Oud 30-05-2012, 21:40
ikke4714
ikke4714 is offline
hoi ik weet niet zo goed hoe ik kan flirten met jongens?
(kben een meisje) wat vinden jongens leuk?
xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2012, 22:14
swagrboy
swagrboy is offline
Als een meisje ten eerste mooi is, ik zelf vind het leuk als je contact zoekt gewoon praatje maken en gewoon steeds verder opbouwen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 22:49
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
gwn een praatje maken oid, laat een beetje merken dat je hem leuk vind, maar niet in 1x: ''ik vind je leuk'', dat kun je later pas doen, als hij ook een beetje aangeeft dat hij je leuk vind...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 20:56
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Aankijken, beetje spelen, laat ik maar zeggen, op een langere afstand. En een blije/leuke uitstraling is erg belangrijk.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 16:41
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Af en toe even aankijken, als hij oogcontact maakt even blijven kijken, glimlachen, en zulks
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 21:20
Ikhelpjegraag
Ikhelpjegraag is offline
Jongens vinden het nooit erg om contact met meisjes te hebben. Gewoon wat meer er naar toe trekken af en toe een gesprekje voeren en inderdaad mag je best laten blijken dat je hem leuk vindt door wat extra te glimlachen en wat meer naar hem te kijken. Ook kun je het beste geen contact maken met andere jongens in zijn buurt. Jongens kunnen vrij snel het gevoel hebben dat je met iemand anders bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2012, 21:04
roobaaro
roobaaro is offline
- vraag hoe het gaat
- stel vragen zodat je hem beter leert kennen
- vraag naar dingen ( zijn sport enz)

- praat nooit over vorige realties daar houden jongens totaal niet van
Met citaat reageren
Oud 04-08-2012, 00:13
Boogschuttertje
Avatar van Boogschuttertje
Boogschuttertje is offline
Oogcontact maken, glimlachen, praatje maken, en complimentjes geven
Met citaat reageren
Oud 04-08-2012, 11:32
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Oogcontact maken, glimlachen, praatje maken, en complimentjes geven
Dit ja. Soms hoef je niet eens iets te zeggen maar kun je gewoon oogcontact maken en elkaar een beetje subtiel aanraken enzo.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 02:01
Wernera
Wernera is offline
Meestal vinden jongens van je eigen leeftijd het niet zo leuk. Heb je dat al gemerkt?
Hopelijk is hij wat ouder?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Meestal vinden jongens van je eigen leeftijd het niet zo leuk.
lulkoek.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 20:17
steffanx3
steffanx3 is offline
Oogcontact en beetje subtiel aanraken.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 20:57
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Oogcontact maken en dan glimlachen en dat een paar keer herhalen.
Denk ik.
__________________
When nothing goes right, go left.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 21:00
Koekiemonstert
Koekiemonstert is offline
Ik vind het ook altijd best moeilijk om met jongens te flirten. Ik merk zelf dat het het belangrijkste is dat ik me gewoon op mijn gemak voel. Soms heb ik het gevoel dat ik indruk op iemand moet maken en dan blokkeer ik, maar als ik me goed voel bij een persoon komt het flirten vanzelf wel. Beetje plagen, lachen, subtiel aanraken, misschien een complimentje, meestal voel je het zelf wel een beetje aan wat te doen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 21:51
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Knipoog, bovenste knoopje losmaken, zo met je toch over je tanden gaan. Maar dat is 'Ik wil met je in bed duiken'-flirtgedrag.
Oogcontact, lachen, dat doet al een hele boel
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2012, 00:06
IkBenEenWortel
IkBenEenWortel is offline
Iets super doms doen voor zijn gezicht en dan heel hard lachen.. werkt best goed! weet je zeker dat je zijn aand8 hebt <3 suc6
Met citaat reageren
Oud 20-10-2012, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Iets super doms doen voor zijn gezicht en dan heel hard lachen.. werkt best goed! weet je zeker dat je zijn aand8 hebt <3 suc6
Het gaat niet om zijn aandacht, het gaat om het flirten. En tentoon stellen hoe dom je eigenlijk bent lijkt mij nou niet het beste plan van aanpak.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2012, 10:27
kleinkonijntje
Avatar van kleinkonijntje
kleinkonijntje is offline
Ik vind dat ook best lastig! Ook via whatsapp wat vinden ze wel leuk? En wat juist echt niet? Wat zijn dingen die ze echt verschrikkelijk vinden? Jongens?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-11-2012, 16:20
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ik vind dat ook best lastig! Ook via whatsapp wat vinden ze wel leuk? En wat juist echt niet? Wat zijn dingen die ze echt verschrikkelijk vinden? Jongens?
Eigenlijk vinden jongens alles wat je zegt wel leuk.. Je hoeft niet precies na te denken over wat wel goed over zou komen, zolang het maar niet echt heel erg vaag wordt..
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2012, 12:27
sebastiaan133
Avatar van sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Nou, oogcontact int begin. In mijn geval zou dan het eerste echte contact via twitter en facebook zijn. Vraag dan whatsapp ofzo en spreek dan wat af.. NOOIT tijdens whatsapp gesprekken enzo zeggen dat je hem/haar leuk vind. Dat voorkomt ongemakkelijke situaties. Zo werd ik ook verlieft.
__________________
It's just Me, Myself and I!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2012, 14:48
marcellewilleke
marcellewilleke is offline
bij mij vroeg een jonge via whatsapp aan mij: wie vind jij leuk? en toen zei ik dat ik hem leuk vond maar hij vond het helemaal niet ongemakkelijk. alleen hij vond mij niet leuk.. maar ik weet niet wat ik nu moet doen. moet ik gaan flirten of moet ik hem met rust laten?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2012, 14:24
Verwijderd
Citaat:
bij mij vroeg een jonge via whatsapp aan mij: wie vind jij leuk? en toen zei ik dat ik hem leuk vond maar hij vond het helemaal niet ongemakkelijk. alleen hij vond mij niet leuk.. maar ik weet niet wat ik nu moet doen. moet ik gaan flirten of moet ik hem met rust laten?
Citaat:
alleen hij vond mij niet leuk..
Wat denk je zelf?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 22:18
Dylae
Dylae is offline
Citaat:
Aankijken, beetje spelen, laat ik maar zeggen, op een langere afstand. En een blije/leuke uitstraling is erg belangrijk.
Oh look a snake, snake, its a snake!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe moet je flirten?
mrAnonymous
3 28-03-2015 12:54
Liefde & Relatie hoe kan ik iemand nou versieren
hopelose jongen
26 07-09-2014 19:42
Liefde & Relatie Flirten en Gitaarspelen Gelijk
Verwijderd
11 29-11-2009 17:08
Liefde & Relatie flirten?!!
geitjeuj
16 01-11-2009 13:34
Liefde & Relatie Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan?
jansepansekever
43 02-04-2006 00:46
Liefde & Relatie Wanneer weten jullie of iemand met je flirt of je aantrekkelijk vindt?
Severus
24 19-07-2005 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.