Oud 23-09-2018, 19:24
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 09-07-2019 om 15:05. Reden: deleted
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2018, 08:33
Protected22
Protected22 is offline
Hmm.. Je kan denk ik dan beter afhaken als je bang bent voor zijn reactie.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2018, 15:29
Verwijderd
Laat het hem weten. Als hij een aardige gozer is en je met hem bevriend bent, zal hij het toch juist leuk vinden mocht jij zijn schoonbroer worden. Hij kan je wellicht wat tips geven zelfs En als hij het niets vindt, dan weet je dat ten minste.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2018, 23:21
Coen00
Coen00 is offline
Doe het niet achter zijn rug om. De vriend van mijn zusje deed dat wel.(onder andere)... Ik mag hem niet meer zo
Met citaat reageren
Oud 26-09-2018, 09:11
Verwijderd
Ja want je hebt echt een probleem gekregen doordat twee mensen bij wie jij niets te zoeken hebt in hun liefdesleven wat met elkaar hebben.

Je hebt daar niets mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2018, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Doe het niet achter zijn rug om. De vriend van mijn zusje deed dat wel.(onder andere)... Ik mag hem niet meer zo
Huh, de vriend van jouw zusje deed wat precies? Ik vind dit een heel rare zin. Leg eens uit wat je precies bedoelt!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2018, 13:58
Verwijderd
Ik kan me best voorstellen dat je als broer wat meer beschermend bent naar je zus en dat het gevoelsmatig wat vreemd is om de zus van een maat te daten en wat dies meer zij. Het geeft toch een andere dynamiek met mogelijk andere gevolgen. Relaties of gerommel gaat vroeg of laat gezeik met collateral damage opleveren, o.a.

Anders gezegd; als ik iets zou doen/willen met de zus van een (goede) vriend, zou ik daar niet aan beginnen of een headsup geven, waarbij het eerste voor mij meer voor de hand ligt. Wanneer mijn hypothetische zus zou rommelen met een (goede) vriend mijnerzijds, zou ik het niet op prijs stellen daar zelf achter te moeten komen, waarbij voor mij de vriend in kwestie dat best had kunnen aangeven.. Sec genomen is het niet mijn zaak, obviously. Maar ik veronderstel dat dit geen hogere wiskunde is.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2018, 21:58
Coen00
Coen00 is offline
Citaat:
Huh, de vriend van jouw zusje deed wat precies? Ik vind dit een heel rare zin. Leg eens uit wat je precies bedoelt!
Nou hij gedroeg zich naar wat mensen in mijn vriendengroep heel hypocriet. Daarna vroeg hij de meid uit waarvan hij wist dat ik haar leuk vond. Ze zei nee. In dezelfde week vroeg hij ook nog mijn zusje uit. Ze hebben al langer dan een half jaar nu.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2018, 06:56
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 09-07-2019 om 15:05. Reden: deleted
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.