Oud 01-02-2003, 16:45
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Hallo, ik had eerst een bericht gepost over elkaar ontmoeten via de chat. We kennen elkaar goed, althans via de chat.. we wten veel over ons maar nu ben ik een nogal binnenpersoon. IK wil als ik ga dat het niet zo saai of stom wordt, dat er stiltes vallen.
IK ben ook niet zo iemand die onderwerpen echt begint of lekker veel praat. Ik ben vrij rustig, echt verlegen wil ik het weer niet noemen. Maar wie heeft er tips om goed over te komen, ZIJ is namelijk vrij druk, beetje het tegenover gestelde van mij. Ik heb altijd beetje schaamte gevoel als ik iets dom doet of meligs weet je wel...

HElp veel tips nodig!!
Bedankt

Laatst gewijzigd op 01-02-2003 om 17:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2003, 17:10
tacidvs
tacidvs is offline
heb vertrouwen
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 20:03
wissie
wissie is offline
Zeg gewoon dat je niet goed weet wat te zeggen, vraag waar zij over wil praten. Als er een stilte valt gewoon zeggen dat je een beetje verlegen bent, dat vindt ze vast alleen maar leuk. Je moet je niet anders voor gaan doen dan je bent, dat werkt toch niet.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 21:12
Verwijderd
Je zegt dat je haar vrij goed kent via de chat. Waarschijnlijk hebben jullie het dan ook wel eens gehad over karakter. Misschien weet ze al dat je zo bent, en stelt ze zich jou ook zo voor. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jullie het niet over karakter hebben gehad, in dat geval kan je het haar gewoon zeggen dat je redelijk stil bent, en dat het op een bepaalde manier ook wel moeilijk voor je is om haar te zien (zeg maar). Verder denk ik dat stiltes wel mee zullen vallen, aangezien er altijd wel een onderwerp te bedenken is om over te praten. En je bent niet alleen, zij probeert waarschijnlijk ook haar best te doen om het gesprek op gang te houden. Ga vooral neitdrukker doen dan je bent, wees jezelf, dan wordt het vast geel gezellig!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 00:17
Verwijderd
Stel haar voor om eerst te gaan bellen, dan kun je kijken of er geen stiltes vallen in het gesprek en dan pas moet je beslissen of je haar wil ontmoeten of niet.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 03:35
whizzer
whizzer is offline
als ze zo druk is als je zegt verzint zij toch wel de onderwerpen om over te praten?
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 20:35
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Ik chat al enige tijd emt een leuk meisje. Ik ga haar ook de 22ste ontmoeten maar ik weet van haar, heeft ze ook ooit gezegd dat ze mensen die lekker druk zijn, veel praten en grappig zijn juist leuk vind.
NU ben IK juist niet druk, praten valt ook wel mee en zeker als ik dr (met dr ouders) voor het eerst ziet zal ik denk niet zo druk zijn ofzo. Grappig kan ik wel zijn maar als ik weinig praat ofzo dan zal dat in het begin ook minder zijn. Het is allemaal ff spannend daarna zal het wel (mocht ik vaker komen) klikken.
Maarja ze vind me geloof ik wel leuk en ik haar ook maar ik wil niet dat ik tegen val. Ik hoop dat het wat wordt desnoods als ik dat wil.

Hoe moet ik me gaan gedragen??
Moet ik juist veel praten over de gekste dingen of toch mezelf zijn en proberen/durven te praten tegen haar???
Help hoe moet ik me gedragen want ik ben niet een type die druk is...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 20:49
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
haar gewoon vertellen hoe je bent, ga geen toneel spelen, dat hou je toch niet lang vol.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:12
lorenzo30
Avatar van lorenzo30
lorenzo30 is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Ik chat al enige tijd emt een leuk meisje. Ik ga haar ook de 22ste ontmoeten maar ik weet van haar, heeft ze ook ooit gezegd dat ze mensen die lekker druk zijn, veel praten en grappig zijn juist leuk vind.
NU ben IK juist niet druk, praten valt ook wel mee en zeker als ik dr (met dr ouders) voor het eerst ziet zal ik denk niet zo druk zijn ofzo. Grappig kan ik wel zijn maar als ik weinig praat ofzo dan zal dat in het begin ook minder zijn. Het is allemaal ff spannend daarna zal het wel (mocht ik vaker komen) klikken.
Maarja ze vind me geloof ik wel leuk en ik haar ook maar ik wil niet dat ik tegen val. Ik hoop dat het wat wordt desnoods als ik dat wil.

Hoe moet ik me gaan gedragen??
Moet ik juist veel praten over de gekste dingen of toch mezelf zijn en proberen/durven te praten tegen haar???
Help hoe moet ik me gedragen want ik ben niet een type die druk is...

HAHAHAHAHAHAHAHQHA
HAKSTEEG is onzeker, haksteeg is onzeker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


en dan bull maar treiteren met ivana huh??

dit is wel een grappig weetje voor mij.

vandaar de vraag hoe je moest schuren

anywayzzz suc6

HAHAHAHA BLIJFT GRAPPIG
__________________
als er WATER STAAT wil de WATERSTAAT weten WAT ER STAAT!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:17
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Please.. wees jezelf! Niks is zo onaantrekkelijk, als iemand die zichzelf anders voordoet dan hij is. Dat komt vroeg of laat uit, met alle gevolgen van dien.

Je wil toch dat ze je leuk vind om wie je bent? Misschien klikt het wel heel erg, en dat ze meestal op zulke types valt wil niet zeggen dat ze jou niet leuk vind!

Praten komt vanzelf wel als je elkaar beter kent.. wish u luck!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:56
lorenzo30
Avatar van lorenzo30
lorenzo30 is offline
kom op zeg!! HAKSTEEG THE PLAYER!?!?!?!?!?
JIJ STIL????????????????????????














































































oke, je heb gelijk
je bent echt stil
__________________
als er WATER STAAT wil de WATERSTAAT weten WAT ER STAAT!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 23:01
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Dat jij stil bent en zij druk is vult elkaar aan, dus dat is alleen maar goed. En als de gesprekken via msn leuk waren, waren zou het face2face dan niet leuk zijn? Volgens mij maak je jezelf op deze manier onnodig onzeker.. Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 08:44
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Zelfs als je je jezelf blijft hoeft dat niet altijd goed uit te pakken.
Want er blijken dan net meisjes te zijn die om de een of andere reden het leuk vinden als je in een grote groep weer anders bent dan als je alleen met haar zit.
__________________
Hartstikke Maf
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 09:35
Verwijderd
nou ja, ik heb beide topics ff samengevoegd...ze leken wel erg veel op elkaar..

Maar ff over je vraag..
Je moet echt gewoon jezelf zijn
Als je haar langer kent word je vanzelf wel iets drukker.
Maar om nu bij de eerste ontmoeting ontzettend je best doen om druk te doen en grappig te zijn, waardoor je misschien juist hele rare dingen gaat zeggen en zij denkt van "wat is dit nou?"...
Nee, dat lijkt me niet zo'n goed idee.
Als ze je leuk vindt, als het klikt...dan maakt het echt niet uit dat je iets rustiger bent.
Hoe langer je haar kent (irl), hoe meer je jezelf wordt, dat is logisch. Maar probeer dat "drukke" niet te overdrijven, dat staat zo raar...

suc6
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 11:23
Verwijderd
Blijf zoveel mogelijk jezelf. De bepalende factor is interesse tonen. Dat wil zeggen, als je haar leuk vindt irl, probeer dan naar dingen te vragen. Laat haar praten, jij moet luisteren! Kun je lekker stil blijven

Ik dacht ooit ook van "ik wil een goede indruk maken" en "ik wil dat ze mij aardig vindt" met als gevolg dat ik niet helemaal mezelf was. Daar krijg ik nu na meer dan een half jaar nog opmerkingen over van haar

Blijf jezelf!

Beter dat ze je niet accepteert voor wie je wel bent, dan dat je de hele tijd een toneelspel opvoert. Je wil toch ook gewoon een meisje dat jou leuk vindt zoals je bent? Wees dan jezelf.

Ik weet ook dat het moeilijk is, vooral als jij haar leuk vindt. Je wil haar dan niet kwijt en zou bij wijze van alles voor haar doen, zelfs als het betekent jezelf te veranderen. Ik ken dat, heb er soms nog moeite mee, maar het is niet anders. Op een gegeven moment hou je het niet meer vol of komt ze erachter dat je toch anders bent en dan ben je de lul.

Nou goed. Suc6.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 14:36
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Sluit me aan bij de meesten hier: Blijf jezelf! Als jij je anders voordoet, en ze komt daarachter, wat dan? En dan niet te vergeten dat niemand t waard is om helemaal voor te veranderen...
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 22:30
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Uiteraard jezelf blijven maar dat lost volgens mij niet het probleem van stiltes en gesprekken gaande houden op. Het zijn gewoon sociale vaardigheden en als je daaraan werkt betekent dat echt niet dat je opeens niet meer jezelf bent.
Mijn ervaring leert dat vragen stel het beste werkt. Ik heb dat ook altijd van thuis uit meegekregen maar ik wist dan weer nooit welke vragen te stellen. Tot ik op een gegeven moment de meest suffe vragen ging stellen over zaken die mij niets interesseerden en dat pakt bijna altijd heel gezellig uit. Er hoeft ook geen lijn in te zitten, na drie totaal niet samenhangende vragen raak je vast iets waardoor ze opeens getriggerd is en begint te vertellen.
Het liefst natuurlijk open vragen stellen.
Niet: Eet jij wel eens een bakje yoghurt 's ochtends?
Wel: Wat eet jij altijd 's ochtends
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Geef niet op
Columbia
3 06-10-2008 14:55
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Liefde & Relatie Relatie is niet wat je er van dacht...
SimplyABoy19
5 01-04-2006 04:27
Beleidszaken Help! ik kan niets vinden op Google!
Verwijderd
41 10-03-2004 15:11
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Help! ik kan niets vinden op Google!
Verwijderd
7 20-02-2004 09:36
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Help! Ik kan niks vinden op Google!
alpha
0 03-02-2004 09:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.