Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2013, 16:27
rachel409
rachel409 is offline
l

Laatst gewijzigd op 06-12-2013 om 12:42. Reden: Ik wil deze topic sluiten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2013, 18:42
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb geen zilvervisjes in huis, maar ik woon ook niet in die omgeving. In mijn vorige appartement had ik ze wel, dat was ook niet daar in de buurt. Wat wil je weten?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2013, 10:14
rachel409
rachel409 is offline
Hi! Ik weet wel wat je tegen zilvervissen moet doen, ik spuit met Roxasect. Maar 't punt is die zilvervissen kan je nooit helemaal uitroeien. Ik heb 't helemaal gehad met die beestjes. Dus ik denk dat verhuizen de beste optie is.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2013, 11:13
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Waarom heb je dan dit topic geopend?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2013, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb je dan dit topic geopend?
Het lijkt alsof ze wil weten wie er geen zilvervisjes heeft zodat ze daarbij in kan trekken...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2013, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt alsof ze wil weten wie er geen zilvervisjes heeft zodat ze daarbij in kan trekken...
Dat idee had ik ook

Overigens, kunnen die beesten bij je in spullen kruipen als je ergens logeert en dat je ze dan mee naar huis kan nemen? Alwaar ze verder kweken?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2013, 15:17
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Zilvervisjes zijn cute Als je naar ze blaast, gaan ze er als een haas vandoor
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 22-11-2013, 21:16
sanasoufi
sanasoufi is offline
Ik ben zo bang voor die beesten. Helaas krijg je ze nooit weg. Je kan alles proberen, maar weg zullen ze niet gaan. Zelfs niet als de hele straat/wijk mee doet ze te bestrijden. Als er namelijk ergens maar 1 over is...in een kast, in iemands kleding etc zal het niet lang duren voor ze weer terug zijn.

Ik zorg gewoon ervoor dat het in ieder geval in mijn slaapkamer altijd licht is...dus ja de hele nacht met het licht aan slapen, vochtvreter, elke dag even ventileren, geen karton, alles in plastic, plinten helemaal dicht gemaakt met een vulling....helaas komen er toch nog wel telkens een paar bij me. Ze schijnen lichtschuw te zijn, maar desondanks zie ik ze weleens. Die kleine kan ik nog mee leven, maar die grote

Sterkte
Met citaat reageren
Oud 24-11-2013, 12:35
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik heb ze ook thuis, je hebt plakstrips waar ze aan blijven plakken als ze eroverheen lopen maar dat is niet genoeg.
Sinds ik behang op de muur (papier+behangplaksel is hun lievelingsmaaltje) heb vervangen door verf of stucwerk is het wel een stuk minder..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Zilvervisjes
Verwijderd
12 03-02-2014 08:58
De Kantine Vanaf 1 jan 2010 alleen nog Saaidenten OV Chipkaart :( #726
TopDrop
500 22-10-2009 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.