Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2009 / VWO
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2009, 19:58
loesje505
Avatar van loesje505
loesje505 is offline
Heey mensjes..

Zijn er hier ook mensen die M&O hebben gehad? Hoe ging het bij jullie?
Volgens mij heb ik alles door elkaar gehaald, net zoals ik al van te voren voorspeld had

Zag wel wat fouten die ik gemaakt had, maar heb denk ik nog wel een voldoende.
__________________
Waar een wil is, is een weg! Helaas zijn er op mijne wegwerkzaamheden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2009, 22:11
J2
Avatar van J2
J2 is offline
Citaat:
Heey mensjes..

Zijn er hier ook mensen die M&O hebben gehad? Hoe ging het bij jullie?
Volgens mij heb ik alles door elkaar gehaald, net zoals ik al van te voren voorspeld had

Zag wel wat fouten die ik gemaakt had, maar heb denk ik nog wel een voldoende.
Persoonlijk, matig tot zeer goed. Ik ben niet slecht in M&O ofzo, maar ik lees heel snel over dingen heen, waardoor ik bij meerdere opgaven echt meer dan een kwartier heb zitten tobben over hoe ik het moest oplossen waarna ik zag waar de oplossing eigenlijk al in zat, dus dat was een beetje vervelend. Voor de rest was de toets wel makkelijk. op vraag 4 of 10 na. Wat zijn nou weer transitorische posten? iemand?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 07:25
loesje505
Avatar van loesje505
loesje505 is offline
Jaah dat had ik ook wel een beetje... hele tijd aan het denken van maar daarvoor heb ik toch nog een gegeven nodig? En dan staat dat net op een regeltje apart onder de rest van de info

Transistorische posten wist ik ook niet
__________________
Waar een wil is, is een weg! Helaas zijn er op mijne wegwerkzaamheden...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 08:01
J2
Avatar van J2
J2 is offline
Precies.. maar gelukkig had ik wel dat de toets opzich niet heel moeilijk was. Dus de norm zal wel heel laag zijn, echter er zijn veel mensen die M&O gewoon een beetje laten stikken en zo onze norm weer hoger wordt. We zien wel. Ik had in ieder geval voor een oefentoets 2007 - I een 6,7 wat opzich best laag was, maar dat kwam natuurlijk weer omdat ik over heel veel had heen gelezen, zonde. Maar dat idee heb ik wel meegebracht en verbeterd tijdens het examen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 15:38
Kujatochi
Avatar van Kujatochi
Kujatochi is offline
Haha, ik heb ook M&O en ik vond het niet zo heel erg makkelijk. Die som van Tomtom was erg schrikwekkend...Wat een lel van een som.. Gelukkig mag ik een onvoldoende staan voor m&o
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 17:21
Haen
Haen is offline
Denken jullie echt dat de norm laag zal liggen? Ik had een heel goed gevoel over dat examen maar toen ik het thuis nakeek viel t me zwaar tegen.. En weet iemand wat de norm van vorig jaar was?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 17:47
J2
Avatar van J2
J2 is offline
Citaat:
Haha, ik heb ook M&O en ik vond het niet zo heel erg makkelijk. Die som van Tomtom was erg schrikwekkend...Wat een lel van een som.. Gelukkig mag ik een onvoldoende staan voor m&o
Maar die tomtom som was vooral zo vaag omdat ze een enoorm bedrag moesten betalen op de een of andere manier. Dat maakte het een beetje onrealistisch, waardoor je het idee kreeg dat je het fout had. Maar uiteindelijk heb je het dan toch wel weer goed. ik wist niet hoe ik het anders moest berekenen, dus dan moeten ze maar nog 1,75 miljard nog financieren. dan zij het zo.

Edit: echter er was ook nog iets met solvabiliteit enzo. dus moest je het gelijk verdelen. heel vaag en alles.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 17:58
AdriaanMeijer
AdriaanMeijer is offline
norm vorig jaar: 0,8

transitorisch: ik zeg altijd trans-historisch (dat is fout, maar wel duidelijk). Dit zijn overloop-posten (ivm 'permanentie') als 'nog te ontvangen bedragen', 'vooruit ontvangen huur' e.d.

Groetjes

A. Meijer (docent M&O)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2009, 20:22
Verwijderd
Ik vond m&o ook niet makkelijk, maar mn docent zei dat het examen redelijk te doen was.
En die transitorische post was echt een streek
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Gezocht online bijles voor management en organisatie
Verwijderd
7 04-12-2011 20:57
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Management en Organisatie
Verwijderd
7 16-09-2011 14:22
Studeren Management & Organisatie
Profielkeuze!
26 06-05-2011 10:49
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Management en Organisatie in balans antwoorden
Lennert_S
6 20-11-2005 10:48
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Management en Organisatie in balans antwoorden
Lennert_S
3 09-11-2005 16:15
HAVO M&O
Thaksie
152 30-05-2005 19:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26.