Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2006, 15:25
MentalPiracy
MentalPiracy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2006 @ 16:14 :
Alles op mijn site is minstens anderhalf jaar oud En ik bedoel ook niet het uit mijn hoofd tekenen, maar met name dingen 'natekenen' - modeltekenen, perspectieftekenen, dat soort ongein. Daar staat vrijwel niets van op mijn site, denk ik.

Maar sowieso. Ik ken tegenwoordig IRL niemand die beter kan tekenen dan ik. In mijn jaar van de academie hoorde ik bij de drie personen die echt goed kunnen tekenen, de rest had andere velden waarin hij of zij uitblonk of had gewoon nog niet zo veel geoefend en was (nog) nergens echt goed in.

Er zijn gewoon erg weinig mensen die uberhaupt bezig zijn met beeldvorming (op enig niveau, dan), en van de mensen die dat doen, zijn de meeste gericht op verschillende dingen. Denk dat de meesten beter kunnen schilderen dan ik, bijvoorbeeld, of sowieso beter oog voor kleur en compositie hebben, dat ze beter met allerlei soorten materiaal omgaan, etcetera, etcetera. Lijkt me logisch dat er dan weinig mensen zijn die uberhaupt goed kunnen tekenen, en de meesten iig niet beter dan ik.

Of men was in Kampen gewoon uit verhouding slecht in tekenen, natuurlijk. *haalt schouders op*
Dat was geen compliment hoor
__________________
To resist is to piss in the wind.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2006, 11:31
jasejosh
jasejosh is offline
Citaat:
Sawna schreef op 07-07-2006 @ 11:58 :
Hallo allemaal,

Ik heb een aantal topics doorgelezen over de toelatingsopdrachten e.d., maar het valt me op dat niemand er foto's van werken laat zien. Zelf ben ik super bang om toelating te gaan doen (dus doe ik dat niet ), maar ik vraag me dus af welke werken je in je portfolio hebt gedaan, wat je hebt gemaakt voor de toelatingsopdracht en meer van zulks. O en natuurlijk of je bent aangenomen.


Zelf zou ik deze iig toevoegen:
[afbeelding]
http://img.photobucket.com/albums/v2...a/cad44ac9.jpg

[afbeelding] http://img.photobucket.com/albums/v2..._So_Skinny.jpg

[afbeelding] http://img.photobucket.com/albums/v2.../wecomeone.jpg

[afbeelding]

Help een angstig meisje
waaaah,gaaaf,mooi,inspirerend!
__________________
dont' judge or you too will be judged
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 11:34
jasejosh
jasejosh is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2006 @ 16:14 :
Alles op mijn site is minstens anderhalf jaar oud En ik bedoel ook niet het uit mijn hoofd tekenen, maar met name dingen 'natekenen' - modeltekenen, perspectieftekenen, dat soort ongein. Daar staat vrijwel niets van op mijn site, denk ik.

Maar sowieso. Ik ken tegenwoordig IRL niemand die beter kan tekenen dan ik. In mijn jaar van de academie hoorde ik bij de drie personen die echt goed kunnen tekenen, de rest had andere velden waarin hij of zij uitblonk of had gewoon nog niet zo veel geoefend en was (nog) nergens echt goed in.

Er zijn gewoon erg weinig mensen die uberhaupt bezig zijn met beeldvorming (op enig niveau, dan), en van de mensen die dat doen, zijn de meeste gericht op verschillende dingen. Denk dat de meesten beter kunnen schilderen dan ik, bijvoorbeeld, of sowieso beter oog voor kleur en compositie hebben, dat ze beter met allerlei soorten materiaal omgaan, etcetera, etcetera. Lijkt me logisch dat er dan weinig mensen zijn die uberhaupt goed kunnen tekenen, en de meesten iig niet beter dan ik.

Of men was in Kampen gewoon uit verhouding slecht in tekenen, natuurlijk. *haalt schouders op*
excuse moi!???..ga jij maar eff zoeken in deze wereld,weddendat je ze vind!.....tsss.ook al kan ik best tekenen..dit zou ik echt nooooit van mezelf zeggen!...bescheidenheid is ook n groot goed hoor!

laat maar zien dan!
__________________
dont' judge or you too will be judged
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 16:04
brinta
brinta is offline
Citaat:
jasejosh schreef op 17-09-2006 @ 12:34 :


laat maar zien dan!
Ja, waar praten we eigenlijk over? Voor de draad ermee
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 20:31
Sawna
Avatar van Sawna
Sawna is offline
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 21:37
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2006 @ 16:14 :
Alles op mijn site is minstens anderhalf jaar oud En ik bedoel ook niet het uit mijn hoofd tekenen, maar met name dingen 'natekenen' - modeltekenen, perspectieftekenen, dat soort ongein. Daar staat vrijwel niets van op mijn site, denk ik.

Maar sowieso. Ik ken tegenwoordig IRL niemand die beter kan tekenen dan ik. In mijn jaar van de academie hoorde ik bij de drie personen die echt goed kunnen tekenen, de rest had andere velden waarin hij of zij uitblonk of had gewoon nog niet zo veel geoefend en was (nog) nergens echt goed in.

Er zijn gewoon erg weinig mensen die uberhaupt bezig zijn met beeldvorming (op enig niveau, dan), en van de mensen die dat doen, zijn de meeste gericht op verschillende dingen. Denk dat de meesten beter kunnen schilderen dan ik, bijvoorbeeld, of sowieso beter oog voor kleur en compositie hebben, dat ze beter met allerlei soorten materiaal omgaan, etcetera, etcetera. Lijkt me logisch dat er dan weinig mensen zijn die uberhaupt goed kunnen tekenen, en de meesten iig niet beter dan ik.

Of men was in Kampen gewoon uit verhouding slecht in tekenen, natuurlijk. *haalt schouders op*
waarom zet je die shit dan in hemelsnaam niet op je site? want wat er nu staat, dat stelt heel erg weinig voor.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 12:52
Verwijderd
Ik ben echt DIK fan van morgan's tekenwerk.. maar dat is gebaseerd op wat ik heb gezien buiten haar site om, het is nu inderdaad wel weer een stuk beter Nienke. Maar goed, you know it, ik dig je stijl en de livedrawings die ik van je gezien heb zijn inderdaad erg realistisch.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 17:18
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Zoals Morgan weet gaat het op de academie niet over of je wel of niet realistisch kan tekenen en of je technieken geweldig zijn.
Wat mij betreft gaat kunst daar sowieso niet over, maar das iets anders.

Over het werk van de topicstarter.
een argument om je niet toe telaten zo kunnen zijn dat je werk niet open is en gemanieerd.
En dus de vraag, is ze in staat om te willen leren?

Verder denk ik dat dit werk het wel goed zal doen in de galleries die gewoon mooie werkjes willen verkopen, (lees VERKOPEN).

Niks mis mee, maar weet wel waar je op doelt als je dit soort werk maakt.
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 18:10
Sawna
Avatar van Sawna
Sawna is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef op 27-09-2006 @ 18:18 :
Zoals Morgan weet gaat het op de academie niet over of je wel of niet realistisch kan tekenen en of je technieken geweldig zijn.
Wat mij betreft gaat kunst daar sowieso niet over, maar das iets anders.

Over het werk van de topicstarter.
een argument om je niet toe telaten zo kunnen zijn dat je werk niet open is en gemanieerd.
En dus de vraag, is ze in staat om te willen leren?

Verder denk ik dat dit werk het wel goed zal doen in de galleries die gewoon mooie werkjes willen verkopen, (lees VERKOPEN).

Niks mis mee, maar weet wel waar je op doelt als je dit soort werk maakt.
KrizzZzZZzzjE : P, Wat een gekke naam. Ik vraag me af of je mijn post goed gelezen hebt, want ik vroeg geenszins om meningen over mijn schilderijtjes

Ik wil nog wel toevoegen dat ik heel veel dingen heb gemaakt die juist heel experimenteel zijn, waarop ik heb getimmerd, geplakt, geschilderd, gekrast. Het was alleen 2 meter lang dus ik kon het niet bepaald inscannen. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat iemand serieus (lees: weloverwogen) naar een kunstacademie gaat zonder iets te willen leren.
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 19:32
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
Sawna schreef op 27-09-2006 @ 19:10 :
KrizzZzZZzzjE : P, Wat een gekke naam.
schrik niet, dat went.


Citaat:
Ik vraag me af of je mijn post goed gelezen hebt, want ik vroeg geenszins om meningen over mijn schilderijtjes
Maar al die lofuitingen zijn wel gewenst?

Citaat:
Ik wil nog wel toevoegen dat ik heel veel dingen heb gemaakt die juist heel experimenteel zijn, waarop ik heb getimmerd, geplakt, geschilderd, gekrast. Het was alleen 2 meter lang dus ik kon het niet bepaald inscannen.
Mooie zin.
Misschien biedt een, al dan niet digitale, camera uitkomst voor je experimentele werk.
Ik begin toch wel erg benieuwd te worden eerlijk gezegd.

Citaat:
Bovendien kan ik me niet voorstellen dat iemand serieus (lees: weloverwogen) naar een kunstacademie gaat zonder iets te willen leren
Je gaat naar dit forum, post een topic en verwijt mij dat ik een mening geef.
Je bent bang voor een toelating, laat hier je werk zien en hoopt dat je bevestiging krijgt.
Misschien dat je om die reden naar een kunstacademie zou willen.
Niet om kritiek te krijgen (lees, leren) maar om bevestiging te krijgen (lees, goed gevonden worden)

Maar je gaat dus niet naar een kunstacademie, en hoopt enkel op de bevestiging die je hier kan verwachten...


Ik kijk uit naar je topic met het experimentele werk!
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 19:43
Sawna
Avatar van Sawna
Sawna is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef op 27-09-2006 @ 20:32 :
schrik niet, dat went.

Maar al die lofuitingen zijn wel gewenst?
Ik heb daar niet om gevraagd


Citaat:
Je gaat naar dit forum, post een topic en verwijt mij dat ik een mening geef.
Ik melde alleen dat je het doel van mijn topic wellicht verkeerd hebt geïnterpreteerd.

Citaat:
Je bent bang voor een toelating, laat hier je werk zien en hoopt dat je bevestiging krijgt.
Ik hoopte er achter te komen wat voor werken men heeft laten zien bij de toelating, zoals je ook kan lezen in mijn post.

Citaat:
Maar je gaat dus niet naar een kunstacademie, en hoopt enkel op de bevestiging die je hier kan verwachten...
Nogmaals, zoals je hebt kunnen lezen vroeg ik om de werken van anderen. Dit omdat ik de topics over de toelating gelezen heb en het me interessant leek om de werken van anderen te bekijken.


Bedankt voor je geweldige psychologische interpretatie
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Toelating design academy
talkingworm
0 01-06-2011 12:40
ARTistiek Toelating
oeski
52 14-05-2008 17:26
ARTistiek Toelating Illustratie WDKA
snoWhite
0 07-05-2008 17:54
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Mijn werk
Gast4545
2 29-02-2008 15:39
ARTistiek toelating kunstacademie & vooral abstract werk...
Carrie
9 25-07-2006 13:51
ARTistiek Creative Arrows (toelatings opdracht)
Snow White
91 01-04-2005 10:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30.