Oud 20-08-2004, 15:47
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
op zijn site:


Vandaar dat ik heb besloten het jaar vroegtijdig te beeindigen om me klaar te stomen voor 2005. Ik wil nu voor eens en voor altijd van mijn fysieke klachten af, die mij heel 2004 hebben achtervolgd. Dat betekent dat ik een van mijn meest favoriete toernooien af moet zeggen, de US-open.

Nu ben ik in Nederland om wat testen te doen de eerstkomende dagen. Aankomende dinsdag geef ik een persconferentie in Valkenswaard samen met mijn fysio- therapeut Andre van Alphen om de verdere details toe te lichten en wat mijn plan is om weer fit te worden.

De tour is nog niet van me af, alleen zal ik nu voortaan heel goed naar mijn lichaam moeten luisteren. De grootste prestatie in het leven is echter niet om nooit meer te vallen, maar om iedere keer weer op te staan!


zal het wel heel ver weg zakken op de ranglijst,
__________________
Steady as the goes.....

Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 15:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2004, 16:38
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Dat wegvallen op de ranglijst is niet belangrijk. Wanneer hij volgend jaar eindelijk weer in goede doen is, zal hij weer veel punten bij elkaar kunnen tennissen om zodoende weer te stijgen. Hij kan wel doorgaan dit seizoen en ondermaats presteren, maar dan zakt hij ook op de ranglijst en is de kans groot dat hij ook volgend jaar slecht blijft presteren.
Hij vraagt gewoon te veel van zijn lichaam en het is verstandig dat hij nu eens eindelijk even rustig aan doet. Telkens die teleurstelling dat zijn lichaam niet doet wat het eigenlijk zou moeten kunnen, is iedere keer weer een mentale domper die hem op een gegeven moment ook teveel zou kunnen worden.

Laat hem nu lekker bijkomen -zowel psychisch als fysiek- en dan komen de resultaten vanzelf weer (hoop ik )
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 14:04
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
En Martin Verkerk doet niet mee aan de US Open, gaat lekker met de Nederlanders.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 14:07
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Gelukkig hebben we nog de geweldige tennissers, John van Lottum en Van Scheppingen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 14:49
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Iedereen weet toch dat Van Scheppingen en Sluiten iedereen gaan verslaan op de US Open
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 14:37
Verwijderd
over 10 jaar hebben we vast wel weer een topper
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 14:44
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
in iedergeval bij de vrouwen michaela kraijcek ( of hoe je ut ook schrijft )
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.