Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1. Natuurlijk kan ik niet in jouw portemonnee kijken, maar ik ga er vanuit dat als je 17/18 bent dat je dan nog geen BMW kan betalen. 2. jeeeeetje is zo'n kutuitspraak. Kap daar maar gwn mee. 3. Ja, het was wel een domme vraag. 4. Jij vraagt wat je moet halen, en je vraagt ineens random als het je niet meer aanstaat hoe het met iemand gaat? Lekker man
||
Citaat:
Verder gaat het goed ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder mag je wel even dimmen tegen de oldbees, vriend.
||
Citaat:
2. maakt ook niet uit 3. ik zal erop letten zo kom ik soms over, is niet onaardig bedoeld |
![]() |
|
Mijn eerste auto was een vw polo uit 2006 en die heb ik nog steeds
![]() Mijn eisen waren: goed onderhouden, elektrische ramen. En zodoende. Was letterlijk van een oud vrouwke uit 't dorp van m'n ouders die er vrijwel niet mee reed dus kreeg 'm met 35.000 op de teller ofzo :') Edit: gekocht toen ik al een jaar of 7/8 m'n rijbewijs had en een baan enzo.
|
Ik had ook al een auto voor ik mijn rijbewijs had. Opel Corsa uit 2006 en daar rijd ik nog steeds in. Ik wilde een niet te kleine auto maar ook niet te groot. Ik zou de volgende keer één met een zwaardere motor kopen die iets lekkerder optrekt en waar je 130 mee kan rijden zonder dat het klinkt als een vliegtuig.
||
Citaat:
|
Tja, t begint bij je budget
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|