Oud 15-04-2018, 21:43
ikwilanoniemzij
ikwilanoniemzij is offline
Een meisje die ik leuk vind benadert me altijd in de avond op snap, ik haar in de middag. Maar in de middag zijn het hele korte gesprekken. In de avond kan het best gaan tot 2 uur ofzo. Een normale vriendin van me die ik 100% vertrouw (dus niet der liegen) zegt dat ze dat dan doet om me weer wat meer verlieft te maken en dan doet ze weer een beetje afstandig terwijl ik dan JUIST contact wil. Ze kennen elkaar niet persoonlijk maar me vriendin zegt dat ze een hoer is. Klopt dit?

Sorry als dit een beetje onduidelijk was maar dit is last minute geschreven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2018, 21:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Een hoer is iemand die seks heeft tegen betaling. Volgens mij gaat dat hier niet op

Daarnaast heb je natuurlijk ook eigen verantwoordelijkheid, als jij het zat bent dat ze het ene moment wel lief is, en het volgende moment afstandelijk, kan jij er ook voor kiezen zelf afstand te nemen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 22:18
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Een hoer is iemand die seks heeft tegen betaling. Volgens mij gaat dat hier niet op
Fijn dat je de woordenboekdefinitie er even bij hebt gepakt, maar de letterlijke interpretatie is natuurlijk niet de betekenis waar die vriendin op doelde, en ook niet de vraag die TS graag beantwoord wil hebben.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 22:18
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Dus je scheld haar uit?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 22:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Fijn dat je de woordenboekdefinitie er even bij hebt gepakt, maar de letterlijke interpretatie is natuurlijk niet de betekenis waar die vriendin op doelde, en ook niet de vraag die TS graag beantwoord wil hebben.
Tsja, wij kennen dat hele meisje niet, en zelfs de vriendin die de uitspraak deed kent het meisje niet. Misschien is ze inderdaad een player (of hoer, of hoe je het ook wil noemen). Belangrijk is vooral dat hij voor zichzelf beslist of hij haar gedrag oké vindt of niet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 23:45
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Of je vriendin is jaloers/niet blij met het contact wat je met het snapchatmeisje hebt, dat kan natuurlijk ook.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 10:26
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Fijn dat je de woordenboekdefinitie er even bij hebt gepakt, maar de letterlijke interpretatie is natuurlijk niet de betekenis waar die vriendin op doelde, en ook niet de vraag die TS graag beantwoord wil hebben.
Ach, wanneer iets wél en wanneer iets juist níet letterlijk moet worden opgevat is voor Christenen nou eenmaal een discutabel dingetje.

On topic:
Ja pik, het kan natuurlijk zijn dat 's middags andere shit aan de orde is en dat ze dan gewoon bezig is en dat ze juist 's avonds tijd voor je maakt.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 13:10
Verwijderd
Het kan ook gewoon zijn dat ze overdag druk bezig is met huiswerk, sociale contacten etc. Misschien met andere jongens chatten, zoenen, oh joh misschien wel seks met andere jongens! Maar geen enkele reden om iemand een hoer te noemen.

Verder is een vrouw/man die seks heeft tegen betaling met een ander een prostituee. En ja wordt ook wel eens een hoer genoemd... Maar ja dat is OOK nog eens NORMAAL.

Ik denk dat je vriendin óf jaloers is óf heel gemeen. In ieder geval: iemand die een ander uitmaakt voor hoer, omdat ze misschien veel mannen regelt (misschien is dat niet eens zo), is gewoon dom en zou niet meer mijn vriendin zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2018, 10:15
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vind het goed dat Elin3 iets zei van 'hoer'. Er is al genoeg stigma op sekswerk zonder dat het ook nog als scheldwoord gebruikt wordt.

En verder ben ik het eens met Transcavia!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Niet elke Maria.
Verwijderd
9 20-06-2006 15:59
Liefde & Relatie aangerand........of vrijwillig?
HelpMePlease
206 22-03-2004 21:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Via CWI baan aangeboden in prostitutie
Gatara
107 02-02-2004 13:48
Seksualiteit Ben ik nou ontmaagd of niet??
clevergirl
49 10-08-2002 21:53
Liefde & Relatie help me ik snap het niet meer
LITTLE GIRLL
2 17-03-2002 18:53
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57.