Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2010, 17:11
bastanu
bastanu is offline
Hoi,

Ik ben een jongen van 13 en vind een meisje uit mijn klas leuk.
Mijn probleem is alleen dat ik vrij verlegen ben en moeilijk contact kan leggen.
Weet iemand hoe ik contact kan leggen met haar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2010, 19:14
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Heb je haar op msn? Vraag huiswerk, start een gesprek.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:31
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Heb je haar op msn?
Zoja, heel veel mensen op msn hebben (bij mij dan) iets in hun naam staan van bijvoorbeeld "Naam - Kijkt Popstars" of een ander programma ofzo. Een meisje dat ik een hele tijd leuk heb gevonden had dat ook. Toen zette ik dat dus ook gewoon in mijn naam en begon met haar over dat programma te praten. Misschien een tip?

En anders gewoon zoals afwezignummer2 al zegt, gewoon huiswerk vragen ofzo. (Ook al weet je het al)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 07:30
Verwijderd
Ik denk dat het juíst lastig is om eerst op msn te praten, en dan ineens de ''overstap'' te moeten maken van msn naar een echt gesprek. Ga gewoon eens naar haar toe en vraag het huiswerk aan haar, of iets anders wat over school gaat. Misschien hebben jullie wel dezelfde interesses en kunnen jullie daarover praten? Het hoeft niet gelijk een groot gesprek te zijn, jullie leren elkaar vanzelf wel kennen als het klikt.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 08:04
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik denk dat het juíst lastig is om eerst op msn te praten, en dan ineens de ''overstap'' te moeten maken van msn naar een echt gesprek.
Ik vraag me af waarom dat zo is (ŕls dat zo is), ik heb er nooit iets van gemerkt.
Ik denk dat het dan belangrijk is om zo kort mogeijk na het MSN gesprek over te gaan naar real-time, anders wordt de overstap steeds groter en blijf je "dat anonieme MSN contact".
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af waarom dat zo is (ŕls dat zo is), ik heb er nooit iets van gemerkt.
Ik denk dat het dan belangrijk is om zo kort mogeijk na het MSN gesprek over te gaan naar real-time, anders wordt de overstap steeds groter en blijf je "dat anonieme MSN contact".
Omdat, zoals je zelf al zegt, als je wéken via msn blijft praten dan wordt het steeds moeilijker om ook in het echt een gesprek te beginnen. (Althans, dat vind ik) En aangezen de TS al aangeeft dat hij verlegen is, denk ik dat hij beter een gesprek in het echt kan starten.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 17:32
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Je hebt op z'n minst een begin, beter dan haar totaal niet spreken.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 14:35
bastanu
bastanu is offline
1 probleem,

ik heb van iedereen in de klas die MSN heeft MSN, maar zij heeft geen MSN, dus dat gaat lastig worden.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 15:44
Verwijderd
Op school is het 't makkelijkst om eerst over school te praten dus vraag voor een proefwerk of ze denkt dat het gaat lukken, of vraag aan het eind van de dag of zij nog weet wat het huiswerk voor wiskunde was omdat jij het niet had opgeschreven, ofzo. Als dat soort gesprekjes goed gaan, en het klikt tussen jullie, worden het vanzelf langere gesprekken

Als ze in dezelfde wijk woont als jij, kun je ook een aantal keer 'toevallig' precies tegelijk met haar van school vertrekken, zodat jullie samen fietsen!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 13:30
bastanu
bastanu is offline
Citaat:
Op school is het 't makkelijkst om eerst over school te praten dus vraag voor een proefwerk of ze denkt dat het gaat lukken, of vraag aan het eind van de dag of zij nog weet wat het huiswerk voor wiskunde was omdat jij het niet had opgeschreven, ofzo. Als dat soort gesprekjes goed gaan, en het klikt tussen jullie, worden het vanzelf langere gesprekken
die korte zinnetje ga ik proberen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 13:37
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Afrikaan
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 15:21
Verwijderd
Citaat:
die korte zinnetje ga ik proberen
Je kan ook een rubicks kubus leren oplossen, dan voor haar gaan zitten en zeggen, "hey schoonheid kom je hier vaker? kijk wat ik heb een kubus."

Laatst geprobeerd en ze moest er heel hard om lachen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2010, 19:13
bastanu
bastanu is offline
denk niet dat dat veel nut heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie contact leggen met een jongen
12iemand
5 03-04-2016 20:47
Liefde & Relatie contact leggen in discotheek
jeffie
13 22-08-2008 03:09
Psychologie Hoe kan dit?
BananaSplit
5 12-12-2005 10:22
Psychologie Ik zei iedereen de oren van z'n lijf..help me :(
Lil'Girl
10 15-10-2003 18:15
Psychologie Heb spoedcursus "sociale contacten leggen" nodig
Rerisen Phoenix
54 09-10-2002 23:26
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.