Oud 18-12-2001, 11:35
Verwijderd
Hmmz....t is echt zo van: ik heb een vriendje en ik heb er gratis een MONDMIXER bij gekregen!! Wat nu? zoent hij zo snel omdat hij nix voor me voelt ofzow? Want hij heeft 1,5 jaar een vriendin gehad die 2 jaar ouder was dan hij.......ik kan me niet voorstellen dat hij daar ook zo " grof" mee zoende!! Wat moet ik hier nu van denken???

t is namelijk echt dat z'n tong bijna achter in m'n keel zit en veel te snel ronddraait zeg maar (om het maar ff zo duidelijk mogelijk te zeggen )

please help!
veel liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 11:55
Marc S
Marc S is offline
*ziet voor zich dat Alicia misselijk wordt van ronddraaiende tong in keel*
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 12:08
leintjuh
leintjuh is offline
zeg het tegen hem. lijkt mij de enige oplossing
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 12:41
Penelopeia
Penelopeia is offline
mja, zeg het hem op een subtiele manier anders zal het niet veranderen..hij heeft zelf waarschijnlijk het idee dat hij het allemaal geweeeldig doet (heeft zn rare ex hem waarschijnlijk verteld..zij vond het vast super..of ze was gewoon te laf het hem te vertellen.. ) dus ehm, zeg zoiets als ' doe eens rustig aan joh maar dan wel met een lach op je gezicht ofzo, voelt hij zich ook niet meteen beledigd
__________________
geniet eens even
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 13:03
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
maak een opmerking dat je hem een cursus zoenen gaat geven ofzo, breng het een beetje op een lollige manier ????
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 13:54
bartje518
bartje518 is offline
Nou, iets subtieler mag idd wel Nee, als ie dat zo snel doet, zou ik het hem maar es goed vragen, want dit klopt idd niet echt
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 14:36
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
had ik ook een x op een camping met zo'n gozertje, ik werd er echt niet goed van...
maar al heb je wat met hem kan je best ff subtiel brengen dat 'een wat rustige zoen wat liever overkomt'
__________________
I've got a million dreams stuck in my head, wish I could live a few before I'm dead
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 14:47
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Tja beetje subtiel brengen of anders zelf een beetje rust in de tent te krijgen beetje z'n tong stoppen of zo met jou tong? Tis wel irri jah!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 15:06
dinky@17
dinky@17 is offline
je zou zelf kunnen leiden!
misschien helpt het anders moet je het gewoon heel voorzichtig zeggen tegen hem!
xxxxx
dinky
__________________
love is a answer for everything.... why is there no answer for love
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 21:18
Verwijderd
sjaa ik zou ook zelf leiden dan?
of ff iets doen zovan:
eerts mag jij nix doen en doet hij alles, dan andersom dan komt ie er wel achter dat jij een iets andere 'stijl' hebt denk ik...

succes!
liefs xxx
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 22:29
Verwijderd
Citaat:
dinky@17 schreef:
je zou zelf kunnen leiden!
ja dat wil ik ook, lijkt me de beste oplossing....

hee trouwens, iedereen onwijs bedankt voor de reply's!!! Ik had de topic op school geschreven, onze computer is al een paar weken stuk k zit nu achter een laptop... maar das ook niet alles, geen adsl.. (offtopic)

maar het punt is..........ik word er zo fucking onzeker van dat hij zo zoent......want ehhhh hij heeft toch echt veel meer ervaring met vanalles ( ) vanwege die ex......dan kan ik toch moeilijk een beetje de zoen-expert gaan uithangen! Maar het is gewoon zo vaag.....ik zoen hem expres eerst onwijs rustig op de mond enzow...dan denk ik "nou nu kan het toch bijna niet meer foutgaan...t is nou toch wel duidelijk dat ik rustig met hem wil zoenen" (die tong hoeft er nog niet eens per se bij van mij) en dan hoppa...........soort van mixer in mijn keel

iig thanx iedereen
liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 22:31
Verwijderd
Citaat:
bartje518 schreef:
Nee, als ie dat zo snel doet, zou ik het hem maar es goed vragen, want dit klopt idd niet echt

shit......denk je??
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 11:07
chanel
chanel is offline
gaat naar sex toe
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 12:00
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
"schat, kom eens even: de slagroom moet geklopt worden..."
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 13:47
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Ik vond de eerste kuzz met me vriendjuh juist de aller lekkerste, eentjuh om nooit te vergeten!!

Maar je moet het gewoon tegen hem zeggen, op een gegeven moment ging het bij mij en me vriend ook zo alleen maar van die heftige kussen die duidelijk maken (zo denk ik erover) dat je geil bent ofzo.en toen zei ik "Waarom geven we elkaar nooit meer zo'n kus, waarvan je voelt dat je van elkaar houd" zeg maar, ben er blij om dat ik het gezegd heb, want die romantische kussen smaken naar veel meer.
__________________
Love Is Like War...Easy To Start...Difficult To End...Inpossible To Forget!!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 13:48
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Hmm, was int begin ook zo bij men vriend Na twee maand ofzo zoenden we heel anders, echt raar.. Volgens mij moet je mekaars ritme leren aanvoelen. Als het niet betert zou ik gewoon men eigen ritme volgen, dan volgt hij na een tijdje ook wel
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Blue Eyes schreef:

Maar je moet het gewoon tegen hem zeggen, op een gegeven moment ging het bij mij en me vriend ook zo alleen maar van die heftige kussen die duidelijk maken (zo denk ik erover) dat je geil bent ofzo.

ja, daar word ik echt verdrietig van.....t lijkt er idd meer op dat ie alleen geil is ofzow........echt zo'n zoen die je van iemand krijgt wanneer je op een feestje bezopen bent en staat te "bekken".
Maar ik vat er echt nix van......jeez....zelfs voor een "geile" zoen is het nog niet eens lekker...

Citaat:
en toen zei ik "Waarom geven we elkaar nooit meer zo'n kus, waarvan je voelt dat je van elkaar houd" zeg maar, ben er blij om dat ik het gezegd heb, want die romantische kussen smaken naar veel meer.
ja, dat wil ik ook.........zo'n zoen dat je merkt dat hij om je geeft, dat is veel lekkerder, veel liever, komt veel aardiger over...en het is echt niet zo dat hij zo zoent omdat hij sex wil, want hij weet dat ik niet verder dan zoenen wil gaan met hem. Ik heb ook totaal nog geen ervaring, maar dat weet hij niet maar hij daarentegen.....nou jah dat staat al hierboven.....ik heb eigenlijk geen zin om het aan hem te vragen want het staat zo raar, vooral omdat ik toch ook niet echt een zoen-expert ben ofzow.......

Maar wat nou zo raar is.....een vriendin van mij heeft wat met hem gehad toen ze 12 waren... toen vertelde m'n vriendje laatst daarover, en dat ze gezoend hadden...en ik weet toch bijna zeker dat hij toen zei: "ja ze zoende onwijs snel enzow, maar ik was ook de eerste voor haar"...



dus dit begrijp ik nou niet.....

Maar iig iedereen onwijs bedankt!!!!
Please blijf reageren???

Liefs,

Alicia

ps: ik denk echt dat ik niet meer met hem ga zoenen.......want ik word er echt te verdrietig van....ik heb het namelijk nog niet zo lang met hem, en ik ben altijd nogal langzaam in die dingen, dus ik had nog niet met hem gezoend.....en voor de rest is ie juist superlief...het is zow tegenstrijding....dan houdt ie eerst onwijs lief m'n hand vast ofzow, en dan denk je: hij zal me wel onwijs lief gaan zoenen en dan doet ie zoiets!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 20:09
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Misschien kun je hem lijden ofzow, ik bedoel ga langzaam met je gezicht naar hem toe, als die je dan nog vol op je bek pakt dan is het een lul zonder gevoel!!

als die stap goed gaat dan moet je hem proberen met je tong te lijden en hem zo kussen zoals jij dat het liefste doet, misschien krijgt die het door en de greep te pakken, je kan het proberen, anders ben ook ik ten einde.
__________________
Love Is Like War...Easy To Start...Difficult To End...Inpossible To Forget!!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 13:29
moedergans
moedergans is offline
Had ik in het begin ook en soms nog steeds, gewoon vragen ofdat hij de trein moet halen ofzo
__________________
Ik zat met m'n vriend in bad toen ik greep naar de zeep....en voelde dat ik ergens anders in kneep.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 18:04
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Tsja, dat heb je best vaak. Ik kom ook geregeld propellermeisjes tegen. Maar goed, ik ben een lul, dus ik laat ze dan gewoon staan. Toch een te gevoelig onderwerp om aan te snijden in een nachtclub
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 02:30
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
een ex van me deed hetzelfde als jouw huidige vriendje..
kwerd er ook gek van....
omdat ik het altijd rustig deed kwam ze er na een 2 weekjes achter dat rustigere ook goed was... dus kheb het r nieteens hoeve zegge
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 08:18
Verwijderd
Flink je tanden op elkaar zetten. Dan doetie 't wel rustiger.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 15:25
Verwijderd
heeeeej thanx allemaal!
tsja ik was op vakantie dus kon niet eerder kijken....maar ik heb wel veel aan jullie tips. Vanavond zie ik 'm waarschijnlijk weer, dus ehh eens kijken hoe dat gaat

-xxx-

Alicia
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 15:28
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
zijn vorige vriendin mag dan wel ouder zijn geweest. Echt veel heeft ie er niet van geleerd.
Zeg hem gewoon dat ie wat langzamer moet zoenen en niet zo diep. Dat heeft zijn vorige vriendin schijnbaar niet gezegd en daarom zoent ie nu nog alsof het de eerste keer is.
__________________
Geluk zit in een klein hoekje
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 15:39
Verwijderd
Citaat:
prikkeldraad19 schreef:
zijn vorige vriendin mag dan wel ouder zijn geweest. Echt veel heeft ie er niet van geleerd.
Zeg hem gewoon dat ie wat langzamer moet zoenen en niet zo diep. Dat heeft zijn vorige vriendin schijnbaar niet gezegd en daarom zoent ie nu nog alsof het de eerste keer is.
maar.......1,5 jaar, met een meisje die 2 jaar ouder was!!! dat bestaat toch bijna niet dat ie in die 1,5 jaar alleen maar zo gezoend heeft!!!
Als iemand op die manier met mij zoent is mijn eerste gedachte namelijk: voelt ie eigenlijk wel wat voor me?? (en volgens mij is dat wel een logische gedachte).......

thanx xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 15:43
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
maar.......1,5 jaar, met een meisje die 2 jaar ouder was!!! dat bestaat toch bijna niet dat ie in die 1,5 jaar alleen maar zo gezoend heeft!!!
Als iemand op die manier met mij zoent is mijn eerste gedachte namelijk: voelt ie eigenlijk wel wat voor me?? (en volgens mij is dat wel een logische gedachte).......

thanx xxx

Alicia


Tja, ik weet het ook niet, misschien vond zij het wel lekker, of had zij een grotere mond. En daar bedoel ik mee dat ie zeg maar dieper was.
Maar het kan ook echt zo zijn dat ze niks heeft gezegd omdat ze bang was dat ze hem zou kwetsen ofzo, maar je kunt het beter wel zeggen, anders verandert het niet.
__________________
Geluk zit in een klein hoekje
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 15:49
Verwijderd
Citaat:
prikkeldraad19 schreef:
Tja, ik weet het ook niet, misschien vond zij het wel lekker, of had zij een grotere mond. En daar bedoel ik mee dat ie zeg maar dieper was.
Maar het kan ook echt zo zijn dat ze niks heeft gezegd omdat ze bang was dat ze hem zou kwetsen ofzo, maar je kunt het beter wel zeggen, anders verandert het niet.
yeah I know.....ik moet het wel zeggen.....maar ik zit ermee omdat ik zeg maar zelf echt totaal geen ervaring heb met sex etc. En hij dus blijkbaar wel. Dus dan is het zo vaag als ik dan een beetje de expert-op-zoengebied ga zitten uithangen,terwijl HIJ juist degene met ervaring is... Tsja dit klinkt misschien vaag....ik hoop dat het een beetjuh duidelijk is..

xxx

Alicia

Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 16:19
Verwijderd
huummzz
je kan t m toch ook gewoon zeggen dat je rustiger zoenen ook lekker vin?
anders moej gaan kokhalzen heeft ie t denk ik wel in de gaten
kuzziess
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 20:29
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
zeg het hem gewoon (heb ook al zo'n vriendje gehad, maar ik heb er toen niets van gezegd *dom*)
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 20:29
SLAYERIZE
Avatar van SLAYERIZE
SLAYERIZE is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
yeah I know.....ik moet het wel zeggen.....maar ik zit ermee omdat ik zeg maar zelf echt totaal geen ervaring heb met sex etc. En hij dus blijkbaar wel. Dus dan is het zo vaag als ik dan een beetje de expert-op-zoengebied ga zitten uithangen,terwijl HIJ juist degene met ervaring is... Tsja dit klinkt misschien vaag....ik hoop dat het een beetjuh duidelijk is..

xxx

Alicia

ah boei dat je geen ervaring hebt....je mag toch wel zeggen wat JIJ lekker vindt? fluister hem eens in zn oor als je aan het knuffelen bent dat je een langzaame passionele zoen van um wilt.....

succes!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:14
WickedKimmie
WickedKimmie is offline
weet je, ervaring boeit inderdaad niet want als je vriend/vriendin echt om je geeft leert hij/zij het je vanzelf! veel plezier
__________________
Loved by some, hated by many, known by a few
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 02:13
Adamh
Adamh is offline
sommige meisjes waarmee ik ben gegaan zoenen ook zo snel... ik vraag dan altijd of ze voor 12 uur thuis moeten zijn of of ze haast hebben... dan gaat het vaak wel wat rustiger.
vraag hem anders of je hem mag zoenen en dat hij dan terug zoent, maar ook dit helpt helaas niet altijd...
__________________
veni vidi vici
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 03:33
Spacey
Avatar van Spacey
Spacey is offline
ja ik had ook laatst iemand. die ging wel heel wild tekeer. was wel grappig opzich maar niet relaxt. was wel lache.. hehe
__________________
irc.lichtsnel.nl #linux
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 03:44
Rvo
Rvo is offline
Waarom hij zo snel zoent? Lijkt me nogal duidelijk...

Dan issie er maar vanaf.. haha.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 07:12
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Citaat:
Rvo schreef:
Waarom hij zo snel zoent? Lijkt me nogal duidelijk...

Dan issie er maar vanaf.. haha.
En bedankt, daar zal ze veel aan hebben.

Alicia, het maakt niet uit dat je geen ervaring hebt, want jij weet wel wat jij lekker vind en dat mag je best zeggen.
Dat is ook helemaal niet zo raar hoor, dus gewoon zeggen, dan gaat het vast beter.
__________________
Geluk zit in een klein hoekje
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 07:49
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ervaring boeit echt niet bij dit... jij weet wat je wilt dus... maar t is idd wel raar als ie helemaal lief enzo doet en dan opeens een mixer gaat zitten spelen.

Probeer er met m over te praten of m een brief zeg maar te schrijven als je t niet durft te zeggen. want zo heeft t ook geen zin.

en ookal heeft hij nog zoveel ervaring, wie heeft gezegd dat al die andere meiden die die heeft gehad t heerlijk vonden wat hij deed? misschien heeft ie daarom zoveel ervaring omdat ze m allemaal dumpten omdat ie zo vaag zoent...

maar om een eind aan deze reply te maken: probeer met m te praten erover. ik praat ook echt altijd met mn vriend over alles. dat helpt echt, haalt ook zo kleine misverstandjes uit de weg en etc...

succes ermee!!!

=xxx= silke
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 10:58
Verwijderd
ow thanx allemaal!!!
hmmz...ik zag 'm gister dus weer (k was op vakantie geweest, 2 weken niet gezien )
En op zich zoende hij niet echt meer als een "mixer" dat viel wel mee,maar nog steeds een beetje raar.....naar mijn mening niet echt langzaam genoeg. En t was dus ook niet echt een zoen, meer beetje geklungel...zo van: "ik wil deze kant op en hij werkt niet mee..." ofzow....
Maarjah...het volgende probleem: hij schijnt niet een gewone zoen op de mond te kunnen geven...zodra ik dat doe moet hij meteen zonodig tongen....echt vaaaaag en dan niet subtiel maar dan weer die tong achter in m'n keel...damn hoe groot denkt hij dat mijn mond is???

Hij gaf het zelf ook toe, ik zoende hem op de mond, toen zei hij: "ik zou het toch met een gewoon kusje af moeten kunnen...?"
Voor mij onbegrijpelijk, want ik hou op zich alleen van tongzoenen als het ook ECHT superlekker is..anders heb ik liever gewoon lief op de mond alleen.

Maarjaah...
Ik zou wel hints willen geven, gewoon in de vorm van lichaamstaal, maar het punt is dat hij superslecht in hints is
Zelfs de meest onsubtiele hints begrijpt hij niet.....
argh dat heb ik weer.....maar iig bedankt he iedereen!! Ik ga nu maar eens bedenken hoe ik het zal zeggen

liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 19:56
Rvo
Rvo is offline
Excuse me, maarre ... of je bent totaal clueless of totaal wanhopig want dr komt geen goed woord over die gast uit je vingertjes. Komt bij mij de vraag op: "Waarom heb je dan met die dude..?".

Je was op vakantie voor 2 weken en daarna ging het al beter? Juist, dan heeft hij dus geoefend op een veel toffer meisje. Jammer voor jou zeg.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Rvo schreef:
Excuse me, maarre ... of je bent totaal clueless of totaal wanhopig want dr komt geen goed woord over die gast uit je vingertjes. Komt bij mij de vraag op: "Waarom heb je dan met die dude..?".

Je was op vakantie voor 2 weken en daarna ging het al beter? Juist, dan heeft hij dus geoefend op een veel toffer meisje. Jammer voor jou zeg.
hallo, waar slaat DAT op zeg??? Geen goed woord over hem?? Ik zit ergens mee, moet ik dan achter elke zin zetten "btw ik ben wel verliefd op hem" of iets in die richting??

Als ik nix voor hem voelde, waarom zou ik er dan zo mee zitten? Jeez waarom reageer ik hier eigenlijk op........
Geoefend op een veel toffer meisje.......haha...sorry daar lach ik alleen maar om. Dat kan niet eens maarjah wat weet jij daarvan he.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 23:23
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Als hij niet op hints ingaat moet je het wat directer brengen. Nietbeledigend, maar je kan toch gewoon vragen of hij het iets rustiger doet? "doe mij es na(, ik doe het voor)" zeg je dan. je bent elkaars vreemde toch niet?

__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 02:35
Rvo
Rvo is offline
Hehe Alicia, ik loop je alleen maar te fokken.

Tis ook wel een gigantisch probleem waar je mee rondloopt. Afghanistan, Israel, Palestina... och och.. nee hier hebben we wereldproblematiek: "Mn vriendje zoent te snel..."

I rest my case. Als ie te snel gaat zet je je tanden in die lap vlees van em.. hehe.

Of misschien gaat ie wel zo snel omdat je de smaak dan niet zo goed proeft. Zet je spaarcentjes maar opzij voor de mondhygieniste (plus trema) ....

[Dit bericht is aangepast door Rvo (05-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 02:42
intelli-worst
intelli-worst is offline
whu, rvo, je hebt best wel veel relijk ja...
ik denk dat het komt door 3 dingen:[*] de grote hoeveelheid nietzuivere lucht uit je mond[*] de neit zo lekker smaak[*] het toffere meisje waar hij over een paar minuten mee heeft afgesproken

(clueless)
__________________
zei hij in een vlaag van verstandsverbijstering
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd...
Carlie
5 30-12-2003 12:56
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 13:50
Verhalen & Gedichten Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling.
Flipje het Kipje
126 06-09-2002 14:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.