijn hoofd gestoten had. Straks in het park leren.
Oud 19-06-2007, 17:41
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Ik behoor druk bezig te zijn met het schrijven van een tweetal papers, maar tussendoor vermaak ik mij iets te goed met dit gratis flash-gamepje.( ) Aanrader voor adventure liefhebbers

Oud 19-06-2007, 19:01
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
ik ben een cursus buitengewoon opsporingsambtenaar een het leren (recht en schrijven van een proces verbaal) ik snap niet dat elke burgwachter dit moet kunnen
Oud 19-06-2007, 19:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
botulismf schreef op 19-06-2007 @ 18:09 :
Oh, en mijn ouders gaan nu toch echt scheiden geloof ik maar dat roepen ze al zo vaak dat ik het eerst moet zien voordat ik het geloof.
Dat roepen mijn ouders ook al jaren, maar het lijkt er steeds niet van te komen. Nou ja, ze doen hun best maar.
Oud 19-06-2007, 19:31
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 19-06-2007 @ 21:03 :
Dat roepen mijn ouders ook al jaren, maar het lijkt er steeds niet van te komen. Nou ja, ze doen hun best maar.
wat ziek.. Ik zou me er totaal niet gemakkelijk bij voelen als mijn ouders zouden gaan scheiden.. en al helemaal niet als ze ook nog eens jaren zouden verkondigen dat ze wíllen scheiden. Blijkt dat ze niet genoeg om elkaar geven voor een goed huwelijk, maar nog wel íets omdat ze bij elkaar blijven..
__________________
Tsja...nou zeg...
Oud 19-06-2007, 19:38
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
Anki schreef op 19-06-2007 @ 20:31 :
wat ziek.. Ik zou me er totaal niet gemakkelijk bij voelen als mijn ouders zouden gaan scheiden.. en al helemaal niet als ze ook nog eens jaren zouden verkondigen dat ze wíllen scheiden. Blijkt dat ze niet genoeg om elkaar geven voor een goed huwelijk, maar nog wel íets omdat ze bij elkaar blijven..
Macht der gewoonte denk ik dan altijd maar. Mijn ouders wonen in 1 huis, maar daar is alles meegezegd en dat is al jaren zo. Eerst maakte ik mij daar wel druk om, maar ik heb wel wat beters te doen en ze zijn ook volwassen hoor. Je doet er toch niets aan.

ot: begonnen met studeren voor het laatste tentamen. Het schiet niet op en het is echt TE saai en theoretisch Wel heb ik me ingeschreven voor PRAKTISCHE vakken in september gna. En net heb ik met lotgenoten (lees blokkende huisgenoten) zelfmedelijden hebbend in de keuken gezeten.
__________________
You can't milk a cow with your hands in your pants
Oud 19-06-2007, 19:39
Jones
Ach, ouders zijn raar.

OT: Gewerkt, stressdag, net boodschappen gedaan, gekookt, gegeten en nu niks. Wilde gaan fietsen maar heb echt veel te veel gegeten.
Oud 19-06-2007, 20:04
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
naar school geweest, anatomiepracticum en college, naar huis gegaan en niets gedaan. daarna naar de albert cuyp voor eten en we hebben verse pesto gemaakt (L) daarna gegeten en nu ga ik studeren, want bijna tentamen alweer.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 19-06-2007, 20:24
Verwijderd
vanmiddag heb lekker van de zon genoten en nu ben ik helemaal verkleurd op mijn schouders/nek. oja en mijn fietsband is alweer plat gvd! ik reed al op de fiets van mijn sis de afgelopen dagen omdat de mijne ook al plat was
Oud 19-06-2007, 20:47
Verwijderd
Citaat:
lapin schreef op 19-06-2007 @ 20:01 :
ik ben een cursus buitengewoon opsporingsambtenaar een het leren (recht en schrijven van een proces verbaal) ik snap niet dat elke burgwachter dit moet kunnen
Mijn moeder is ook BOA. Maar ze is geen brugwachter maar bij de politie.
Oud 19-06-2007, 21:04
x-just-me-x
Avatar van x-just-me-x
x-just-me-x is offline
Ik had vandaag school van 9:30 tot 14:30 met 2 tussenuren.
Verder heb ik tv gekeken, zelda gespeelt op de wii, in de zon gezeten op m`n balkon en ben nou weer aan het gamen
__________________
badgirl with good intentions
Ads door Google
Oud 19-06-2007, 21:06
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Urm schreef op 19-06-2007 @ 16:27 :
^pff wat rot, sterkte
thnx en de rest natuurlijk ook.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 19-06-2007, 21:36
June bug
June bug is offline
Het is wat met de opa's. Bij mijn opa hebben ze een vlekje op z'n longen gevonden en ik belde m vandaag omdat hij de uitslag van z'n onderzoeken zou krijgen, slecht nieuws, het is kwaadaardig Wat een rotdag

en sterkte innogen, echt matige situatie
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 19-06-2007, 21:49
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Weggeweest, dingen gedaan, teruggekomen.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 19-06-2007, 22:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
June bug schreef op 19-06-2007 @ 22:36 :
matig
wat een woordkeuze.
Oud 19-06-2007, 22:16
June bug
June bug is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 19-06-2007 @ 23:11 :
wat een woordkeuze.
kutsituatie dan.
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 19-06-2007, 22:39
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Broeder schreef op 19-06-2007 @ 22:49 :
Weggeweest, dingen gedaan, teruggekomen, gaan zitten, bier gedronken, shaggies gerookt, raven met nieuwe VSTI's, en een beetje om me heen gekeken.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 19-06-2007, 23:25
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
wezen voetballen met een stel vrienden en bier gedronken.
__________________
hello dave.
Oud 19-06-2007, 23:57
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik moest vandaag zeer brak 9 uur werken maar ik heb me wel vermaakt. Daarna wat gechilled met een maat en onderrtussen deadrising spelen. ZOMBIES HAKKEN FTW!!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 20-06-2007, 00:03
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 19-06-2007 @ 18:09 :
Ik ben toch nog geslaagd en morgen heb ik diplomauitreiking dus dat is wel tof.
Mijn dag was verder niet bepaald nuttig, maar ging gelukkig vlot voorbij. Ik ga dadelijk even een fiets terugbrengen naar een vriend en een pilsje drinken om een en ander te vieren en daarna nog even thuis niks doen en dan slapen.

Oh, en mijn ouders gaan nu toch echt scheiden geloof ik maar dat roepen ze al zo vaak dat ik het eerst moet zien voordat ik het geloof.

gefeliciteerd en gelukkig maar

en ach jouw ouders zijn van die ouders die echt beter zouden scheiden maar het nooit doen omdat het teveel moeite is ofzo. waarom gaan ze scheiden volgens hun? bovendien moeten ze morgen nog naar je diploma-uitreiking en dan moeten ze zich zoveel inhouden dat de bui donderdag weer over is gewaaid. ouders zijn altijd zo heerlijk voorspelbaar, behalve als ze nooit ruzie hebben.

ontopic: ik heb vandaag bernini mysterie uitgelezen en paardgereden en daarstraks in eindhoven de pc van mijn broer opgehaald. en daaaamn ik wil morgen echt naar een schoolfeest maar dat kan niet nu moet ik mijn broer de Hoogendoornse familie laten representen terwijl ik dat veel beter/beruchter kan.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 20-06-2007, 07:09
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Ik zit nu op mijn werk. Zometeen ga ik iemand inwerken die mijn baas moet worden en PRISCILLA heet.
__________________
april is the cruellest month
Oud 20-06-2007, 08:05
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb heerlijk geslapen en nu ontbijt ik. Over 20 min naar mn werk.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 20-06-2007, 09:04
malle pietje
Avatar van malle pietje
malle pietje is offline
Zometeen even nog wat dingen regelen voor m'n studie en daarna tot 7 uur werken, lekker de belmiep uithangen woohoo. Vanavond zou ik nog wat gaan drinken geloof ik, maar dat moet ik nog even zien. Oh en ik heb nu eigenlijk ook vakantie, alleen jammer dat m'n studie nu soort van vervangen is door werk.
__________________
sukkelaar.
Oud 20-06-2007, 09:45
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
het is zo een beetje de eerste dag van mn vakantie, maar ben al veeeeeeeeeel te lang wakker en echt kutgeslapen
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 20-06-2007, 10:13
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Gister geoefend met de nieuwe band. Zanger erbij hoppa. Adolf Butler zat naast ons in een ruimte, awesome!

Vandaag werken, vanavond chillen en overpeinzen ik een snor zal laten staan
__________________
The death toll is rising

Laatst gewijzigd op 20-06-2007 om 10:17.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Wat heb je vandaag gedaan?
Verwijderd
153 05-10-2010 12:16
De Kantine tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan?
fazhionista
4 06-12-2009 11:54
Lifestyle Wát heb je vandaag gedaan?!
Verwijderd
500 28-09-2008 05:47
Lifestyle Wat heb je vandaag gedaan?
Carn
497 27-07-2006 12:53
Lifestyle Wat heb je vandaag gedaan?
Mieke v/d HEMA
500 30-01-2005 10:43
De Kantine Wat heb je vandaag gedaan?
~*~WiCkEd~*~
91 10-12-2002 16:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.