Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2008, 00:44
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Titel zegt alles, wat is volgens jou de beste manier?
waarvan word je lam/high?

Een bong is the bomb vind ik
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2008, 04:21
Verwijderd
In theorie natuurlijk een vaporizer...precies de thc eruit verbranden in bijna puur gas (ofzoiets ;p) helaas alleen nog nooit zelf gedaan.

maar geef mij maar gewoon een lekkere joint. zelf gedraaid, binnenstebuiten, met peuken, niet te dik, niet te dun een bong of waterpijp hebben we meestal niet zo bij de hand dusja...een heerlijk jointje vind ik gewoon chill genoeg en ik word er stoned genoeg van.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 12:09
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
als je kklam wilt worden moet je met een emmer, een 2 literfles en een joint aan de gang, maar mijn voorkeur is gelijk aan die van mrboot, alleen draai ik nooit binnenstebuiten
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 12:20
Verwijderd
Bong, duidelijk. Of een pure joint, zonder tabak dus.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 14:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
In een jointje, met shag.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 14:50
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
als je kklam wilt worden moet je met een emmer, een 2 literfles en een joint aan de gang.
Emmeren, mooi werk. Op lowlands een keer een gekke fransoos binnen 20 sec. K.O. gekregen.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 17:50
Verwijderd
Emmeren is geweldig inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 17:50
Verwijderd
Maar puur in de bong of bluntje is ook fijn
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 17:50
Verwijderd
Voordeel aan jointjes is dat je er veel vaker een kan opsteken.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 18:40
Verwijderd
emmeren ja
Met citaat reageren
Oud 12-10-2008, 19:46
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Mijn voorkeur gaat ook uit naar gewoon een joint. Ik draai ze met dat wat voor handen is en het maakt me weinig uit of dat sigaretten zijn of shag (het liefst geen zware shag maar als het niet anders kan doe ik het ervoor). Ik heb een waterpijp met weet ik het hoeveel soorten smaken tabak en kooltjes maar ik heb nooit helemaal begrepen hoe ik dat ding fatsoenlijk werkend krijg.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2008, 14:20
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
Mijn voorkeur gaat ook uit naar gewoon een joint. Ik draai ze met dat wat voor handen is en het maakt me weinig uit of dat sigaretten zijn of shag (het liefst geen zware shag maar als het niet anders kan doe ik het ervoor). Ik heb een waterpijp met weet ik het hoeveel soorten smaken tabak en kooltjes maar ik heb nooit helemaal begrepen hoe ik dat ding fatsoenlijk werkend krijg.
Turkse waterpijp? Dus grote centrale chillum waar de slangen uitkomen net halverwege de nek?
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 00:34
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb geen idee. Hij komt uit Egypte. Het is een soort kelkje waar het water in moet, er zit een smalle hals bovenaan waar ik een metaal achtig ding bovenop moet zetten waar een staafje of iets aan vast zit. Daar moet de tabak in en dan moet er een kooltje bovenop. Er komt een slang uit maar ik weet zo niet waar. Als ik morgenavond thuis ben zal ik wel ff een foto maken dat maakt het een stuk duidelijker.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 17:12
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Met emmeren ben ik niet zo bekend, Een Gravity bong?
Verder heb ik moeite met een degelijke waterpijp te vinden die niet van plastic is en betaalbaar.

Bongs gebruik ik eigenlijk altijd thuis, joints voor op de baan/feestje

Wat vinden jullie trouwens van de combo alcohol + wiet ?
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 17:18
Verwijderd
emmeren: zo snel mogelijk zo lam mogelijk worden door de rook van een hele joint vanuit een fles in te ademen. men neme een 1.5 liter fles, knip de onderste ~5 cm er af, maak aan de bovenkant net onder de dop een gaatje waar je je joint in kan steken, zet de fles met de dop erop in een emmer water tot het water net onder het gaatje komt, steek de joint aangestoken in het gaatje en haal de fles langzaam omhoog. de joint brandt dus langzaam op en alle rook komt in de fles. als de joint op is of als de fles bijna helemaal uit het water is, draai je de dop eraf en adem je alle rook in 1x in. snapje?

en alcohol + wiet..heerlijk toch. gewoon lekker bier erbij drinken, ik heb daar nooit problemen mee en die heb ik nooit gehad. In tegenstelling tot veel mensen die bij de eerste keren blowen+alcohol flink over d'r nek moeten... Ik heb geen idee hoe dat komt, mss omdat ik bij mn eerste keer blowen eerst al 2 halve liters op had 'omdat het dan nog veel lekkerder was'
Maargoed, de laatste tijd rook ik gewoon overal wiet bij, of ik nou aan het zuipen ben of pillen op heb of in een paddotrip zit of wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 18:40
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Wat vinden jullie trouwens van de combo alcohol + wiet ?
De combinatie is wel lekker, soms maak ik de fout om dronken thuis te komen en dan nog een flinke joint te roken, dan gaat het vaak mis
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 18:42
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Stomdronken uit de kroeg komen en dan nog een joint roken is het fijnste wat er is. Eigenlijk moet dan er eerst shoarma naar binnen met walgelijk veel knoflook en zo mogelijk nog meer uitjessaus.

Als ik al stoned ben heb ik om een of andere reden bijna nooit zin in bier.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2008, 22:27
Verwijderd
lam zijn van bier en dan blowen maakt me nog 10 keer vager en is meestal niet zo heel leuk. stuk of 6 flesjes en dan een joint was altijd wel leuk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2008, 22:42
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Hmm de foto gaat niet werken want ik heb geen kabel.



Dit lijkt er verreweg het meest op.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 14:20
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Je hebt een mooie uitgezocht wimpie.
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2008, 19:47
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Je hebt een mooie uitgezocht wimpie.
Een mooi plaatje bedoel je. M'n ma heeft hem voor me gekocht in Egypte. We gingen hem bij Ruben een keer proberen maar het werkte niet echt fantastisch.

Nu maar hopen dat hier iemand weet hoe het werkt dan kunnen we hem binnenkort een keer fatsoenlijk testen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 14:25
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Hmm de foto gaat niet werken want ik heb geen kabel.

[afbeelding]


Dit lijkt er verreweg het meest op.
Om even jou een zetje in de goede richting te geven.
Ik heb zelf 4 van dit soort pijpen en hou ontzettend van een lekker waterpijpje op zijn tijd.

Stap 1 : Doe er voldoende water in zodat de buis onder water is maar ook niet teveel zodat je geen water je slang in hijst.....

stap 2 : Vul je tabakshouder door de smaaktabak er in te doen trek de tabad ook wat uit elkaar zodat het niet een brok is! zo spaar je wat tabak en gaat het beter!( niet teveel anders komt er geen lucht doorheen en zuig je je een ongeluk. )

stap 3 : Doe daar strak een allu foli omheen en prik er ter grootte van je kool een circel van gaatjes ( stuk of 30 ofzo)

afhankelijk van je kooltjes ( ik heb van die zelfontstekende ) gaat het helemaal top!

zorg wel dat je nergens valse lucht aanzuigt, en geef het soms even de tijd voor je mooie volle rookpluimen maakt! ( dat gaat meestal niet na 2 hijsjes ) .....

succes!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2008, 21:17
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
We hebben wel hetzelfde principe geprobeerd maar het werkte niet heel geweldig. Waarschijnlijk hadden we er gewoon te veel ingestopt waardoor hij niet werkte. De kooltjes hebben we uiteindelijk op het gasstel gelegd en toen werkte ze prima. We gaan het gewoon nog een keer proberen en dan moet het wel goed gaan komen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 16:40
karatekidben
karatekidben is offline
Niet?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2008, 17:13
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
Citaat:
Niet?
Vind het eten van wiet niet echt lekker
Valt ook meestal slecht uit..
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2008, 00:08
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
De combinatie is wel lekker, soms maak ik de fout om dronken thuis te komen en dan nog een flinke joint te roken, dan gaat het vaak mis
ik kan alcohol met vrijwel alles handelen (al is dat niet verantwoord volgens de boeken), maar drank en wiet samen en ik lig onder de tafel.. standaard..
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2008, 15:04
Verwijderd
Citaat:
(al is dat niet verantwoord volgens de boeken)
idd
lekker bier erbij
Met citaat reageren
Oud 23-10-2008, 14:14
Verwijderd
ik vind een waterpijp het relaxed, reden: zo goed als geen gevoel van rook in je keel, hijsen als de malle <3

on/offtopic; drank en wiet gaat prima samen, op de normale verschijnselen van de middelen na, nergens last van ;x
Met citaat reageren
Oud 23-10-2008, 15:42
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Precies, na een mooi zuipbinge is een flinke snaak de perfecte multiplier.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 17:57
dtommeke
dtommeke is offline
Zuiverer wiet in de waterpijp !!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Extra high of stoned worden
Verwijderd
132 06-03-2018 08:46
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Drugs & Alcohol Problemen met blowen
Toneless
24 31-01-2010 19:22
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 12:57
Drugs & Alcohol spacecake
Ignis
35 07-03-2003 22:42
Verhalen & Gedichten Zana
Nas-t Zeekoe
12 30-01-2003 14:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.